Кражбите в БДЖ не можело да спрат напълно, загубата отново се увеличава

Владимир Владимиров

© Цветелина Белутова, Капитал

Владимир Владимиров



Кражбите в БДЖ не могат да бъдат спрени, както не може да бъде спряна престъпността в цяла България, а само ограничени. Това мнение изрази пред Нова телевизия изпълнителният директор на холдинг БДЖ Владимир Владимиров. 


Той съобщи, че след като се е върнал на работа в компанията през ноември, е установил, че камерите и  GPS-системите на локомотивите, чрез които се следи за източване на гориво, не работят.


Владимиров изтъкна, че загубата на железницата за миналата година е 51 млн. лв. при 30 млн. лв. предходната, когато Владимиров също беше начело на холдинга. "Предварителният отчет сочи 51 млн. загуба за 2014 г. Връщаме се в 2010 г. след като намалих загубата от 69 млн. лв. на 30 млн. лв. Без реформи БДЖ няма шанс, а тези, които се противопоставят на реформата, са на грешната страна," каза Владимиров, който беше освободен от компанията през март 2013 г. 




Шефът на БДЖ разказа, че крадците са много изобретателни. Туби се преправяли във формат А4, криели се в чанти за храна, после се надували и се точело гориво. В същото време уточни, че дисциплинарните уволнения често падат в съда, защото не винаги доказателствата за кражба издържат. 


Владимиров не се ангажира с констатацията, че отслабването на контрола е било умишлено при предишното управление и допусна, че става дума за занемаряване на системата. 


Шефът на "Товарни превози" е натоварен да подготви комплекс от мерки за пресичане на кражбите. Машинистите ще бъдат отговорни за изправността на GPS-системите. 

Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Абее ... може, ама не се иска!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  2. 2 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2792 Неутрално

    интересно дали в частните фирми също се краде като за световно?

  3. 3 Профил на pp90
    pp90
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Какво значи не можело да спрат кражбите, да го затварят или продават тогава, не само да наливат пари, които се крадат.

  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    И аз мисля,че може.
    Все пак не всички престъпници се назначават там.

  5. 5 Профил на mavricii.plovdiv
    mavricii.plovdiv
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Аз не мога да разбера защо дадохте заден за спирането на влаковете,работещи при огромна загуба.Като нямате дупе,с извинение,да устискате на мяуканията на т.нар.синдикати,които са чисти изнудвачи и мошеници,си подавайте оставките и да Ви няма.Какво стоите на място,за което имате някаква визия,а не можете да я реализирате,макар и с лостовете на упражняване на власт,през Изпълнителен Директор до Министър.Това за мен е провал.Следващият!

  6. 6 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 482 Любопитно

    Не мога да разбера, защо въобще локомотивите трябва да са дизелови, ами не ги подменят с такива които работят на ток.

  7. 7 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Гневно

    След този думи логичният ход е оставката на г-н Владимиров и стартирането на проверка за съпричастност към кражбите!

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  8. 8 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#6:"a4kataaa"]Не мога да разбера, защо въобще локомотивите трябва да са дизелови, ами не ги подменят с такива които работят на ток.[/quote]

    Защото някои линии в България не са електрифицирани.

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  9. 9 Профил на snowball
    snowball
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Като пипнат един двама и като ги вкарат в затвора, ще видим дали кражбите няма да спрат.

  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    Този изумения пишман мениджър продължава да лъже обществеността като говори за общите загуби на БДЖ.Обаче БДЖ е разделена на две предприятия ПП и ТП.Оказва се,че в товарни превози колкото и да се краде през 2013г са завършили на печалба над 4 милиона лв.За 2014г още няма данни.И се пита в задачата,след като загубите се трупат от пътнически превози,защо искат да продават товарните.

  11. 11 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    [quote#2:"Ф.Нинов"]интересно дали в частните фирми също се краде като за световно?
    [/quote]
    Ми питай някой познат, дето има фирма, дали е успял да се оправи с шофьорите. Не е толкова просто, колкото ти се струва. А с жепейците, които са умрели от глад е още по-трудно, предполагам.

  12. 12 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    [quote#6:"a4kataaa"]Не мога да разбера, защо въобще локомотивите трябва да са дизелови, ами не ги подменят с такива които работят на ток.[/quote]
    Аз не съм виждал по електрифицирана линия да върви дизел, щото даже и да не се краде от горивото, пак е по-скъпо.

  13. 13 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#6] от "a4kataaa":

    При товарните превози дизеловите имат своите предимства.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  14. 14 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 482 Любопитно

    До коментар [#13] от "zo":

    И кои са предимствата? Не съм много добре запознат с материята, но знам, че в минната индустрия например най големите машини работят на ток, а не с дизелово гориво. Това лично според мен трябва да означава, че и в товарните превози електрическите локомитиви би трябвало да са по рентабилни от дизеловите.

  15. 15 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2112 Неутрално

    Че са гладни машинистите, така е, макар че ако всички с не много високи заплати тръгнат да си ги допълват по този начин, ще стане съвсем страшно да се живее у нас.
    Истината е, че трябва здрава ръка, контрол и съвместна работа между МВР и началниците на БДЖ, иначе освен естествените загуби произтичащи от социалния характер на пътническите превози, ще има добро допълнение от всичките безобразия, които ги вършат служителите.
    Като добавим към това и синдикалните пиявици, които се борят като лъвове за всяко все още останало държавно работно място, понеже само в такива фирми им се чува гласа, картината става съвсем мрачна.

  16. 16 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 402 Гневно

    Цитат : Кражбите в БДЖ не можело да спрат напълно, загубата отново се увеличава.."

    ???

    Може , може!

    Кaто се започне от такива като тоя, ама с ритници и пранги на ръцете ...и в камионетките !

    Всичко може.

    (((

  17. 17 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Да ти имам и изпълнителния директор....

  18. 18 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 461 Неутрално

    От няколко пътувания с влак в последните 2 години съм останал с твърдото убеждение,че пътуващите(доколкото ги има)са:50% настоящи и бивши работещи в БДЖ;40% пенсионери и ученици;10 %''нормални(луди и ужасно бедни)'' хора.Е,как няма да са на загуба при 90% субсидирани пътувания?Като прибавим и кражбите...

  19. 19 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Този е гробокопача на БДЖ.
    С Московски.

  20. 20 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 662 Весело

    До коментар [#6] от "a4kataaa":

    "Не мога да разбера, защо въобще локомотивите трябва да са дизелови, ами не ги подменят с такива които работят на ток. "

    И тогава ще крадат ток в туби . Как- те си знаят, обаче ще му намерат цаката. Щом е за креднене от нас по-изобретателни няма.

  21. 21 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#19] от "dedo pepo":

    "Този е гробокопача на БДЖ.
    С Московски. "

    Дедо Пепо, от категоричността, с която се изказваш лъха самочувствие и изобщо си личи, че тези работи с гробовете ги разбираш. Я кажи как да извадим БДЖ от гроба. С други думи какво трябва да направи директорът на БДЖ, за да му кажещ "браво". Иначе да ругае всеки може.

  22. 22 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    До коментар [#21] от "grajdanin1":

    Имам идеи, които съм споменавал и познавам БДЖ много добре, за разлика от тях.

  23. 23 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 515 Весело

    Щом шефът не се притеснява, да говори, че няма как да се справи с проблема, значи е част от статутквото.Старата система си е отгледала само такива "началници" .Трябват ни адекватни мениджъри.
    Оставка на момента!

  24. 24 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9017 Неутрално

    Защо, там крадци ли назначавате.При толкова безработни,може малко повече строгост.

  25. 25 Профил на ivankristov
    ivankristov
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Изпълнителният директор на бдж владимир владимиров е първият комсомолският секретар на дкмс при бсп по времето на жан виденов и първанов какви реформи може да направи един платен комсомолски секретар.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK