"БДЖ Товарни превози" губи основни клиенти, разчита на Христо Ковачки

"БДЖ Товарни превози" губи основни клиенти, разчита на Христо Ковачки

© Асен Тонев



Клиентите на "БДЖ -Товарни превози" рязко свиват обема на превозите си - бургаската рафинерия "Лукойл Нефтохим", например, е намалила поръчките си десет пъти и делът и вече е под 1 на сто. Намалели са превозите на продукция от торовия завод "Неохим", на скрап от пернишката "Стомана", от "Вулкан Цимент", на пясък от "Каолин" и от почти всички основни спедиторски компании, пише днес "Труд" като цитира финансов анализ на превозвача.


Така държавната компания, чиято приватизация беше отложена от служебния кабинет до сформирането на ново правителство,  става все по-зависима от бизнесмена Христо Ковачки, се казва в публикацията. През първите три месеца на годината неговите фирми са осигурили 36% от товарите.


Приходите на "БДЖ Товарни превози" за първите три месеца на 2012 г. са 27.1 млн. лв., с 6.5 млн. лв. под записаното в бизнес плана.  

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Сергей, Местан и Волен сега ще оправят всичко, не се притеснявайте костовисти!

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    Хе хе, те цялата държава удушиха та ЖП.то ще им се опре. Няма да мирясат докато не си приберат комисионните и за него.

  3. 3 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 964 Неутрално

    Христо Ковачки пък щял да си строи собствени ЖП линии :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  4. 4 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Въвеждат се ограничения за тировете и транспортирането им става с влак, товарене в Турция и разтоварване в Хърватска или Сърбия и обратно. Това е план от десетилетия, който не се изпълнява. Тировете избиха народ колкото в малка война, а не печелим и нищо от пътни такси, защото поразиите върху пътищата са повече от самите такси.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  5. 5 Профил на the.punisher
    the.punisher
    Рейтинг: 426 Разстроено

    Да вярваме на случайности или на факта, че скоро предстои прияатизация и цената трябва да падне?

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Важното е да си говорим глупости за светлите перспективи на дружеството и милиардите, които струва. Доста предприятия си заминаха по този начин, най-често с активното участие на синдикатите. Наред сега са последните останали за бастисване: БДЖ-Товарни е вече по пързалката, ВМЗ, Български пощи, ТЕРЕМ-ите, Мариците - както ТЕЦ, така и мините, ВЕЦ-овете....

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  7. 7 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":

    Същото се отнася и за пътническите превози, лобито на автобусните фирми умишлено съсипа БДЖ. Жалко, че всички управляващи от прехода се продаваха на малка група от хора за сметка на обществения интерес.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  8. 8 Профил на Делян (delian) Делчев
    Делян (delian) Делчев
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":

    Не може да се въведат ограничения за тирове, ще паднат поне по няколко закона. Няма спасяване на БДЖ товарни превози, чрез ограничения върху конкуренцията. Единственото възможно спасяване е чрез подобряване на услугите му. Между впрочем, товарни железопътни конкуренти на БДЖ вече има. Това още повече усложнява ситуацията им

  9. 9 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 726 Неутрално

    А ситуацията на БДЖ ТП, допълнително ще се влоши и то рязко, след като се пусне Дунав Мост 2 и DB и Rail Cargo Austria(ÖBB), си поемат превозите през България.
    За съжаление, дебелоглавието, мързела и чантаджийството убиват всичко що мърда в България.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  10. 10 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Комунистите оставиха БДЖ да затъне в адските дългове. Сега какво трябва да се направи?!? Единственото, което ни остава е компанията да се приватизира и то най-добре от българска компания с доказано реноме.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  11. 11 Профил на borko_to
    borko_to
    Рейтинг: 490 Любопитно

    и за какво се пените, тя истината е от проста, по-проста...тежката промишленост в България умря, а с нея и железницата, която я обслужва....

    Правите дървета в гората, първи се отсичат!
  12. 12 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    До коментар [#1] от "mtmvb":"

    -

    Сергей, Местан и Волен сега ще оправят всичко, не се притеснявайте костовисти!

    Дали имам такива притеснения,аз си знам,но ти сериозно трябва да се притесниш от психическото си състояние.

  13. 13 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Гарантирано от ГРОБ фалиране! Ние рушим България! Имаме воля да крадем!

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  14. 14 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    [quote#6:"cinik"]Важното е да си говорим глупости за светлите перспективи на дружеството и милиардите, които струва. [/quote]

    +++Именно!Развращаваме се с празни приказки.Кое колко струва се разбира,когато се обяви за продан.

  15. 15 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 821 Любопитно

    До коментар [#10] от "mnogosamkrasiva":
    Е коя е тази компания с опит в ЖП транспорта /не спедицията, а фактическия транспорт/ и отгоре на всичко с добро реноме ?
    Не се заяждам просто ми е интересно

  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1911 Неутрално

    По железните пътища на България се движат 7( седем) частни превозвача,двата водещи са БЖК и Булмаркет.Въпросът е:Има ли нужда икономиката на България от толкова много превозвачи ?- отговорът е не.Защо управляващите тогава дават такива разрешения- вече всички можем да си отговорим,да лапат кинти.БДЖ"Товарни превози" няма да бъде продадено,защото ще бъде докарано до фалит и някой просто ще си го прибере без пари.

  17. 17 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    На умряла икономика железници не и трябват !

  18. 18 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#15] от "encor3":

    Не съм аз човекът, който ще ти отговори на този въпрос, тъй като нямам компания или позната компания, която да може да купи БДЖ. Но е факт, че е най-добре да стимулираме българските фирми, за да направят подобна крачка. Също така е факт, че при 720 млн. лв. дългове това е единственото решение, защото в противен случай тези пари ще трябва да ги изплащаме аз, ти, семействата ни и децата ни...

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  19. 19 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#18] от "mnogosamkrasiva":

    Понеже имам малко по-задълбочени наблюдения върху жп превозите, смятам , че няма българска фирма , която да разполага с организационният, а още по-малко с финансовия капацитет да управлява БДЖ, не така обаче стоят нещата с румънските частни превозвачи, които реално извършват дейност. За разлика от бутафорните български частни превозвачи.

  20. 20 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Това е целта БДЖ за 1 лв.

  21. 21 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#19] от "encor3":

    Най-големият проблем е състоянието на жп инфраструктурата и липсата на визия за развитието на сектора. Управленските кадри и в БДЖ и в НКЖИ са политически назначени, а опитът който имат е свързан с ръководенето от преди 30 г.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  22. 22 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 838 Весело

    Крадльовците приватизатори продължават по пътя начератна от Лостов.... унищожаване на българската индустрия!!! На всяка цена и то 100%!!!

    Дали не им се полага един Държавен съд за престъпленията срещу народа?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  23. 23 Профил на savsemnov
    savsemnov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":
    До коментар [#7] от "Gaetano Scirea":
    До коментар [#8] от "Делян (delian) Делчев":

    Както споделя "Делян", с административни и противоконкурентни ограничения не става. Трябва да се инвестира в две три наши дунавски пристанища, напр. Лом, Оряхово и Сомовит, съответно на бързи и конкурентни ж.п. връзки до там и оборудвани пристани за претоварване от ж.п. платформите на речни съдове, които после поемат нагоре по Дунав, или надолу към устието. Предложените ценови пакети за подобни превозни услуги трябва да са конкурентни като цена, обработка и такси за да осмисли и натовари БДЖ ТП... Това разбира се не става за три дни и много време е пропуснато, та най-добре ДДЖ ТП да се отдаде на концесия на друг европейски ж.п. превозвач с/у концесионна такса за период от 20+ години... Наша фирма или структура няма на този етап капацитет да направи необходимите инвестиции, но държавата в лицето на М-во на икономиката и М-во на транспорта могат да зададат строителните параметри и репери за развитието на подобни транспортни връзки и услуги, с които да подобрят превоза на товари и да щадят природата и хората! На това ЕС няма как да се възпротиви, напротив ЕС дава пари за това..!!!

  24. 24 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#19] от "encor3":

    Не мога да дам чак толкова компетентно мнение, но мисля, че е по-добре да е българска компания, която може да наеме чужди консултанти да кажем. Факт е, че на чуждите компании никак не им дреме да подобряват услугите, ако си вземат печалбата. Ще поживеем, ще видим какво ще се случи. Надявам се да е за добро.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  25. 25 Профил на mi6kro
    mi6kro
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Колкото по-бързо държавата се отърве от това предприятие по-добре.
    За какво са и на държавата товарни превози? Да разнася чиновници в страната и по света?!?

    КЗК да внимава да не се облагодетелства някоя холдингова компания!

    Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбина
  26. 26 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Така се получава когато не се приватизира навреме... затова, синдикатите да нямат думата при преватизацията на предприятията... почти винаги те са озновната причина фирмите повече да закъсват с финансите си...

  27. 27 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#23] от "savsemnov":

    Добре написано, но...Лесна и ефективна мярка е спирането на камиони над 12 тона от петък- вечер до понеделник сутрин и по празници освен ако са на влак...за транзита.Както и мно'о як контрол за работно време на шофьорите...Това с терминали на Капитан Андреево, Кулата, Калотина, Видин, и Русе на първо време, ще разтовари трафика и ще има товари за БДЖ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  28. 28 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#21] от "Gaetano Scirea":
    Ами така си е един от бившите шефове на ЕАД-то /Недев/ се качи за 2-ри път на влак след като го назначиха

  29. 29 Профил на savsemnov
    savsemnov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#27] от "dzwer":

    Разбира се - това задължително!

  30. 30 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#23] от "savsemnov":

    Това което си написал е едно добро пожелание...Но имайки предвид съществуващите трасета....Та голяма част от пътя ни е все още наставов, има единични линии, когато се правят ремонти или дори се подменят стрелки - прави се за да бъде задоволена някоя близка на властта фирма... Много неща могат да бъдат направени, защото хората са изчислили, че инвестицията в един км. железен път е много по-ефективна от тази в магистралата... У нас обаче не е ясно това...

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  31. 31 Профил на savsemnov
    savsemnov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#19] от "encor3":
    До коментар [#30] от "Gaetano Scirea":

    Да, истина е, че сме изостанали, поради липса главно на нужните държавни политики в транспорта и нищоправенето през т.нар. преход-упадък. Това обаче не значи, че държавата ни трябва да се откаже от това, което е пропуснала. Напротив, трябва да търси пътищата за бързо наваксване, а не за ликвидиране... Просто е парадокс Северна България с излаз на море и голяма европейска река да не е развила тези дадености в икономически предимства и ползи... Това говори само за едно, недоразвит частен управленски и държавен фактор - липса на поглед, инициативи, политики и пр., които да привлекат нужните инвестиции...

  32. 32 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4181 Неутрално

    Щом БДЖ разчита на Ковачки става ясно колко е зле ситуацията в железниците!

  33. 33 Профил на Enchev,Iliya
    Enchev,Iliya
    Рейтинг: 426 Гневно

    ИСТИНСКИТЕ ПОТОМЦИ НА ДЯКОНА-БЪЛГАРИТЕ НАСТОЯВАМЕ ЗА ПЪЛНАТА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ТРИТЕ ВИДА ЕНЕРГИЯ (ГАЗ, ТОК, ВОДА)!
    ЗА ПЪЛНАТА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ВСИЧКИ БАНКИ, И БАНКОВОТО ДЕЛО!
    ЗА ПЪЛНАТА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ДЪРЖАВНАТА ТЕРИТОРИАЛНА ПЛОЩ И ЗАБРАНА НА ПОКУПКО-ПРОДАЖБАТА И!
    ЗА ПЪЛНАТА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ТРИТЕ ВИДА ТРАНСПОРТ; (СУХОПЪТЕН, ВОДЕН И ВЪЗДУШЕН)!
    ЗА ПЪЛНАТА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ПРОМИШЛЕНОСТТА, СЕЛСКОТО-МЕЛИОРАТИВНО СТОПАНСТВО, ВОЕННОТО ПРОИЗВОДСТВО И ЦЯЛАТА ОСТАНАЛА ЕНЕРГЕТИКА!
    ИСТИНСКИТЕ ПОТОМЦИ НА ДЯКОНА-БЪЛГАРИТЕ НАСТОЯВАМЕ ЗА РАДИКАЛНА ПРОМЯНА НА КОНСТИТУЦИЯТА НИ (от ултра-дясно-центристка в ИСТИНСКИ ДЕМОКРАТИЧНА, нямаща аналог като ПРИМЕР НА СВЕТА), И ЗАКОН ЗА НЕИЗМЕНЕНИЕТО И С ДОПЪЛНЕНИЯ, ПОСТАНОВЛЕНИЯ И ПРЕНАГЛАСИ, ПОНЕ ЗА ПЕРИОД ОТ 150г.
    За по-ефективно финансово и икономическо управление в България,
    ДЪРЖАВА НА КОЯТО НАРОДА РАЗПОЛАГА САМО С ДЖОБНИ ПАРИ,
    ДЪРЖАВА КОЯТО РАЗПРОДАДЕ ИКОНОМИКАТА И ПРОМИШЛЕНОСТТА, ( а сега вече продава и земята си ) на ЧУЖДЕНЦИ,
    ДЪРЖАВА КОЯТО ПРОСИ ПОТДАЯНИЯ ОТ СЪЩИТЕ ТЕЗИ ЧУЖДЕНЦИ,
    ДЪРЖАВА В КОЯТО ИМA НАД 20 ЧУЖДИ БАНКИ А НИТО €ДНА СОБСТВЕНО-НАЦИОНАЛНА.
    НА ТАКАВА ДЪРЖАВА Н€ И ТРАБВА ЧУЖДА ВАЛУТА ЗА ПОВЕЧЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ФИНАНСОВО-РОБСТВО, НАЙ ВЕЧЕ ЗА ВЪТРЕШНО ПОЛЗУВАНЕ!!
    НО ЗАЩО?
    ЗАЩОТО ВСЕ ОЩЕ НЕ СЕ ПРАВИ НИЩО, АМА НИЩО СРЕЩУ ПРИЧИНИТЕ,А ТЕ СА;
    **ДВОЙНО-ТРОЙНАТА НИ СЧЕТОВОДНА СИСТЕМА.
    **САМОИМУНИЗИРАНАТА ДЪРЖАВНА ВЪРХУШКА ИМЕННО СРЕЩУ ЗЛОДЕЯНИЯТА ИМ.
    **БАДЖАНАК-ШУРЕЙСКАТА НИ ИЗБИРАТЕЛНА СИСТЕМА ЛЕЖАЩА ВСЕ ОЩЕ НА ПАРТИЙНО-ЗАТВОРЕНАТА НИ ГРУПИРАНОСТ, ПОЛЯРИЗИРАЩА ОБЩЕСТВОТО И ЛАНСИРАЩА НЕ ТАЛАНТИ С ДАЛНОВИДНОСТ НА ПОСТА А БАДЖАНАК-ШУРЕЙ-мажоритетчета с престъпни наклонности!!
    КАЖЕТЕ МИ КОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ВСИЧКО ТОВА, ТЕ ИЛИ НИЕ НАРОДА със залепените ни прозвища / електорат / и / данъкоплатци/??
    Задавалили сте си въпроса защо БЪЛГАРИЯ е държава, която превилегирова държавните си служители като не облагва с данъци, а всички останали, ДА?
    Задавалили сте си въпроса,
    Защо се дават и откъде най-вече, по 60лв хотелски за ден на депутатите?
    Защото нямаме ИСТИНСКИ ДЕМОКРАТИЧНА КОНСТИТУЦИЯ!
    Защото не се ЗАБРАНИ КОНСТИТУЦИОННО НАМЕСАТА НА ЛИЧНИЯТ-КУЛТОВ и АМАТЙОРСКИ ФАКТОР;
    ИДЕОЛОГИЯ, РЕЛИГИЯ И ЕТНОС, ДА СЕ МЕСИ в ДЪРЖАВНИТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ ОТНОШЕНИЯ!!
    Защото нямаме ИСТИНСКИ ДЕМОКРАТИЧНА КОНСТИТУЦИЯ, неподлежаща на никакви постановления, изменения и допълнения към нея поне за период от 150г.
    Нямаме и закон който да гарантира и самата КОНСТИТУЦИЯ от умишлената и
    системна пренагласа от Бизнес-Марионетните ни и Политико-Престъпни правитeлства.
    Закон закрилящ и Конституцията ни, и вътре-социалните ни честни отношения, живот и работа.
    А не ежедневните и пренагласи чрез допълнения, изменения и разпоредби към законите и, създаващи спънка в Икономиката и спънка на цялостното развитие на Държавата.
    ТОТАЛИТАРИЗМЪТ ТОВА БЕШЕ "ДЪРЖАВНИЯТ КАПИТАЛИЗЪМ".
    КРАДЕШЕ НИ САМО държавната-ТОТАЛИТАРНА ВЪРХУШКА.
    СЕГА ЖИВЕЕМ В "ЧАСТНИЯТ КАПИТАЛИЗЪМ", КРАДАТ НИ НЕ САМО ВСИЧКИ ЧАСТНИЦИ, НО И САМОИЗЛЮПИЛИТЕ СЕ И САМОИМУНИЗИРАНИ, ЧАСТНИ ПОЛИТ-ГРУПИРОВКИ.
    ВМ€СТО ПРО$ИЯ ОТ MA$ON-€ВРО-КОЛОНИАЛИ$ТИT€, НАРОДА ПИТА;
    КОГА ЩЕ ПРИ€М€М $АКОНА "РОБИН-ХУД"?
    НАЛОГ ВЪРХУ;
    “БАНКОВИТ€ ТРАН$-Г€Ш€ФТИ”,
    НАЛОГ ВЪРХУ “РА$КОША”,
    НАЛОГ ВЪРХУ “ХА$АРТА”, И
    НАЛОГ ВЪРХУ “БЮДЖ€ТНИЯТ ИМУНИТ€Т€Н РА$ХОД”?
    ОБЛАГАЙКИ В$ЯКА ЕДНА $АМО-ИМУНИ$ИРАHA ПАРТИЙНА ГРУПИРОВКА, ГРАБ€ШТА Б€$ВЪ$М€$ДНО, БЮДЖ€Т-КAМПАНИЙНО, ДЪРЖАВНАТА ХА$НА!
    Нало$ите върху РАЗКО$ХА и върху ИМУНИТЕТНИЯТ БЮДЖЕТЕН РАЗХОД, НЕ ГИ ПРИЛАГАТ ЗАЩОТО АВТОМАТИЧЕСКИ ЩЕ ХВАНЕ ВСИЧКИТЕ ПОЛИТ-престъпници разграбили и грабещи сега БЪЛГАРИЯ.
    А ТОВА СА МОШЕННИЦИ С ПО НЯКОЛКО ВИЛИ, РЕСТОРАНТИ, ХОТЕЛИ И АПАРТАМЕНТИ, ЧУДЕЩИ СЕ КАКВО ДА ГИ ПРАВЯТ.
    А МЛАДИ ХОРА ЖИВЕЯТ ПОД МОСТОВЕТЕ И МАЗЕТАТА БЕЗ РАБОТА, В РОДИНАТА НА ДЯКОНА.
    До средата на 20-и век бяхме последни в Европа по енергийни мощности. От 1945 до 1990 г. те нараснаха 120 пъти! Стигнахме Белгия и Австрия. Изпреварихме Дания, Португалия и Гърция.
    Енергийната ни стратегия, проектите, инженерната реализация се изпълняваха от забележителния научен център “Енергопроект”. Създаден през 1948 г., той обедини творческите сили на няколко поколения специалисти и стигахме върховете на световната енергетика:
    - АЕЦ “Козлодуй”. Проектирана и строена съвместно от руски и наши специалисти, с мощността си 3760 MW осигури 45% от електропроизводството на страната! Тя е една от големите атомни електроцентрали в света!
    Сега абсурдът на капиталистическата непланова икономика е следният: "... Най-големият трън в очите на всички е проектът на ХХI век - АЕЦ "Белене" (започнат преди 89 г. и спрян
    Начело е целият източномаришки енергиен комплекс. Той вече дава близо половината електроенергия на България и на него се възлагат огромни надежди да отстоява енергийната независимост на страната за десетилетия напред. Изграждането на една огромна ядрена мощност ще заплаши бъдещите продажби на електроенергия от тецовете...

    Парламентът, т.е парламентарните ПОЛИТ-ДИСКРИМИНАТОРИ разглеждали промени в Закона за ДДС без да обръщат и най-малко внимание на факта че, в Държавата отдавна действа двойно и тройна СЧЕТОВОДНА-СИСТЕМА, помагаща на престъпният бизнес да е винаги шчетоводно ДДС-чист пред Държавата?
    ДО КОГА С ТАКВАЗ СЧЕТОВОДНО-ДДС Заблуда ще се гаврите с нас потомците на ДЯКОНА?
    ДО КОГА, пита и Енчев от Пловдив?
    ВРЕМЕ Е, НA СОЦИАЛНАТА-ПЕРЕСТРОЙКА!

    Уважаеми "Човек на 21 век".
    Хей Човеко, Осъзнай се!!
    Осъзнай се и ти БЪЛГАРИО!
    ЗАЩОТО;
    Културата е Дух на Мъдростта в приложност!
    А Мъдростта на нас БЪЛГАРИТЕ е да бъдеш, не да имаш!!
    Достатъчен е Мадарския конник, за да говорим за култура на Българския дух!

    До кога ЧУЖДОПОКЛОННО ще се влачим под опашката на тази “Дем(ек)-ократска Йевро-АНАРХИЯ”, ПИТА (полит-съветника, пророк ) ИЛИЯ ЕНЧЕВ, чието име цяла една улица в родният му град-ПЛОВДИВ, не случайно носи??

    Народ който не си храни собствена армия, ще трябва да храни чужда!
    "Стара Славянска поговорка"

    БИ-СМИЛ-АЛЛО, РАХМАН Ал-РАХИМ, АМИН!!

    С уважение:
    И.П.Енчев / [email protected]

    "За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK