Министерството откри дефекти при 80% от пътищата, ремонтирани с европари

Министерството откри дефекти при 80% от пътищата, ремонтирани с европари

© Юлия Лазарова



Над 80% от общо 61 пътни обекта в гаранционен срок, ремонтирани с финансиране от оперативната програма "Регионално развитие", са с дефекти. Най-честите са отваряне на фуга между две ленти за движение, пукнатини, изтрита пътна маркировка. Това съобщиха на пресконференция по повод 100-те дни управление министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева и шефът на агенция "Пътна инфраструктура" Стефан Чайков, цитирани от БТА. 


Заради допълнителни договори строителството на магистрала "Тракия" се е оскъпило с 18 млн. лв., а оскъпяването на магистрала "Люлин" е с 35 на сто, каза Терзиева. На "Люлин" заради грешно инженерно решение и лошо изпълнение имало проблем и с тунелите. "Само за два от тунелите, при които има дефекти, се очаква пътната агенция да даде за ремонти около 260 000 лева през тази година, допълни Чайков.


"Прехвалените търгове на най-ниска цена се оказаха доста скъпи. Евтината магистрала "Тракия" се оскъпи с 18 млн.лв., заради допълнителни договори за укрепване на меките почви и за изместване на инженерни мрежи", каза Терзиева, цитирана от пресцентъра си. Тя изрази мнение, че "това се дължи и на другата сериозна слабост в инвестиционния процес – некачествената подготовка на инфраструктурните проекти и липсата на кадастър" и така защити косвено необходимостта от отделянето на Министерство на инвестиционното проектиране.  




В отговор на обвиненията на предишните управляващи от ГЕРБ за чискта във ведомството, Терзиева ги разкритикува за същото. Тя каза, че за четирите месеца, в които тя е на поста, са освободени 23-ма служители, докато в периода 2009 - 2013 г. текучеството на персонала било почти 100 процента. 


Сега се работи по пътни обекти с обща дължина над 1100 километра на стойност над 1.5 млрд. лв., обобщи министърът. 

Ключови думи към статията:

Коментари (131)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 808 Любопитно

    Какво нарича "дефект" новия министър?

    Знаем ние за словоблудствата на комунягите.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  2. 2 Профил на Fazer
    Fazer
    Рейтинг: 488 Неутрално
  3. 3 Профил на seventh
    seventh
    Рейтинг: 221 Весело

    Това не е асфалт, това е пластелин!

  4. 4 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Отчетите продължават в стил какво не свършихме за 100 дни и колко ще загубим следващите няколко стотин ...
    Не Ви търпим вече предатели!

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 919 Весело

    Очаквах 93% дефекти, а те - само 80.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1743 Неутрално

    Това го виждаме всекидневно. Въпросът е защо ремонтите ще се плащат от държавата? Защо магистрала Люлин се прие с гарвнционен срок от 1 година, при задължителни 5?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 381 Весело

    Нали трябва да се ПРИсвояват пари, как да ги направят хем без дефекти, хем за по-малко средства

  8. 8 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 891 Весело

    "Министерството откри дефекти при 80% от пътищата, ремонтирани с европари"

    - Но за сметка на това пък-в лентичките за тяхното откриване след ремонтите, дефекти не бяха открити.

  9. 9 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Нали има договори и гаранционни срокове,какъв е проблема? Където има проблеми фирмите изпълнители да си оправят нещата за собствена сметка.Но как да коментираме намерението на сегашното правителство да прави жп линиите Карнобат-Синдел и Видин-Медковец вместо магистрала Хемус,скоростния път Ботевград-Видин и тунела под Шипка?

  10. 10 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 434 Весело

    Ръгнахте Бойчето право в сърцето, ни въ е срам!

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  11. 11 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не са ми особено симпатични усвоителите на европейски пари от предишния мандат, но да не си свършил нищо, освен теглене на кредити този мандат и да са ти спрели финансирането предишния и да намираш кусури е, меко казано, цинизъм.

    Ами свършете нещо и тогава критикувайте, бе! А най-добре си подайте оставката!

  12. 12 Профил на mib58316647-Жалки и смешни цензури сте
    mib58316647-Жалки и смешни цензури сте
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Важното е, че Трейс и Божков напълниха гушите. Останалото са подробности. Скъпи подробности. Няма място по света, където такива обекти да имат само година гаранция.

  13. 13 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 434 Гневно

    До коментар [#1] от "Distributed":
    Въпросът не е политически.
    Всеки българин, ако му падне, ще открадне....
    Колко от нас са честните, моралните, 2%, 3%????
    Така че комуняги, герберасти, седесерасти и прочее политическа папалач тук не е важно...

  14. 14 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Явно машината за проверка на асфалта е била закупена от тиквата само за остановяване размера на рушвета

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  15. 15 Профил на billybadboy
    billybadboy
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Гордостта на президентчето се оказа неговият най-голям провал. Смех!

  16. 16 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Дефекти винаги може да се намерят. Стига да искаш. Ако три месеца с това сте се занимавали, взимайте си шапките и си заминавайте.

  17. 17 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#16] от "stedim":

    Хайде, хайде. Боко колко време се обясняваше с Тройната. Я да видим... 3 г. и 8 месеца?

  18. 18 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    И тези тръгнаха по утъпканата пътека на рИването...
    На крива ракета - космосът, Гришата и сезоните. Да гледат до къде го докара Боце, па да продължават по този сокак.

    Ecrasez l’infâme
  19. 19 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Това не никаква изненада. Още преди Плевенлиев да бъде пенсиониран като министър, разни умни люде предупреждаваха, че не е добра практика цената да е водещ критерии за класиране на проектите.

  20. 20 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    Министерството откри дефекти при 80% от пътищата, ремонтирани с европари
    _________
    Боковата хунта изобщо не са крали от асфалт!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  21. 21 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Тая сега, оплаква ли се или се хвали...???

    Наглото правителство се чуди само как и от къде да "щипне" още пари с оправданието, че тия преди тях са виновни, като забравят, че те пък бяха преди тия, които до скоро бяха на тяхното място...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  22. 22 Профил на deathwalker
    deathwalker
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Чакайте малко, нали става въпрос за гаранционни пътища. Откъде на къде ще се плаща?

    Beyond the horizon....
  23. 23 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 434 Любопитно

    Нали са в гаранция ?! Фирмите на ГЕРБ да си оправят дефектите за тяхна сметка ! Не щем да се плюете а да работите !

    ОСТАВКА !!!

  24. 24 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Прехвалените търгове на най-ниска цена се оказаха доста скъпи. Евтината магистрала "Тракия" се оскъпи с 18 млн.лв."

    Ако всичките им разкрития са толкова силни, то сме цъфнали и вързали. Това е около 2.5% оскъпяване/грешка спрямо стойността на договорите на ГЕРБ.

  25. 25 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Тази година 80% до година 180%!

  26. 26 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Министерството откри дефекти при 80% от пътищата, ремонтирани с европари"
    ...
    Нормално, ..при 30% ресто в касите на ГЕРП и в личната касичка на Будко.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  27. 27 Профил на schmekker
    schmekker
    Рейтинг: 434 Неутрално

    За качеството на пътищата няма какво да ни казват.
    То, всичко се случва пред очите ни.
    Пътна настилка на осем-десет месеца вече е ерозирала силно и реве за ремонт.
    Строят набързо. Викат камерите на BTV и Nova, режат лентите и се бият по гърдите.
    След има-няма година пристигат ремонтните машини и всичко започва наново.
    Може да строят с европари, но ремонтират с наши.
    За две петилетки, вече сме го платили обекта два пъти.
    Ползата?
    За нас - никаква.
    За оня, дето се е бил по гърдите - също.

  28. 28 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#6] от "Тони!":

    Питай тези подписвали договора - и задължителните години са 10

    Veritas odium parit obsequim amicos
  29. 29 Профил на yassen123
    yassen123
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Хехе Мишоци!

    Открихте изтрита маркировка на магистралите и решихте да дадете на батко и братко десетки милиони да ги пребоядисат?

    Жалко, че уволнихте хората, които пазеха гараницонните договори и сега ще дадете от нашите пари на роднините си!

    КОЙ МИ ПОДАДЕ ОСТАВКАТА, КОЙ!?

  30. 30 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#1:"Distributed"]Какво нарича "дефект" новия министър?

    Знаем ние за словоблудствата на комунягите. [/quote]
    Точно това се попитах и аз. Поне в строителството на пътища всеки дефект има цена. И разликата между "изтрита маркировка" и "пукнатини/отваряне на фуга между 2 ленти" е съществена.

    Вече не говоря за оскъпяване заради "грешни инженерни решения", "допълнителни договори за укрепване на меките почви" и "за изместване на инженерни мрежи".

    Май докато 2-30 технадзорника не влезнат в затвора, и десетина проектанта не си затворят канторите по липса на работа, оправия няма да има.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  31. 31 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Любопитно

    E,не е било нужно да проверяват, можеше да питат нас,ползващите пътищата...
    интересува ме,кой ще плаща за лошото качество?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  32. 32 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Браво Бате Бойко

    Обичам да грухтя и плюскам.
  33. 33 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Весело

    [quote#18:"Graf"]И тези тръгнаха по утъпканата пътека на рИването...
    На крива ракета - космосът, Гришата и сезоните.[/quote]
    Не забравяй международното положение, Костов и разбира се евреите

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  34. 34 Профил на yassen123
    yassen123
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#28] от "anihilator_jack":

    Не че разбирам от договори, но според наредба две, ЗУТ май няма значение какво ти пише в договора - има минимум, който винаги важи. Както като си смениш дограмата или си сложиш изолация, гаранцията по договор няма сила, ако в него гаранцията е по-малка.

    ОС-ко?-ТАВ-не!-КАААААА

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Костоваците най-добре да пътуват само по онези 99 км. построени от Костов.
    Там дефекти със сигурност няма, а гаранциите са вечни.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 903 Неутрално

    дефектните намират дефекти - ха ха ха. типично по комунистически. направете нещо вие пък тогава търсете кусурите на другите. лот 0 на Струма още не може да получи акт 16. дело на вашия серГей

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  39. 39 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#13:"ivanasenov"]Колко от нас са честните, моралните, 2%, 3%???? [/quote] Огромна заблуда, огромна!!!

    Доброто е заразно
  40. 40 Профил на schmekker
    schmekker
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Хемус" е магистрала.
    Ако досега не сте чули.
    И на пътната карта така пише.
    Минете ли по нея в участъка от Шумен до Варна
    вече ще сте на друго мнение.
    За вас "Хемус" ще е част от Луната.
    Сложете предпазен колан и дръжте здраво волана.
    По-бавно, ако не познавате пътя.
    Има такива хендеци, че като друсне, главата ви ще издъни тавана.
    За ходовата част на автомобила ви пък, изобщо не ми се и мисли.
    В автосервиза ви чакат със трепет.
    Там как обичат да "резват лентичката'' на клиента
    знаете не по-зле и от мене...

  41. 41 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3777 Неутрално

    [quote#30:"Мойше. Толкоз!"]Май докато 2-30 технадзорника не влезнат в затвора, и десетина проектанта не си затворят канторите по липса на работа, оправия няма да има. [/quote]
    Баш!
    Ама как да стане, когато надзорът е "наш" назначенец, а проектантите ... са номенклатура, практически?

  42. 42 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#23] от "ТМаринов":
    не вожеш ли да се досетиш, че фирмите на ГЕРБ са фирмите на БСП/ДПС и всъщност сие все едно....

  43. 43 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Фугата между звете ленти е по причина на тясната полоса на асфалтиращата машина.Двете платна са правени поотделно. Маркировката не е фатална за сигурността на движение. Изпълнителите са известни и носят своята отговорност. Каката голям се мъчи да го вади, ама мек....

  44. 44 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2274 Весело

    Искат да ударят Боц по най-милото!
    Сякаш лентичките се разпадат в ръцете му...
    Пък и как да види дефектите в тунела инспектирайки строежите с авиация?!

    I Want To Believe
  45. 45 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 903 Неутрално

    е как са получили акт 16 ? та даже някой от обектите тази от снимката ги приема. не мога да ги понясам тези нагли типове. оставка!

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  46. 46 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#24:"mnodulgaregforma"]Ако всичките им разкрития са толкова силни, то сме цъфнали и вързали. Това е около 2.5% оскъпяване/грешка спрямо стойността на договорите на ГЕРБ.
    [/quote]
    Сигурна ли си че тези 18 млн оскъпяване на Тракия са 2,5%? Питам, не се заяждам

    Иначе това е смешно: "Евтината магистрала "Тракия" се оскъпи с 18 млн.лв., заради допълнителни договори за укрепване на меките почви и за изместване на инженерни мрежи", каза Терзиева, "

    Значи проектантите не са включили априори тези 2 операции, и сега министърката квичи-ама оскъпило се е. 'Ми не, толкоз е трябвало да струва от началото, с 18 млн по скъпо. Друг е въпроса дали се е плащало денгуба на строителя защото не можел да работи като като се срещнал с някоя "инженерна мрежа".

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  47. 47 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Това не трябва да се казва, а да се крие усърдно, защото трябва да връщаме парите!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  48. 48 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    Др.Борисов дайте пресконференция.

  49. 49 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Предлагам да се учреди фонд "лентички" , който ще се финансира с тол такси по бойковите магистрали. В северната част сигурно ще поискат автономен статут като разберат че освен че нищо не построиха там, ще трябва да плащат и за некадърните строежи на юг, най-малкото.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  50. 50 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Бойко знае, кои е виновен.
    Иначе, ако това е вярно, при следващите търгове за пътно строителство тези фирми се отстраняват от търга АВТОМАТИЧНО.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#36:"olly"]Костоваците най-добре да пътуват само по онези 99 км. построени от Костов.
    Там дефекти със сигурност няма, а гаранциите са вечни.[/quote]
    Хм, 99 км. магистрали от правителството на Иван Костов, построени без европейски пари и с три пъти по- малък бюджет, срещу 117 км. построени от правителството на Бойко Борисов С МИЛИАРДИ ЕВРОПАРИ. Правителството на Иван Костов строеше в най- тежките години, след като наследи абсолютно фалирана държава, след като измъкна страната от най - голямата криза Виденовата...

    "След почти двуседмично отлагане, на 5 декември лично министър-председателят Иван Костов преряза лентата на новия участък от автомагистрала "Хемус". Новото строитебство е 5.47 км, а още 16 км са рехабилитирани. Обектът се строи от 1984 г., но най-сериозно бе финансирането през 1998 и 1999 г., когато се извърши и най-големият обем работа. Новата отсечка струва 47.2 млн. щатски долара. Тя включва пътен възел Правец, тунел "Правешки ханове" (871 метра) и два виадукта. Най-високата точка на виадуктите е 104 метра. Използвана е модерна строителна технология, която е много по-безопасна. Входовете на тунела са тромпетообразни, което спомага за зрителната адаптация и за по-добрата вентилация. Осветлението е италианско и харчи 8 пъти по-малко ток. На входовете на тунелите са монтирани видеокамери, които отчитат броят на преминаващите автомобили. Съоръжението е построено два месеца предсрочно. В изграждането му ечастваха и ботевградски строители от "Хидрострой Тунели" и "Пътстрой 92". http://bvplus.declera.com/archive/old/archive49_99.htm
    пп. Това дето е строил Костов преди 15 години едва сега започва да сдава багажа ....от към асфалт....

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  53. 53 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#43:"hinin37"]Фугата между звете ленти е по причина на тясната полоса на асфалтиращата машина.[/quote]
    Същите стандартни машини поставят асфалт по цял свят, с ширина на работната полоса около 3 м'. Защо по белите държави рядко се виждат подобни фуги?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  54. 54 Профил на mrakogor
    mrakogor
    Рейтинг: 490 Неутрално

    И аз не харесвам ГЕРБ, ама вие комуняги сте много по-зле. Поне по магистралата сега се стига много по-бързо до морето и по - евтино - най-малкото пести се от гориво, да не говорим че и от амортизация на автомобила. А тия пари в повече сто пъти се каза за какво са - ако не бяха дадени, сега магистралата да е отишла вътре в Тунджа.

  55. 55 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 701 Неутрално

    [quote#31:"Cherry_Paprika"]E,не е било нужно да проверяват, можеше да питат нас,ползващите пътищата...
    интересува ме,кой ще плаща за лошото качество? [/quote]
    Ти, аз, ние всички плащаме. Кой друг? А дали европарите въобще са получени? Щото едни отказаха.

  56. 56 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#53] от "Мойше. Толкоз!":

    Щото на запад отдолу има още няколко слоя по няколко десетки санта, а не два пръста чакъл, един пясък и отгоре една люспа асфалт...
    Във Варна има няколко отсечки, които са правени около 1990-2000 година и не са мръднали. Всичко, построено СЛЕД това, вече отдавна има по 6-7 пласта кръпки. Ду.етата много огладняха и озверяха напоследък.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Добре министърке, сега чакаме сигналите до прокуратурата, и след това да видим вашето качество. Иначе другото си е ПР!

    Не че не бяхме сигурни че са калпиви пътищата, особено морската болест по Тракия...

  59. 59 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 721 Весело

    Аз очаквах 98%,а то какво се оказа,около 80.Сигурно има грешка.....

  60. 60 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#42] от "ivanasenov":

    Верно ли ? Язък !

  61. 61 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3777 Неутрално

    [quote#43:"hinin37"]Фугата между звете ленти е по причина на тясната полоса на асфалтиращата машина.[/quote]
    Глупости на търкалета, драги! Със същите машини работят по цяла Европа!
    Само че там спазват технологията, рецептите за асфалта, не скубят от машините датчиците за нивата, та да я карат как си знаят ...
    И вината сега да зейнат фуги между платната е на надзора. Който си назначава баш възложителят, т.е. държавата. Калинките, демек ...

  62. 62 Профил на deathwalker
    deathwalker
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#36:"olly"]Костоваците най-добре да пътуват само по онези 99 км. построени от Костов.
    Там дефекти със сигурност няма, а гаранциите са вечни.[/quote]
    Ами бих пътувал, ама ми се налага да пътувам по друмищата на Боко и братко.

    Beyond the horizon....
  63. 63 Профил на Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#56:"TrakerBG"]Щото на запад отдолу има още няколко слоя по няколко десетки санта, а не два пръста чакъл, един пясък и отгоре една люспа асфалт... [/quote]
    Много правилен отговорЩе добавя само 2 неща: Тези няколко слоя са от подходящ за целта мат'рял и правилно трамбовани. И защото има достаъчно битумен в асфалт'бетона (което е правилното има на което всички наричат "асфалт"

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  64. 64 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Абе тази забравя кой тръгна да строи Люлин,и ако не беше Бойко щеше да се наложи да я плащаме цялата магистрала поради закъснение с две години.
    А за Тракия ако са дали в повече 18 милиона,то за Люлин дадоха в пъти повече за дофинансиране,могат да го сметнат ако искат.
    И искам дами сметне колко сме дали за магистрала Тракия като страна и колко ЕС.

    sdg
  65. 65 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 525 Весело

    До коментар [#15] от "billybadboy":

    точно тай слушай ги Специалистите кво ти хортуват-ще поумнееш

    харпун
  66. 66 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    има договори, има гаранции, има инспекции и одити, има комисии.

    поискайте от строителите да отстранят "отворите" във фугите и сме ОК. какво квичите само, долни шумкарски цепеняци?!?

    РЕФОРМИ !
  67. 67 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#63] от "Мойше. Толкоз!":

    У нас подходящият материал е този, който е най-близо или ако е по-далеч, поне кариерата е на правилния човек. Съгласен съм за съставките, но те си идват на съответната цена. У нас се строи "да минат изборите". А по репликите "вие що биете негрите" на повечето коментиращи става ясно, че не ги вълнува, че ние сме негрите, важното е бой да има.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  68. 68 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#54] от "mrakogor":

    Не че харесваш ГЕРБ.... и че всичко започва от идването на БиБитко на власТ, ама строежа на магистрала "Тракия", според комунистическия сайт wikipedia.org, е запачнал към средата на мандата на първичния ГЕРБ... 19 май 1964 г. и така до наши дни, цели 40 години

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  69. 69 Профил на taralezko
    taralezko
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Щеше да бъде странно ако това министерство НЕ БЕШЕ открило дефекти. Тогава нямаше тия да се наричат "социалисти". Но проблема не е че обектите са направени от ГЕРБ, а че в България се строи лошо, независимо кой управлява. Просто толкова си могат строителите. Те едни павета на ул. Иван Асен не могат да наредят, а какво да кажем за магистралите. В интерес на истината последните 3-4 години се придвижвам малко по-добре, за разлика от 2004-2009. Да се сети министърката какво имам впредвид.

  70. 70 Профил на getso
    getso
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Ако кажеш,
    че Бойко е крадлив,
    ще се съглася с тебе...

  71. 71 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#69:"taralezko"]Те едни павета на ул. Иван Асен не могат да наредят,[/quote] Звучи малко смешно чак, но съм чувала, че добър майстор в реденето на павета не се става лесно и вече ги няма! Не знам дали е истина...

    Доброто е заразно
  72. 72 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#43] от "hinin37":
    "Фугата между звете ленти е по причина на тясната полоса на асфалтиращата машина."
    ...
    3,20 м е работната полоса на най-малките машини, ..ама сериозни пътища не се правят със смешки. Виж моделите на "Фьогеле", ..обърни внимание на модела SUPER 3000-2, .. 16 м работна полоса, ..1600 тона/час смес, ...64 гондоли по 25 тона на час, ..буквално трябва да се прескачат.
    http://www.wirtgen.bg/bg/products/voegele/roadpavers/index.php

    Свобода за СЛАВЕНА!
  73. 73 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3655 Весело

    Сложиха своите си хора и започнаха да плюят "по-компетентно" и "аргументирано".

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  74. 74 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 488 Весело

    "Най-честите са отваряне на фуга между две ленти за движение, пукнатини, изтрита пътна маркировка"

    Дефектите по Бокостралите са нормални, те са правени по тиквения "стандарт" !

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  75. 75 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Не се бях заглеждал, но вчера ми направи впечатление нещо на магистрала Люлин. Тунел, над който няма почти никаква земна или скална маса. Даже човек има усещането, че "тунелът" допълнително е насипван с пръст за да изглежда, че има някакъв смисъл от прокопаването му.
    Нещо повече! Не може и да е иначе, тъй, като тези 2-3 педи земя нама как да се крепят освен върху вече изградения тунел.

    И това ако не е разхищение на народна пара - здраве му кажи!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  76. 76 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    [quote#55:"cobanmaala"]А дали европарите въобще са получени?[/quote]
    E,съмнения няма. Сигурно са получени на правилните места...

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  77. 77 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    [quote#50:"442"]Бойко знае, кои е виновен[/quote]

    Да ве, как да не.....Бойко всичко знае, всичко може....

  78. 78 Профил на corpia.hor
    corpia.hor
    Рейтинг: 221 Весело

    Спокойно ) сега като построят и един нов национален стадион в София и след 10 години ще трябва да строят още един.
    В България за качествен контрол и качествена техническа подръжка, ръце няма. Тук всички са приятели.

    И админ-а да прибере флаш банера под логин формата, че грязно

  79. 79 Профил на slq84014722
    slq84014722
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    [quote#56:"TrakerBG"]Щото на запад отдолу има още няколко слоя по няколко десетки санта, а не два пръста чакъл, един пясък и отгоре една люспа асфалт...[/quote]
    Да, бе, ама на запад бюджета им за пътища също се знае, че е с няколко слоя над нашия.

  80. 80 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#71] от "dogwoman":
    "Звучи малко смешно чак, но съм чувала, че добър майстор в реденето на павета не се става лесно и вече ги няма! Не знам дали е истина.."
    ...
    Първо, няма ги вече тия майстори. ...60 м2 паваж съм виждал как реди паважьор за един ден, ..с един общак. ...Честен кръст!
    Второ, технологията не се спазва. Паважът се реди върху пясък в "издуто" състояние, повече, отколкото е необходимо за напречния наклон. После се посипва с пясък във фугите и тогава пускаш бандажен валяк да го изпъне и заклини. Чак тогава колите, ..иначе се размърдва, просто няма начин.
    Трето, най-голямото натоварване вече не от 3-кубикови ЗиЛ-чета, ...знаеш ли какво става с паважа като го почеше миксер за бетон десетка
    Четвърто, ..става въпрос когато е имало изкопни работи преди възстановяването на паважа. Едно време се е актувало двукратно пренареждане на паважа. И е било задължение на строит. организации да го пренаредят след време. Защото ще се разклати, ..независимо от уплътняването, ..тесни изкопи просто не могат да се уплътнят както трябва.

    Има и много други работи.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  81. 81 Профил на slq84014722
    slq84014722
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    [quote#74:"detchopora"]Дефектите по Бокостралите са нормални, те са правени по тиквения "стандарт" ![/quote]
    Да вземем пример от САЩ викаш - там последно боядисваха пътна маркировка през 63-а година. Само от боя колко милиарди са икономисали ако знаеш, за това са толкова богати, а не защото както казват злите езици - нападали и заграбвали ресурсите на слабите държави.

  82. 82 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Госпожата с цикламеното костюмче отвръща на удара.
    Лошо, много лошо за авторитета на г-н Борисов.

  83. 83 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    [quote#31:"Cherry_Paprika"]интересува ме,кой ще плаща за лошото качество?[/quote]
    Ми как кой, остава си за сметка на тези, които винаги плащат. Най-важното е, че " правилните " фирми са си отчели свършената работа и са си взели паричките, пък отговорността нея кучета я яли, както винаги.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  84. 84 Профил на nelva
    nelva
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Всеки втори камион отива в нечий частен дом.Така се строят къщи,частни пътища,асфалтират се дворни площадки.
    А на държавния път се слагат някакви некачествени добавки-за това прилича на пихтия.
    Мани е прав-няма ги вече истинските майстори.

  85. 85 Профил на TrakerBG
    TrakerBG
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#79] от "Отнесен":

    Ами така е. Нашите кинти стигат само за бокострали, червени гьолове и Доганкови камъци.

    Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.
  86. 86 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Оскъпяването на магистрала Тракия с 18 млн. лв. е нищо на фона на общата сума на проекта, а освен това те са дадени, защо при тройната коалиция не си направиха труда да осъвременят проектите. Комунягите по-добре да кажат как се постигна тройното поскъпване на Цанков камък и милиардите закопани в гьола на Белене.
    А относно дефектите на малките пътища - има си договор с гаранция, така че строителят ще си го оправя безплатно. А за Люлин по-добре да не се обаждат. Оня смешко Сер Гей откри 5 км в нищото и после им триха маркировката, защото трябваше да се слага още 1 слой асфалт. А това допълнително трябваше да се заплати.

  87. 87 Профил на xsc07311823
    xsc07311823
    Рейтинг: 381 Гневно

    Отвратителни червени наглеци - не са свършили работа за 2 ст., откакто са на власт губим милиарди от програмите на ЕС, заробиха с още милиард дълг, а седнали да плюят срещу единственото, което се направи в нашата прогнила и мухлясала от комунисти, турци, цигани и предатели държава за последните 23 г. (няма значение кой гое направил, важното е, че го има)...

    БЕЗУМНА, БЕЗГРАНИЧНА НАГЛОСТ!!!

    ОСТАВКА, ГАДНИ НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!!!

  88. 88 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#84] от "nelva":
    "Всеки втори камион отива в нечий частен дом.Така се строят къщи,частни пътища,асфалтират се дворни площадки."
    ...
    А по принцип винаги остава по някой тон асфалт, ...и трябва да го метнеш някъде, ..пред на някого гаража да речем. Обикновено от плътната смес, ..защото биндера просто го подкарват по-дебело и излиза "точно". ..А асфалтова смес не се бърка като бетон, ..всичко трябва да е готово и заредено в бункерите, ...инертни материали и битум не можеш да темперираш за ...."За 2 тона не стигна, ..братчет!"

    Свобода за СЛАВЕНА!
  89. 89 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    а зругаркаката какво ще каже за великия път сътворила тройната коабиция на стойност близо 150 милиона от дъговия мост на русе до дунав мост ,пълна порнография ,дупка до дупка и липсващ цял слой асфалт, този път тържествено бе открит от комунистите предизборно по предния маднат и днес е коптор ,да не приказваме ,че дадените пари са колкото на половината тракия ,същото е положението на много места и с пътя русе силиства изграден изцяло от ДПС ,а нека се изкаже другарката за един път изцяло финансиран по времето на ГЕРБ-Шумен Русе перфектен и направен с новите маркировки и настилки за кеф на цяла северна България ,червени боклуци и мошеници ,те само крадоха и фалшифицираха ,сега тръгнали да търсят кусури ,за да си правят реклама колко са били добри ,добри сте да крадете ,че го няма бая ви Тоша да ва размята по лагери и затвори крадливи комунисти и да ви трепе като в Китай

  90. 90 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    [quote#22:"deathwalker"]Чакайте малко, нали става въпрос за гаранционни пътища. Откъде на къде ще се плаща? [/quote]
    а ти виждал ли си документа за гаранция щот аз не

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  91. 91 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 607 Гневно

    За Люлин пак чупят нагломера. Кой докра турците да я правят тая магистрала? Колко се мотаха за тия 30 км?

  92. 92 Профил на Картина
    Картина
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Тези не се хващат на работа, само дефекти търсят.

    Пази се да не бъдеш измамен от суетна слава - тя е пропаст за ограничените умове.
  93. 93 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2282 Неутрално

    Когато Симеон Дянков представяше камиона-лаборатория, каза нещо много запомнящо се: за 10 години работа в Световната банка разбрал, че най-много се краде от пътно строителство............................

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  94. 94 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#86] от "Vassco":
    "Комунягите по-добре да кажат как се постигна тройното поскъпване на Цанков камък"
    ...
    Ако Боце не е разбрал като главсек, да пита заместника си Минко Герджиков. Който беше финансов директор на Колю Вълканов у Минстрой, ..към МГ Холдинг. ...Да не забравяме и кой плати на Агата хонорара! ...Да пита и "Бурда ..къф беше там", ..освен проектант на пътя Цанков камък, любим Боцев магистрален проектант.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  95. 95 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#89] от "tur671":

    Аааааа да бе сещам се, Русе-Шумен дето щеше да е скоростен 2х2, после трилентов, накрая на места трилентов ама поради липса на пари за отчуждения, третата лента на места просто изяде паважите. Да, за кеф не на северна България ми на половин Европа. Емблематична бойковщина. Или по-скоро лилянщина.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  96. 96 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#13] от "ivanasenov":

    Хм не изхождай от теб и твоето обкръжение и не прави генерални изводи за целият народ. Не знам защо продължавате да втълпявате на хората, че е морално и допустимо да се краде и лъже видил ли "всеки на негово място би откраднал и напълнил гушката" За твое сведение нито аз нито моите близки и приятели са откраднали и 1 стотинка, макар, че са имали възможности доста. Просто те са нормални хора с нормална ценносна система и сред тях няма нито един политик.

  97. 97 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#86:"Vassco"]Комунягите по-добре да кажат как се постигна тройното поскъпване на Цанков камък[/quote]

    Ако питаш сериозна намери в нета цените на труда и материалите по време на проектираните и строителството и ще си отговориш. След това си отнеси въпросите към правителството на Австрия, защото Цанков камък е техен проект, не на българското правителство. Чатна ли пиниза?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  98. 98 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 478 Неутрално

    С такива министри и раздаване на пари на калпак мисля ,че до Нова година народа ще е разбрал че парите се раздават за нищо и няма нищо налице от един гол фалит. Изборите през май са неизбежни.

  99. 99 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#12] от "mib58316647":

    Трейс и Божков пълниха гушките по време на тройната. Тва по тиквено време им е като следобедна закуска. Впрочем всички пътища построени по евро програми, независимо кога са строени са дефектни и с ниско качество. Станишевите магистрали са точно толкова вълнисти и напукани, колкото и тиквените. Изключение правят само пътищата строени по първите предсъединителни програми - сещам се за участика между с Анево и с Кърнаре - 5км асвалт положен преди 15г, гладък като стъкло и без нито 1 пукнатина => ако има желание може да се направи навсякъде.

  100. 100 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2067 Неутрално

    Цитат от текста:
    "Прехвалените търгове на най-ниска цена се оказаха доста скъпи. Евтината магистрала "Тракия" се оскъпи с 18 млн.лв., заради допълнителни договори за укрепване на меките почви и за изместване на инженерни мрежи", каза Терзиева, цитирана от пресцентъра си. Тя изрази мнение, че "това се дължи и на другата сериозна слабост в инвестиционния процес – некачествената подготовка на инфраструктурните проекти и липсата на кадастър" и така защити косвено необходимостта от отделянето на Министерство на инвестиционното проектиране."

    Е, защо така, г-жо министър? Вие убихте вярата в доброто, в Слънчо! Сега си заслужавате оплюването, хак ви е!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK