"Райънер" отчете най-лошото си тримесечие

"Райънер" отчете най-лошото си тримесечие

© Associated Press



Нискотарифната авиокомпания "Райънер" (Ryanair) отчете най-лошото си тримесечие от 2008 г. насам в края на миналата година. Оценката е на главния изпълнителен директор  Майкъл О'Лиъри, цитиран от "Ройтерс". 


Стратегията на превозвача да намалява цените, за да са пълни самолетите си, не повлия положително печалбата й, коментира "Асошиейтед прес".


Компанията отчете чиста загуба от 35.2 млн. евро за последното тримесечие на 2013 година спрямо печалба от 18.1 милиона евро за същия период предходната година.




"Райънер" е понижила цените средно с 9 процента през тримесечието, което е трето за финансовата година на авиопревозвача. Така е успяла да привлече 18.3 милиона пътници,  с 6% повече спрямо същия период на предходната година. 


През ноември компанията обеща да запази намаляването на цените.


"Райънер" се опитва да промени корпоративната си култура след критики на клиентите си. Тази седмица авиопревозвачът въведе система за определяне на точно място на всеки пътник в самолета, като преди се налагаше клиентите да чакат на дълги опашки и да се борят за места, отбелязва "Асошиейтед прес".


Компанията очаква печалба от 500-520 милиона евро тази година, посочи в съобщение Майкъл О'Лиъри, цитиран от Ройтерс.

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Викате друго щеше да е едни 29 милиона емгранти ама на - пустите му емигранти не щат да емигрират

  2. 2 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Има логика в лошите данни. Това е "благодарността" на клиентите за обслужването. За да направиш регистрация на сайта им, минаваш през един куп спам и клопки за увеличаване цената на билета.
    Това Райънеър е екстремен лоукост, само за фанатични ентусиасти.

  3. 3 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 479 Неутрално

    "Стратегията на превозвача да намалява цените, за да са пълни самолетите си, не повлия положително печалбата й"
    Еми нормално. То под определена цена не може да се компенсира по-високият разход на гориво от допълнителната маса на пътника.

  4. 4 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 531 Неутрално

    време е за такса тоалетни

  5. 5 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 443 Неутрално

    мракетинг момчета, маркетинг. Аз тази компания за първи път я чувам.

  6. 6 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#5] от "soldierism":

    ами това говори доста зле за тебе, защото това е най-големият европейски нискобюджетен превозвач, дори има постоянна линия от пловдив





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK