Изграждането на околовръстното на Монтана е оценено на между 38 и 74 млн. лева

Победителят ще бъде избран на база цена и време за изпълнение

© Красимир Юскеселиев

Победителят ще бъде избран на база цена и време за изпълнение



Изграждането на обходния път на град Монтана ще струва 38.8 милиона лева, според най-ниската офертата на участниците в процедурата за избор на изпълнител и 74.05 млн. лева, според най-високата цена. Това става ясно от разпространена днес информация от Агенция "Пътна инфрастура", където бяха отворени офертите.


До финалния етап на откритата процедура за възлагане на строителството достигнаха четири консорциума. От тях обединението "МАКС БЬОГЛ – Инжстрой Монтана 2012" предлага да изгради дългото 12.5 километра трасе за 74 058 407,62 лв. без ДДС.


Консорциумът "Монтана ринг", в който участници са софийските "ГБС Инфраструктурно строителство", "Пътстрой – 92", "Автомагистрали Хемус" и варненската "Гарант -90- Цонев и СИЕ", е оценил обекта на 38 810 515,09 лв. без ДДС.




Сдружението "Монтана ринг 2012", в което са се обединили софийската "ПСТ Холдинг" и хърватската "Конструктор инженеринг Сплит", е предложило цена 46 877331,71 лв. без ДДС.


Последният допуснат участник - Обединение "Обход Монтана" с членове "Трейс груп холд"-София и "Пи Ес Ай" Стара Загора е готов да свърши работата за 41 364 724,20 лв. без ДДС


Цената обаче няма да е единственият критерий при избора на победителя. Пътният участък е сред тези, за които оценяването става на база два критерия – цена с тежест 70 точки и срок за изпълнение – 30 точки.


Обходният път на Монтана е част от международния път Е-79, който е ключова пътна артерия за Северозападна България. Проектът е сред обектите с национално значение.


Обходният път на Монтана е с дължина 12.5 км и прогнозната му стойност е 25 млн. евро. Строителството трябва да започне тази година и да приключи за 22 месеца


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    Качеството нема ли значение? Ааа, то се подразбира...

  2. 2 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 641 Неутрално

    "Строителството трябва да започне тази година и да приключи за 22 месеца"

    От това става ясно, че има краен срок за завършване. Защо е необходимо да се хариже 30% от цената, за да се завърши няколко месеца по-рано, освен ако идеята не е да се резне лентата преди изборите, а всички ние да платим за водата в менчето.
    Проблемът в обществените поръчки е в създаването на критерии удовлетворяващи предварително избраните изпълнители.

    pastor
  3. 3 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    Качество нанайси.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3354 Неутрално

    Абе каже ми кога пътищата около Монтана са били натоварени ?
    По същия начин по няколко пъти оправиха пътищата около Силистра !

    Оправяйте пътищата там където има нужда околовръстното на София кога ще описва пълен кръг на столицата като магистрала?

    Кога Варна или търново ще имат околовръстно ?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на venci_kr
    venci_kr
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#4] от "comandante":


    [quote#4:"comandante"]Оправяйте пътищата там където има нужда околовръстното на София кога ще описва пълен кръг на столицата като магистрала?

    Кога Варна или търново ще имат околовръстно ? [/quote]

    А околовръсното на Варна, трябва ли да описва пълен кръг?

  6. 6 Профил на vesperado
    vesperado
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Дневник,
    объркали сте цените на участниците
    "Монтана ринг е 46 877331,71 лв
    "Монтана ринг 2012 е с 41 364 724,20
    „Обход Монтана е с 38 810 515,09

  7. 7 Профил на Атлантик
    Атлантик
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Очаква се да стане натоварено, след откриването на Дунав мост - 2. И е наистина наложително, че иначе трафикът ще си минава през града...Наложително е освен това най-после да се вземе някакво решение за Петрохан - тунели ли ще се правят, виадукти ли ще се строят, какво там трябва, но е крайно време да се направи този най-кратък път от София и цяла Югозападна България (значи и Северна Гърция) до Дунав, пристанищата и моста там, до Централна и Западна Европа....Стига с този рекет всичко на 4 колела да минава през Витиня, която и без това е натоварена (и с традиционно лоша настилка, въпреки непрекъснатите ремонти)...
    Освен това, при положение, че Петрохан така или иначе в момента е неизползваем за трафика, предвиден за монтанското околовръстно и моста, което означава, че този трафик засега ще си ползва Витиня, ще се прави ли околовръстно и при Враца? Че то иначе какво става? Ще обикаляме Монтана, ама ще си цепим през Враца!

    "Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/
  8. 8 Профил на roland
    roland
    Рейтинг: 395 Неутрално

    През Петрохан тунел скоро няма да се направи, в близките 10-15 години поне. Пътя вече пропадна почти окончателно, могат да минават коли до 3,5т.Там трябва основен Качествен ремонт, а не да кърпят всяка есен и на на пролетта да зейват нови ями.Миналата година нали рязаха некакви ленти предизборно.Петрохан е най прекия път от новия дунав мост.Пътя ще се съкрати поне с един час и 10 литра нафта.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK