
© Красимир Юскеселиев
Християн Кръстев
Германска финансова институция (FMS Wertmanagement) е запорирала сметките на БДЖ, заради забавени плащания. Просрочените дългове са по облигационен заем в размер на 11 милиона евро, потвърди изпълнителният директор на компанията Християн Кръстев. Той уточни, че запорът е от една седмица, съобщи вестник "Труд".
"Берлин настоява проблемът с просрочените дългове на БДЖ да се решава на правителствено ниво. В момента компанията има общо 150 милиона лева просрочени дългове", каза Кръстев.
От FMS просто не искат да преговарят с нас за дълговете, а настояват за среща с премиера Пламен Орешарски, финансовия министър Петър Чобанов и транспортния министър Данаил Папазов, е обяснил Кръстев. Според него среща на високо ниво за дълговете на БДЖ предстои да бъде организирана през следващите две седмици.
Последните преговори с кредиторите на държавната компания бяха миналата седмица във Виена. На тях България щеше да поиска разсрочване за 10 години. "Сега се надяваме да се постигне разбирателство на правителствено ниво", каза Християн Кръстев.
Запорът върху сметките на "БДЖ Холдинг" засега не пречи на нормалното функциониране на компанията. По думите на изпълнителния директор за момента няма блокирани услуги, нито блокирани плащания на служители на БДЖ. Причината е, че санкцията на FMS не се разпростира върху депозитите на двете дъщерни дружества "БДЖ-Пътнически превози" и "БДЖ-Товарни превози".
Железниците се хвалят, че през последните три месеца на миналата година се забелязва леко съживяване при товарните превози. Въпреки това заради лошите резултати през първата половина на 2013 г. общото количество на превозените стоки от "БДЖ-Товарни превози" за първи път в историята на компанията са паднали под девет милиона тона. От БДЖ се надяват на повече товари покрай проекта "Южен поток".
В подобна ситуация компанията изпадна точно преди година, когато кредитори наложиха запор на сметките на "Товарни превози". Тогавашните управляващи имаха намерение да продадат този дял от компанията и така да се разплатят, но след смяната на властта процедурата беше прекратена.
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 740 НеутралноАйде, почна се... НАчалото на края..
И от ЕК като спряха плащанията вчера, след месец може да се окаже цялата ни държава със запорирани сметки.. Щото я управлява ВЕЛИК икономист - олигарски.
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 740 НеутралноПоследните 4-5 години комуниста Владко Владимиров "управлява" железниците, а сега откакто са и на власт - съвсем я вапцаха..
Но не се чудете - те толкова могат.
ЗАЩОТО СА СОЦИАЛИСТИ !
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 ВеселоНормално БДЖ отдавна е цел на финансовите терористи !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСтратегически е важно да се придобие от швабите за жълти стотинки и те правят всичко възможно това да се случи.
galia66
Рейтинг: 458 НеутралноЗапочна се а сега да видим Ореха как ще се обяснява в любов на германците
442
Рейтинг: 1477 НеутралноДа качат турския транзит на влакове и ЖП-то ще си изплати борчовете.
DareDebil
Рейтинг: 834 ВеселоДо коментар [#3] от "comandante":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Умряли са швабите за пикливото БДЖ ша знайш.
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 458 НеутралноОт една седмица запор и до днес пълно затъмнение,иначе "360 млн за нови фрегати","500 млн за устойчиво развитие на регионите","реиндустриализация",&qu ot;министърът на транспорта в Сингапур",престъпници!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#1:"bestbuy"]Щото я управлява ВЕЛИК икономист - олигарски. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАбе то убаво ама защо не риваха по него когато беше мин.фин. и ни приеха с отворени обятия за задушаващата прегръдка на EU ?
salinarka
Рейтинг: 564 НеутралноНе се заблуждавайте, че проблемите с БДЖ са започнали сега. Нека припомним: бившият финансов министър Симеон Дянков арогантно отказа да плаща вноските за германските влакове, които българската държава закупи. Това са фактите.
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante":
кви ги говориш бе,ти в час ли си или си Волен Сидеров!?
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#3:"comandante"]Нормално БДЖ отдавна е цел на финансовите терористи !
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Стратегически е важно да се придобие от швабите за жълти стотинки и те правят всичко възможно това да се случи. [/quote]
Тавариш, за какво им е на швабите ново "Кремиковци"? Швабите ли са виновни, че за БДЖ още 20-ти век не е настъпил? Швабите ли са виновни, че от София до Владо Тричков се пътува за лев и 20 ст., което не плаща и ОТОПЛЕНИЕТО на вагона? Швабите ли са виновни, че БДЖ е раздала 400 хиляди БЕЗПЛАТНИ карти на 400 хиляди тунеядеца като теб?! Швабите ли са виновни, че подвижният ни състав е на половин век средно? Швабите ли са виновни, че не можем да си опазим жиците, релсите и крампоните от цигани?
Швабите си искат парите за мотрисите Сименс, които ни продадоха преди 7-8 години и които ние не можем да плащаме. А защо не можем да ги плащаме - виж по-горе.
С твоята дементна червена пропаганда се излагаш като панаирджийска маймуна, но то на вас, червените, си ви е постоянното състояние.
k_
Рейтинг: 2595 НеутралноРепетиция преди да почнат да пукат НЕК и БЕХ.
Само Левски
Рейтинг: 965 НеутралноНикакви пари от данъкоплатците за спасяване на фалирали предприятия, който даде народните пари да влиза в затвора. Това дружество трябва да се обяви в несъстоятелност и да се продаде от кредиторите на които даде някакви пари.Трябва да се допуснат чужди превозвачи като ДочеБан и румънски превозвачи до нашата жп-мрежа.Така ще имаме по-добри вагони и обслужване.
ivko
Рейтинг: 402 ВеселоОт статията много ясно става ясно, че към МАЙ 2013 година кредити са за 474 млн. лв
А кой управляваше до тогава?!?
Пак Орешарски ще трябва да оправя бакиите на предишните
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
simeonov_
Рейтинг: 515 ЛюбопитноКазвал съм сто пъти,но май ще се наложи да продължава да го повтарям.БДЖ в сегашния си вариант е неспасяемо с над 600 милиона дългове,необосновано много персонал и подвижен състав от средата на миналия век.За мен решението е да го оставим да фалира и на негово място на чисто да се създаде нова железопътна компания.Освен всичко друго така ще се избегне и вредното влияние на синдикатите.
salinarka
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante":
Много къса историческа памет, наистина. Просто Дянков искаше да покаже, че е много специален и може да се репчи, въпреки че българската страна забавя плащанията. Същото, което той правеше и с бизнеса - държавата не се разплащаше с бизнеса, хайде да ме поправите ако греша.
Lemmy
Рейтинг: 2189 НеутралноТака върви социалистическата реиндустриализация.
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#15:"mavricii.plovdiv"]Какво му се обясняваш на този идиот![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Не се обяснявам на него - за мен той е неодушевен предмет, тенекиен високоговорител като онези, с които опасваха пл. "Девети септември" по време на "манифестация", за да продънват ушите на "трудещите се" с дивашките си лозунги.
Но тук може да четат добронамерени, но непосветени хора, и някожй да се излъже, та да му се хване на лакърдиите.
Виж ми подписа - и той е негов цитат...
Дон Кихот
Рейтинг: 2888 ВеселоДо коментар [#10] от "mavricii.plovdiv":
"...кви ги говориш бе,ти в час ли си или си Волен Сидеров!?..."
По-зле,той е от "доброволчетата" на Кутев.
calc
Рейтинг: 458 НеутралноКат' купят Химко за 50 млн., ще намерят работа на БДЖ и .... готова работата.
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#17] от "salinarka":
Дянков се опитваше да оправи батака.Батак се оправя с много труд,безсъние и поемане на много удари и критика от комунистите,за които оправянето на батак значи взимане на дълг,който друг плаща и временно туширане на недоволство,което минира тотално бъдещето!
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#16:"simeonov_"]БДЖ в сегашния си вариант е неспасяемо с над 600 милиона дългове,необосновано много персонал и подвижен състав от средата на миналия век.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Същото беше и БГА "Балкан", когато Костов го продаде за 150,000 долара на Зееви.
80 милиона ДОЛАРА дългове, които всяка година се увеличаваха с 18-20 милиона.
Онези, които циврят, че Костов бил съсипал националното богатство, аз бих ги запитал: Ами защо Илия Павлов или Петю Блъсков не купи БГА Балкан за 150 хиляди? Та на Петю Блъсков само Мерцедесът му струваше толкова? Щеше за същите пари да си има национален превозвач.
Какво да правим с БДЖ - да го издържаме от джоба си ли? Та аз не пътувам с влак, за какво ми е на мен БДЖ, та да му стана спонсор?!
Rage Against
Рейтинг: 1078 Веселоето какви ще са опорните точки в отговор на това и всички последващи решение за запори, искове, арбитражи и спрямо управляваните от "защото сме социалисти" държавна администрация и държавни предприятия!!!
РЕФОРМИ !ето ги:
1. световният империализъм видя сериозна заплаха в социалните мерки на БСП
2. монархо-фашистите и германо-фашистите решиха да смачкат възхода на българските държавни железници! най-железните железници на света!
3. те ни удариха един запор, ние ще отвърнем с хиляда запора
4.
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#24:"Rage Against"]1. световният империализъм видя сериозна заплаха в социалните мерки на БСП
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.2. монархо-фашистите и германо-фашистите решиха да смачкат възхода на българските държавни железници! най-железните железници на света!
3. те ни удариха един запор, ние ще отвърнем с хиляда запора [/quote]
+++++++++++++++
Днес си в топ форма.
Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноЗначи железниците в Европа са си трудно начинание и си требе читаво управлнение, което пак няма да е гаранция за успех.
В Германия доста години се мъчеха с Deutsche Bahn но най-накрая успяха и от 5 г. прави около €1.5млрд. годишна чиста печалба.
Даже миналата година имаше спор, защо правителството било наредило от печалбата да се изплати €500млн. дивидент в държавния бюджет вместо да се реинвестират.
stonedridah1
Рейтинг: 542 НеутралноО С Т А В К А!
Ти за мен си Мики Маус!SeoKungFu
Рейтинг: 740 НеутралноАз лично бих принудил ( въпреки, че винаги предпочитам доброволни методи ) компанията да си измие поне веднъж вагоните и да има вода, сапун и хартия във WC-тата, преди да и разреша да оперира отново...просто е дехуманно-средновековно окаяно в повечето вагонетки...
╠╩╦═╬♥∩♥{(::○::SeoKungFu::○:::)}♥∩♥╬═╦╩∞Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#28:"SeoKungFu"]Аз лично бих принудил ( въпреки, че винаги предпочитам доброволни методи ) компанията да си измие поне веднъж вагоните и да има вода, сапун и хартия във WC-тата, преди да и разреша да оперира отново...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Като се има предвид какви пътуват с БДЖ, дори да внесат чисто нови влакове Шинкансен от Япония, до 1 седмица ще заприличат на това, което е сега.
България би била прекрасна държава, но ако се подмени населението.
_dan_
Рейтинг: 582 ЛюбопитноЗа състоянието на БДЖ най-голяма вина имат МВФ и СБ, както и тукашните крадливи управляващи последните 20-тина години.
А преди две години Дянкофф принуди БДЖ да прехвърли на министерството редица бази и почивни станции, за да може да получи полагащата му се ... ДЪРЖАВНА субсидия ?!?!
zapadnqka
Рейтинг: 515 НеутралноПравителството се осра.
And Freedom for allНинов
Рейтинг: 2679 НеутралноЗначи гадните швабски банкери сега дори да придобият БДЖ не биха го задържали за себе си или да го дадат на други гадни шваби кръволоци, а просто биха го продали на търг за да си върнат част от парите.... а купувач може да стане всеки: от Цветан Василев до Руските Железници или пък катарския емир с белите сандали.
zapadnqka
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#29] от "Norman Granz":
And Freedom for all++++++
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zapadnqka
Рейтинг: 515 НеутралноОтдавна трябваше да се приватизират железниците.
And Freedom for all4u4o
Рейтинг: 652 НеутралноБДЖ отдавна трябваше да е приватизирана.
Нищо държавно в тая държава не може да оцелее, защото за шефчета слагат само "другари", които насочват партиие партийната хранилка на БСП.
Същата е ситуацията и с АЕЦ, само че там все още успяват да скрият истината от обществото.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#17:"salinarka"]Просто Дянков искаше да покаже, че е много специален и може да се репчи[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАбе всички еничари се репчат нали за това ги обучават от деца !?
Ако бях от лидерите на финансовия тероризъм щях да му дам няколко стотин милиона бонус защото е свършил чудесна работа!
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#32:"Ф.Нинов"]... просто биха го продали на търг за ...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ...скрап?
dolna4erti4ka
Рейтинг: 969 НеутралноДр.Бургуджива-къде са опорните точки троловете се объркват и пишат различно.Закъснявате,а те не могат да мислят.Без опорни точки са като загубили се деца в гората.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#36:"4u4o"]Нищо държавно в тая държава не може да оцелее[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДобре де след като 99% от държавата мина голямата разпродажба защо западните ни "доброжелатели" нито ни научиха да работим нито ни плащат да не говорим ,че и данъци не плащат и хазната никога не е била толкова празна?
Либертарианците не сте обикновени лъжци !
Tom Sawyer
Рейтинг: 402 Неутрално"През май 2013 г. той съобщи, че срочно се подготвя преструктурирането на дълговете на БДЖ АД. Към тогавашна дата дълговете на БДЖ възлизаха 474 млн. лв., от които 154 млн. лева бяха просрочени задължения."
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.Както съм казвал и преди - 25 години всеки го "оправя" (да се чете краде) тва БДЖ.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 978 Неутрално[quote#29:"Norman Granz"]България би била прекрасна държава, но ако се подмени населението. [/quote]
Дай сега някаква по прагматична идея.
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Е това няма да стане, нито изцяло, нито частично
Например да се подменят полицаите и следователите с немски такива, а прокурорите и съдиите със скандинавски. Просто в течение на 10 г' ЕС да командирува такива екипи за година две (не повече, да не се заразят и те от някой "български" бацил)
zhivko6461
Рейтинг: 1772 Неутрално"От FMS просто не искат да преговарят с нас за дълговете, а настояват за среща с премиера Пламен Орешарски, финансовия министър Петър Чобанов и транспортния министър Данаил Папазов, е обяснил Кръстев"
Ако преговарят с вас, вкл. и с Вас, вие, респ. Вие ще им отговорите с многозначително повдигане на рамене, лек наклон на главата и тихо промълвено "ммм".
Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноДо коментар [#34] от "comandante":
Значи доколкото знам дори и в България железния път (релсите) и БДЖ (влаковете) са две отделни и различни фирми.
Тънкият момент е да направиш така, че железният път (релсите) да се ползва от всякакви влакови дружества и да цъкаш "пътна такса".
vesolr
Рейтинг: 4325 ВеселоДо коментар [#16] от "simeonov_":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQА, ма тва са активи, другарите така ни учат. Затова сега реват за Кремиковци, Балкан и т.н. колкото "активи" били имали. Само забравят леката подробноси и колко са пасивите - те са свикнали да им дават, но да не връщат.
Virgin
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#2:"bestbuy"]Последните 4-5 години комуниста Владко Владимиров "управлява" железниците,[/quote]
Какъв комунист е Владимир Владимиров? Колкото комунист е бил Плевнелиев. Владимиров си беше обикновен далавераджия, доведен от един от спонсорите на ГЕРБ, с протекции и от стрина Кристалина. Той пък постави оня неадекватен бушон Данчо Недев, който можеше да се види на всеки протест от последните месеци. Класика бяха снимките как Владимиров е облякъл работен гащеризон и се пъчи сред шлосерите в депото - за такъв популизъм дори Баце не се беше сетил.
eyewitness
Рейтинг: 458 НеутралноЕ, това вече е проблем за правителствените "специалисти" по реиндустриализация. Ако предишния мандат бяха приватизирали БДЖ, сега щяха да си я откупят и да я съживят с цената на няколкостотин млн. Пък то...
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 978 Неутрално[quote#30:"_dan_"]За състоянието на БДЖ най-голяма вина имат МВФ и СБ, [/quote]
Каква точно е вината на МВФ и СБ? Че първия не е съгласен България да печата левове за да връща заемите? А световната банка че иска 2-3-4-5% лихва за заеми, вместо да опрощава дългове?!?
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Забрави да споменеш и международното положение
Не че не опрощават подобни дългове, ама не ти пожелавам да живееш в държава на която са и опростили дълга
dosetliv
Рейтинг: 1448 ЛюбопитноЧенали има вече нов другар начело дето ги беше изкарал на 13 млн печалба?
Иначе решението на проблема е много лесно : Пастирчев дърпа нови 500 млн заеми и плаща старите.
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#48:"Мойше! Толкоз!!!"]А световната банка че иска 2-3-4-5% лихва за заеми, вместо да опрощава дългове?!? [/quote]
и член на световния заговор срещу православието
.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Хабиби, когато на едно комуне му даваш пари, си му най-големият приятел.
Когато си ги поискаш обратно, ставаш империалист, финансов терорист, Билдерберг
Комунето си представя живота някак идеализирано - то да лапа, а останалите да му подават лъжицата в устата.
zhivko6461
Рейтинг: 1772 Неутрално[quote#3:"comandante"]Нормално БДЖ отдавна е цел на финансовите терористи !
Стратегически е важно да се придобие от швабите за жълти стотинки и те правят всичко възможно това да се случи. [/quote]
Колко са коварни, агресивни, жестоки! И нагли! Искат си парите! При това сме им обещали, че ще ги върнем. Много пъти.
Защо ли в краен случай не им го продадем за жълти, но златни, левчета? И то много.
wunderbar
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#2] от "bestbuy":
Е,хора,недейте тъй,то ГЕРБ са виновни!
batzdravo
Рейтинг: 1962 Весело[quote#13:"Само Левски"].Трябва да се допуснат чужди превозвачи като ДочеБан и румънски превозвачи до нашата жп-мрежа.Така ще имаме по-добри вагони и обслужване. [/quote]
Бравус! Аутлет "България" пак отваря врати! Насам, народе, почти без пари(срещу "скромни комисионни"!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#10:"mavricii.plovdiv"]кви ги говориш бе,ти в час ли си или си Волен Сидеров!? [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleВсеки който посочи как България ще бъде обрана не е в час , той е болен или е самия Сидеров !
В БДЖ само железата са за няколко милиарда ! А ползите от високо скоростната линия до Китай ще ще я изплатят за 1-2 години !
wunderbar
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante":
Параноик!!!
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#54:"comandante"]В БДЖ само железата са за няколко милиарда ! [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Тъй, тъй.
Що милиардерите от ВС на БСП не направят един консорциум да ги изкупят?
_dan_
Рейтинг: 582 Любопитно[quote#42:"Мойше! Толкоз!!!"]Например да се подменят полицаите и следователите с немски такива, а прокурорите и съдиите със скандинавски.[/quote]
[quote#48:"Мойше! Толкоз!!!"]Каква точно е вината на МВФ и СБ? [/quote]
Добре, нека МВФ да отиде в Германия и да ги принуди да намалят заплатите на полицаите, следователите, митничарите, прокурорите и съдиите до тези на българските им колеги - точно след ЕДНА-ДВЕ години ще възникне такава КОРУПЦИЯ, че свят ще им се завие ... Корупцията е следствие, тя не възниква случайно ... още повече, че най-големите суми за корумпиране биват давани от ЗАПАДНИ банки, концерни, вериги магазини ...
ban
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#28] от "SeoKungFu":
айде почнаха опорните точки, хора дето влак са виждали само на картинка взеха да дават идеи, и най-вече, че на тях БДЖ не им трябва, то на тях нищо не им трябва щото си седят и си пишат срещу заплащане!
Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноДо коментар [#38] от "Norman Granz":
Значи в момента има свръхкапацитети на корабни танкери и големи фалити в този бранш... та там сега на борсата има величина "нетна скрап стойност" = (скрап - дългове)...
Та когато някой мозък изчисли, че тази е по-висока от борсовата капитализация във финансовите почват едни спорове дали да се купуват акции или не...
dragozow
Рейтинг: 796 НеутралноТова е лесно за Орешарски, ще ни заложи гъзовете и ще дръпне още един заем. Може от КТБ направо да вземе. Така гъзовете ни ще станат тяхни
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари._dan_
Рейтинг: 582 Любопитно[quote#48:"Мойше! Толкоз!!!"]А световната банка че иска 2-3-4-5% лихва за заеми, вместо да опрощава дългове?!? [/quote]
Щеше да е много добре, ако НЯМАШЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ за даването на заеми, но именно там е заровено кучето ... но това много рядко се споменава в "независимите" медии или от пишман - либерал-демократите.
[quote#50:"Norman Granz"]Когато си ги поискаш обратно, ставаш империалист, финансов терорист, Билдерберг и член на световния заговор срещу православието . [/quote]
Според изкривената логика на разни измислени стожери на "свободния" пазар и "пазарната" икономика , който говори истината става комуне, червен и социалист. По същата логика Обама е най-големия комунист, защото вчера увеличи с около 30% заплатите на милиони хора в САЩ
Virgin
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#13:"Само Левски"]Трябва да се допуснат чужди превозвачи като ДочеБан и румънски превозвачи до нашата жп-мрежа.Така ще имаме по-добри вагони и обслужване. [/quote]
Ами те са допуснати. И повярвай, такива като румънците по-добре беше да не идват.
Опитаха се да излъжат и хърватите при приватизацията на техните железници, но не им мина номера.
zhivko6461
Рейтинг: 1772 Неутрално[quote#36:"4u4o"]БДЖ отдавна трябваше да е приватизирана.
Нищо държавно в тая държава не може да оцелее, защото за шефчета слагат само "другари", които насочват партиие партийната хранилка на БСП. [/quote]
Резултатът нямаше да е по-различен. За собственици се назначават същите другари. Защото са социалисти.
Справка: "Кремиковци", "Ремотекс", ... , "Бургаска корабостроителница" ... др. актуални и позабравени.
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#29] от "Norman Granz":
[quote#29:"Norman Granz"]България би била прекрасна държава, но ако се подмени населението. [/quote]
===================
Е и ББ каза като теб за "матряла".
Преди него един ни каза за чипа да си сменим !
Но първом май трябва да се разбере , че комуноидно-болшевишкато мислене и сган трябва да се измете!
И тогава току виж започнало по-масово нормално мислене
- Честити празници , и Валентин и Нарезан
ban
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#29] от "Norman Granz":
бря, ами ти какъв си, ако си българче и ти си смяна, барабар с родата, ако не си, що щеш, тук!
Птеродактиль Северномонгольский
Рейтинг: 1133 Весело[quote#3:"comandante"]Нормално БДЖ отдавна е цел на финансовите терористи !
Стратегически е важно да се придобие от швабите за жълти стотинки и те правят всичко възможно това да се случи. [/quote]
Хахахахаха, просто покъртително! Баси гадните шваби, а? Как не ги е срам да си искат просрочените заеми! Къде се намират тия бе?! Няма да престана да се учудвам, откъде ви изкопават такива невероятни гении, това червените ушанки от низшия ешелон на разпространителите на опорни точки.
cinik
Рейтинг: 2834 Неутрално[quote#42:"Мойше! Толкоз!!!"]Дай сега някаква по прагматична идея.
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!Например да се подменят полицаите и следователите с немски такива, а прокурорите и съдиите със скандинавски. [/quote]
Теоретичният модел с подобна постановка вече е проигран и показва, че 40% от населението заминава в затвора заради системен рецидив с паркиране по тротоарите, неплащане на парно, извърляне на боклуци през терасата и отказ да си плати глобите за това. 40% заминава директно, а останалите 60% им ходят на свиждане, да им носят храна и цигари.
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 978 Любопитно[quote#57:"_dan_"]Добре, нека МВФ да отиде в Германия и да ги принуди да намалят заплатите на полицаите, следователите, митничарите, прокурорите и съдиите до тези на българските им колеги -[/quote]
Би ли ме информирал в коя година станало това, моля?
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Не съм живял в България когато МВФ е принудило БЪЛГАРСКОТО правителство да намали заплатите на полицаите, следователите, митничарите, прокурорите и съдиите
popovski31
Рейтинг: 1242 Любопитно[quote#9:"salinarka"]Не се заблуждавайте, че проблемите с БДЖ са започнали сега. Нека припомним: бившият финансов министър Симеон Дянков арогантно отказа да плаща вноските за германските влакове, които българската държава закупи. Това са фактите. [/quote]
Защо държавата трябва да плаща дълговете на БДЖ?Да ти го кажа като на първокласник - защо аз,като данъкоплатец,трябва да плащам загубите от некадърно свършената работа от друг?
Технолог
Рейтинг: 629 НеутралноДо коментар [#34] от "comandante":
[quote#34:"comandante"]Железницата през Босфора към Китай и обратно скоро ще заработи и едни пари ще потекат към този който държи БДЖ[/quote]
Приятелю, сигурен ли си в това? Да не си се уредил да работиш като стрелочник в пакистано-иранския участък на този железен път?
izbiram
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#2] от "bestbuy":
ниаш кво е траверс??
е толкова е умен този дето ти плаща.
а траверса в сравнение с тебе е умен като Айнщайн..
истинско удоволствие е как се гърчиш...
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#64:"Чардо"]Но първом май трябва да се разбере , че комуноидно-болшевишкато мислене и сган трябва да се измете![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Вече е късно, приятелю. Заразата е плъзнала навсякъде. При комунизма от 8 милиона население 1 милион бяха членове на БКП, половин милион бяха доносници на ДС, още два милиона бяха безпартийни конформисти, които гледаха да се харесат на партийния секретар...
А тези хора имат семейства, деца (приети н университета по съответния член), БЛАГОДАРНИ са на системата за панелката с течаща вода, с която са заменили герана и селския нужник на двора...
popovski31
Рейтинг: 1242 Разстроено[quote#12:"k_"]Репетиция преди да почнат да пукат НЕК и БЕХ.
[/quote]
Да не дава Господ,че ако рухне енергетиката,после не можем да се оправим десетилетия...
Касио
Рейтинг: 458 Весело[quote#50:"Norman Granz"]Хабиби, когато на едно комуне му даваш пари, си му най-големият приятел.
Много ПЕСоглавец, малко индианец![/quote]
Тъй, тъй, тази максима важи и за мургавите "братя", техният електорат де
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 978 Неутрално[quote#61:"_dan_"]Щеше да е много добре, ако НЯМАШЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ за даването на заеми, но именно там е заровено кучето[/quote]
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Бъди добър да ни информираш КАКВИ ТОЧНО са тези "ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ за даването на заеми", 'дето именно там е заровено кучето, моля
1_bulgarin
Рейтинг: 507 НеутралноБдж запор, Околна среда спряна...Примката около врата на експертите се затяга.... Ореха да не си мисли ,че плочата "Бойко е виновен" е безкрайна......Напротив обвиненията кънтят на кухо.... Прокуратурата е благосклонна само по време на мандата.....След това става принципна и независима....
1_bulgarin
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#73] от "popovski31":
Абсолютно си прав..... БДЖ е репетиция за НЕК.......
Chavo64
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#66] от "pterodaktil":
chavo64Що се чудиш, че са им тъпи "опорните точки", от де да дойдат по "остри"?!
gerotheone
Рейтинг: 600 НеутралноВчера вече писах, че след предупредителните шамарчета, сега ще ни почнат с тупаниците, от коиот вече кръв(пари ) ще повръщаме. Колкото и да не ни се иска, търпението на нашите партньори от ЕС се изчерпва и те вече пристъпват към действия. Тъжното е, че пак обикновенните хора ще плащат.
А, немците са абсолютно в правото си да си търсят парите!
Лимонетко
Рейтинг: 627 ГневноЩе дойде Видовден, няма как да не дойде!
Лимонетко
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#3] от "comandante":
Швабите са виновни, че вместо да изплащат дълговете й, всички правителства я разоряват, така ли?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Лимонетко
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#36] от "4u4o":
Не, това не е решение. Сега щяхме да сме без железница
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 978 Весело[quote#67:"cinik"]Теоретичният модел с подобна постановка вече е проигран и показва, че 40% от населението заминава в затвора заради системен рецидив с паркиране по тротоарите, неплащане на парно, извърляне на боклуци през терасата и отказ да си плати глобите за това. [/quote]


Не думай, правили са вече тази симулация?!?

Корави българи, ей

! Значи за да паркира на тротоара би рискувал пандиза?!?
.
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Пък 'мен ми се струва че след първите стотина, на които ще им продадат талигите за неплатени глоби, повечето ще спрат да паркират по тротоарите. Щото кучето скача според тоягата, казват
Касио
Рейтинг: 458 ЛюбопитноНаселението продължава да се топи, а се наливат субсидии на ЖП транспортът и на Автопревозвачите, нещо не намирам логика! А БДЖ-то е доказало с годините, че е крайно НЕефективно, тройната ламя го опоска до последно и сега имало заеми, еми ще има! Няма как едно дружество да е неефективно и ти да наливаш кеш за мотриси, при положение, че инфраструктурата е ЛЕШ!!! За комисионни ли, за много ли?!?
Много ПЕСоглавец, малко индианец!toffeetwr
Рейтинг: 402 ВеселоТцк, тцк къде ли е червеният трол Граф да обясни на неуките българите как взетите заеми от БДЖ, НЕК и БЕХ са корпоративни, а не държавни заеми...
Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть РусизмЛошото е, че тези легенди минават само за кухия комунистически електорат.Комунистите са царе да взимат заеми и да крадат... за връщането се почва с епитетите - либертарианци, соросоиди, колонизатори, фашисти...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
galio
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#29] от "Norman Granz":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMСега го подменят, спокойно. С едни такива, дето и вода не ползват, на открито спят и са все многодетни.
Ще се радваш на компанията им, сигурен съм.
salinarka
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#22] от "mavricii.plovdiv":
Обожавам тези коментари - опитваше се да оправи нещата... Как, с какви средства и с какъв резултат се опитваше Дянков? Нека малко конкретика да има, моля. Когато трябва да мислиш за Джиджи, може би не ти остава време да мислиш за разплащане.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cinik
Рейтинг: 2834 Неутрално[quote#85:"Касио"]А БДЖ-то е доказало с годините, че е крайно НЕефективно,[/quote]
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!За пореден път тази седмица видях, локомотив (60 тона) да бута един единствен вагон, който изглеждаше и доста празен. БДЖ вози себе си.
salinarka
Рейтинг: 564 НеутралноНека го кажа и по-друг начин. Една държава трябва да си плаща дълговете, така както се очаква, че всеки гражданин ще си плаща дълговете. Това, че Дянков въведе лоши практики - т.е. държава да не се разплаща, не е добър пример, нали? Заради което собствената му партия му отне поста вицепремиер и министър на финансите. Това са фактите.
anihilator_jack
Рейтинг: 655 НеутралноКакто предупреждавахме много хора тук, ако приватизацията на БДЖ не я направи държавата накрая ще я свърши съдия изпълнител. Иначе новината е повече от добра - без БДЖ железопътният сектор в България има шанса най-накрая да потръгне.
Veritas odium parit obsequim amicossalinarka
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#69] от "popovski31":
Държавата трябва да умее да управлява своите дружества. Защо тя не закри или не наказа БДЖ за това, че купува нещо, а не се разплаща? Държавата е гарант на държавните дружества и не трябва да се държи така, сякаш няма нищо общо с тях.
vesselin5
Рейтинг: 805 НеутралноКолко ли пари са източени чрез тази компания. От години помня да я цитират като проблемна. Вариантите са: или наистина няма свестни мениджъри и иконимисти, или се злоупотребява съзнателно.
Борис Тодоров
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#88] от "galio":
България над всичко!те тия дето искат да се подмени населението скоро ще се срещнат със населението и ще си изложат тезата,ако имат време де ,а не ги почнат направо със шамарите.
salinarka
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#37] от "comandante":
Е, колко да е чудесна тая работа, която е свършил Дянков. Ако я беше свършил, днес нямаше да има този казус, или греша?
edi_koi_si
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#13:"Само Левски"].Трябва да се допуснат чужди превозвачи като ДочеБан и румънски превозвачи до нашата жп-мрежа.Така ще имаме по-добри вагони и обслужване. [/quote]
а ника ти и е само Левски тц тц тц откъде се навъдихте толкова безродници
dedo pepo
Рейтинг: 1308 НеутралноДо коментар [#1] от "bestbuy":след месец може да се окаже цялата ни държава със запорирани сметки.. Щото я управлява ВЕЛИК икономист - олигарски. "
-Проблема беше предопределен от ГЕРБ,които натикаха БДЖ в глуха линия.
Сега правилно им се даде приоритет и започва възстановяването им.
Много време и усилия ще са необходими за преодоляване щетите от бедствието ГЕРБ.
dosetliv
Рейтинг: 1448 Любопитно[quote#75:"Мойше! Толкоз!!!"]КАКВИ ТОЧНО са тези "ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ за даването на заеми", 'дето именно там е заровено кучето, моля[/quote]
Епа не си ли чел интервюто с юдея Щирлиц? Той е много по- известен и цитиран юдей от Дянков - http://antipropaganda.comxa.com/StiglitzSB.html