Защо пък Борисов?
"За пет години работа в България дружеството е вложило над 40 млн. евро в ремонтно-техническата база."
Баш по времето на Станишев са дошли, а като имате предвид, че сериозните фирми правят и дълги проучвания, преди да открият клон или друга форма в някоя страна, то инвестицията може да се окаже и отпреди времето на Станишев.
Ако имаше малко повече такива инвестиции,заплатите щяха да са на доста различно ниво.Защото повечето служители на Луфханза техник са високообразовани и вършат висококвалифициран труд,за което получават и сътоветно доста по-високи заплати.
След коментара на Стефан Цанев в Панорама, че само се затварят заводи и производства в България, Цвъки даде пример, че Lufthansa Technik откриват нови работни места оказа 200 броя при 600- 900 предложени за уволнение във ВМЗ.
Абсурда е 99% процента от всички инвестиции да са в София (HP,Coca Cola,Lufthansa Technik, WM Ware - може би само Сирма са изключение). Това принуждава всички студенти да търсят реализация в столицата и след това всички са недоволни защото града се задъхва и липсва инфраструктура.
Не може ли част от тези фирми да бъдат ориентирани към Пловдив, Велико Търново, Стара Загора, Варна, Бургас .... ?
LHTS е можеби най-успешния проект на LHT от такъв тип и се развива много добре особено на фона на другите подобни JV in BUD, MLA, SNN etc. Заслугата за това е в голяма степен на инж. и техн. работили някога за А/К Балкан, които и сега са гръбнака на LHTS.
[quote#12:"Maslara"]Абсурда е 99% процента от всички инвестиции да са в София ([/quote]не са чак 99%.Но това е резултат от централизираната икономика,наследена от соца.Хората бяха докарвани от селата и превръщани в наемни работници,живеещи в панелни кутийки,подобни на хотелски стаи.
Ами не знам летището в Ст.Загора дали става за тази работа.
Това, че една част от големите инвестиции са в София не е проблем, проблем е че точно такива инвестиции са малко на брой.
Имаше една статия на Капитал за инвестициите в производството на автомобилни части, по спомени с оборот около 2млрд лв. и повече от тези 800 работни места, нито една в София.
Само пистата във Враждебна може да приема най-големите самолети, варианта със Стара Загора отпада. Съгласен съм, но кол центровете няма смисъл да са събрани в София.
Проверих статията за инвестициите в производството на автомобилни части - там са включени "Мелексис" и "Джонсън Контрол", който са софтуерни фирми в София с около 1000 човека персонал.
"... Компанията, която в България работи в съдружие с "Химимпорт"..." а аз блажения се чудех защо авиокомпаниите бягат от БГ. Луфтханза и България еър и ... ами то май само те останаха.
Умнико, идеята е че историята на България не започва с Бойко Борисов.
BTW, с поста си може би искаш да кажеш, че за разширението на Lufthansa Technik Sofia e мислено и планирано не от "една или две години", т.е. Борисов пак няма заслуги
Освен това нямаш ни най-малка представа кой е "мой човек"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
takeshi303
Рейтинг: 796 НеутралноУУУУУУ, долу ГЕРБ.
lz2
Рейтинг: 2259 НеутралноБраво!Това се казва инвестиция!А не както при Станишев, банковите кредити да ги отчитат като външни инвестиции, които на всичко отгоре, изнасяха БВП!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!niakoi_si
Рейтинг: 684 НеутралноБорисов има толкова заслуга за това, колкото и всеки друг управник от прехода
Това си е чист бизнес и се случва, не заради, а въпреки политиците ни (били те червени, сини, жълти или лайня.ни на цвят).
Новината е добра, защото заплащането там е добро.
АзКлавдия
Рейтинг: 965 ВеселоДнес добрите новини май са повече от лошите. Йей!
Доброто е заразноevgeny66
Рейтинг: 233 НеутралноЗащо пък Борисов?
"За пет години работа в България дружеството е вложило над 40 млн. евро в ремонтно-техническата база."
Баш по времето на Станишев са дошли, а като имате предвид, че сериозните фирми правят и дълги проучвания, преди да открият клон или друга форма в някоя страна, то инвестицията може да се окаже и отпреди времето на Станишев.
simeonov_
Рейтинг: 515 ЛюбопитноАко имаше малко повече такива инвестиции,заплатите щяха да са на доста различно ниво.Защото повечето служители на Луфханза техник са високообразовани и вършат висококвалифициран труд,за което получават и сътоветно доста по-високи заплати.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3945 ВеселоТова е заслуга
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!На българските инженери и техници ,
А не на слабите ни политици !!!
Virgin
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#2] от "lz2":
Умнико, Lufthansa Technik дойдоха и инвестираха в София точно по времето на Станишев.
psb83
Рейтинг: 402 НеутралноДо 2: Колега, не Борисов, а шефчетата му трябва да бравосваш! Не Рапона, а ТИМ вкарват там пари!
Публикувано през m.dnevnik.bg
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3945 НеутралноДо коментар [#8] от "virgin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!остави го ! Той пише по поръчка ! истината и фактите за тях са без значение !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3945 НеутралноДо коментар [#9] от "psb83":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!точно това е проблемът !!!
Maslara
Рейтинг: 233 НеутралноСлед коментара на Стефан Цанев в Панорама, че само се затварят заводи и производства в България, Цвъки даде пример, че Lufthansa Technik откриват нови работни места оказа 200 броя при 600- 900 предложени за уволнение във ВМЗ.
Абсурда е 99% процента от всички инвестиции да са в София (HP,Coca Cola,Lufthansa Technik, WM Ware - може би само Сирма са изключение). Това принуждава всички студенти да търсят реализация в столицата и след това всички са недоволни защото града се задъхва и липсва инфраструктура.
Не може ли част от тези фирми да бъдат ориентирани към Пловдив, Велико Търново, Стара Загора, Варна, Бургас .... ?
psb83
Рейтинг: 402 Неутралнодо 11: И аз не ги харесвам, но 200 инженери на работа никак не е малко. Да не говорим, че произвеждат 5% от БВП...
Публикувано през m.dnevnik.bg
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 515 НеутралноДа в София,дайте всички да се преместим в София.
kardinalat
Рейтинг: 909 ЛюбопитноЕдна от малкото читави инвестиции на ХИМиПОРТ с качествен партньор. И то в сфера с висока добавена стойност.
и най-умният си е малко прост....Abaddon
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#8] от "virgin":
It is the nice place.Но ги докараха ТИМ,нали?
frequentflyer
Рейтинг: 458 НеутралноLHTS е можеби най-успешния проект на LHT от такъв тип и се развива много добре особено на фона на другите подобни JV in BUD, MLA, SNN etc. Заслугата за това е в голяма степен на инж. и техн. работили някога за А/К Балкан, които и сега са гръбнака на LHTS.
pataran
Рейтинг: 259 НеутралноДо коментар [#1] от "Harvey Specter":
Това "Долу, ГЕРБ" и аз го викам.
Ама дайте да видим кой да доде горе. Че не виждам никой, дето да става.
wre501051215
Рейтинг: 3198 НеутралноДо коментар [#1] от "Harvey Specter":
[quote#1:"Harvey Specter"]УУУУУУ, долу ГЕРБ. [/quote]Сега ще дойде Графаи ще ти обясни как това всъщност е лоша новина.
wre501051215
Рейтинг: 3198 НеутралноДо коментар [#12] от "Maslara":
[quote#12:"Maslara"]Абсурда е 99% процента от всички инвестиции да са в София ([/quote]не са чак 99%.Но това е резултат от централизираната икономика,наследена от соца.Хората бяха докарвани от селата и превръщани в наемни работници,живеещи в панелни кутийки,подобни на хотелски стаи.
SSS
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#12] от "Maslara":
Ами не знам летището в Ст.Загора дали става за тази работа.
Това, че една част от големите инвестиции са в София не е проблем, проблем е че точно такива инвестиции са малко на брой.
Имаше една статия на Капитал за инвестициите в производството на автомобилни части, по спомени с оборот около 2млрд лв. и повече от тези 800 работни места, нито една в София.
Maslara
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#21] от "SSS":
Само пистата във Враждебна може да приема най-големите самолети, варианта със Стара Загора отпада. Съгласен съм, но кол центровете няма смисъл да са събрани в София.
Проверих статията за инвестициите в производството на автомобилни части - там са включени "Мелексис" и "Джонсън Контрол", който са софтуерни фирми в София с около 1000 човека персонал.
tkirov
Рейтинг: 299 Неутрално"... Компанията, която в България работи в съдружие с "Химимпорт"..." а аз блажения се чудех защо авиокомпаниите бягат от БГ. Луфтханза и България еър и ... ами то май само те останаха.
Хейтъромразец
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#15] от "kardinalat":
Е в случая никой не може да каже на черното бяло!
aussie
Рейтинг: 481 ВеселоДо коментар [#8] от "virgin":
Умнико, такъв тип инвестиция не се решава за една или две години. Това е мислено още преди твоя човек да окупира властта и да се изложи тотално.
Virgin
Рейтинг: 740 ВеселоДо коментар [#25] от "aussie":
Умнико, идеята е че историята на България не започва с Бойко Борисов.
BTW, с поста си може би искаш да кажеш, че за разширението на Lufthansa Technik Sofia e мислено и планирано не от "една или две години", т.е. Борисов пак няма заслуги
Освен това нямаш ни най-малка представа кой е "мой човек"