
© Надежда Чипева, Капитал
До края на 2016 г. да е готова магистралата между София и Ниш си обещаха на среща днес министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева и сръбският й колега Игор Мирович, се разбира от прессъобщение на българското ведомство.
Мирович е подчертал, че техническите проблеми на сръбската страна с изпълнителите вече са решени и строителството върви много активно. Терзиева е уверила, че пътят е приоритетен и за България и правителството ще направи всичко възможно, за да намери финансиране. Намерението е това да стане чрез Инструмента за свързана Европа (Connecting Europe Facility).
Двамата министри са обсъдили откриването на нов граничен пункт между селата Салаш от българска страна (община Белоградчик) и Ново корито в Сърбия, който ще създаде допълнително удобство за ползващите моста на Дунав при Видин.
Министрите Терзиева и Мирович връчиха 13 договора за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за трансгранично сътрудничество на обща стойност над 2.2 млн. евро. Финансиране получиха нови центрове за електронно обучение в Университета в Ниш и в НСА - София, бъдещ Посетителски център за археология и постоянна археологическа изложба в Димово, проект за "Палео парк" във Вършец.
tmax500
Рейтинг: 474 НеутралноАйде дано да стане, добре би било. И ако може да е по-умно и по-кадърно направена от Дунав мост 2. Знам, че това вече са претенции, но все пак като е път, да е път... в 21 век сме
EU defender
Рейтинг: 1374 НеутралноДано стане, че сега тия тунели преди Ниш са ужасни.
The best way to predict the future is to invent it.Real Adventure Machinery
Рейтинг: 460 Любопитнокога някой от тия ще се сети, че жп-линия Видин-Неготин ще е по-ценна за Дунав мост 2, отколкото КПП при Белоградчик?
proudly built in BulgariaGeoimg
Рейтинг: 742 ВеселоЗа кой ли пъъъъът...
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!eyewitness
Рейтинг: 450 НеутралноАко опре до комунистите, тая магистрала ще е готова към 2061г.
ivanasenov
Рейтинг: 450 НеутралноПросто няма да стане...
Това са си пропагандни ходове...
simeonov_
Рейтинг: 506 ЛюбопитноА дано.На знам изобщо какво се случи с магистралата за Калотина за която уж имаше осигурени средства още в този програмен период?
ck2013
Рейтинг: 803 Неутралноако сърбите се стегнат може и да стане. от наша страна не е много за 2 години може спокойно да стане.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalЙЕИ
Рейтинг: 545 ЛюбопитноАма то ние проект имаме ли за да почнем да строим догодина?
Мен ми се струва че даже трасе няма обсъждано
Станислав Генов
Рейтинг: 631 Неутралноспряха северната дъга на София - каква магистрала до Ниш. Ако свършва в околовръстното никакъв смисъл няма от магистрала
Olga
Рейтинг: 395 НеутралноА дано!
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1391 НеутралноАз пък случайно днес пуснах новина за строежа на магистралата Ниш-Пирот >>>
4/2174618_magistrala_nish_-_pirot/?p=0#addcomment
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯhttp://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2013/11/0
Наистина се работи с много техника, гледайте видеото към новината!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1513 НеутралноОт сръбска страна това е въпрос на време, строежът е доста напреднал. От наша страна, не виждам що министърката се ангажира със срокове, в които няма да е министър вече...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККурт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#2:"virakocha"]Дано стане, че сега тия тунели преди Ниш са ужасни. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯТях ги разшириха преди няколко години, преди това беше ужасно да се мине през тях!
Но както е писал някой преди мен Северната дъга на Околовръстно в София трябва също да получи финансиране!
papadok
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#2:"virakocha"]Дано стане, че сега тия тунели преди Ниш са ужасни.
Сърбите напредват и строят яко.Нашите още са в сферата на обещанията.Впрочем нали асфалта не се ядеше?
nicoleta
Рейтинг: 1391 НеутралноСърбия може и да я построи,но България ще има да чака дълго за тази магистрала.
synthy
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#16] от "nicoleta":
Ние сме свикнали да чакаме. А и като ти казват че ще я построят, ти пък що не вярваш?! Пита ли някой, за да си позволиш да не вярваш??
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#1:"tmax500"]И ако може да е по-умно и по-кадърно направена от Дунав мост 2. [/quote]
@)----,--'--Нищо му няма на Дунав мост 2! Само вестникарски димки и репчене на политици.
Но пътуването до него е сложно. Преминаването си е удоволствие.
marker
Рейтинг: 706 Весело"До края на 2016 г. да е готова магистралата между София и Ниш си обещаха на среща днес министърът на регионалното развитие Десислава Терзиева и сръбският й колега Игор Мирович"
И на мен тате обеща да ми купи колело, ама друг път.
MyTwoCents
Рейтинг: 722 ЛюбопитноЧудят се всички какъв е смисълът от магистрала, която забива в Околовръстното...
@)----,--'--А преди това забива в ГКПП Калотина. Там се случва да утрепеш няколко часа време и незнамсиколко нерви.
петро
Рейтинг: 561 НеутралноКато гледам тия дерета просто не знам(не съм компетентен) тази магистрала как ще бъде построена. Освен един дълъг виедукт. На мястото на тунелите е много тясно местото, а в посока запад вляво е стръмно дере, вдясно стръмен скат. За мен е загадка.
Jessika
Рейтинг: 1571 НеутралноА дано, че се измъчихме с този келяв път, който освен че е опасен, ами и на второкласно шосе не отговаря на някои участъци
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Танас
Рейтинг: 1391 Весело[quote#3:"Real Adventure Machinery"]кога някой от тия ще се сети, че жп-линия Видин-Неготин ще е по-ценна за Дунав мост 2, отколкото КПП при Белоградчик?[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)А дрОгарете на '' стратега '' Лилов къде ги слагате и те път искат я .
Shlosera
Рейтинг: 506 НеутралноСръбската страна:
"Мирович е подчертал, че техническите проблеми на сръбската страна с изпълнителите вече са решени и строителството върви много активно"
Българската страна:
"Терзиева е уверила, че пътят е приоритетен и за България и правителството ще направи всичко възможно, за да намери финансиране. "
Не искам да звуча скептично, защото много ми се иска тази магистрала да стане, но по - вероятно е да има магистрала Българо-сръбска граница-Ниш, отколкото София-Ниш. Сърбите строят, а ние сме на етапа търсене на финансиране. Ако точно дне се осигури финансирането, само потготовката за търговете, самите търгове и обжалванията ще траят до края на 2014. Това означава, че строителството трябва да стана за една година, което е пълен абсурд. Министърката просто говори глупости.
kasko
Рейтинг: 758 НеутралноДо коментар [#22] от "Jessika":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.И на магистрала на сръбските маймунджии-полицаи ще им е по-трудна засадата.
До коментар [#21] от "péro":
Ще ломят тунелите в посока обратна на дефилето.То така и така от две ленти трябва да станат на четири.Иначе мостовете са много по-скъпи и подръжката им е по -скъпа.
sto67nes
Рейтинг: 1337 НеутралноМного обещания............
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#21:"péro"]На мястото на тунелите е много тясно местото, а в посока запад вляво е стръмно дере, вдясно стръмен скат. За мен е загадка. [/quote]
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯВлез в новината ми от днес, там съм написал как минава!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#21] от "péro":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПросто не се строи от там...
Индиана
Рейтинг: 1356 НеутралноВ Сърбия строят, дамата с костюмчето търси финансиране и обещава ..
петро
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#27] от "Курт Деликуртев 600 галерии plus 14":
[quote#27:"Курт Деликуртев 600 галерии plus 14"]Влез в новината ми от днес, там съм написал как минава![/quote]
=========
Курт,
не открих нищо.
Пусни ми на лични, или пост във форума!
rainbou1
Рейтинг: 1302 ВеселоЗабравяте, че имаме интермодален терминал в Драгоман.
Минават тировете със засилка през границата и директно във вагона
pafaka22
Рейтинг: 913 НеутралноКато се сетя че трябваше да има магистрала до Атина ... за олимпиадата ...
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 642 Неутралномного добре, дано стане
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоangelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноСофия-Калотина е 45км като повечето и сега си е скоростен път, който просто трябва да се разшири за да стане магистрала. Едва ли е толко сложно да се случи до 2016.
По сложното е, че Сърбия няма да е в ЕС до 2016.
bombov_saruyar
Рейтинг: 745 НеутралноЩе стане! Честна комунистическа!
Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.anonymous_
Рейтинг: 450 НеутралноАко Бойко пак дойде на власт, може и да стане.
Нефертити
Рейтинг: 1639 НеутралноКомунистите ще свият парите и магистрала няма да има.
Предразсъдъците са за ограничените.iceto_
Рейтинг: 299 НеутралноИнтересно ми е защо построихме Дунав мост 2 и не влагаме пари за инфраструктура към него, а се ангажираме със срокове по конкурентен коридор
Darth Plagueis
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#34] от "angelboy8008":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККо? Скоростен път? Колко голям участък е такъв? И дали разликата му с магистрала не е драстична?
daam
Рейтинг: 1272 НеутралноАко не са на власт БСП- ДПС- Атака , може и да стане
Соколов
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#6] от "ivanasenov":
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.Кое по точно? От сръбска страна е на 80% готова.
angelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#39] от "Тони!":
Разликата вярно не е малка. Иначе пътя София-Калотина и сега върши работа. Ако обаче Сърбия влезне в ЕС, стане само едно ГКПП на Калотина, както по гръцките и румънските ГКПП-та, тогава пътя трябва да се разшири.
Тировете ще го предпочитат, от колкото през Румъния. Аз не мисля, че Сърбия ще влезне в ЕС в следващите 6-7 години. Щом на Хърватска им трябваха 6г за да влезнат след нас, сърбите не ги виждам преди 2019-20 в ЕС.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#42] от "angelboy8008":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе е само разширяване - магистралата има изисквания откъм максимален наклон, минимален радиус, освен горе-долу двойната ширина, има изисквания за непресичане на едно ниво с други пътища - ако ще се строи нещо там, то трасето на сегашния път ще се ползва в съвсем малка част от новия.
angelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#43] от "Тони!":
София-Сливница е скорстен път, върши перфектно работа, остава да се направят 25-те километра Сливница-ГКПП-то Калотина и тях така. Да, магистрала би било още по-добре, стига да има пари и другите по-приоритетни пътища да са готови, като АМ Струма, АМ Марица, околовръстното на София, 3МД който също ще се строи с кикирики от ЕС, а защо не и АМ Хемус.
edikojsi
Рейтинг: 8 НеутралноБас държа, че сърбите ще си направят техния участък, който е над два пъти по-дълъг и много по-сложен, преди ние да сме почнали своя.
По време на войните не спряха да си строят магистралата до Унгария, дори и когато американците ги бомбардираха.
Отидете до Димитровград и вижте и в момента маркировка, улично осветление, дупки (по точно липсата им) и после се върнете до София през нощта – няма маркировка, няма осветление, само дупки и рекетьори (в Сърбия отдавна няма кой да ти задава въпроси: "И ко, ша праим саа ?"
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноИ това искам да го видя! Преди имаше хубав път Калотина - Ниш! Много хубав! Като гледам качеството на Дунав мост 2, чудя се, дали и ако се построи такава магистрала, ще е по-хубава от съществуващия път! И, този път ставаше хубав на сръбска земя! На наша не беше такъв!
goblenkamitri
Рейтинг: 229 ВеселоЗа какво ни е? Асфалт не се яде
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#47] от "mitri":
goblenkaНе може всичко да е за тоалетната! Да напомня, че пътната инфраструктура е от ключово значение за успешен бизнес. А, от там иде парата, а от нея храната...
boby1945
Рейтинг: 864 Весело[quote#44:"angelboy8008"]София-Сливница е скорстен път, върши перфектно работа,[/quote]
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Скоростен от типа 90 км/час.... малко нещо не ескоростен, май май.....
boby1945
Рейтинг: 864 ВеселоДо коментар [#47] от "mitri":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Как за какво ни е? Пътят за Европа, най късия м/у впрочем....
boby1945
Рейтинг: 864 ВеселоДо коментар [#45] от "edikojsi":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....То и на сръбска земя са повечето от проблемите, например поречието на Нишава и тунелите.....
angelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#49] от "boby1945":
Кел файда, ако е 110км/ч ако сърбия не е в ЕС и се чака час-два на границата, а не 3мин както е на гръцките и румънските пунктове.
boby1945
Рейтинг: 864 ВеселоДо коментар [#52] от "angelboy8008":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....На границата със Сърбия се чака обикновено 3-10 минути, до 12 минути с обмена на валута, ако си с лека кола .....
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Гневно[quote#46:"goblenka"]Като гледам качеството на Дунав мост 2[/quote]
@)----,--'--Гледаш, гледаш, ама май не си отишла да го видиш!
MyTwoCents
Рейтинг: 722 ГневноДо коментар [#53] от "boby1945":
@)----,--'--Късметлия!!!
Много пъти съм минавал и винаги съм си отвисявал. И проблемът обикновено е в сръбските служители - връщат те 15 г. назад във времето. Последния път, 8 минути чаках на кабинката, за да може оня дънгалак да си довърши чата на телефона! Гледам го, той е с ясното съзнание какво прави и не помръдва. Това е вопиющата арогантност на малкия човек с власт. Служител! Да се замисли на кого служи все пак и кого обслужва.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#54] от "MyTwoCents":
goblenkaДунав мост 2 ли? не съм! Гледам го по телевизията. Но ми е достатъчно. Виж колко време работи Дунав мост 1 безотказно. Едва миналата година ли беше, тази пролет ли, го спряха заради дупка. А, новият не изкара и 5 месеца!
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#56:"goblenka"]А, новият не изкара и 5 месеца![/quote]
@)----,--'--Това, което дават по телевизията е преповтаряне на статии по жълти вестници и изказвания на политици, препредаващи подшушнатото им и гонещи политически дивиденти.
Вярвай ми, говорил съм с човек от компанията строител. Целта е да се търси под вола теле, защото дължат над 10 млн. евро за моста. Строителят плаща по 1600 евро на ден на банките за това забавяне, а държавата пести от неплащане.
Накрая, като я осъдят на арбитраж за гяволъка, плащаме ние!
Междувременно облъчените гледащи телевизия правят протести срещу „източването“ на обществените средства срещу „калпава работа“.
Наистина, за Дунав мост 2 специално не си права!
Иначе ако искаш виж ж.п. надлезът на Гара Елин Пелин, който също не е спрян заради дупки и ще речеш, че нищо му няма!
Иди и виж с очите си и тогава си дай мнението.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#57] от "MyTwoCents":
goblenkaМи, видях дупките. Те не са ли от там? видях и дебелината на асфалтовата настилка. Под 10 см. Знаеш ли, че в Германия настилката е над 50см? Даже, до 70? За това и нямат дупки. Иначе, чех " директора на моста" / странно ми прозвуча тази длъжност /, който обясни, че няма опасност за целостта на моста. Но, дупките са там. Не трябва да се появят толкова скоро.
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#58:"goblenka"]Под 10 см. Знаеш ли, че в Германия настилката е над 50см? [/quote]
@)----,--'--Не знам колко сантиметра е, но отдолу е ЖЕЛЕЗОБЕТОН. А и асфалта дори и 10 см е на няколко различни по функции слоя. При стандартен път имаш изкоп, трамбоване, чакъл, трамбоване, пясък, трамбоване, асфалт 1,2,3 (да ме поправят пътностроителите ако греша). Я си представи сега мост със 70 см асфалт колко ще тежи
Проблемът е възникнал доколкото знам от проектантска грешка, която е оставила прекалено малки отводнителни отвори и в резултат на натрупването на вода (локви демек) около тях се е получило навлизането ѝ между хидроизолацията и асфалта.
Всичко е отстранено, за това са и строителните гаранции все пак.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#59] от "MyTwoCents":
goblenkaДа. Така казаха. Има резон в тезата за теглото. Може би, стандарта за делената на настилката при мостове и естакади е такава - 10 см. И, все пак е недопустимо, 4-5 месеца след пуска, да се изрови. Наивно си мислех, че след като строителят е испанска фирма, няма да прави " тарикатлъци", като нашите, които така асфалтират, че още преди да си тръгнат, трябва да ремонтират. Такава е тезата ми. Мисля, че не е спазено нещо или от качеството, или от количеството на материала, или е нарушена технологията, за да се икономиса някое евро.
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#60:"goblenka"]след като строителят е испанска фирма, [/quote]
@)----,--'--Грешката е проектантска, а не строителна. Сроителя не може да мръдне на сантиметър от проекта. В проекта отводнителните отвори са малки, а наклона за събиране на водата голям. В резултат на това като мине камиона през локвата, друсва здраво върху шахтата и насъбралата се вода малко по малко прониква между шахтата и асфалта и стига до хидроизолацията като създава възглавница под асфалта. Следващите минавания на камионите започват по малко да разрушават асфалта.
По-конкретно и точно описание на причините за проблемите с моста от това няма как да го напиша. Така че остави строителите на мира. Така или иначе проблемът вече са го решили и изпълнението тече в момента.
Тезата ти е твоето размишление по картинка. Гобленка по гръб не пада!
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#61] от "MyTwoCents":
goblenkaМоже би е така. Не знам. Но е факт. Грешка има и тя се видя твърде рано. Значи е сериозна.
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#62:"goblenka"]Грешка има и тя се видя твърде рано[/quote]
@)----,--'--По-добре рано, докато текат гаранциите. Понякога съм си мислил: Ех, как се е строяло на времето - гледаш един замък не е мръднал за 500 години. Да, но през ти 500 години непрекъснато е поправян, ремонтиран, това дето не е било добре направено е заменено с други и т.н.
С други думи и най-доброто строителство има нужда от непрекъсната поддръжка и усъвършенстване.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#63] от "MyTwoCents":
goblenkaА, аз си мисля за римските пътища. Мисля си за мостовете на Кольо Фичето...
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#64:"goblenka"]А, аз си мисля за римските пътища. Мисля си за мостовете на Кольо Фичето...[/quote]
%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1% 82
@)----,--'--Само дето и тогава и сега стават само за минаване пеша или най-много с добиче. Опитай да прекараш ТИР по римски път или мост на Кольо Фичето.
Но дори и така, имаш романтична представа за мостостроенето на Кольо Фичето. Легендата е, че е легнал под моста, за да грантира с живота си здравината му, но:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#65] от "MyTwoCents":
goblenkaМоже би. Но, по римско време такъв е бил транспорта, така са строени пътищата. Като за него. И, вече хилядолетия могат да се използват. При Бяла, доста време, модерният път за Русе беше неизползваем и хората минаваха по моста на Фичето, макар да е тесен и неудобен за модерните возила. Искам да кажа, че пътищата трябва да са съобразени с очакваното натоварване и да са трайни. Естествено, че ще се поддържат и ремонтират! И, не, когато започнат да стават опасни! Ето, вчера се откъртило парче от облицовката на мост, нуждаещ се от ремонт и като по чудо не станал фатален инцидент! Имало щети, но не и ранени. Нали знаеш за пътната повинност в Рим? Знам, знам... Ще кажеш, че съм наивен романтик. И, на теб, и на Боби ще кажа: Признавам си! Виновна съм! И, все пак, в днешния ден, тия очаквания не трябва да са наивни и романтични! Те са естествени. Живеем в 21 век! Технологии, наука, интелект... Всичко е на светлинни години от римско време, а нито отношенията ни, нито продукцията ни, нито манталитета ни са на такова ниво! Нещо не е на ред! Така мисля! Така го усещам! Явно, много други са като мен. Чудя се защо приемат този толкова нисък, чак отрицателен стандарт за даденост, като си зависи от всички нас, той да се издигне до полагащото му се ниво?
MyTwoCents
Рейтинг: 722 НеутралноДо коментар [#66] от "goblenka":
@)----,--'--Няма лошо, дори трябва, всеки да даде своя дял от оптимизъм, заряд за по-добро и непремиримост с безразличието.
В моята работа, когато правя нещо се стремя да го правя перфектно и с мисъл да може да се ползва в различни ситуации, а не само по конкретния повод. За съжаление не винаги ми стига времето и се налагат „технологични“ компромиси.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#67] от "MyTwoCents":
goblenkaНе искам да прекалявам, но... По-добре компромис с времето, отколкото с качеството. Не мислиш ли? Често от " технологични компромиси" зависят животи. Извинявам се, ако съм груба. Поклон пред стремежа ти. Значи, компромисите и грешките се минимизират. Ако всички го правят, можем да се заемем с тия " минимуми".
MyTwoCents
Рейтинг: 722 Неутрално[quote#68:"goblenka"]Не мислиш ли? [/quote]
@)----,--'--Зависи от ситуацията. Но ако трябва да те чакат, за да направиш нещо перфектно, то може да не дочакаш заплата.
goblenka
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#69] от "MyTwoCents":
goblenkaхахахаааа... Нямам отговор. Вярно е! а това, може би, имаме не просто не перфектни изделия, а направо " брак"! Не се засягай. не визирам твоята работа. Говоря обобщено. Все пак съм потребител, както всеки друг! Както и ти.