"Трейс" ще строи 5 км от Околовръстното на София за 89.9 млн. лв. (допълнена)

"Трейс" ще строи 5 км от Околовръстното на София за 89.9 млн. лв. (допълнена)

© Красимир Юскеселиев



Компанията "Трейс Груп Холд" АД  най-вероятно ще строи 5 км от западната дъга на Околовръстното шосе на София. Днес в агенция "Пътна инфраструктура"  беше отворена ценовата оферта на компанията, която остана единственият участник в търга след отпадането на седем други кандидати.


Дружеството е готово да изпълни поръчката на цена 89 947 770,02 лв. без ДДС при прогнозна стойност 92 млн. лв. С тези средства ще бъде изграден участък с дължина 5 км, широчина 46 м с по две ленти за движение във всяка посока и по едно локално платно. Проектната скорост е 80 км/час.


Проектът се финансира от оперативната програма "Транспорт" 2007-2013 г.


По-късно сайтът "Медиапул" съобщи, че заради липсата на конкуренция пътната агенция ще прекрати поръчката(Това са съобщили  неофициално източници на пътната агенция пред електронното издание.  Очаква се решението да бъде взето официално следващата седмица.

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Радвам се за "Трейс Груп"АД.Честито

  2. 2 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    90 млн лв за 5 км - 18 млн лв на км - това сигурно е най-скъпото шосе в Европа.

    Истината ни прави свободни.
  3. 3 Профил на Ангелин
    Ангелин
    Рейтинг: 684 Гневно

    Пладнешки обир на народни пари!

    "Истината се нуждае от хора, които не се боят да я казват и да се борят за нея." Пенчо П. Славейков
  4. 4 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3546 Неутрално

    Тези от "Трейс груп" дали не са знаели предварително каква е прогнозната цена?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    "" Проектната скорост е 80 км/час. ""
    =====================

    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#2] от "Forrest Gump":

    В почти всяка част на околовръстия път на София има много разклони . При две платна с по две ленти на всеки разклон трябва кръстовище на две нива , защото кръгово или светофар ще правят тапи. Може би това ще оскъпи най-много.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  7. 7 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Тунел от Пушкин до Цар Борис, естакада от Любляна до Фолксваген, две кръгови, Боряна стига до гарата на Горна Баня, отчуждаване на не съвсем евтини имоти.
    Предполагам, че от това е високата цена.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  8. 8 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Каквото е необходимо, трябва да стане !!!
    Човек и трилионер да е, не може да нахрани вечно гладните...

  9. 9 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#2:"Forrest Gump"]90 млн лв за 5 км - 18 млн лв на км - това сигурно е най-скъпото шосе в Европа.[/quote]

    Или 18 000 на линеен метър !!! АШКОЛСУН, МАШАЛЛА.
    Даже Доган ефенди би им завидял.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  10. 10 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    ;много добро начинание ,фирмата също се представи добрес учястъците на тракия ,които тя строи ,този учястък и няколко кърстовища на нива и софия ще заприлича на европейски град ,дано да стане по скоро и този проект и проекта за южна тангента за де облекчи д-нието

  11. 11 Профил на mrvip
    mrvip
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Околовръстно в града е нормално да е с пъти по-скъпо от магистрала в полето.

    Това е истинския проблем: "след отпадането на седем други кандидати."

    "Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."
  12. 12 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 627 Неутрално

    около 100 - 110 кг злато от какова количество може да се валцова поне 10 километров лист за златно шосе.
    "Златото е най ковкият и дуктилен метал - само един грам от него може да бъде изкован в лист с площ 1 квадратен метър."
    ............
    т.е. 110 000 кв.м.

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  13. 13 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 772 Любопитно

    Хубаво е да пишете глупости,но след детайлно запознаване с проекта.
    Сигурен съм,че тогава ще замълчите,всъщност какво от това.
    Дневник заприлича на плювалник по всичко.
    Типично по Български

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    Информацията в статията е очевидно неточна:

    "... широчина 46 м с по две ленти за движение във всяка посока и по едно локално платно..."

    Вероятно става дума за две основни платна с по три ленти и две локални платна в допълнение.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  16. 16 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    [quote#11:"mrvip"]"след отпадането на седем други кандидати." [/quote]

    Да не мислиш, че е много трудно. Мисля, че ще се разсмърди

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  17. 17 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 684 Неутрално

    А някой се подиграваше, че шосето около Цанков камък било скъпо!

  18. 18 Профил на silent step
    silent step
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Що ми се струва че ако строи някоя американска компания ще ни излезе по евтино.

  19. 19 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    [quote#13:"Белият Негър"]Дневник заприлича на плювалник по всичко.[/quote]

    Факт!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  20. 20 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#7] от "Торбеш":

    Надали. фирмите подават оферта за строеж. Не за отчуждение на имоти. На мен ми се струва също скъпо, но дано се ускори преминаването по тези участъци. И тази част от коломръсното да стане по - бързо факт.

  21. 21 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    "Според проекта трасето започва на 70 м от река Какач като в първия километър новият път пресича две съществуващи жп линии, а под отвора на едно от съоръженията е разположен бул."Стефансон". След пресичането на река Какач има пътен възел тип "полудетелина", при което околовръстното минава чрез съществуващ пътен надлез на горно ниво над жп гара Волуяк. Пътният възел тип "полудетелина" е при км 1+500 и осъществява връзка със село Волуяк. Следващият пътен възел също е тип "полудетелина" и е при Ломско шосе при км 3+180. След тази полудетелина трасето преминава на долно ниво на пътя към село Мрамор. Особеност на проекта в тази зона е, че за пътя към село Мрамор има отклонение, което дава транспортна връзка към съществуващата площадка за третиране на софийските отпадъци.
    В края на обекта е следващата пътна връзка тип "пълна детелина" със Северната скоростна тангента при км 6+ 308.61."

    http://infrastructure.bg/roadsnews/2013/04/27/2050099_osem_oferti_za_stroitelstvo_na_55_km_ot_zapadnata_duga/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  22. 22 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#2] от "Forrest Gump":

    Понеже си запознат в детайли с проекта и колко струва същия в Западна Европа, за това коментираш, нали?

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  23. 23 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 543 Неутрално

    И да не забавяме че шайката на Р.Овч. и компания е на власт... абе тия злато ли ще наливат вместо асфалт или схемата е 2млн./км. за матр'яли останалото в джоба...

    Too much цензура Баце.
  24. 24 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 960 Весело

    89 947 770,02 лв. Особено задължаващи са двете стотинки, явно те са помогнали да спечелят конкурса. Следващата оферта е била с три стотинки отгоре. Все пак тази точност до десетия знак ми идва в повече

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  25. 25 Профил на deeper
    deeper
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Сега чакаме финансиране. Дано поне пролетта да стартират проекта.

  26. 26 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#2] от "Forrest Gump":

    В града се строи трудно и бавно, особено в столиците. Иначе ми е интересно да чуя поради какви причини другите 7 кандидата са отпаднали. Някой да ме поправи ако греша, но ми се струва, че Трейс изгряха при Бойко, а това неизбежно води до съмнения.

  27. 27 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#26] от "Sinergy":

    Грешите за "Трейс":

    http://www.tracebg.com/bg/%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B0-%D0%B8-%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8/%D0%B0%D0%BC-%E2%80%9E%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%8F%E2%80%9D-%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%E2%80%93-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B0

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  28. 28 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 772 Весело

    Никъде по света,няма асфалтов път,четирилентов,за по малко от 1,000 000 $.Само път,без прилежащата инфраструктура.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  29. 29 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#2] от "Forrest Gump":

    В Бостън за 2.5 км платиха $14 милиарда, но това нищо не означава, защото проекта е супер сложен.

    [quote#24:"stein"]89 947 770,02 лв. Особено задължаващи са двете стотинки, явно те са помогнали да спечелят конкурса. Следващата оферта е била с три стотинки отгоре. Все пак тази точност до десетия знак ми идва в повече [/quote]
    Това е сигурно с начислено ДДС или нещо от този род.

  30. До коментар [#28] от "Белият Негър":

    Пътят НЕ е четириленов. Журналистите на "Икономедиа" напоследък често бъркат платна и ленти...

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  31. 31 Профил на za1221
    za1221
    Рейтинг: 411 Неутрално

    89.9 млн лв не е ли скьпо? колко ли ще са заплатите на работниците

  32. 32 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#26:"Sinergy"]Трейс изгряха при Бойко, а това неизбежно води до съмнения. [/quote]

    Глупости.

  33. 33 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    Действителният брой на платната и лентите:


    28/05/2012

    Обходът на София от р. Какач до Северна скоростна тангента - с проект

    Агенция "Пътна инфраструктура" получи техническата разработка за втората част от Западната дъга на Околовръстното на столицата

    http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1834856

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  34. 34 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 772 Весело

    До коментар [#30] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Съгласен.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  35. 35 Профил на Белият Негър
    Белият Негър
    Рейтинг: 772 Весело

    До коментар [#30] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Съгласен.

    Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
  36. 36 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#11] от "mrvip":

    Имате право!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  37. 37 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Лошото за мен е, че в повечето си проекти Трейс не строят качествено. Да пускат поне за проектиране вече и очастъка от Младост до детелината на АМ Тракия

  38. 38 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Любопитно

    А от Младост 4 до Църна маца кога ли ще го правят?

  39. 39 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#4] от "Храбър":


    [quote#4:"Храбър"]Тези от "Трейс груп" дали не са знаели предварително каква е прогнозната цена?[/quote]
    Прогнозната цена ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се вписва в обявлението за търг и в тръжната документация, публикувани от провеждащия търга. Не плюйте напосоки!
    Истинския проблем е в отпадането на всички останали оферти, които са изготвени от фирми с огромен опит в бранша, надали са допуснали глупави грешки.
    За жалост проекта ще се забави заради обжалванията...

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  40. 40 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#27] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Прав сте, извинявам се.

  41. 41 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#2:"Forrest Gump"]90 млн лв за 5 км - 18 млн лв на км - това сигурно е най-скъпото шосе в Европа. [/quote]

    Много е скъпо, Тройната е на власт и офертите скокнаха в пъти!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  42. 42 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#23:"townboy"]абе тия злато ли ще наливат вместо асфалт или схемата е 2млн./км. за матр'яли останалото в джоба... [/quote]

    Километър за 18 милиона лева, по груба сметка наум! Такава цена е надута до пръскане!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  43. 43 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#30] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Те и шофьорите ги бъркат, което вече е трагедия.

  44. 44 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 829 Любопитно

    До коментар [#38] от "cobanmaala":

    А кога ли ще поправят "ремонтираното" Цариградско шосе за собствена сметка? Друг път...

  45. 45 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#44] от "tademan": Когато цъфнат налъмите.

  46. 46 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    До коментар [#11] от "mrvip":
    Това е истинския проблем: "след отпадането на седем други кандидати.""

    -Именно-"може и да се отмени поръчката".

  47. 47 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    За тия пари могат да се купят 180 000 качествени колела.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  48. 48 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Защо са отпаднали другите 7 кандидати.????????????

  49. 49 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Новината в заглавието е, че Трейс ще строи 5 км от околовръстното шосе, а новината в последния абзац на статията е, че Трейс няма да строи 5 км от околовръстното. Това е много типично за българската журналистика - измама, съдържаща се в заглавието. След като човек прочете статията, се оказва, че новината в гръмкото заглавие е блъф. Много дразнещо е, че българската преса се опитва по този начин да търси читатели. Обикновено статиите се озаглавяват "стоим еди какво си" и след като се прочете съдържанието се оказва, че нищо не строим, а само имало някаква мъглява идея или проект.

  50. 50 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#2] от "Forrest Gump":

    Стандартната широчина на магстрала е около 27-30 метра, а това шосе ще е 47 метра, което говори, че е нормално да е доста по-скъпо съоръжение. Отделно, околовръсните пътища имат много повече съпътстваща инфраструктура от магистралите, тъй че не е много по-скъпо това околовръсно, от колкото следва да е...

  51. 51 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#15] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Имаш и локални шосета с по две платна, включи и разни мантинели, прегради и прочее - толкова е...

  52. 52 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    само да напомня, че разходите за труд (което е съществена част от разходите в строителството) в България са по-ниски от другите страни в Европа.

    Истината ни прави свободни.
  53. 53 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#51] от "hinhril":

    Говорите произволни неща. Нима не си давате сметка, че при обща ширина от 46 метра и само четири ленти ширината на отделната лента би била около 10 метра, което е абсолютно невъзможно?! Вижте връзката в моя коментар №33, в нея е описан действителният брой на платната и лентите. В тази му част софийският околовръстен път е проектиран с две платна с по три ленти за основното движение плюс две допълнителни локални платна.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  54. 54 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#53] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Проследи ми постовете и чети по-внимателно
    Без да гледам проектите съм сигурен, че ще има две основни артерии с по 3 платна - 2 нормални и една аварийна(бус и за отбивки), както и две сервизни/локални артерии с по две ленти. Средно по 3.5-4 метра на лента/платно, плюс банкети, мантинели и прочее си го докарва до 46-47 метра отръки

  55. 55 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#54] от "hinhril":

    ПРОЧЕТОХТЕ ЛИ ИНФОРМАЦИЯТА ЗА КОНКРЕТНИЯ ПРОЕКТ ОТ МОЯ КОМЕНТАР №33?!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  56. 56 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1078 Любопитно

    До коментар [#54] от "hinhril":

    П. п. Според Закона за движение по пътищата терминът лента не е равнозначен на термина платно, нещо, което очевидно и журналистите от "Дневник" не знаят:

    Допълнителни разпоредби

    § 6. По смисъла на този закон:
    2. "Пътна лента" е надлъжна част от пътя, очертана или не с маркировка и осигуряваща движението на недвуколесни пътни превозни средства в една посока едно след друго.
    3. "Платно за движение" е общата широчина на пътните ленти. Пътят може да има няколко платна за движение, видимо отделени едно от друго.
    4. "Граница на платното за движение" е линията, очертана или не с пътна маркировка, която отделя платното за движение от другите конструктивни елементи на пътното платно - банкет, тротоар, лента за принудително спиране и други. Линията, с която се очертава "BUS"-лентата, също е граница на платното за движение.
    5. "Пътен банкет" е надлъжна част от пътя, ограничаваща платното за движение. Банкетът може да бъде укрепен или неукрепен.
    6. "Тротоар" е изградена, оградена или очертана с пътна маркировка надлъжна част от пътя, ограничаваща платното за движение и предназначена само за движение на пешеходци.
    7. "Пътно платно" е общата широчина на банкетите, тротоарите, платното за движение и островите на платното за движение.

    http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2134649345

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  57. 57 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 829 Разстроено

    До коментар [#51] от "hinhril":

    Ако направят маркировката като по околовръстното под лифта е по-добре да строят само по 2 ленти и една в локалното, за да не дават излишни пари за асфалт!!! Или да викнат някой петокласник с 6-ца по геометрия за да начертае на "умниците" правилната маркировка !!!

  58. 58 Профил на Trace
    Trace
    Рейтинг: 8 Неутрално

    То няма такова плюене, то няма такава злоба...
    Цената била висока...Цената е близка до прогнозната за проекта, а прогнозната цена се дава от "Проектанта" на база на количествените сметки които той е изготвил. Тука за незапознатите с проекта и тръжната процедура да кажа че в първоначалните количествени сметки липсваха изместване на топлопроводи, газопроводи, които се добавиха в хода на тръжната процедура. Така че, прогнозната цена би се вдигнала ако бяха калкулирани навреме от "Проектанта"...
    Няма как да сравнявате магистрален габарит А29 с обходен магистрален маршрут. Съпътстващата инфраструктура е доста по малко! Тука изместването на газопровода е без да има прозорец, което си е доста скъпа технология. Без да се прекъсва подаването на газ, се прави байпас (няколко стотин метра), изгражда се новото трасе и се включва в съществуващото - доста скъпо, доста опасно, но така е предвидено в проекта!
    Сегашния надлез в началото на обекта трябва да се разруши без да се прекъсва преминаването на влакове, както и на автомобили...Това дали е ефтино? Лед осветлението на пътните възли??? Армонасипите???Линейните отводнители заложени в проекта???

    Цената си е баш на място, единственото тревожно нещо е, че са отстранени останалите 7-кандидати. Причините ще ги научим като ни връчат протокола от тръжната процедура...

  59. 59 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#58] от "Trace":

    Имам забележки за коректно и логично поставяне на знаците при ремонтите - малко повече мисъл да влага техническия ръководител или който там трябва, (нямам идея кой е конкретния човек). Лоши спомени имам от бул. Черни връх (за метрото). Радвам се, че следите коментарите тук.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK