КЗК спря реклама на снакс, защото заблуждава потребителите, че е италиански (видео)

Кадър от рекламния клип, заснет в традициите на филма "Кръстника"

© Скрийншот от YouTube

Кадър от рекламния клип, заснет в традициите на филма "Кръстника"



Комисията за защита на потребителите е наложила временно спиране на рекламата на 7 days Pizzetti, съобщиха от КЗП. Причината е, че рекламният клип насочва към идеята, че снаксът е оригинален италиански продукт.


"Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили Pizzetti с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие. Създаването на погрешно впечатление у потребителите води до увреждане и на интересите на конкурентите на "Чипита България" АД, които произвеждат, внасят и продават на българския пазар подобен род снаксови закуски", се казва в позицията на КЗП.





Преустановяване на излъчването на рекламата ще продължи до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество. Куриозното в случая е, че рекламният клип на снакса завършва със слогана "Честният снакс" (The honest snack).

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK