Министър Папазов ще остави транспорта в добро състояние при оставка

Данаил Папазов

© Красимир Юскеселиев

Данаил Папазов



Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов смята, че в случай на оставка ще остави ресора си в добро състояние. 


"В случай на оставка ще оставим транспорта в добро състояние. Мисля, че направихме доста неща и особено се гордеем, че завършихме процеса с цифровизацията", каза министърът, цитиран от "Фокус".
Той посочи, че предстои внасянето на стратегия и пътна карта за широколентов достъп.


Папазов изрази задоволството си от стабилизирането на "Български пощи", където през първото тримесечие за пръв път от години е отчетена печалба.  Смята за добре свършена и работата в БДЖ. Дружеството е в тежко състояние, но дълговете му са намалени със 100 млн. лв., преструктурира се ремонтната дейност, водят се преговори с кредиторите.  




"По магистралите "Струма" и "Марица" се строи, жп проектите продължават, няма никакво забавяне, каза Папазов. 


Запитан как вървят преговорите с Турция за нова транспортна спогодба, Папазов поясни, че преговорите са трудни заради неотстъпчивостта на самите превозвачи, като всяка от страните иска предимства за сметка на другата. "Има два бранша от двете страни на границата, които са едни от най-силните на Балканския полуостров. И двата бранша искат много предимства пред другия бранш. Това няма как да се случи толкова лесно", поясни той. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deelee
    deelee
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Дано му се случи да се вози често по междуселските пътища в България….

  2. 2 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Шегобиец Пощите са на загуба,БДЖ в толкова зле,че не си плаща от доста време кредитите и може да си загуби и малкото читави локомотиви и вагони.

  3. 3 Профил на koskol
    koskol
    Рейтинг: 233 Весело

    Той по принцип го беше изоставл .............

  4. 4 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 688 Неутрално

    В цялата поредна ПР акция на министъра, вярното е едно - "оставя".
    За Български пощи не знам, но съдейки по останалото "свършено", едва ли министъра е надскочил себе си.
    БДЖ била в тежко състояние?! БДЖ всъщност е пред фалит. Няма друг начин на описване на желанието на кредиторите да се продават активи. А голямата гордост на министъра, че намалели дълговете на БДЖ е една прозаична операция на местене от единия джоб в другия. НК БДЖ прехвърли свои активи на НК ЖИ, с които покри задълженията си.
    По магистралите - това наистина ли е негов ресор? Струма наистина ли се строи?!
    под продължаване на жп проекти сигурно има предвид, че започнатите миналото лято ремонти на жп линии продължават и това лято, въпреки че трябваше да приключат до края на миналата година.
    А спогодбата с Турция от колко месеца я дъвчи, че сега се сеща, че преговорите са трудни? Колко пъти си прави ПР като обещава тази спогодба? Да не би някой с пистолет на тила го караше да обещава спогодбата до края на април и после до края на май?

  5. 5 Профил на prokopi
    prokopi
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Както и пристанище Бургас да няма морска Гара. Има чисто нова сграда до която нямат достъп гражданите и корабче което взима пасажери от моста на плажа при добро време защото.....насипните товари са по-важни от 300 хил човека според този другар

  6. 6 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Излишно е да се прави оценка сега.
    Като вземат властта следващите,през цялото време с тебе ще се оправдават.

  7. 7 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Този, да няма пред вид, автопарка на парламента и министерски съвет...???

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  8. 8 Профил на deinakz
    deinakz
    Рейтинг: 376 Неутрално

    Тук никога не се чува другата гледна точка:

    "Значителна част от дълговете на БДЖ (над 360 млн. лв. от общо ок. 700 млн.) са именно заради покупката на мотрисите „Сименс-Дезиро”. Очевидно е, че заемът е бил взет с ясната идея, че никога няма да може да бъде изплатен, още повече, че навсякъде в ЕС подобни заеми са от името на държавата. Подобен случай имахме наскоро с Полските Държавни Железници PKP, които получиха средства и по ОП на ЕС, както и от Полската държава за нов подвижен състав и това стана със съгласието на Брюксел и позицията, че това НЕ Е ДЪРЖАВНА ПОМОЩ.
    БДЖ не бе посочено като бенефициент по ОП на ЕС за периода 2007-2013г. като в подготовката на Оперативните програми са участвали именно хора, които сега се бяха кандидатирали за Европейския парламент и само преференциялният вот ги спря от повторно влизане.
    Именно на липсата на автономност на дружеството очевидно се дължи нежеланието на ръководството му да заведе съдебни дела срещу държавата за дължимите средства по Договора за обществена услуга, които според проучвания са повече от 700 млн. лв.
    Никой до момента не е дал отговор на въпросите дали има печелишви шосета, след като има губещи линии в България и как автомагистрали в Испания фалират, а в България – не.
    До кога винетката за 40-тонен ТИР ще бъде 20 лв., а таксата за 40-тонен товарен вагон – 70 лв.? Затова ли жп транспортът е „губещ” и делът му непрекъснато спада?"

    Когато несправедливостта е закон, съпротивата е дълг.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK