Магистрала "Хемус" можело да бъде завършена до 2018 г.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    Малко остава,но накрая сме най -нетърпеливи

  2. 2 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 620 Любопитно

    А Акт 16 на "магистралата" до Диканите кога?!?!?!? И оная пухкавата Лиле не можа да се оправи?

  3. 3 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Като се пенсионирам ще джиткам само по магистрали!

  4. 4 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 853 Весело

    А може и да не е

  5. 5 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Не може,а трябва да бъде завършена и не само тя,но и други пътища които са важни за Северна България.

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1818 Неутрално

    Koгато съберат 1 млрд от контрабандата, които според Р. Гечев не са събрани, но трябвало да се броят като събрани, предвид че никой не очаквал да завари такова тежко положение на държавата. Нещо като с 45% намаление на тока (40% предотвратено покачване и 5% реално намаление - без да ме питате за елементарната аритметика колко е 1-0,4 и 1 * 1,45 и т.н.)

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  7. 7 Профил на itoikvoo
    itoikvoo
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Не знам за завършване, но има спешна нужда от ремонт на участъци, които в момента са с ограничение 90 заради неравности. Не е въпроса да турим надпис магистрала на някакъв път, а наистина да е магистрала. Иначе по-добре да си строим нормални пътища за 3 пъти по-малко пари.

  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1231 Весело

    ''Еврофутбол" да не спи ами да пуска залозите.

  9. 9 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 854 Весело

    Може, ако дръпнете 3 млрд евро заем за да построите магистрала за 1.2 млрд

    ОСТАВКА

    И я дадете на брат ви да я строи

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  10. 10 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Дано, но на старата част и трябва основен ремонт, защото и на места и на 2 ро класен път не прилича.

  11. 11 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Дори тъпаците от ГЕРБ успяха да уредят финансиране от ЕС за Хемус. Експертите от БСП вече намекват, че тези пари няма да ни ги дадат.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  12. 12 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Какви са тия луузърски прогнози?! 2018....
    Тази магистрала е изключително важна за просперитета на северна България. Давайте го малко по-амбициозно моля, не да кретаме с по няколко километра на година както до сега.
    Да е готова цялата до края на 2015 най късно! Включително със дъга около Варна, като част от "Черно море"!!!

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  13. 13 Профил на souler
    souler
    Рейтинг: 402 Разстроено

    Ключовата дума е "можело"...

    Само мъртвата риба следва течението.
  14. 14 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Терзиева е в оставка. Всичко може да каже.

  15. 15 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 961 Неутрално

    До коментар [#11] от "intergalactic":

    И какво финансиране са осигурили от ГЕРБ?
    Магистралата стигна до Шумен някъде 2006-та. Оттогава насам (7 години) са построили само този 8 километров участък.

  16. 16 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#12:"blurred"]Включително със дъга около Варна, като част от "Черно море"!!!
    -----------------------------------
    Колега,както си се размечтал и "Черно море" ще поискаш завършена...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  17. 17 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Може ако има финансирането на Тракия и едновременно строистелство на лотове

  18. 18 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2841 Весело

    ...би могла...

    Една министърка рече...

    Предишните като стартираха магистралите казваха : Ще са готови !И взеха ,че познаха !!!

  19. 19 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Ако се отървем скоро от Батко и Братко в лицето на Бсп=Дпс69Атака да. В протим случай губим осигуреното финансиране от ЕС и никога няма да видим довършване на магистралите у нас.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  20. 20 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    Десислава Терзиева е вече републикански рекордьор по откриване на магистрали, построени от други. Магистрали, отречени и охулени от политическите водачи на собственото й правителство. Безочие и цинизъм.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  21. 21 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2504 Неутрално

    "Автомагистрала "Хемус" би могла да бъде завършена до 2018 година, прогнозира министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева "

    Да! Може да стане, може и по-скоро, само да не сте вие на власт! Защото видяхме, какво направихте миналия път-Батко декларира едни и същи машини за почистване на пътищата в четири окръга и през зимата хората щяха да изпукат от студ, затрупани на Петолъчката! Взе 110 млн, без да е свършил и за лев работа и ЕС спря парите! И до сега ги няма тези 110 млн!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  22. 22 Профил на Не ви вярвам !!!
    Не ви вярвам !!!
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Да бе 2018 с това правителство и до 3018 няма да стане.
    Доган и Станишев точно за магистрала ще си хвърлят паричките.

  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    До коментар [#21] от "lz2":

    Факт. После тоя същия Батко, и неговия Братко бяха подизпълнители на Тракия, при Боце. Просто да сме точни..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Май министъра на регионалното развитие се изхвърля много...

  25. 25 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Като открива чужди обекти комуниста се тупа в гърдите и търси камери да говори Аз направих важната за бизнеса у нас магистрала, Дунав мост и т.н.

    Когато обаче комуниста трябва да строи - тогава асфалт не се яде. Жалка история.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  26. 26 Профил на gfn_666
    gfn_666
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Тази магистрала можеше да бъде завършена и преди 20-30 години, а не да чака вече 40 години.

  27. 27 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1247 Весело

    "Магистрала "Хемус" можело да бъде завършена до 2018 г."

    Защо - нали магистралите не се ядяли?

  28. 28 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тази се учи от "Поразяващата уста". До 2018 могат да станат готови само ако се кара през просото и не се гледа цената, но и тогава не е сигурно. Все пак топографията на трасето за "Хемус"няма нищо общо с "Тракия".

  29. 29 Профил на martinio
    martinio
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#22] от "Неудобният дето го трият":

    Дали са тия или ония парите ги дават от ЕС, така че се успокойте!

  30. 30 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Можело, може и ще може! Ама не би! То само с крадене нищо не става, трябва някой и да работи...

  31. До коментар [#27] от "Nikolay UK":

    Архивите говорят:


    16.12.2008 / 18:02

    Планът "Станишев"

    [...]

    Водещи в политиката на правителството през 2008-ма ще бъдат и инвестициите в пътната инфраструктура. 90 млн.лв са заделени за автомагистрала "Тракия", има ясен план и за изграждане на магистралите Струма и Марица с пари от еврофондовете. "Хемус" и "Черно море" пък са планирани за концесия.

    [...]

    http://bnt.bg/bg/news/view/1742

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  32. 32 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 568 Разстроено

    Не ми се вярва, червените да построят магистрала. "Асфалт не се яде" казва станишев. за тях е важно ядене да има

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  33. 33 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    До коментар [#2] от "Моди трий нищо да не остане!":


    [quote#2:"Моди трий нищо да не остане!"]А Акт 16 на "магистралата" до Диканите кога?!?!?!? И оная пухкавата Лиле не можа да се оправи? [/quote]
    ========================

    За туй нящо е сключен договор и са дадени пари на Черепа от серГей за построена ""магистрала"".
    А не се дава Акт /Протокол 16 защото има два завоя с обратен вираж и даже сега разрешената скорост от 90 км/ч е рискова .
    А изискването е за безопасни 150 км/ч , за да се разреши 130 км/ч
    Това бе също една от причините да спрат финансирането при серГея , че му е дал парите на Черепа при НЕ приета магистрала .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  34. 34 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1818 Неутрално

    [quote#28:"limbize"] Все пак топографията на трасето за "Хемус"няма нищо общо с "Тракия".[/quote]

    Дали може или не може, ще си смениш мнението ако беше видял като мен, как се строеше магистралата от Карловац към Сплит 400 км през планините. Там, където новото трасе се доближаваше до стария път, от строежа се виждаха единствено огромни черни облаци, дълги понякога по 5 километра и в тях контурите на всичките багери, къртачи, самосвали и асфалтополагачи. Някъде за 3-4 години я опатката цялата.

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  35. 35 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#23] от "Тони!":


    [quote#23:"Тони!"]Факт. После тоя същия Батко, и неговия Братко бяха подизпълнители на Тракия, при Боце. Просто да сме точни.. [/quote]
    ==================

    За да сме още по-точни , кой ще е ПОДизпълнител решава ИЗПЪЛНИТЕЛЯ , и никой друг .
    А за още по-точни - те Батко и Братко строиха Хаинбоаз и зимното почистване - виж тук # 21 все при серГея
    и после повече никой ни ги видя , ни се чуха .
    Боце няма нищо общо с тях

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  36. 36 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Весело

    А не ви ли прави Пичатление ЖР-то , стълба на далекопровода насред пътното платно
    А и хубавото голямо дърво което е в границите за безопасност към пътното платно

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  37. 37 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#34] от "cinik":

    Така е! За мислещите и работещите съвременни хора може. За БСП обаче не може:


    15 юли 2013, 12:42

    Президентът: Постижимо е до 2020 г. да бъдат завършени седем магистрали

    http://www.dnevnik.bg/biznes/2013/07/15/2103577_prezidentut_postijimo_e_do_2020_g_da_budat_zavursheni/?ref=rss


    Михалевски: Не може да се направят седем магистрали до 2020 г.

    15 юли 2013 16:13

    http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1116143

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  38. 38 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#34] от "cinik":

    Като цитираш, поне сложи целия пост : ....До 2018 могат да станат готови само ако се кара през просото и не се гледа цената, но и тогава не е сигурно......

  39. 39 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1169 Разстроено

    С темповете с които сторим магистралите не 2018 ами и 2028 няма да се завършат!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  40. 40 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#16:"Tod"]Колега,както си се размечтал и "Черно море" ще поискаш завършена... [/quote]

    Еми да, защо не! Е тоя милиард дето го взеха например, може за нещо полезно да го използват, което действително би вдигнало растежа на половин България. А не за ЯДЕНЕ.
    Нещо полезно като например магистрала "Черно Море" - свързваща Бургас със Констанц - третото по големина пристанище в Европа. С тия пари, ще се построи за норматив....

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  41. 41 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#39] от "Ogiigo":

    Напротив. Направете справка за темповете на стоителство през последните 4 години.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  42. 42 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    Лъжливи комунисти.Тройната с години не можеше да се разберат как да си раздадат комисионните.

  43. 43 Профил на mapuhcku
    mapuhcku
    Рейтинг: 402 Неутрално

    "Терзиева изрази увереност, че финансиране ще бъде намерено. Обектът е в индикативния списък на програма "Транспорт", но и да не бъде одобрена, ще се търсят други източници, напомни тя."
    ====================
    Алооо, я по-полека! Ако не ги договрим по ОП Транспорт, от къде ще се найдат 1 млрд.??? Това да не са ти семки от джоба, да си ги вадиш когато ти скимне. Ако и тази ми говори с "усещания", като Олигарски не бива да се стига изобщо до договаряне на средства, на чийто преговори ще ни резнат 100 на 100.

  44. 44 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 890 Неутрално

    през 1985 година бях кандидат студент и за пръв път карах по магистралата към варна .Отидох казарма 2 г ,на 2 та година пуснаха каспичан 10 км ,от тогава досега са пуснали за 26 години преди 7 години отсечката до сегашното отклонение 15 км и сега 8 км ,тоест по близо 1 км на година ,оставащата част от Яна след София ,до сегашното ниво на шумен са 235 км ,ако се не лъжа ,та грубо казано ,при нормално развитие ,тоест предполага се ,че ако не управляват комунистите ,защото при тях е 0 км за 10 год,магистралата ще стане за средно 275 години ,или към 2288 година ,да сме живи и здрави ,айде .

  45. 45 Профил на chuK
    chuK
    Рейтинг: 233 Весело

    хахах силно ме съмнява да я довършат дори и до 2050.

  46. 46 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 478 Неутрално

    А магистрала до Русе кога? Или да не се надяване, а както един съфорумец посъветва да се концентрираме върху това което Румъния ще направи за нас и от ден на ден да се интегрираме и обвързваме все по-силно с Букурещ? То до момента процеса си върви така или иначе. А именно все по голяма обвързаност на Русе с Букурещ и все по-забележима изолация на града от към София.

  47. 47 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 627 Неутрално

    аз го виждам 2028 година

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  48. 48 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Нали комунетата не ядът асфалт?Какво се изхвърлят?Да ми ядът дедовия.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  49. 49 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 571 Неутрално

    За какво ви е магистрала,та вие сте си свикнали с дупките?

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  50. 50 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1247 Весело

    [quote#32:"zaza"]Не ми се вярва, червените да построят магистрала. "Асфалт не се яде" казва станишев. за тях е важно ядене да има[/quote]Ядене - но за своите. Всъщност с "асфалтът не се яде" са искали да кажат "батко и братко не успяха да се вредят".

  51. 51 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#44:"tur671"]оставащата част от Яна след София[/quote]

    Предполагам имаш предвид "Ябланица", а не "Яна"?

    Или викаш то съществуващите стотина километра откъм София вече са в такова лошо състояние, че е най-добре да ги игнорираме и да ги построим директно наново, паралелно?

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  52. 52 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#46] от "Дунав":

    не виждам какво лошо има в интеграцията с румънците ,ако не тие ясно всяка година броя на русенците учещи в букурещ хуманитарни специалности вече е по голям от този в българия ,да не говорим за тендецията в РУ да започне прием и преподаване на румънски ,а ако имаме късмет да влезем и в шенген може да се очаква и руснеската болница и АГ комплекс да приемат на общо основание румънци ,които иначе ги карат на 80 км в Букурещ

  53. 53 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#52] от "tur671":


    [quote#52:"tur671"]не виждам какво лошо има в интеграцията с румънците [/quote]

    В интеграцията естествено няма нищо лошо, напротив повярвай именно ние русенци най-добре разбираме и виждаме с очите си ползите! Въпроса е защо това трябва да бъде за сметка на изолация на града от към нашата си държава! И липсата на инвестиции в инфраструктура свързваща града с останалата част от страната създава впечатление на русенци за изостряяа се изолация! Русе е най-големият град в БГ без достъп до магистрала и най-големият град без летище!

  54. 54 Профил на Не ви вярвам !!!
    Не ви вярвам !!!
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#29] от "martinio":

    На ония ги даваха и те строиха, ако ги дадът на тез те няма да строят а ще ги откраднат

  55. 55 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#53] от "Дунав":

    не се безпокой ,много скоро магистрала за истанбул ще минава точно през русе ,а на 20 км на север се строи най модерното и голямо летище на Букурещ ,само след 3-4 години ние ще имаме тези дадености ,а да не забравяме ,че заедно с гюргево конгломерата е поне 250000 души ,при 350000 за варна , а в същото време е много по спокоен град от другите

  56. 56 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 612 Весело

    До коментар [#40] от "blurred":

    Ами то като направим магистрала между двата порта Констанца и Бургас,Варна я елиминираме,всички товари тръгват по нея и морето става излишно.....Ще остане само за къпане за 2 месеца през годината....

  57. 57 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#53] от "Дунав":

    Хм, някак не ме убеждавате в правотата на Вашите тези... Първо, Русе летище има, бившето военно "Щръклево", което е било използвано и от гражданската авиация, но засега интерес от страна на бизнеса към него няма. Само държавата ли е крива? Едва ли. Впрочем в цяла България има само четири наистина работещи международни летища, от които натоварени са само три, две от които са курортните на Варна и Бургас... Потенциал за много повече едва ли има. Второ, магистрали към момента не стигат и до доста други по-големи и средни градове, а някои от тях като Добрич, Кърджали, Силистра и Смолян вероятно няма да имат такива в непосредствена близост и в следващите две-три десетилетия. Трето, според всеизвестната обща схема на 7 магистрали и 7 скоростни пътища, която беше развита от президента Плевнелиев, до Русе трябва да стигат два скоростни пътя, от Велико Търново и Шумен. Четвърто, държавата е водила преовори с чужди инвеститори за концесионно изграждане на Коридор 9, който ще свързва Русе с Велико Търново, Габрово, Стара Загора, Хасково, Александруполис и Истанбул. Накратко, не липсват нито държавни политики, нито перспективи за свързването на Русе със страната.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  58. 58 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#55] от "tur671":


    [quote#55:"tur671"]не се безпокой ,много скоро магистрала за истанбул ще минава точно през русе ,а на 20 км на север се строи най модерното и голямо летище на Букурещ ,само след 3-4 години ние ще имаме тези дадености ,а да не забравяме ,че заедно с гюргево конгломерата е поне 250000[/quote]

    Много скоро?!? Колко скоро? Месец-два-пет ...... наясно ли си, че дори няма пред-пред-пред проектни проучвания за подобна магистрала? Някаква идея, че само бюрокрацията, а не реалните строителни работи отнемат години? Притеснява ме това, че дори няма план, дори идея, дори не се е обсъждала в парламента каквато и да било дискусия за магистрала в посока Русе....
    Ново летище край Букурещ не се строи, незнам от къде ти е инфото. Но в това което ти казвам можеш да бъдеш сугурен!

  59. 59 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 612 Неутрално

    До коментар [#46] от "Дунав":

    Съвсем вярно,имам познати работещи в Букурещ за съвсем хубави пари,примерно в дистрибуторска компания,стартова заплата 600 евро....

  60. 60 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#57] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Хм, някак не ме убеждавате в правотата на Вашите тези...[/quote]
    Ами бих опитал....
    Ако позволиш на ти



    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Първо, Русе летище има, бившето военно "Щръклево", което е било използвано и от гражданската авиация, но засега интерес от страна на бизнеса към него няма. Само държавата ли е крива? Едва ли.[/quote]
    Функциониращо летище разбира се няма. Разбира се знам за военното край Щръклево от което за съжаление самолет не е излитал от повече от 20 години. Тоест, ако няма частен интерес защо да инвестира държавата нали? Ами за да подпомогне града и региона.....Точно както го направи за Пловдив и Балчик. Невиждам защо не...А начинът е следният, първоначална инвестиция от държавата която да превърне порта в действащ и след това отдаване на концесия.


    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Второ, магистрали към момента не стигат и до доста други по-големи и средни градове, а някои от тях като Добрич, Кърджали, Силистра и Смолян[/quote]
    От градовете които си изброил само Силистра донякъде има местоположение с международна важност оправдаваща сериозна инвестиция като строеж на магистрала. Всичките градове които си изброил взети заедно имат населението на Русе! Факт! ....а и още нещо.....Смолян, сериозно ли? Магистрала през целите Родопи да 32 хиляден град ....хммм незнам...



    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Трето, според всеизвестната обща схема на 7 магистрали и 7 скоростни пътища, която беше развита от президента Плевнелиев, до Русе трябва да стигат два скоростни пътя, от Велико Търново и Шумен[/quote]
    Звучи добре, но това което има свършено към момента(в частта си касаеща Русе) от стратегията, която вече беше поставена под въпрос е една голяма и кръгла 0
    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Четвърто, държавата е водила преовори с чужди инвеститори за концесионно изграждане на Коридор 9, който ще свързва Русе с Велико Търново, Габрово, Стара Загора, Хасково, Александруполис и Истанбул[/quote]
    Известни са ми печалните преговори с турско-катарските инвеститори. Пак да припомня, свършеното до тук е една кръгла 0


    [quote#57:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Накратко, не липсват нито държавни политики, нито перспективи за свързването на Русе със страната.[/quote]
    Според мен да, липсват. И мнението ми е базирано на личния ми живот в пограничен град, а не на слухове, медиини изказвания и изрезки от вестници. Просто хвърли око на актуалната карта на БГ. Според мен има неща биещи на очи.

  61. 61 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#60] от "Дунав":

    Опитите за продължаване на диалога с тези форми на криворазбран провинциалистки патриотизъм вероятно са излишни.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  62. 62 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#60] от "Дунав":

    Ще направя опит да отговоря, макар че се съмнявам в смисъла му... Изоставеното летище до Русе би имало някакъв шанс заради близостта на Букурещ, но изглежда само този фактор не е достатъчен. Липсата на частен интерес е показателна за перспективите пред неговото развитие. Имаше няколко процедури за концесиониране, но те пропаднаха. На последната през 2012 г. не се явиха кандидати. Сравненията с Пловдив и Балчик са некоректни. Гражданското летище до Пловдив не е спирало да работи, макар и с критично малки потоци пътници и товари. Дори и там обаче е имало несполучливи експерименти с общинско субсидиране на авиокомпании, които показват, че жизнените форми в този бизнес изискват възвръщаемост от основната дейност, а не наливане на обществени средства в бездънни ями. Военната писта до Балчик е придадена към Летище "София", но все още не е нито цялостно модернизирана, нито концесионирана, като към нея има бизнес-интереси да бъде развивана като второстепенно чартърно летище за нуждите на близките морски и голф центрове. Засега проектът е в застой. Накрая, неизползвани бивши раждански и военни писти има до много градове: Видин, Монтана, Петрич, Гоце Делчев, Хасково, Стара Загора, Търговище, Добрич, Силистра... Защо държавата трябва да налее десетки, ако не и стотици милиони именно в летището до Русе, а не например в пистата до Видин? Как мислите, ще бъде ли етична една такава форма на крупно държавно социално подпомагане спрямо останалите региони?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  63. 63 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#61] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Уау .....ясно!
    Явно ти не си ме разбрал, но аз теб да, а именно защитата, обичта и загрижеността към запазването, развитието и просперитета на родния град и регион е нищо повече от "форма на криворазбран провинциалистки патриоизъм"...
    Да благодаря ти за мнението и отговора. Благодаря и за разбирането проявено по-повод проблемите на другия (в случая провинциялиста).... ще го имам предвид в бъдещото ми изграждане на мнение относно възпитанието и отношението на "непровинциалиста" към нас по-маловажните...
    П.П. Дано наистина обвързаността ни с Букурещ продължава и се засилва с времето. Бих искал да живея в град, който не е презиран, а насърчаван в развитието си от страната в която се намира.

  64. 64 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#60] от "Дунав":

    П. п. Останалите Ваши арогантности изобщо няма да коментирам. Вие отричате съществуването на всякакви планове и управленски усилия.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  65. 65 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#63] от "Дунав":

    Любовта към родния край не извинява липсата на коректност и интелект.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  66. 66 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#56:"miho45"]Ами то като направим магистрала между двата порта Констанца и Бургас,Варна я елиминираме,всички товари тръгват по нея и морето става излишно.....Ще остане само за къпане за 2 месеца през годината.... [/quote]

    Еми не съм съвсем съгласен. Товарите ще минават и по двете. Превозвачите и производителите ще имат избор. Това е най-важното, защото точно наличието на такъв избор ще изкуши инвеститори. Това включва разбира се и изграждането на интермодални терминали което също не е особено ефтино.

    Както и да е, това е въпрос на чертаене и упорито, и дългогодишно преследване на дългосрочна стратегия на много високо държавно ниво. Нещо което по тези ширини за 1300 години се е случвало за голямо съжаление много рядко. Ако въобще

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  67. 67 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    Чудя се на собствения ми ум защо влизам в такива диалози и защо въобще коментирам тук... Пример:

    [quote#60:"Дунав"]Всичките градове които си изброил взети заедно имат населението на Русе! Факт![/quote]

    Изброил съм Добрич, Кърджали, Силистра и Смолян, като това не са всички по-големи и средни градове, които вероятно ще останат продължително или дори трайно без пряка магистрална свързаност. Според данните от преброяването от 2011 г. Русе има 149,642 жители, Добрич 91,030, Кърджали 43,880, Силистра 35,607 и Смолян 30,642. Общо в тези градове живеят 50,000 души повече от Русе. Ето това е илюстрация на проблемния подход на кривоазбрания местен патриотизъм, при него се губи не само цялостната картина, но и се стига до деформирани представи за собствените значимост и възможности, като често се развива неоправдана негативистичност спрямо центъра (омразната София!) и останалите региони... Пример за такова подценяване и неразбиране на перспективите на другите краища:

    [quote#60:"Дунав"]От градовете които си изброил само Силистра донякъде има местоположение с международна важност оправдаваща сериозна инвестиция като строеж на магистрала. [/quote]

    Кърджали се намира на разклонение на Коридор 9, което води към Маказа, а евентуална магистрална или скоростна връзка към Силистра вероятно ще мине през Добрич. Пиша всичко това, за да аргументирам следните мои не особено възпитани думи:

    [quote#65:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Любовта към родния край не извинява липсата на коректност и интелект.[/quote]

    Наистина съжалявам, че си губя времето с коментари в тази медия. Може би отдавна е минал моментът, в който е трябвало да спра... Дунав, благодаря Ви за повода да прекратя моето коментиране в "Дневник". Задължен съм!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  68. 68 Профил на kony
    kony
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#64] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Изобщо не става въпрос за любов към родния край, а за това, че се фаворитизира южна БГ (Тракия,Марица, Люлин и Струма - срещу Хемус и Черно море) и е крайно време спешно нещо да се направи за най-бедния Северозападен и малко по-добре икономически Североизточен региони (главно заради Варна), ако крайната цел не е насила към Терминал 2 или всички в София.

  69. 69 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Аз така и не разбрах, защо толкова правителства пренебрегваха северна България, за сметка на южна! Защо превърнаха житницата на страната в беден, обезлюден край? Липсата на добра връзка с вътрешността на страната, с южните изходни пунктове са причина както за избягване транзита от северните страни, така и от страна на нашите превозвачи. Затормози се, задуши се икономиката и хората мигрираха. Защо? Защо се допусна това?

    goblenka
  70. 70 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 620 Любопитно

    До коментар [#33] от "Чардо":

    Може и да си прав, мене причините да е незаконна магистралата не ме интересуват. Интересува ме да се накажат виносвните и да оправят магистралата или вечно ще е така?

  71. 71 Профил на cnq31307855
    cnq31307855
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Скъпичка е тази магистрала. Близо 6 млн лева на км, а останалите са за около 3 млн лева.

  72. 72 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 627 Любопитно

    [quote#12:"blurred"]Какви са тия луузърски прогнози?! 2018....[/quote]
    От лузъри какво очакваш?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  73. 73 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#13:"souler"]Ключовата дума е "можело"... [/quote]

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  74. 74 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#71:"cnq31307855"]

    Скъпичка е тази магистрала. Близо 6 млн лева на км, а останалите са за около 3 млн лева. [/quote]
    Moжеше и по скъпа да бъде

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  75. 75 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    До коментар [#70] от "Моди трий нищо да не остане!":


    [quote#70:"Моди трий нищо да не остане!"]Интересува ме да се накажат виносвните и да оправят магистралата или вечно ще е така? [/quote]
    ==================

    Нали знаеп , че в България се знае кой е виновен , но наказан няма !
    Има вариант как да се оправи !
    На път 3505 в едно ловешко село , преди повече от 40 г., на един почти 90* завой виража също бе обратен и маса коли и камиони изхвърчваха от него , особено на левия завой !
    А той е пряк път от Априлци за Ловеч и си е натоварен, макар и междуселски .
    Та насипаха бая камиони асфалт и сега като минеш от там , се вижда че са насипали близо 70-80 см асфалт за да го оправят !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  76. 76 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 620 Разстроено

    До коментар [#75] от "Чардо":

    Т.е. да не се надявам, че скоро ще е "магистрала"?

  77. 77 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#76] от "Моди трий нищо да не остане!":


    [quote#76:"Моди трий нищо да не остане!"]Т.е. да не се надявам, че скоро ще е "магистрала"? [/quote]
    ===========================

    Не знам какво им пречи да я пуснат , а на тези участъци да сложата ограничения на скоростта ! ?
    Вярвам си пътувал от Бургас за Варна и че преди Асп.мост има малко магистрала .
    Там на едно място също има ограничение .
    Останал с убеждението , че някои длъжностни лица си ги мерят на кой е по !
    Обикновено 2 пъти в годината пътувам до Халкидики с Туингото . На моята бабка малката й дъщеря бачка в един хотел в Афитос и като свърши училище внучката ,я караме при майка й и после я прибираме . Добре че съществува тази схема та на други разноски и аз да поседя по няколко дена там .
    Но думата ми е че и аз пътувам по този участък , защото по този маршрут има газ станции не само у нас , но и в гръцко.
    Та това са завоите при Боснек и до колкото усещам при каране , то е само десния завой от София към Дупница .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  78. 78 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#77] от "Чардо":

    Аз не съм сигурен, че проблема е само в 2-та завоя. Пътувам доста често по тоя път и не съм усетил да има кой знае какъв проблем с виражите. Някъде бях чел че откосите са направени с по-голям градус отколкото проектното и така незаконно са навлезли с частни/общински земи и заради това няма как да се издаде Акт 16. Но много добре си спомням думите на Павлова, че "скоро" ще има разрешение за ползване.

  79. 79 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#78] от "Моди трий нищо да не остане!":

    Туингото все пак е градска кола и тя не е разчетена за високи скорости . Тя е и по-тесна и с по-късо междуосие .
    А този път до Благоевград , Рила -=- го знам наизуст от години
    Друг е въпроса че аз цял живот всичко карам на макс , така е и с инв.количка
    С друга кола не бих усещал завоите така , а аз съм зад волана с книжка от 1964-та и на кола , и на бус и на камион.
    А и имам някаква титла като майстор на спорта по рали от 1970-та , а по мотокрос от 1966-та
    Но съм си доволен , да чукнем на дърво, от Туингото !
    Аз тогава избирах кола в която да мога да се качвам и слизам удобно имайки предвид на къде отиват нещата с краката ми!
    Само си направих едни допълнителни лайсни на седалката , да може да отива чак до задната седалка при качване и слизане .
    Единствения й кусур е , че е с малка газова бутилка - само 22 литра !
    -----------
    ЦвЦв се бе разпоредил по негово време там да няма катаджии , сега не знам как е ?
    А за скатовете съм чул друго , че не са направени с нужния наклон и сега има опасност от Ролинг стоунс при дъждове ?
    Абе слухове има доста , а истината е неизвестна за нас !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  80. 80 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 620 Неутрално

    До коментар [#79] от "Чардо":

    Има си катаджии не разчитай

  81. 81 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    До коментар [#80] от "Моди трий нищо да не остане!":


    [quote#80:"Моди трий нищо да не остане!"]Има си катаджии не разчитай[/quote]
    =========================

    Имаше един период в който отговрях за целия авто спорт в България кам ЦС на СБА -=- БФАС.
    Та там работех съвместно с полк.Миньо Желев - катаджия , който отговаряше към МВР за всички състезания които се провеждат по републиканската пътна мрежа .
    Та са запомнил думите на бай Миньо :
    - Владо , катаджиите седят там - където има ограничение на скоростта !
    А аз съм изпълнителен , макар и вироглав

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK