Железниците губят пътници

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Любопитно

    защо ли?
    толкова са бързи, удобни, модерни българските ДЪРЖАВНИ железници.

    zenrus.ru
  2. 2 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Изненада (?)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  3. 3 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    Бихме пътували до съседни страни, напр. до Румъния,Белград или Солун ако са луксозни.

  4. 4 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 789 Неутрално

    И мен ме изгубиха, след като това лято почти получих топлинен удар във влака на БДЖ, закъснявайки с над час по пътя за Бургас, който тези дни изминах с автобус по магистралата без никакво напрежение. Кофти, но железниците ни са съсипани.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    Какво ли не спряхме в държавата,че една железница ще ни се опре.

  6. 6 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Добър ден, те губят пътници от 25 години вследствие на това че държавата не го продаде.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  7. 7 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 3383 Неутрално

    Ами колкото по-дълго се отлага приватизацията на железниците, толкова шансът да имаме такъв транспорт намалява.
    Но пък се увеличава шансът на берачите на джилязо да натрупат състояние...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  8. 8 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Хората предпочитат бързо, чисто и безопасно преди бавно, смърдящо и палещо се. Странно, наистина.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  9. 9 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4419 Неутрално

    Два са вариантите за отлива от БДЖ, единият е не чак толкова хубави и луксозни вагони, а другият е че НЕ сме чак толкова бедни за да плащаме по евтини билети за сметка на комфорта. Сега слагайте минуси, но половината пътници на БДЖ са с 1/2 намаление.

  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Ми те сега струва в пъти по-малко отколкото преди 25 години, защото не са помръднали технически, материално и организационно от тогава.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Интересно защо? БДЖ са толко модернизирани,че Eurostar пасти да яде.Вижда се и на снимката този епохален лукс

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  12. 12 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#7:"Депутат 241"]Ами колкото по-дълго се отлага приватизацията на железниците, толкова шансът да имаме такъв транспорт намалява. [/quote]

    До коментар [#7] от "Депутат 241":

    Е, нали това е целта на упражнението - да докажем, че Държавна железница е по-лоша от Частна такава. И опит не ни липсва - то не бяха ЕРП-та, ВиК-та, БТК-та ...

  13. 13 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 688 Неутрално

    С неуредиците в НКЖИ дано не почнат да ги губят и буквално.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  14. 14 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 746 Весело

    аз помислих, че ги губят физически...
    което не е лошо като сценарий за сериал по екшън канал...

  15. 15 Профил на Пиян финландец
    Пиян финландец
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Пловдив-София - над 3 часа - ашколсун

  16. 16 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 824 Весело

    До коментар [#1] от "S.P.Q.R.":

    И топли. Изпуснали сте да пишете колко е топло вътре, особено през зимата.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  17. 17 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Весело

    [quote#16:"majorman"]И топли. Изпуснали сте да пишете колко е топло вътре, особено през зимата.[/quote]
    топли са през лятото, през зимата са студени, както си му е редът

    zenrus.ru
  18. 18 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 466 Разстроено

    Много от клиентите на БДЖ вече са "изгубени" и в регистъра на ГРАО. Бедни възрастни хора.

  19. 19 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#9] от "peni_nikol.53.":

    Точно така ! Даже съм убеден, че са повече. Иначе няма смисъл да се качваш. Ако се изброи кой има право на намаление.....

  20. 20 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 318 Неутрално

    БДЖ "Пътнически превози" са пример за неефективност и кражби. Раздут щат и неефективно управление - всяка година са на загуба и държавата ги влачи срещу течението.
    Возят се главно пенсионери и хора, които изобщо не плащат. Колкото и пари да се наливат, то е все едно наливаш в сито.

    От друга страна, за да возиш с "Товарни превози" ти трябват връзки, почерпки и съвпадане на планетите в една линия.

  21. 21 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    До коментар [#1] от "S.P.Q.R.":
    защо ли?

    Защото лобито на превозвачите е силно.
    Там далаверата е голяма.
    ЕС и Боко правят пътища и още нещо...

  22. 22 Профил на chuK
    chuK
    Рейтинг: 237 Неутрално

    мен отдавна ме изгубиха.

  23. 23 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 3383 Неутрално

    [quote#12:"Булаир"] да докажем, че Държавна железница е по-лоша от Частна такава.[/quote]
    Че ти кога си виждал в България часна, че да ги сравняваш?
    Само за пример - във Великобритания железниците са частни. И няма празни, мръсни, одраскани или закъснели влакове...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  24. 24 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 469 Весело

    Аз съ мислил следния вариант - Пускат влак за чужденци - "влак факла" - пътува по морето и е за чужденци. Подписват се преди това, че са наясно, че влака може да се запали... Организира се "случайно запалване"... и тука идва тръпката - които се измъкнал се измъкнал... Естествено билета ще е СКЪП... И ще ги изправи на крака БДЖ - ще има наплив от ентусиасти и екстремисти...

    www.soundcloud.com/x2805
  25. 25 Профил на vespasian0303
    vespasian0303
    Рейтинг: 237 Неутрално

    В така наречените "западни" страни железопътният транспорт е по-скъп и съответно по-удобен и по-бърз от автобусния, който в повечето случаи се използва от хора, които нямат пари да си позволят билет за влака. Ситуацията в България ме кара да си мисля, че БДЖ съзнателно се държи в окаяно състояние, за да може да се възползват частните автобусни превозвачи.

  26. 26 Профил на vinetu
    vinetu
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Леко полеко се подготвя почвата за приватизиране на печелившите Товарни превози, преди да стане тунела под Босфора

    https://sites.google.com/site/demokraturailidictatura/
  27. 27 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Нищо за чудене - редовни закъснения, аварии, ремонти, неуредици, пътниците не са мазохисти.
    И това при положение, че пътуването с влак по принцип би трябвало да е по-комфортно, особено за дълги разстояния.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  28. 28 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1384 Разстроено

    До коментар [#4] от "Imaginary Friend":


    [quote#4:"Imaginary Friend"]закъснявайки с над час по пътя за Бургас[/quote]

    Късметлия, само час закъснение.
    Миналото лято, колата в сервиза, с децата и с влака до Бургас.
    Тръгнахме в 23 ч от София в 8:30 ч бяхме в Бургас..
    Ужас, мизерия и мръсотия. Още ме побиват тръпки...
    Много ясно, че ще губят клиенти, особено за дългите дестинации.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  29. 29 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 537 Неутрално

    100 години по късно със скорост от 25 километра в час, няма как да са желан начин за транспортиране. Когато правиш компромис с качеството за сметка на цената, губиш клиенти. Единственият смисъл на железниците е социалния, а това е крайно безпереспективно. Толкова пари се изсипаха за глупави решения включително и с евопейски средства, но логиката за евтиното което излиза най-скъпо и тук важи с пълна сила. Точно както енергетиката и здравеопазването, ниските 'социални' заплати на толкова много хора и пълното отрицание на смисъл при назначенията водят до огромна корупция. А тя корупцията разяжда обществото и убива държавата.

  30. 30 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    В Европа влаковете са по-бързи от автобусите. Средната им скорост е над 100км/ч. София-Пловдив трябва да се изминава с влак максимум за час и половина.

  31. 31 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#23:"Депутат 241"]Че ти кога си виждал в България часна, че да ги сравняваш? [/quote]

    ... До 2004 г. не бях виждал и частно Енерго, което не прави сегашните ЕРП-та по-добрият вариант (да не говорим, че ЧЕЗ е държавно дружество !!!)

    [quote#23:"Депутат 241"]Само за пример - във Великобритания железниците са частни.[/quote]

    Още един пример - Deutsche Bahn ...

  32. 32 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Сега предполагам, че ще се приеме малоумието да се съкращават влакове и евентуално трамваи (много малко вероятно, но не невъзможно), вместо да се търсят начини да се увеличат пътуванията. Засега аз взимам мерки, като се старая максимално да пътувам с влак и почти не пътувам с автобус. Където има и двата транспорта разбира се. И да Ви кажа не е никак лесно. Но освен повече хора да положат моите усилия (което си решение на всеки един човек и е доброволно), ръководството на железниците включая и принципала трябва да работят здраво за тази кауза. И да им стиска да го направят разбира се.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  33. 33 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    Българските железници са като влакче на ужасите. Ама бавно, че да е ужасът по-дълъг. Няма такъв парадокс - между Бургас и София пътят се изминава за 8:30 часа минимум, докато пътят между Саутхемптън до Карлайл в Англия с всичките му прекачвания е по-кратък. А това са най-северната и най-южната големи английски гари. За студа във вагоните да не говорим, само за ескимоси.
    И прави са колегите, че с влак пътуват само студенти, ученици и пенсионери. Както и работници с абонаментни карти за намаление.
    И накрая да похваля БДЖ. Пуснаха безжичен интернет във влака. В купето може да е студено, да мирише, но поне интернет ще сгрее премръзналите души.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  34. 34 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4419 Неутрално

    До коментар [#30] от "dissident":

    Дори и по бързи, от Амстердам до Хага пътувах лятото и на места скоростта беше 165 км/ч, във вагона има табло, което показва следващи гари, температура, скорост. вагона с климатик и не се чува като в нашите дуф тудуф тудуф.

  35. 35 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Да, в стремежа си за оптимизация на разходите, се получи препълване на вагоните, увеличаване на времето за пътуване и големи закъснения. Слаб мениджмънт, умишлено или не.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  36. 36 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2636 Весело

    Разписанията са съчетани така, че да не са удобни за пътниците, а за "конкуренцията", сигурно случайно!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  37. 37 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#34] от "peni_nikol.53.":

    Достига, но около 100 е средната. Максималната на места достига 200 и зависи от линиите.
    В Англия са сравнително бавни, защото повечето линни са много стари, но и тук максималната достига до 200 и средната е малко над 100. В Англия, влаковете са предпочитаният обществен транспорт.
    И в случаят не говорим за бързите влакове, които в Европа стават все по-много.

  38. 38 Профил на Една Другарка
    Една Другарка
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Това е желан и очакван резултат на 25 годишната борба да бъде пренасочен пътникопотока от държавните железници към частните автобусни превозвачи.

    Безогледни и безмерни кражби, безнаказаност, своеволия, липса на достатъчно инвестиции в инфраструктурата и подвижния състав, дублиране на разписания...

    Естествено е, че хората ще предпочетат бързината и комфорта на автобусите...

    По влаковете останаха да се возят най-бедните - ученици, студенти, случайно пътуващи....

    и такива, дето НЕ плащат.... цигани и клошари...

    Най-интересното е, че даже и тия, дето скоро влак не са помирисвали, и те, косвено - през субсидията от държавния бюджет, плащат за да функционира БДЖ-то.

    Във форумите на Икономедиа е пълно с хленчещи конформисти. В много голям процент от случаите изразите, ЗАПОЧВАЩИ с: "Аз мисля..."; "Аз считам..."; "По мое мнение..."; "Според мен.." - ЗАВЪРШВАТ с някакви чутовни глупости, резултат от "мисловния" процес.
  39. 39 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Абе не знам колко били на загуба но наскоро от Варна за София влака имаше 5 , ако не и 6 спални вагона и всички купета бяха пълни и трите легла!
    Иначе в неспалните вагони се возят само маргинали-дядо с кофите и мотиката, студенти-пияндурници, цигани с челядта, работници, селян(к)и, ей такива.
    Ако чакате да видите човек с риза и вратовръзка, лъснати обувки и куфарче...има да чакате!

    Долу евроатлантическите ценности!
  40. 40 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7697 Неутрално

    То ненапразно още Хитлер е забранявал в Германия дублиране на пътнически линии от автобус там,където има влак.А ние съсипахме по-евтиния жп транспорт с турски автобусни фирми.

  41. 41 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 975 Неутрално

    България губи железниците си.

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK