Българо-германски консорциум ще анализира железниците за година

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 524 Разстроено

    Състоянието на българските железници може да бъде определено за един миг само с една дума КРИТИЧНО!!!

  2. 2 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Да анализира междоусното разстояние и радиоусите на завои - пак ще е нещо.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  3. 3 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Дано наистина фирмата е сериозна, защото БДЖ е жилава хапка. И дано същинската цел не е спечелване на изборите от ГЕРБ или измъкване на финанси от брашняния чувал.
    Иначе за тези мерки никой не говори при миналогодишната "реформа". Направиха се едни съкращения и нищо повече.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  4. 4 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#1:"Съни"]само с една дума[/quote]
    добро, при цена на билет, отиване и връщане до Бургас по-ниска от тази за автобус в едната посока, след като мине модернизацията която сега се осъществява по линията, и ако се намали малко продължителността на пътуването - отлично!

  5. 5 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 629 Любопитно

    Има нужа от такъв анализ,но на мен ми е интересно какво ще правят с огромните дългове на БДЖ Пътнически превози,защото няма начин как нормално да работят и да се развиват с такова ниво на задлъжнялост?

  6. 6 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 657 Неутрално

    До коментар [#4] от "ban":

    И като поскъпнат автобусите, което е вероятно, ако са достатъчно сигурни и изправни технически щото в момента са мижи да те лажем повечето...

  7. 7 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#5:"moloko_"]какво ще правят с огромните дългове на БДЖ[/quote]
    ами то това явно е целта на посещението, щото дълговете са основно за влакчетата Сименс, които вече поостаряха, и да ни ги вземат полза никаква!

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Айде отиде още една торба пари бадева. Даже може да ни вземат цялото ЖП вместо да им плащаме. Бойко, състоянието на ЖП-то не е ясно само на твойте бръмбари, ама на тях германския доклад хептен ще им се обърка представите.

  9. 9 Профил на ban
    ban
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#8:"442"]състоянието на ЖП-то[/quote]
    ти пък това са джобни пари, не си ли спомняш, че дадоха първо 500 000, за ГПС система, за предотвратяване кражбите на горива, след това още един милион за видеонаблюдение, пак срещу кражбите, само че май не са уцелили къде са най-големите кражби, та там да сложат камерите!

  10. 10 Профил на ikoden
    ikoden
    Рейтинг: 459 Весело

    Може да стане като в стария виц дето цар Фердинанд се опитвал да направи шопите европейци и пратил един шоп да се култивираи един Форд- подарък(новост на 20 век) до лорд Мозли в Англия. След 6 месеца шопът се връща в България заедно с колата и носи следното писмо от лорда до Фердинанд;

    "Абе Фердо,
    узни си шопо, нещем ти фордо,
    Лордо"

  11. 11 Профил на Стеф
    Стеф
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Поздравления на колегите от "ИнфраКеър - ТрансКеър", които ще лапнат някакви парички. Аз съм консултант в известна консултантска фирма и в момента работя с европейски влаков превозвач в доста лошо състояние, макар и на светлинни години пред БДЖ. Темата е подобна, не толкова всеобхватна, и диагностичната фаза на проекта е 7 седмици, след това започва внедряване на решения. Няма такова нещо като диагностика, продължаваща цяла година. Така че да е ясно - на никой не му пука за оправяне на БДЖ, важното е някои наши хора от някой консорциум да вземат едни пари, т.е. източването да си продължи.

  12. 12 Профил на JR Ewing
    JR Ewing
    Рейтинг: 459 Весело

    Според ЛинкдИн Нели Стойчева е преподавател в университет по транспорт и е специалист по:

    Specialties
    1.RAMS analysis
    2.Development of the investment projects
    3.Preparation of tender documents and technical offers for tender procedures in railway transport and Metropoliten in Bulgaria
    източник: http://linkd.in/NOLzL6

  13. 13 Профил на JR Ewing
    JR Ewing
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#11] от "Стеф":

    Виж коментар #12, хората са от "системата", а и не са много на брой. От колко човека е вашият екип и, сравнено с БДЖ, какви са (някои от) параметрите на клиента ви? За да сравним обема на работата.

  14. 14 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1557 Весело

    И аз мога да им кажа. На момента. Оправят се жп линиите. Така, че да се постигне над 100 км/ч поне по основните направления. Обновяват се парка от вагони и локомотиви. Ама се почва от участъците с най-много пътници. Първо София-Пловдив. А не абсурдни селски участъци като сега. Е братчедите от автобусните фирми може да спрат спонсорските.
    Ся ако ми дадат едни 20 бона за експедитивността ще е супер.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  15. 15 Профил на ibmibm
    ibmibm
    Рейтинг: 459 Неутрално

    БДЖ ще тръгне в положителна посока само, ако незабавно бъде уволнен мениджъмнта начело с Владимир владимиров и управителите. Това са хора, които нямат елементарна представа от управление на процеси, хора и капитали.

  16. 16 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 975 Весело

    Коскоджамити консорциум да анализира нещо, дето и кокошките го знаят, или има нещо за "усвояване".

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.
  17. 17 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#1] от "Съни":

    не точно
    Ако се повозиш в новите влакове на Сименс няма да говориш така.Всичко свети.Само тук таме някой лумпен драснал с маркер само ЦСКА.

  18. 18 Профил на Evidence
    Evidence
    Рейтинг: 437 Любопитно

    Няма ли процедури за изразходване на европейски средства? Има и то повече, отколкото можете да си помислите - има купища Регламенти. И как точно изчислиха, че услугата ще им струва 2 млн. лв. или 1 млн. евро? Това прави по 83 333 евро на месец. Това са пари лично на ЕС и ще си ги харчи, както иска и може да ги даде, на когото си поиска. Анализът на какво, как и колко работи в БДЖ може да го направи и държавата, ако има доброто желание за това. Не, не е лесно, но не е и невъзможно. Не знам защо трябва да се ползват външни експерти за това, което Министерството на транспорта, Министерството на регионалното развитие и благоустройството и Министерството на икономиката трябва да направят като екип и в синхрон и това е работеща българска икономика. Но защо ли задавам излишни въпроси като знам отговора: когато парите говорят, дори и боговете мълчат. Но стомасите на хората - стържат! Мили приятели, винаги има начин, ако има желание.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK