"Булсатком" се споразумя с Би Ти Ви и ТВ7 часове след съобщението за намеса на премиера

"Булсатком" се споразумя с Би Ти Ви и ТВ7 часове след съобщението за намеса на премиера

© Цветелина Белутова, Капитал



Булсатком" се е споразумял за излъчването на каналите на Би Ти Ви и ефирната телевизия вече може да се гледа от клиентите на сателитния оператор, съобщиха близки до оператора. В същото време от ТВ7 съобщиха, че и те са постигнали споразумение по условията на бъдещото си сътрудничество.


До 24 часа се очаква и специалните канали на Би Ти Ви да се появят в списъка с излъчвани телевизии на "Булсатком", тъй като е необходимо техническо време и тяхното излъчване да бъде възстановено.


"Преговорите бяха трудни и за двете страни. Много се радвам, че постигнахме споразумение, което ни позволява и занапред да предлагаме на нашите клиенти разнообразно съдържание на балансирани цени", коментира Максим Заяков, съсобственик на "Булсатком", цитиран от ТВ7 по повод тяхната сделка.




"Тази вечер bTV Media Group и Булсатком подписаха споразумение и възстановяват излъчването на каналите на bTV в мрежата на оператора поетапно в следващите часове. В интерес на милионите зрители двете компании направиха взаимни отстъпки, които да позволят възстановяване на сигнала, без да се вдигат цените за крайните абонати", съобщиха в официално изявление и от Би Ти Ви.


По-рано днес стана ясно, че премиерът Бойко Борисов се е намесил за решаването на спора между сателитния оператор "Булсатком" и Би Ти Ви и ТВ7. "По настояване на министър-председателя Бойко Борисов последните няколко дни под егидата на министерството на транспорта заедно с Комисията за регулиране на съобщенията положихме много усилия, за да бъде решен спорът между "Булсатком", Би Ти Ви и ТВ7", обясни пред журналисти министърът на транспорта Ивайло Московски.


Само преди седмица премиерът Борисов отрече да се меси в работата на медиите в страната. Аз се пазя от всяка намеса в медиите, по наше време нито е създаден вестник, телевизия или медийна група, заяви той в интервю за ТВ+. Повод за изказването му беше въпрос, свързан с медийната среда в България.


От 2 януари програмите на Би Ти Ви не се излъчват в мрежата на "Булсатком" заради спор за цените за разпространението. От 11 януари заради същия търговски спор сателитният доставчик спря излъчването  и програмите на ТВ7.


Миналата седмица Би Ти Ви обяви, че подновява предложението си за съвместна дейност с "Булсатком" на базата на нова, по-изгодна оферта, но срокът за реакция по нея беше 21 януари. Преди два дни сателитният оператор отвърна с предложението да възстанови излъчването на програмите до приключването на преговорите.


Всичко, което трябва да знаете за:

Още от Компании

Коментари (205)
  1. Подредба: Сортирай
  1. Преди избори всичко което може да облъчва раята трябва да работи като оркестър...

    Боли ме от овчедушието на хората...
  2. 2 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1431 Неутрално

    Жалко! Толкова ми харесваше Булсат, докато ги нямаше тези недоразумения от битивиту...

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  3. 3 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Язък!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  4. 4 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 568 Неутрално
  5. 5 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 621 Неутрално

    "Аз се пазя от всяка намеса в медиите, по наше време нито е създаден вестник, телевизия или медийна група, заяви той в интервю за ТВ+."

    Хаха. Ама дали все още е смешно?

  6. 6 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    Каквото било,било.Важен е финалът....................

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  7. 7 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 627 Неутрално

    е жалко пак почва пропагандата босфор тв

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  8. 8 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 755 Любопитно

    "... под егидата..." всичко става лесно!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  9. 9 Профил на Gianpiero
    Gianpiero
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Бъдете коректни! Намесата на правителството е по инициатива на една от двете страни, а на самосиндикално.

  10. 10 Профил на Gianpiero
    Gianpiero
    Рейтинг: 408 Неутрално

    До коментар [#5] от "Skydiver":

    Има се предвид като цензура, небесен, а не за отношения между компании. Не че и последното е правилно, но...

  11. 11 Профил на The Dragon Reborn
    The Dragon Reborn
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Интересно ЗАЩО Св. Бойко не реагира толкова бързо и с такова желание при решаването на проблемите във ВМЗ Сопот!!!

    Големият проблем е, когато се придава значимост на простотията.
  12. 12 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#9] от "Gianpiero":

    О, може ли подробности от кухнята? Кой от участниците има номера на Бойко и може да потърси асистенция от него в търговските си спорове? Може би Булсатком? Или БТВ?

    Шегичка, всички знаем че е ТВ7

  13. 13 Профил на Daniel Ivanov
    Daniel Ivanov
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Бойкотрон изглежда се е загрижил да върне ьТВ отново при максимален брой зрители, за да продължат с обгрижването на правителството пред избирателите.

    Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts.
  14. 14 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#2:"ръпончо"]Жалко! Толкова ми харесваше Булсат, докато ги нямаше тези недоразумения от битивиту... [/quote]
    Наистина не те разбирам. Булсатком да те е задължавал преди зорлен да гледаш БТВ, та ти се харесва само като спряха да излъчват БТВ?

    Не ги искаш, не ги гледай. Ама не отнемай правото на някоя баба да си уплътнява времето с по 2-3 турски сериала дневно, ако това и се харесва.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  15. 15 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2807 Весело

    "Много се радвам, че постигнахме споразумение..." - много ще да е било НАСТОЯВАНЕТО?!?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  16. 16 Профил на zloster
    zloster
    Рейтинг: 515 Разстроено

    Пак ще ни облъчват с цигания и " обективни" новини.

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    Замалко да имаме работещ пазар в тая сфера, на как Боко ще се лиши от близо два милиона потенциални идиота за облъчване...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на fenomenbg
    fenomenbg
    Рейтинг: 233 Неутрално

    щеше да ми е мъчно само за шампионска лига,иначе гледам дискавъри по цял ден

  19. 19 Профил на zloster
    zloster
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#9] от "Gianpiero":

    Именно , намесата е по инициатива и в услуга на ьТВ и ТВ7

  20. 20 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    Ееееее Тъй като върнаха само главната босфорска помия, се надявам останалите да са в отделен пакет.

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  21. 21 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 568 Неутрално

    [quote#14:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Ама не отнемай правото на някоя баба да си уплътнява времето с по 2-3 турски сериала дневно[/quote]


    Ами дядото?????
    Пак трябва да опъва пърцуца, щото не може да гледа Бразди!!!!!

  22. 22 Профил на Daniel Ivanov
    Daniel Ivanov
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#2] от "ръпончо":

    Ясно беше, че и двете страни губят от развалянето на отношенията им. Едните губеха зрители, а другите съдържание, което зрителите са свикнали да гледат. Затова беше въпрос на време да се разберат.

    Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts.
  23. 23 Профил на Gianpiero
    Gianpiero
    Рейтинг: 408 Весело

    До коментар [#12] от "Skydiver":

    Май ти си се навел над тенджерите

  24. 24 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1431 Неутрално

    [quote#14:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Наистина не те разбирам.[/quote]
    Това си е твой проблем!

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  25. 25 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Боко отсече: Пускайте МЕ щот иначе ще ви пратя Цецко с шпиц-командатга...

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  26. 26 Профил на davisable
    davisable
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#11] от "The Dragon Reborn":

    той добре ще реагира, ще чака да се вдига още малко време шум, да казват колко е зле, как няма кой да го купи, как няма кой да плати дълговете и заплатите, и накрая като спасител отново ше го купи през някое 20 и няколко годишно поставено лице за нищо пари от държавата, и ще плати едни заплати... и всички ще са МУ благодарни, а той ще се сдобие с още едно предприятиийце.

  27. 27 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 772 Весело

    Ей,ако не беше Боко да разрешава всеки възникнал проблем,...кучета я яли тая държава...и пак недоволни!Светът е пълен с неблагодарници

    rock n' roll is king!
  28. 28 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1303 Весело

    Хихи. И Бойко явно иска да гледа шампионска лига и затова ги е натиснал.

  29. 29 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 695 Весело

    Няма да се меси... Той още миналата седмица си го каза, че не може без Слави


    А пък аз тъкмо си мислех, че вече ще видим някой нисък рейтинг на БосфорТВ, ама не било писано.

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  30. 30 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Как се решават спорове между мафиоти от една фамилия?

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  31. 31 Профил на Roger
    Roger
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Все пак по БТВ всеки ден дават как Бойко реже ленти. От къде на къде ще им правят проблеми някакви си сателитни оператори.

  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    Дали още някой си вярва, че тук може да се работи по пазарен модел, след като една мутра премиер идва и казва на две частни фирми какво да правят...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#22:"pen4o"]Ясно беше, че и двете страни губят от развалянето на отношенията им.[/quote]
    Ама не мо'а да сА запра...То и селскиА говедарин у Долно уйно има противоречие с тиА де имат крави...и са си развалилЕ отношениАта- оня не ще да пасе говеда за малко парЕ...а пА ониА не мо'ат си пасе добитАка...Па да 'земе да сА намеси и там св.св. Бойко и Борисов...така и така огрява на'сЕкаде...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  34. 34 Профил на Цветна
    Цветна
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Още не е късно който е на Булсатком да си изтрие ръчно битивито

  35. 35 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 573 Неутрално

    избори са, трябва да има облъчване

  36. 36 Профил на okayplayer
    okayplayer
    Рейтинг: 458 Весело

    Демокрация и свободен пазар нагледно.

    http://www.youtube.com/watch?v=WibmcsEGLKo
  37. 37 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 828 Любопитно

    Бате Бойко ги е спекъл и едните и другите...

    верно са го пуснали ьТВто, деаааааа

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на milenpara
    milenpara
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Не знам как сме живяли преди Бойко, губи ми се...
    Сигурно неразрешимите проблеми са ни смачквали.

  40. 40 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Това е то силата на пазарната икономика!

  41. 41 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    "Булсатком" ....пак питам...кво съм ви виновен? С какво съм съгрешил...?
    Що трябва да ме подлагате отново на манипулациите и турските сериали от босфора?
    Естествено, че след 24 ч. некои канали ще изтекат от програмната ми листа....
    Давайте в отделен пакет, както обещахте и да приключваме!

    Ако пък го направите всеки абонат да си избира кои канали да гледа, най-добре!

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  42. 42 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    много съм доволен , по тв7 а група , по бтв 4емпионс лигата , добра новина след другата добра новина УК остават в ЕС

  43. 43 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Баба е доволна - не трябва да сменя двата кабела Мен не ме вълнува - добре е да има разнообразие все пак - та, нека се излъчва всичко и всеки да гледа, каквото пожелае.

  44. 44 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1467 Неутрално

    "...по наше време нито е създаден вестник, телевизия или медийна група..."
    Лъжеш Борисов! Телевизия Алфа не е ли създадена по ваше време? Или признаваш само ьТВ?

  45. 45 Профил на bltmv
    bltmv
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Нищо неочаквано. Единствения вариант при който всички са победители - Боко така нареди. Ха сега всички в отделен пакет и цените без него надолу.

    еееех, мечти...

    Който ни освободи, той ще ни зароби - Васил Левски; България винаги се е справяла с враговете си. Погубвали са я нейните спасители. - Константин Павлов
  46. 46 Профил на barry56
    barry56
    Рейтинг: 402 Неутрално

    досега не се отказах от булсатком защото не ме интересуват турските канали и ако сега булсат вдигне цените заради тях, вече ще се откажа от тях

  47. 47 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 740 Весело

    Хвала Бойко!Ти ни дари с телевизия, че без теб само плетки ни бяха останали да се занимаваме!

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  48. 48 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 702 Весело

    циркаджии. Без да обиждам артистите, играещи в цирка.

  49. 49 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    да ни е честита независимата медия. И въобще защо трябва да имаме Съд след като си имаме богоизбран. Знаех, че е строител, футболист, атомен физик, от вчера и теляк, днес вече името Му спокойно може да бъде сменено със това на Соломон

  50. 50 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1240 Гневно

    Има си хас най големият оператор да не излъчва правителствените телевизии и мутрата да не се намеси.

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  51. 51 Профил на VitaminX
    VitaminX
    Рейтинг: 571 Весело

    Deus Ex Machina

    Missão dada é missão cumprida!
  52. 52 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#41:"drakar65"]"Булсатом" ....пак питам...кво съм ви виновен? С какво съм съгрешил...?
    Що трябва да ме подлагате отново на манипулациите и турските сериали от босфора?
    [/quote]
    И теб да питам-Като абонат на Булсатком някой задължава ли те да гледаш БТВ? Имаш ли дистанционно да си сменяш каналите, или телевизора ти е фиксиран само на БТВ?

    [quote#41:"drakar65"]Ако пък го направите всеки абонат да си избира кои канали да гледа, най-добре! [/quote]

    Това не става ли с копчетата на дистанционното?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  53. 53 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2490 Неутрално

    [quote#1:"Нямаме Закон за Банкрута на Физическите Лица.Защо..."]Преди избори всичко което може да облъчва раята трябва да работи като оркестър... [/quote]

    + + +

    Срамно е български премиер да разчита на тези две не български и анти български телевизии !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на valerivutev
    valerivutev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    На наглото изнудване да отговорим като не купуваме никаква стока рекламирана по тези телевизии.

  56. 56 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 556 Весело

    Жалко сега пак ще трябва да ги прескачам тия бтвта докато намеря нещо за гледане само ми се пречкаха и сега пак. Важното е че супермен разреши и този спор сега още 35% ще го гледат как открива магистрали и детски градини и ни води към светлото бъдеще.

    Too much цензура Баце.
  57. 57 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#54] от "Тони!":тони ако не бе това споразумение , как бих гледал славйя-ботев първия кръг и ботев-левски втория кръг , доволен съм разбира се и то много , а на изборите бих гласувал против боко и мен много ме дразни

  58. 58 Профил на k@lcho
    [email protected]
    Рейтинг: 495 Неутрално

    .. някой няма ли да излезне поклони и каже - Благодаря за бЕзплатната ПР-кампания


    ПС нито съм абонат на БусатНеком и ьТв-то

    няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!
  59. 59 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#57] от "dgidgo":

    Ми за варианта на живо, кво ще кажеш? Или те е шубе да стъпиш на стадиона
    Ако не се сещаш - ще ти дам и друг вариант.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  60. 60 Профил на galleen
    galleen
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#14] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Не е така, проблема не е само че се излъчват каналите, а че се плаща допълнително и то доста пари за един некачествен продукт, който трябваше да е в отделен пакет.

    El pueblo unido, jamás será vencido.
  61. 61 Профил на bateVal
    bateVal
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Дано все пак са ги извадили на отделен пакет. Ще поживеем - ще видим! И кретенът не се месел в работата на медиите! Още ли има кой да му вярва на този смешник?

  62. 62 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    не може някаква телевизия да ми влияе за кои да гласувам , а през 2015 бих гласувал против деивид камерън в лондон

  63. 63 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#2:"ръпончо"] Толкова ми харесваше Булсат, докато ги нямаше тези недоразумения от битивиту... [/quote]

    На всички интелектуалци с особена форма на главата разкривам една невероятна тайна - БСК може да си излъчва БТВ, а те могат да не я гледат точно така, както не можеха да я гледат в последните няколко седмици, когато БСК не я излъчваха!
    Невероятно, нали?

    Не съм магаре;-)
  64. 64 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#59] от "Тони!":тони на 8 маи си отивам в пловдив за 20 дена , 6те гледам двата домакински ма4а на ботев пловдив с ботев враца и етър и гостуването на ботев пловдив в разград , тези ма4ове 6те ги гледам на живо

  65. 65 Профил на Израел  Хендз
    Израел Хендз
    Рейтинг: 402 Любопитно

    все пак спецакцията на мвр даде резултат. ако мвр бяха толкова ефективни и срещу престъпността щеше да е много добре.

    мореплавател, авантюрист, доносник на властите и кандидат богаташ, починал като просяк в Лондон
  66. 66 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#61:"elysim"]Дано все пак са ги извадили на отделен пакет. Ще поживеем - ще видим! [/quote]
    Мисля си, че не са се споразумели а са направили сделка ... с посредник Явно е, че и Булсатком са сгазили нейде лука.

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  67. 67 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#59] от "Тони!":втория кръг , ако ма4а не е нареден от батков и цецо 6те ви бием , интересно за какво да ме е страх в пловдив

  68. 68 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#63] от "Марко":

    Само че има лека разлика в обхвата и цената на услугата, която некак си нормалните хора не одобряват. Както и в цялостния вид на пазара. Убеден съм, че ще се сетиш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 69 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#59] от "Тони!":няма друг вариант бнт , това е варианта за ботев -левски сигурен съм

  70. 70 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#68] от "Тони!":цената е без зна4ение 2 или 3 евро пове4е , голяма работа

  71. 71 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    [quote#55:"valerivutev"]На наглото изнудване да отговорим като не купуваме никаква стока рекламирана по тези телевизии.[/quote]
    Това с не купуването на рекламирани продукти го разиграхме още с Катуница...........тц, не мина.
    От друга страна рекламния пазар показва колко е аматьорски. Бтв имат наистина голяма аудитория в прайм тайма, обаче въпроса е коя целева група? Каква е покупателната способност на тази група и от кой ценови клас търси продукти? И о, ужас!!!! Оказва се, че някой бунак плаща в най-гледано време с най-много зрители(според цифрите, които иначе са верни), в същото време, продуктите му нямат познаваемост и не могат да съберат такава, с нищожни продажби(без да успее да разбере дали заради рекламата или въпреки нея са тези продажби).
    Но това са разбираеми неща, всеки който иска да рекламира в електрона медия трябва да мине през една рекламна агенция, която пък съвсем случайно е собственост е на собственика на Бтв. Иди го мисли този пазар, иди давай пари за телевизионна реклама? Ще дам.........ама друг път

  72. 72 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 702 Любопитно

    [quote#66:"ь"]Мисля си, че не са се споразумели а са направили сделка ... с посредник [/quote]

    А дали пък не: главният акционер ги събра и им каза кой кара влака

  73. 73 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#69] от "dgidgo":

    Добре бе, има около 5 сайта, в които можеш да гледаш спокойно БТВ, това, при положение, че не си в България. В противен случай - бодваш една тел в телевизора и си пееш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  74. 74 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1416 Неутрално


    [quote#52:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Ако пък го направите всеки абонат да си избира кои канали да гледа, най-добре! - цитат на коментар #41 от “drakar65”
    Това не става ли с копчетата на дистанционното? [/quote]
    Става. Мисълта ми бе за абонаментните планове. Аз да си избирам кои канали да гледам и за тях да плащам. Извини ме, ама 5 детски канали, за човек на моите години са ми много

    А за босфора, чакам да видя края на сериала... После меню и... немам неколко канала

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  75. 75 Профил на dnevnikngousa
    dnevnikngousa
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Каква е работата на министър-председател в република, да се меша и "урежда" спорове между независими юридически лица?!

    Гнусна пародия.

  76. 76 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#60:"galleen"] проблема не е само че се излъчват каналите, а че се плаща допълнително и то доста пари за един некачествен продукт, който трябваше да е в отделен пакет.[/quote]
    13,90 (или нещо подобно) за ТВ+Интернет ти "доста пари" ли наричаш? Е наистина не разбирам всички тези които мрънкат в тази тема(и другите подобни): Ама защо Булсатком да излъчва БТВ, щом АЗ не го искам?

    Толкоз ли е трудно да тазбЕрете че освен вас има и други хора, които искат да гледат БТВ чрез Булсатком (по най различни причини)! Има дистанционно-кликайте на каналите които искате. Никой не задължава никого зиорлен да гледа този или онзи специфичен канал

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  77. 77 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#71] от "stanislavdi":големи идеолози , кво ви интересуват парите на хората , живота е кратък за вси4ки

  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#71] от "stanislavdi":

    Просто рекламодателите им се представят статистики, които пък както сам казваш, се изготвят от рекламополучателите. Затова се получава такова извращение на пазара. Но фирмите общо взето нямат дру вариант.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#73] от "Тони!": така е по добре

  80. 80 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#76] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Не е така. Всеки би трябвало да си има правото на избор, дори да става въпрос за две стотинки. Точно това право се отнема.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  81. 81 Профил на ulipet
    ulipet
    Рейтинг: 458 Весело

    както е тръгнало тоя ще се намеси и докато оправям жената

  82. 82 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#63:"Марко"]а те могат да не я гледат точно така, както не можеха да я гледат в последните няколко седмици, когато БСК не я излъчваха! [/quote]
    Прав си, но в съзнанието им остава неприемливата мисъл, че плащат за нещо, което не потребяват Ако знаеш и как да не я плащат - кажи
    Аз питах моята местна кабеларка, дали могат да ми спрат БТВ пакета и 7-цата, но ми отговориха - тц Другия месец и аз ще им кажа -тц

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  83. 83 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#74:"drakar65"]Мисълта ми бе за абонаментните планове. Аз да си избирам кои канали да гледам и за тях да плащам. Извини ме, ама 5 детски канали, за човек на моите години са ми много [/quote]
    Принципно съм съгласен. И аз имам няколко детски канала, и няколко "фолк" такива, и над десетина на езици които не разбирам, ама като гледам цената (НЕТ1-над 120 канала за 19,90) не ми пука толкоз. Все пак нещата имат и парични пропорции, нали?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  84. 84 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Прамтайма за Бистришките тигри, телевизийки с телевизийки.

    От идиоти отговор не чакам
  85. 85 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#76] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Моше, проблема е в принципа. Меси си се там където няма никаква работа. За целта си имаме прескъпа съдебна система. Да спираме да им плащаме?! Нали си имаме бащица. Вместо да даваме пари за съдебна система да купим един самолет на Бистришките тигри? Те и без това разказаха играта на правителствения

  86. 86 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#63:"Марко"]На всички интелектуалци с особена форма на главата разкривам една невероятна тайна - БСК може да си излъчва БТВ, а те могат да не я гледат точно така, както не можеха да я гледат в последните няколко седмици, когато БСК не я излъчваха!
    Невероятно, нали? [/quote]
    Това и аз обяснявам, ама според минусите които получавам-явно греша някъде в нещо

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  87. 87 Профил на angel.or.demon
    angel.or.demon
    Рейтинг: 407 Неутрално

    И какво, казвате в демокрация живеем?

    Нещата са по-близо, отколкото се появяват в огледалото ти!
  88. 88 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 571 Весело

    Не ми пука нито за булшит нито за босфор тв аз си имам скай пакет.

  89. 89 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Само тази намеса да не е била в посока на притискане на Булсатком, намек че могат да влязат на проверка от НАП, че могат да се отнемат лицензи и други подобни.

  90. 90 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    [quote#77:"dgidgo"]идеолози , кво ви интересуват парите на хората , живота е кратък за вси4ки [/quote]
    Тъпо!!! Да даваш пари за ТВ реклама в България е все едно да произвеждаш милиони бройки върхове за копия, не нужни но пък си в играта. Няма смисъл от цялата работа.

  91. 91 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#80:"Тони!"]Не е така. Всеки би трябвало да си има правото на избор,[/quote]
    Правото на избора е чрез дистанционното Ама доставчиците продавали пакети с по доста канала заедно? Ами така е по цял свят, защото излиза по евтино и за клиентите, и за доставчиците. Почнеш ли да раздробяваш на по малки пакети, излиза по скъпо.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  92. 92 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 909 Весело

    [quote#74:"drakar65"]Мисълта ми бе за абонаментните планове. Аз да си избирам кои канали да гледам и за тях да плащам. [/quote]
    -И защо да плащаш? Бодвай една, две антени и карай на безплатните ефирни.. До няколко години трябва да станат поне 20бр. Другото от Нета.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на zrenaxby
    zrenaxby
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Нищо, при мене няма връщане. И единия процент от времето ми си загубиха.

    "И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?
  95. 95 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Максим Заяков, просто ме изгуби като клиент. Чакам само да ми мине договора и баста.

  96. 96 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 601 Неутрално

    [quote#86:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Това и аз обяснявам, ама според минусите които получавам-явно греша някъде в нещо[/quote]

    Всичко е от формата на главата, ше знаеш - къде можем да се мерим ние с ръпоноидите....
    И какво собствено се опитваш да обясниш на тия уникални интелектуалци - че могат да си пренаредят каналите? Че могат даже да изтрият от менюто онези от тях, които просто не желаят да гледат? Че има меню "фаворити", където могат да складират единствено онова, което одобряват?
    Хе, хе - какви сме наивници!

    Не съм магаре;-)
  97. 97 Профил на Ивайло Киров
    Ивайло Киров
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#52] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":
    Искал е да каже човекът *плаща* , а не *гледа* и не става дума за пакетите, а за подбор на отделни програми по желание на клиента.
    Чудя се дали има някъде по широкия свят такова нещо.

    п.ц. Дано съм му прочел правилно мислите като го коментирам.


    Общо 105 дена БАН от 3 март до 24 юни. Изглежда съм бръкнал в ...*здравето* на Нощник..
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1447 Неутрално

    До коментар [#91] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    С дистанционното, колкото и да избираш, цената ти остава все тая. А до днес поне имаше избор - искаш евтин пакет с НВО, имаш го - при БСК. Искаш пакет с БТВ - отиваш при виваком, мтел или който и да е. Сега тая работа спре. Избора го няма - е тва е проблема.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  100. 100 Профил на valerivutev
    valerivutev
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До 71 stanislavdi

    Напротив, мина и продължава да им тежи. Договорите не са ден за ден за да го усетят веднага, но вече реламите им чуствително намаляват. Разни лекарства против запек, диария и разни други идиотщини са изчезнали.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK