Нискотарифната "Изиджет" спира да лети между София и Берлин

Последният полет е на 26 март.

© Красимир Юскеселиев

Последният полет е на 26 март.



Нискотарифната авиокомпания "Изиджет" (easyJet) спира да лети между София и Берлин от края на март, съобщиха от превозвача. 


Справка в сайта на нискотарифния превозвач показва, че последният полет по дестинацията е на 26 март, а цената в едната посока е 54 евро.


Досега компанията летеше между българската и германската столица три пъти в седмицата, като в Берлин използваше летище "Шьонефелд". Линията до Берлин беше открита през март 2013 г. с четири полета седмично.




Така в разписанието остават полетите на авиокомпаниите Аir Berlin (ежедневен полет) и Bulgaria Air (4 полета седмично), които кацат на летище "Тегел".  


Така easyJet ще пътува от София само до Великобритания като полетите до летище "Станстед" дъщо се спират като ще бъдат възстановени като ски дестинация в зимното разписание за 2015 г. Без промяна остават полетите до "Гетуик" и до Манчестър. 

Ключови думи към статията:

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 557 Разстроено

    Това е кофти новина. Това е може би най-добрата компания между нискотарифните, а полетите до Берлин бяха толкова евтини и удибни. Всички бягат от нас.

    Аз съм умнокрасив соросоиден либераст и съм благодарен, че не съм станал грознотъп путиновски диктатомачовец.
  2. 2 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    Никой не ни обича , защо ли ?

  3. 3 Профил на ivanj
    ivanj
    Рейтинг: 434 Неутрално

    ами сега как ще ходим до Германия на прилични цени?Остана тим-аджийската българия еър.Но не ми се ползва мутренска еър.

  4. 4 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1818 Разстроено

    Гадно!
    Край с пътуванията по 5-6 пъти годишно

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  5. 5 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Какво общо има обичането ? Просто няма достатъчно трафик от Берлин и не е изгодно а немците промотират Айр Берлин като вдигнаха таксите. Всичко е икономика и няма нищо общо с обичта.

  6. 6 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Кофти. EasyJet си ги бива.
    А този сайт esky ми е много неприятен. Ако не внимаваш, влизаш там, вместо на сайтовете на авиокомпаниите, където всъщност искаш да влезеш. Имат регистрирани подвеждащи домейни, които излизат първи в търсенето с Гугъл.

  7. 7 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 541 Неутрално

    По-миналата седмица пътувах от София до Берлин и обратно. И двата полета бяха претъпкани, през седмицата, като този натам беше в 6:10 сутринта. Тоест бизнес има.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    [quote#3:"ivanj"]Но не ми се ползва мутренска еър.[/quote]
    дълбоко и изпълнено с ..... аргументи

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#8] от "deribeev":

    Моля? България въздух не е на ТИМ? Или ТИМ не са мутри? Да не е 1 април нещо...

  10. 10 Профил на and
    and
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Само че и Ер Берлин спря полетите на 14.01. Т.е. само България Ер. Иначе да - esky са смотаняци, които често подвеждат клиентите с фалшивите домейни. Очевидно и пускат грешни съобщения до медиите.

  11. 11 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3677 Весело

    До коментар [#9] от "kykyyy":
    всъщност е на химимпорт - публична компания . ти какво мислиш и очакваш качвайки се в самолет на " мутренска компания ".
    стюардесите ходят с бухалки ? огледай се за някоя промоция и се качи , да видиш поне самолет и къде си държат бухалките

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 510 Неутрално

    [quote#11:"deribeev"]ти какво мислиш и очакваш качвайки се в самолет на " мутренска компания "[/quote]
    Който пътува с България въздух пълни гушата на ТИМ. Който купува от Лафка пълни гушата на Сопола. Просто и ясно.

  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    [quote#13:"kykyyy"] Който купува от Лафка пълни гушата на Сопола. Просто и ясно.[/quote]
    те къде плащат данъци ? само просто .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 592 Неутрално

    easyjet бяха изгонени , от същите хора, които изгониха и wizzair от линията до Варна - ТИМ Еър.
    Заради тази мутренска групировка летище София все повече изостава от конкурентите си в региона. Само за сведение, летището в Белград за миналата година има 40% ръст на пътниците, и веше е с 4,2 млн. пътници. За първия месец на 2015 има нови 11% ръст. Летището в Скопие за януари има 40% ръст..летището в Букурещ сигурно вече мина 8 млн. пътника...
    Питам къде е Райнеър? Питам къде е нормален национален авиопревозвач, а не групировка, на която й е по-важно да продава банкови карти на борда и да спонсорира телевизия, отколкото да предлага все повече и повече дестинации..И всичко това при много по-ниски цени на керосина. Не само, че цените не падат, но и гонят конкуренти и не пускат нови дестинации. Срамота.

    ПС: За сведение, до Париж билета преди 4 години струваше 300лв..сега трудно се намира под 500лв...

  16. 16 Профил на Tzun Kai Hui
    Tzun Kai Hui
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#14:"deribeev"]те къде плащат данъци ?[/quote]
    Мъ те и данъци ли плащат ? Ти да не си им счетоводител случайно ?

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  18. 18 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    [quote#16:"cannibal666"]Мъ те и данъци ли плащат ? Ти да не си им счетоводител случайно ?[/quote]
    хе , хе . публична компания са , това не е стефанов да прави "ревизия" на ц

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  19. 19 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 664 Любопитно

    До коментар [#14] от "deribeev":
    Където плаща Лукойл, който е винаги на загуба?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    Не е само вината в България Еър. Не знаем какви са летищните такси, но те също формират цената на билета. И май нашите летищни такси са доста високи?

  21. 21 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#15] от "Софиянец":

    Тъпите конспиративни теории честно казано не знам откъде ви идват. Изиджет никой не може да ги задължи да си спират линиите. Щом са го направили, значи не са на печалба. Нискотарифните идват от някъде си и се мъчат да се конкурират като хващат някакви забутани пазари и се мъчат да подбиват цени с мними оферти.

    А летището в София пък точно нищо общо няма с въпросните, та ти куца логиката и там.

  22. 22 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Преди летяха и до Милано-Малпенза. На Малпенза има два терминала, единият е купен от тях. Полетите бяха пълни и на смешни цени. За 50-60 евро в двете посоки. Сега ако си намериш билет за 150 евро на България Ер, черпиш!

  23. 23 Профил на Георги
    Георги
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#3] от "ivanj":

    Много неприятно наистина, и аз не обичам да им давам пари...

    Към коментар [#15] Софиянец - вероятно си прав и трибуквието ги гони с ужасни условия за ползване на терминалите и наземния екипаж, за да си пази монопола. И за RyanAir винаги съм се чудел, би трябвало да сме ОК дестинация за тях, а нямат полети...

  24. 24 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Предпочитам Уиз еър, с които като си купиш багаж, имаш право на 32 кг, а с "Изи джет" на 20. С "България еър" избягвам, защото са скъпи, спряха да доставят до дома изгубен багаж, а трябва да се ходи до летището, не изплащат обезщетения за закъснения, докато 3 други компании (вкл. нискобюджетни) до 6 седмици са ми изплащали полагащото ми се обезщетение от 250 евро (след надлежно попълнена ЕС форма, точно описание на часове, номера на полети, предоставени бордни карти и т.н.).

  25. 25 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#22] от "osuald":

    Уиз еър пътуват до Милано-Бергамо,което е едно и също - Бергамо и Малпенса са на 1ч с автобуса.

  26. 26 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#15] от "Софиянец":
    До коментар [#23] от "Георги":

    Айде бе, сигурно направо от Берлин ги режат илюминатите. Реално нискотарифните винаги рискуват повече, ако не си пълнят самолетите сами решават дали да летят на загуба или не. И най-често се изтеглят поради липса на интерес, а не поради някакви конспиративни теории. Или си пиете кафето с шефовете на Изиджет, та ви вкарват някакви подобни идеи в главата. Нашенеца от всичко разбира, включително от футбол, авиокомпании и международна политика. Нелепо е, наистина.

  27. 27 Профил на Bai Stavri
    Bai Stavri
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#23] от "Георги":

    RyanAIR като цяло работят повече с западните пазари. Освен това като нискотарифна компания, много по-често избират евтините терминали. Аз мисля че опитаха, но дори и стария терминал в София им се стори скъп. Което като цяло е доста жалко, защото да летиш с RyanAIR, в последно време е доста по-приятно от wizzair...

  28. 28 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    Спираме да летим-ще си фърчим.

  29. 29 Профил на Martin
    Martin
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Хайде-е-е-е руската пропаганда ... ще проспите златна възможност.

  30. 30 Профил на lareinemargot
    lareinemargot
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#10] от "and":

    Как пък реши, че Еър Берлин са си спрели полетите?

  31. 31 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#26] от "plizkin":

    Няма илюминати, но това, което пише 15 е самата истина, прочети го, може да научиш нещо...
    А всъщност това не е новина, знае се за спирането от лятото/есента някъде.
    Но трябва да следиш как се развиват нещата хронологично и ще видиш, че няма никаква конспирация и точно тиририм са причината да се спират полетите.

    Полетите на Ези и АирБерлин почнаха точно преди 2.5 години по абсолютно едно и също време. Това показва, че някой им е разрешил, защото иначе няма как да почнат по еднакво време - преди това линията Берлин София беше много скъпа, 250-300 евро в 2 посоки и малко хора я ползвах - летеше се от Хамбург или Дрезден, Хановер и т.н.
    Ези "разработиха" полетите, по 3 полета не седмица и винаги фул и то на добри цени, доста над средните им за такава кратка дестинация (за справка до Рим полетите бяха дори по-евтини)
    В един момент се намесиха нашите тарикати и спряха кранчето. Същото се случи и с Уиз Варна София преди години, елементарно. Можеш да бъдеш сигурен, че както на Уиз така и на Ези, много лесно може да им се каже "не летите" и до там.

    А за АирБерлин и техните полети - те нямат полети, те имат така наречен codeshare, това е новина от декември още, даже по-рано:
    https://www.air.bg/en/news/er-berlin-zapochva-da-izvyrshva-kod-sheyr-poleti-s-bylgariia-er

    Т.е. летят нашите тарикати с бразилските трошки, а АирБерлин може да им продава билетите и то по-скъпо. По този начин нашите малоумници печелят престиж, на Аир Берлин се позволява да си "запазват" дестинацията, а нашите тарикати могат да връзват полети за далечни дестинации с полети на Аир Берлин и също да продават техни билети и де факто да казват, че имат "далечни дестинации" (които се обслужват от Аир Берлин)

    От цялата работа Ези и Уиз духат супата. И ние също...

  32. 32 Профил на 404_not_found
    404_not_found
    Рейтинг: 381 Неутрално

    като цяло 'лоу кост' много рядко летят на загуба та по-скоро причината 'иззи' да спрат да обслужват дадена десинация е 'нот инаф профит' т.е. въпросния самолет е уплътнен с по-доходен полет

  33. 33 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    [quote#24:"kamenpavlov"]Предпочитам Уиз еър, с които като си купиш багаж, имаш право на 32 кг, а с "Изи джет" на 20.[/quote]

    С easyJet стандартният ти салонен багаж е безплатен. С W!zz същият е платен, а безплатно е нещо с размера на пазарска чанта. С easyJet имаш безплатно запазено място в самолета (макар и на случаен признак), а при W!zz пътниците атакуват самолета на бегом за места до прозореца. А аз харесвах W!zz, когато имаха наистина ниски цени и бяха по-коректни с таксите. Сега ги харесвам само заради българските екипажи. EasyJet обаче са много пред тях.

  34. 34 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#32:"404_not_found"]Отговор
    като цяло 'лоу кост' много рядко летят на загуба та по-скоро причината 'иззи' да спрат да обслужват дадена десинация е 'нот инаф профит' т.е. въпросния самолет е уплътнен с по-доходен полет[/quote]
    Да, само че причината е, нот инаф профит за ТИМ Виж, логиката е хубаво нещо и трябва да се следва

    ТИМ единствени поддържат линия с потенциал (в Берлин и района живеят около 50 000 българи), София Берлин, която почти никой не ползва, защото е много скъпа и полетите им са на загуба. Вкарват изкуствено 2 оператора (те много добре знаят кога някой прави заявка за дестинация и кого да пуснат) да разработят линията и хоп, магически полетите им от 150 евро на посока стават 40...
    След 2 години като линията е разработена и куцо и сакато лети до Берлин, работните визи са паднали, хоп, бият шута на easyJet (така както направиха с Уиз), правят сделката с АирБерлин пред свършен факт (или коудшеър или си ходите от България) и вдигат цените пак на 120-150 Евро на посока и пак само те летят до София

    Да не се беше случвало веднъж, да кажем ок, не е така, ама то при тях това е начин на работа

  35. 35 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 890 Неутрално

    [quote#15:"Софиянец"]easyjet бяха изгонени , от същите хора, които изгониха и wizzair от линията до Варна - ТИМ Еър.[/quote]

    Това е истината. Мутренската компания разгонва всички, които предлагат по-ниски цени от нея.

  36. 36 Профил на Bluesky
    Bluesky
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Няма ли кой да разрови защо стана така, много е любопитно какви са причините.

  37. 37 Профил на varsea
    varsea
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз съм решил проблема отдавна вече летя само от Букурещ. От Варна съм и имам 280км с кола. Или летя с Тюркиш, това е....

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  38. 38 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    Тъпо, от постовете виждам, че сме много зле с връзките от София. Язък ни за географията.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  39. 39 Профил на Chi Cho
    Chi Cho
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#37:"varsea"]Аз съм решил проблема отдавна вече летя само от Букурещ. От Варна съм и имам 280км с кола. [/quote]
    И аз съм от Варна, как най-лесно се стига до Букурещ?

    Мразя да мразя!
  40. 40 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ами нормално е. Нискобюджетните компании разчитат на обеми от пътници. Ние като сме всичко на всичкo 2,2 мил. (работещи), колко пътуващи и заминаващи да имаме до Германия. То даже и емигранти не останаха, вие се чудите защо се отказват хората. Не, че нещо ама тимаджиите изобщо не са виновни в случая... То ние си се топим като нация, кой луд ще инвестира тук в авио бизнес не знам...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  41. 41 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Тук или има много наивници или някой им плаща, друго обяснение нямам.

    Easyjet тази линия я разработиха и ако имаха още самолети можеш да си сигурен, че щяха да ги насочат към София. Таксите на летището София били високи? Дали са по-високи от Берлин, където Изи имат цял терминал само за техни полети (даже взеха и част от друг)? 50000 емигранти+гости и 2 млн работещи не стигат казваш да напълнят 700 полета на година? Помисли си пак Истината е, че полетите бяха full, цените в горни граници за къса дестинация и със сигурност е била добре печеливша тази линия. Летя доста с Easy и мога да твърдя със сигурност, че по пълни полети от тези до София не съм виждал-другите дестинации с по-малко пътници (Лисабон да кажем) си стоят обаче. Няма как да са ти пълни полетите, на добри цени за нискобюджетна и да не правиш солидна печалба.

    Никаква енигма и нужда от разследване. Тим имаха големи загуби от тази линия, а са длъжни да я поддържат, но вече пак са монополисти и всичко е топ. Крайно време е да се събудите.

  42. 42 Профил на pisymtse
    pisymtse
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#30] от "lareinemargot":

    за съжаление е вярно - Еър Берлин не лети вече до София след споразумение за кодшеър с България Еър

  43. 43 Профил на varsea
    varsea
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От Варна с кола през Русе или Кардам или Силистра или Дуранкулак.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  44. 44 Профил на felipeeee
    felipeeee
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#3] от "ivanj":

    Радвай се поне, че и те не са се отказали, защото съвсем скоро може и това да се случи. В България не останах много хора, които да ползват самолети. Първи в такъв случай си тръгват нискобюджетните компании и това трябва да е сериозна индикация, че имаме проблем и той е на социално ниво.

    bezsmyrten
  45. 45 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Защо трябва да се радваме, че Мутраджийниците гонят работещи и печеливши компании (с по-модерни самолети от щайгите на Аир.бг и с по-голям капацитет) от България и правят монопол на полети?
    Няма как тези компании да летят 2.5 години на предела на капацитета си и да са на загуба, а компанията, с която никой не летеше до Берлин (ТИМ) да остане (полетите им винаги бяха 1/2 празни, летял съм 3 пъти)...Тези опорни точки можете на Т.Митев да ги разправяте.



  46. 46 Профил на Rob Roy
    Rob Roy
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#45] от "ponchomoncho":

    Какви опорни точки те гонят не знам, но теориите че някаква си фирма може да налага на друга да си отменя полетите е повече от нелепа. Още повече че тука се градят някакви спекулации единствено на принципа, звездите ми го говорят. Ако наистина смятате че фирми като Easyjet някой може да ги притиска по какъвто и да е начин, значи живеете на съвсем друга планета. Говорим за международни пазари, да не си играем на врачки и да не се опитваме да говорим откровени измишльотини с нулево покритие.

  47. 47 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Как така от 3 различни никове пишете едно и също? Странна работа, Ип-тата как са Дневник?

    Аз със звезди не се занимавам, но с факти:

    Уиз Аир пускат една много добре работеща линия, Варна София, с пълни самолети, след 2 години странно спират полетите без дори да направят официално изявление. След като се махат остава само Еър България.

    Easyjet и Еър Берлин започват да развиват дестинация София Берлин, по абсолютно едно и също време!, и след 2.5 години спират тази дестинация, по АБСОЛЮТНО едно и също време.
    След като се махат остават само Еър България.

    И още много подобни практики с други линии, за които не ми се занимава да ти обяснявам, опорна точке (Почти 100% монопол на линии, фалирането на Алма Тур от Еър България, чрез блокиране на полети и съвсем "неочакваното" купуване след фалит от Химиимпорт и т.н. и т.н. и т.н. и т.н. )

    Факти, факти

  48. 48 Профил на Rob Roy
    Rob Roy
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#47] от "ponchomoncho":

    Само дето Уиз Еър още си летят от Варна, макар и по други дестинации. Имаха два пъти седмично полети до Лондон. Значи не им пречат таксите, а някакви техни си вътрешни неща. А това че Еър Берлин си спряха полетите също няма общо с евтини конспирации, а с това че си договориха код-шеър. Та айде стига спекулации.

  49. 49 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Да, но това е твой автогол. Не може да спреш печелеща линия Варна София с ежедневни полети по 2 пъти и то напълно изненадващо, линия която си поддържал 2 години и да оставиш една затихваща линия Варна Лондон с 2 полета на седмица.

    Както не можеш да спреш и печелеща линия като Берлин София изневиделица, след като българите живеещи в Берлин за последните 2 години са скочили (по официални данни на посолството в Берлин!) 2 пъти!

    И как така си "договарят" този код-шеър (от който Еър Берлин нямат никаква полза - само Еър България) и то БАШ точно в момента, в който Easyjet спират полетите до България?

    Но това е добра препратка за Лондон- според мен следващата линия, която ще прикоткат е София Лондон, а защо не и Варна Лондон. Може да се хванем на бас ако искаш

  50. 50 Профил на Rob Roy
    Rob Roy
    Рейтинг: 381 Весело

    Съжалявам, със спекулации не ми се занимава. Ако на теб ти е забавно да си пишеш някакви конспиративни теории, прав ти път.

  51. 51 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Аз пиша исторически факти на базата на които се прави конкретен анализ, а ти просто си пишеш, кой от нас спекулира?

  52. 52 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ако искаш още факти:
    Летище Варна, много преди да се стопанисва от Тим и Фрапорт, в началото на 2000/01, се пукаше по шевовете и всяка година почти се удвояваше броя на пътниците (към 35% увеличение и за 2те години!). И така до - кога? Позна, 2006-та, точно когато ТИМ взеха летището чрез Фрапорт (Фрапорт вече са пътници между другото)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Varna_Airport#Traffic_figures

    В момента летището е на капацитет от 2000 година, а се очакваше да стигне 2 млн, нищо че строиха цял нов терминал и изпраха едни пари - старият уж малък терминал, нищо че 2001 поемал повече пътници, пък стои затворен.

    Също така забележи кога се вдига делът на вътрешни полети до София с 51% - ИЗНЕНАДА, баш когато Уиз влизат, и кога спада рязко - пак изненада, когато Уиз се махат, 24% спад! На голяма загуба са били тия Уиз, ей, няма как, по 100 хиляди пътници на година за град с 300 000 - доста кофти им е била линията...

    И още един бонус факт - през тези начални години полетите от Германия до Варна бяха всеки ден по няколко, днес са по 1-2 на СЕДМИЦА и то от една шепа градове (а имаше полети Варна Цвайбрюкен за 60 евро, летище колкото тоалетната на централна гара в София и което не си чувал дори)
    Годината обаче е 2015 и Еър Виа (ВИМ), спират традиционно силните си чартъри Берлин-Варна баш по същото време, когато Еър Берлин и Easyjet спират линията до София.

    Факти!

  53. 53 Профил на felipeeee
    felipeeee
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#52] от "ponchomoncho":

    2007 година - Световната финансова криза! Един важен факт изпусна, който обезсмисля целия ти анализ!

    bezsmyrten
  54. 54 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 541 Неутрално

    И ся какво излиза, че Ийзи джет искат да ме убедят, че София - Манчестър е по-рентабилен от София - Берлин

    ха ха ха

  55. 55 Профил на ponchomoncho
    ponchomoncho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Опа, сменихте точките и никовете
    1-во кризата тръгна в пълна сила едва края на 2008.
    2-ро подобна криза имаше началото 2002 - тогава пък е бумът на туристи от Германия, въпреки кризата.
    3-то Безработицата в Германия по време на тази криза стигна 12%, в момента е 7% и въпреки това имаше по 3 полета от Щутгарт на ден, всеки ден - сега няма николко.
    4-то Германия изобщо не усети кризата, видно и от безработицата за тези години - въпреки това по-малко полети до Варна и България.
    5-то Вътрешните полети се увеличават с 300% за периода 2008 -2010, когато Уиз летят - въпреки "кризата".

    Пробвай с друга точка от листа





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK