Нали уж беше лошо да се строят само магистрали и асфалта не се ядял,пък румънците щели да ни благодарят? Само,че имат някаква грешка защото първо уж щял да се търси частен инвеститор,пък после са написали,че 80% ще е европейското финансиране
7000 автомобила 3млрд.лв. инвестиция - период на възвръщаемост към 80 години ? кой нормален се връзва на тая идиотия на министър Павлова ? И България ще плаща ли неустойки при недостигащ трафик ? Въобще има ли смисъл от подобна глупост ? И на база какъв анализ е направено това ? И защо целия трафик ще се концентрира само в един пункт ? Знаете ли какви рискове крие това ?
Катар заяви официално интереса си към строителството на скоростния път от Русе през Бяла до граничния пункт "Капитан Андреево". 300-километровият път не може да бъде построен с европейски средства и държавата търси инвеститор за него. България вече предложи на Катар да строи магистралата "Черно море", но арабската държава поиска минимална възвращаемост от 14%, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОСИГУРИ.
И в АПИ явно нямат познания по география най-преки път от Турция до Дунав Мост край Русе не е Капитан Андреево ! Да не говорим ,è при подобни проекти стартовата инвестиция и крайната се оказва мнооого различни (в посока на горе)!
Добре че сте вие, да им обърнете внимание на тези малоумници, нали? Сигурно до вчера сте бил министър на транспорта в Германия, може би? Те хората просто се чудят на кой безумен български проект да си харизат милионите!
Създаваме новини.
Засега само това създаваме.
Е, добре, Бойко ще ме смъмри, че факт създаваме и магистрали.
ама все пак основното, което засега произвеждаме, са новини.
В кафенето, по талавизора, на мегдана.
Приказваме демек.
Добре че още имаме слушатели.
Защото преди това Бойко и ГЕРБ сами отидоха на крак до Катар да ги молят за инвестиции. И те се навиха да инвестират като начало около 100 милиона долара ,но си търсят и процента. Нищо лично -просто бизнес.
Как я направи тая сметка
7000 автомобила - половината тежкотоварни , 1 милиард за скоростен път , 1,5 милиарда за магистрала.
Инвестицията се избива за около 35 години , дори да е магистрала при цена 17 лв от край до край
Ставаш досаден с тия глупости, за всеки е ясно че ако има такъв скоростен път трафикът ще скочи многократно. Това е отсечка с огромен потенциал, най-краткия път от Украйна и Русия до Турция и част от Близкия изток.
Дано се вразумят и я направят магистрала, както и тунел под Ст.Планина. Така България наистина ще се превърне в център на Балканите и нема да е само клише като казваме че сме на кръстопът.
Работливите румънски журналисти са превели приказките на Рапона, нашите са превели румънския превод, и от превод на превод приказките на Рапона са станли истина.
You should never underestimate the predictability of stupidity .
Кой пък ви каза, че държавата ще плаща неустойки за недостигащ трафик?! Или просто така си пишете, защото ви е напекло слънцето или ви е навалял дъжда? Това да не е тройната коалиция да слага подобни идиотски клаузи в договорите?
хахах ами португалците искаха гаранции за минимум трафик при два пъти по-голям трафик на Тракия ! 7000 коли по 15лв (по думите на Павлова) 3млрд.лв. инвестиция = 80години . Да не споменаваме въобще поддръжка индексация и т.н. проекта е безумен ! И още повече ,è разстоянието от Капитан Андреево до Дунав Мост при Русе е над 330км а не 300 км !
Румънците - не се лъжете като нас само на думи .Ще построят дръжки.Това правителство само довършва проекти , който са подписани от преди - и магистрала "люлин", и южната дъга , и т.н.т. Каде е завода за боклук в София? Б.Б. имаше два мандата кмет и вече един премиер.Дори метрото щеше да бъде довършено без помоща на кмет или премиер договорите са подписани и сроковете се изпълняват .
Предлагам на румънците да вдигнат паметник на наш Бойко. Нека да е в Гюргево и да е висок поне 130 метра, та да се вижда и от Русе. Или пък в Турну Мъгурели - Бойко в цял ръст и бели карпатски вълци му ближат краката.
Природата е най-важният капитал, с който разплага България. Да го опазим.
времето е много важно нещо. В момента таксата от българска страна на моста в Русе е 3 лв за лек автомобил, ферибота в Оряхово зо лек автомобил взема 45 лв...предполагам че и този в Силистра взема толкова
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Ами искали са португалците - нали трябва да си включат подкупите, които са раздали на този и онзи. Те НДСВ, БСП и ДПС са шампиони по подкупи, ама има още бунаци, които им вярват.
7000 автомобила на ден са 2 555 000 на година. По 15лв примерно прави около 38 милиона на година. Една концесия за 35 години ще донесе 1.3 милиарда. Това е без никакво увеличение на трафика или таксата.
Хубаво е да има такава връзка между Северна и Южна България. Пък ако направят и тунел под Шипка ...
И Дневник докога ще дърпате надолу като качество?!? В румънската статия се говори накрая за магистрала Марица и че именно за нея са заделени 204 млн евро, от които 80% ЕС пари!!! Вече не само пишете непрофесионално темите си, но почвате и да лъжете като не превеждате като хората!
Кво значи хубаво е ? То е "хубаво" да има връзка между Трън и Малко Търново , ама дали ще направим магистрала през там ! Иначе да вземем да надупчим Стара Планина през 100 метра тунел ... и след 3 ше фалираме ! Идиотизъм !
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
moloko_
Рейтинг: 585 ВеселоНали уж беше лошо да се строят само магистрали и асфалта не се ядял,пък румънците щели да ни благодарят?
Само,че имат някаква грешка защото първо уж щял да се търси частен инвеститор,пък после са написали,че 80% ще е европейското финансиране
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4017 ВеселоДАНО ДА СА ДЪРЖЕЛИВИ ТА ДА ДОЧАКАТ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!birdman
Рейтинг: 890 Неутрално7000 автомобила 3млрд.лв. инвестиция - период на възвръщаемост към 80 години ? кой нормален се връзва на тая идиотия на министър Павлова ? И България ще плаща ли неустойки при недостигащ трафик ? Въобще има ли смисъл от подобна глупост ? И на база какъв анализ е направено това ? И защо целия трафик ще се концентрира само в един пункт ? Знаете ли какви рискове крие това ?
Дива селянка RIP
Рейтинг: 434 НеутралноРумънците да изчакат с благодарностите ,защото:
Катар заяви официално интереса си към строителството на скоростния път от Русе през Бяла до граничния пункт "Капитан Андреево". 300-километровият път не може да бъде построен с европейски средства и държавата търси инвеститор за него. България вече предложи на Катар да строи магистралата "Черно море", но арабската държава поиска минимална възвращаемост от 14%, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОСИГУРИ.
birdman
Рейтинг: 890 НеутралноИ в АПИ явно нямат познания по география най-преки път от Турция до Дунав Мост край Русе не е Капитан Андреево ! Да не говорим ,è при подобни проекти стартовата инвестиция и крайната се оказва мнооого различни (в посока на горе)!
vassilun
Рейтинг: 4871 ВеселоЗащо да благодарят на България? Само на ББ трябва да благодарят! Той ги строи магистралите! Да се свети името Му!
asparuhkanchov
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#4] от "avestata":
Противоречиш си. Защо да чакат с благодарностите след като Катар официално е заявил интерес?
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 648 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "niceprson":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειДобре че сте вие, да им обърнете внимание на тези малоумници, нали? Сигурно до вчера сте бил министър на транспорта в Германия, може би? Те хората просто се чудят на кой безумен български проект да си харизат милионите!
pariah
Рейтинг: 1109 ВеселоСъздаваме новини.
- A witty saying proves nothing. VoltaireЗасега само това създаваме.
Е, добре, Бойко ще ме смъмри, че факт създаваме и магистрали.
ама все пак основното, което засега произвеждаме, са новини.
В кафенето, по талавизора, на мегдана.
Приказваме демек.
Добре че още имаме слушатели.
Дива селянка RIP
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#7] от "asparuhkanchov":
Защото преди това Бойко и ГЕРБ сами отидоха на крак до Катар да ги молят за инвестиции. И те се навиха да инвестират като начало около 100 милиона долара ,но си търсят и процента. Нищо лично -просто бизнес.
yokicha
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#3] от "niceprson":
Как я направи тая сметка
7000 автомобила - половината тежкотоварни , 1 милиард за скоростен път , 1,5 милиарда за магистрала.
Инвестицията се избива за около 35 години , дори да е магистрала при цена 17 лв от край до край
asparuhkanchov
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#3] от "niceprson":
Ставаш досаден с тия глупости, за всеки е ясно че ако има такъв скоростен път трафикът ще скочи многократно. Това е отсечка с огромен потенциал, най-краткия път от Украйна и Русия до Турция и част от Близкия изток.
Дано се вразумят и я направят магистрала, както и тунел под Ст.Планина. Така България наистина ще се превърне в център на Балканите и нема да е само клише като казваме че сме на кръстопът.
wreck
Рейтинг: 968 НеутралноРаботливите румънски журналисти са превели приказките на Рапона, нашите са превели румънския превод, и от превод на превод приказките на Рапона са станли истина.
You should never underestimate the predictability of stupidity .Vassco
Рейтинг: 517 НеутралноДо коментар [#3] от "niceprson":
Кой пък ви каза, че държавата ще плаща неустойки за недостигащ трафик?! Или просто така си пишете, защото ви е напекло слънцето или ви е навалял дъжда? Това да не е тройната коалиция да слага подобни идиотски клаузи в договорите?
Comandante Marques
Рейтинг: 1341 Неутралноинтересно как румънците сметнаха че 300 км магистрала ще струва 200 млн. евро?
low riders teambirdman
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#14] от "Vassco":
хахах ами португалците искаха гаранции за минимум трафик при два пъти по-голям трафик на Тракия ! 7000 коли по 15лв (по думите на Павлова) 3млрд.лв. инвестиция = 80години . Да не споменаваме въобще поддръжка индексация и т.н. проекта е безумен ! И още повече ,è разстоянието от Капитан Андреево до Дунав Мост при Русе е над 330км а не 300 км !
СашкоСашев
Рейтинг: 443 НеутралноРумънците - не се лъжете като нас само на думи .Ще построят дръжки.Това правителство само довършва проекти , който са подписани от преди - и магистрала "люлин", и южната дъга , и т.н.т. Каде е завода за боклук в София? Б.Б. имаше два мандата кмет и вече един премиер.Дори метрото щеше да бъде довършено без помоща на кмет или премиер договорите са подписани и сроковете се изпълняват .
Драги ми господине
Рейтинг: 1074 НеутралноПредлагам на румънците да вдигнат паметник на наш Бойко. Нека да е в Гюргево и да е висок поне 130 метра, та да се вижда и от Русе. Или пък в Турну Мъгурели - Бойко в цял ръст и бели карпатски вълци му ближат краката.
Природата е най-важният капитал, с който разплага България. Да го опазим.dobrich
Рейтинг: 1198 ВеселоОт декларирано намерение до построяване има мнооого зоб да зобиме още? Когато обещанието е дадено от араби не е завещание!.....
Ало, Ваньо?
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#3] от "yamboliya":
Спечелилият поръчка за около 50 000 лв. за коментари във форумите е 25-годишният Антони Стоев, управител на дружеството "ЕМ ЕНД МАРК" ЕООД.Кажи сега, като малък ли ти посегна Добруджанеца или беше по-голям?
kasko
Рейтинг: 726 Неутралноаз повече ще се радвам на един мост при Силистра, скъсява много пътя за Украйна,Молдова и Русия
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.l_stefanovv
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#21] от "kasko":
Един мост сам по себе си може да скъси времето, но не и разстоянието, при наличие на ферибот (какъвто, мисля, е случаят със Силистра).
Scorpi_4404
Рейтинг: 683 ВеселоДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Опознай себе си...Нищо излишно.Много сме силни в планирането,вярно е...
kasko
Рейтинг: 726 НеутралноДо коментар [#22] от "l_stefanovv":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.времето е много важно нещо. В момента таксата от българска страна на моста в Русе е 3 лв за лек автомобил, ферибота в Оряхово зо лек автомобил взема 45 лв...предполагам че и този в Силистра взема толкова
yokicha
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#16] от "niceprson":
Откъде я измисли тая инвестиция от 3млд
Няма такава цифра цитирана до сега
Пак казвам
1млд за скоростен път 1,5 млд за магистрала
Vassco
Рейтинг: 517 НеутралноДо коментар [#16] от "niceprson":
Ами искали са португалците - нали трябва да си включат подкупите, които са раздали на този и онзи. Те НДСВ, БСП и ДПС са шампиони по подкупи, ама има още бунаци, които им вярват.
ventsy
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#3] от "niceprson":
7000 автомобила на ден са 2 555 000 на година. По 15лв примерно прави около 38 милиона на година. Една концесия за 35 години ще донесе 1.3 милиарда. Това е без никакво увеличение на трафика или таксата.
Хубаво е да има такава връзка между Северна и Южна България. Пък ако направят и тунел под Шипка ...
Свинчуга
Рейтинг: 1226 НеутралноДо коментар [#16] от "niceprson":
Обичам да грухтя и плюскам.Той трафика е два пъти по-голям ама да Пловдив. След Стара Загора нататък е умряла работа, освен няколко месеца в годината.
Христо Илиев
Рейтинг: 863 НеутралноСтранно, че новината е от 7 май, пък чак днес ни я съобщават - http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/vom-a vea-autostrada-pana-la-turci-165813.html
Viva EUХристо Илиев
Рейтинг: 863 НеутралноИ Дневник докога ще дърпате надолу като качество?!? В румънската статия се говори накрая за магистрала Марица и че именно за нея са заделени 204 млн евро, от които 80% ЕС пари!!! Вече не само пишете непрофесионално темите си, но почвате и да лъжете като не превеждате като хората!
Viva EUbirdman
Рейтинг: 890 НеутралноДо коментар [#27] от "ventsy":
Кво значи хубаво е ? То е "хубаво" да има връзка между Трън и Малко Търново , ама дали ще направим магистрала през там ! Иначе да вземем да надупчим Стара Планина през 100 метра тунел ... и след 3 ше фалираме ! Идиотизъм !