"Уиз ер" започва да лети от София по пет нови дестинации от понеделник

"Уиз ер" започва да лети от София по пет нови дестинации от понеделник

© Дневник



От понеделник - 27 юли, нискотарифната авиокомпания "Уиз ер" (Wizz air) започва да лети от София по пет нови дестинации.


Самолети на превозвача ще пътуват от София до Бари (Италия), до Женева (Швейцария) и до Кьолн (Германия) и обратно всеки понеделник и петък. Полетите от и до германския Мюнхен (летище Меминген) и италианския Неапол са в сряда и в неделя. 


При представянето на новите дестинации, което беше направено през март, се планираше полетите да започнат от септември. Сега обаче компанията явно изтегля във времето плановете си за обогатяване на разписанието.




Справка в сайта на превозвача сочи, че най-ниската цена за полети по някои от тези маршрути в близките дни е 79.99 лв.


Така общо с "Уиз ер" от София може да се пътува по 23 маршрута, между които Дубай, Лондон - Лутън, Рим, Барселона, Мадрид, Малмьо, Тел Авив, Брюксел. 

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edmund0
    edmund0
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Надявах се да видя и Варна в новите дестинации, ама мутрите не дават.

  2. 2 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Правителството спокойно може да им лепне етикета “национален превозвач“, защото те вече са най-голямата и активна авиокомпания в България.

  3. 3 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Масовата емиграция определно е големия двигател пред развитието на Уиз Еър в България.

  4. 4 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Браво на Уиз!
    Ако имаше още две,три подобни компании, мисля, че щяхме да сме още по-доволни

  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    До коментар [#3] от "sqrt":

    [quote#3:"sqrt"]Масовата емиграция определно е големия двигател пред развитието на Уиз Еър в България. [/quote]

    Представи си, голям брой хора пътуват и като туристи. Това, че ти не можеш да си го позволиш, си е твой проблем.

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  6. 6 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Меминген е на повече от 100км от Мюнхен, та трудно може да се рече „Полетите от и до германския Мюнхен“...

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  7. 7 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 581 Любопитно

    Яко! Дано продължат да се разщиряват! На тези цени е удоволствие да се фейнеш за няколко дни до интересно място...

  8. 8 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    До коментар [#6] от "zo":

    За Щутгарт обаче е удобно, пък и какво са 100 км по немските аутобани (стига да няма задрсътване, разбира се)...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  9. 9 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1286 Любопитно

    До коментар [#1] от "edmund0":

    На мен ми е любопитно как точно на практика се изразява това
    [quote#1:"edmund0"]мутрите не дават.[/quote]

    Заплашват някого физически (да убият някого от унгарците или да взривят някой самолет) или от летището във Варна (което е тяхно) искат много високи такси?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  10. 10 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 985 Неутрално

    нискотарифната авиокомпания "Уиз ер"
    ---------------------------------------------
    Аз има викам аеробакшиши
    Поведението им към пътниците е същото.
    А и това на пътниците разбира се - псуваме, но ползваме
    Добре поне, че върнаха резервираните места....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  11. 11 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 564 Неутрално

    браво на тях... и за разлика от "националните" си плащат и задълженията към летищата да речем

  12. 12 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Уиз еър са си супер, имат своите недостатъци, но използвани правилно дават цени далеч по-ниски от другите компании.

  13. 13 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#5] от "nv":

    И да, и не. 2011 година се връщахме от Рим. Не можеш да си представиш какво чудо от "болногледачки" беше на Фиумичино. Даже и скандал беше избухнал. Да не казвам голяма дума, но поне 30-тина бяха, а някои от тях и с роднините си се прибираха към БГ /за празници или нещо подобно/. Иначе си прав/а, че има и доста туристи.

    До коментар [#9] от "nv":

    Освен високите такси, не виждам друг вариант. Това със заплахите малко ми се вижда нереално.

  14. 14 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#5] от "nv":

    Няма нужда да си представям: дори нашата статистика сочи че има намаление на бг туристите от България. Единственият сегмент на пътуващи е от гастербайтерите. Дестинациите го показват: Мюнхен, Лондон и т.н. Преставянто е в областта на гейберската администрация в нормалния свят използват статитика.

  15. 15 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    До коментар [#14] от "sqrt":

    [quote#14:"sqrt"]Дестинациите го показват: Мюнхен, Лондон и т.н[/quote]

    И ти си мислиш, че малко хора пътуват точно до Лондон като туристи?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  16. 16 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#10] от "qwertqwert":

    Потвърждавам, че отношението към пътниците е много под средното ниво. Дори Райън ер в последните две години вдигаха нивото на обслужването и персоналът се държи адекватно и с уважение.

    За съжаление нивото на обслужване в Уиз е свързано с това, че по българските дестинации екипите са български. От 20 години чакам нашите момчета и момичета да се научат на адекватно отношение към клиент и нищо. Явно с чакане не става...

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на ба'Йван
    ба'Йван
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#4] от "Додо":.....................

    Защо трябва да се внимава с Wizz Air и други нискотарифни авиопревозвачи

    След случката с нискотарифната авиокомпания „Джърман Уингс“ у мнозина се създаде страх от нискотарифни превозвачи, сякаш всичките, търсейки по-ниски разходи, и като използват по-стари самолети, носят повече риск за сигурността. Но не става дума за това. Приемаме, че обслужването на самолетите, изискванията за сигурността към екипажа, са напълно като при останалите авиокомпании. Няма как да е другояче.

    Става дума, обаче, за допълнителното скубане на пътника и удобствата му. Всеки търси по-евтиното, но с нискотарифните често пъти е измамно. Защото всичките им оферти и правила са насочени към това да те заблудят колко е евтино.

    Първото подвеждане е с багажа

    Цените на билетите са само с ръчен багаж (наричат го салонен). Ако искаш да пътуваш с основен багаж, куфар, плащаш допълнително. Това обикновено са 30-60 евро за различните превозвачи и условия. И така често пъти цената на техния билет се изравнява с цените на нормалните авиокомпании за същата дестинация.
    С времето, сезона, цените варират, но всеки може да си направи справка и да се убеди. Като избираш билет, налиташ на по-евтиното, ама се оказва, че е пак толкова или почти толкова, като уж по-скъпите компании. Само че в нискотарифния превозвач има и други икономии и неудобства.

    Много от тях прибират такси при плащане с дебитна карта – по 8-10 лв. на билет, а с кредитна карта даже 16 лв. на билет. Това е абсолютна шашма за измъкване на повече пари, няма никакви причини един продавач да облага с такса начина на плащане.
    Ако не искаш да получиш средна седалка, или като пътувате двама да седите разделени, трябва да си платиш за фиксирани места – 15-20 евро – зависи от мястото.
    Друго неудобство са скъпите напитки и храна на борда, които също са скрит разход от 10-20 евро. Хайде, храната не е болка за умиране за полет от 2-3 часа, ама без вода, след като са те лишили от възможността да носиш каквито и да е течности на борда…

    Има още един фокус с багажа – има изисквания за точно определен размер ръчен багаж за всяка авиокомпания. Например с Wizz Air (Уиз еър) те са по-ограничени, отколкото за нормалните авиокомпании. Пред гишето за чекиране е поставена метална конструкция еталон, в която трябва да пъхнеш своя багаж, за да се види дали съответства на размера. Ако влиза в отвора, пускат те на борда с него като ръчен (салонен). Ако не влиза, ще те накарат да платиш 40 евро на място.
    Иначе предварително като си купуваш билета по интернет може да платиш допълнително 20 лева за по-голям размер на ръчен (салонен) багаж. На място на летището цената скача.

    Това е специалитет на WizzAir – т. нар. малък ръчен

    (салонен) багаж, който единствен е безплатен, и голям ръчен (салонен) багаж, за който се плаща (а отделно се плаща за нормален багаж - куфар).
    За сравнение – ако ръчният ти багаж минава в клетката за измерване на обема, примерно на „Ал Италия“, същият багаж не може да мине през еталона на Wizz Air. (бел. авт. - лично съм сравнявал, с една и съща пътна чанта). Разликата е няколко сантиметра, но така се оказва, че ръчният ти багаж, с който си пътувал с друга авиокомпания, не става за ръчен с Wizz Air (Уиз еър) и трябва да платиш още 40 евро на място, на летището, където вече е неизбежно.

    Специалитет на Wizz Air (Уиз Еър) е т. нар. малък ръчен багаж. За по-голям ще плащаш допълнително, а за куфар - още повече. Снимка: Телеграф
    Освен с багажа, нискотарифните искат допълнително пари за чекиране. На летището ще ти струва обикновено 20 евро, ако не си направил чекирането в интернет. При излитане от София за някои компании е по-евтино и стига до 10 евро. Да кажем, това неудобство не е толкова голямо, ще си разпечаташ каквото трябва. Но в някой чужд град, ако не си в хотел, който предлага услуги, на връщане може да се наложи безуспешно да търсиш принтер, за да си разпечаташ на хартия документа за чекирането. Иначе на летището ще те накарат да платиш още 20 евро.

    Допълнителни пари искат и за застраховки, ако закъснее полетът или изпуснеш връзката със следващия. По закон авиокомпаниите са задължени да ти платят обезщетение, ако закъснее полет или бъде отменен (виж тук). Но това не пречи да ти вземат допълнително пари да се застраховаш за това. Тарифите на Wizz Air за такава застраховка например са около 50 лв. Така ни пързалят да плащаме застраховка за нещо, за което всъщност би трябвало да са отговорни.
    (Но във всеки случай по-добрият вариант е да си прочетеш общите условия на кредитната карта – ще се учудиш, че практически всяка включва застраховки за подобни събития, и тя е валидна стига да си направил поне една покупка с картата във връзка с пътуването, в което ти е възникнал проблемът).

    Следващата шашма на нискотарифните компании са

    часовете на полетите,

    които те вкарват в допълнителни разходи и ако ги добавиш към багажа и др., в крайна сметка цената ти за пътуване със самолет може да стане по-висока от тази с нормална авиокомпания. За какво става дума?
    За да им излизат по-евтини летищните разходи, нискотарифните авиокомпании в много случаи имат съвсем ранни полети. Например, ако полетът е в 6 сутринта, пътникът трябва да е на летището в 4,30 часа. Това няма как да стане с метро или автобус, които тръгват по-късно. Така към цената на билета за полета се добавя цената на такси до летището. В градове като Рим, Брюксел, Париж, тя варира между 40 и 70 евро. Освен ако пътникът не реши да преспи от вечерта във фоайето на аерогарата.
    Нормалните авиокомпании имат часове на полети за същата дестинация през деня, когато работят метро, автобуси и не се налага да взимаш такси.
    А има нискотарифни превозвачи, които кацат на по-далечни и неудобни летища, съседни градове и др. Допълнителният билет за влак може да струва още 40-50 евро.

    Събрани, всичките тези разходи понякога

    може да нахвърлят цената на билета за уж скъпа авиокомпания

    Има и още рискове да се вкараш в разходи с нискотарифна авиокомпания. При каквато и да е грешка, неяснота, липса на информация в някаква ситуация, ти си безпомощен. Трябва да звъниш на някакъв номер, който например за Wizz Air (Уиз еър) от България е 1 лв. на минута, а в западноевропейски град е 1 евро на минута. И откъдето нищо не ти помагат, освен с информация те насочват да видиш на сайта, да пишеш жалба на определен имейл.

    На самото летище има друго неудобство, което носи риск. Някои европейски летища са много големи, а нискотарифните авиокомпании нямат там свои гишета, офиси. В момента преди полета става чекиране, обслужвано от нает персонал на летището. Проверяват ти багажа за размер и те допускат с него на борда и толкова. Ако имаш проблем, въпрос към авиокомпанията, служителката или служителят нищо не могат да помогнат, освен да ти искат допълнително пари за багаж или чекиране.

    И тук започва друг проблем. С повечето нискотарифни превозвачи нямаш билет като нормална авиокомпания, издаден, разпечатан, на който пише кой терминал и кой гейт е твоят полет и т. н. С чекиране в интернет получаваш само една разпечатка с код. На летището трябва да питаш на кой гейт трябва да отидеш. Има летище, на които трябва да изминеш почти километър по коридори, докато стигнеш до съответния гейт за твоя полет. И има риск да го изпуснеш.

    Например по празници за проверка на багаж при скенера се образуват големи опашки. Дори да пристигнеш навреме на летището, да се чекираш навреме, на скенера се забавяш, после минаваш паспортен контрол и влизаш в огромно фоайе да търсиш табло с указания полетите на кои гейтове са. Като го откриеш, докато стигнеш до някой далечен гейт, той вече може да е затворен за полета.

    Точно това се случи с пишещия тези редове след новогодишните празници в Рим. И не само с мен. На гейта на Wizz Air с полет за София се оказа, че сме 4 души, забавени на скенера за багаж. Не ни допуснаха на борда, само гледахме повече от 10 минути как седи самолета буквално на 50-ина метра пред гейта, но не ни пуснаха.
    При нормалните авиокомпании викат по име пътници по високоговорителите в коридорите. С нискотарифните ти си последна грижа, да си стигнал навреме. Един закъснял – иди дойди. Ама 4 закъснели само за един полет, и то след чекирането, не преди това, вече е проблем на системата.

    На всичкото отгоре се случи

    още един Wizz Air-куриоз

    На отиване към Рим чантата ми мина през техния еталон за ръчен багаж. На връщане как е станала по-дебела, не беше претъпкана с повече багаж, но влезе трудно, само донякъде между железата. И ме накараха да платя допълнително 40 евро. За същия багаж, с който дойдох до там без да плащам допълнително. И след като ме забавиха на скенера и изпуснах полета, изгоряха и тези 40 евро. Звънях на съответния номер в Рим, за 1 евро на минута, за да се набутам още. Иди пиши някакъв мейл и чакай от умрял писмо.

    Затова с нискотарифните всеки трябва да си прави сметката, те крият реалната цена на билета зад разни „опции”, без които реално не можеш, и зад такси и услуги с добавена стойност.

    За съжаление напоследък много от нормалните авиокомпании започнаха да приемат някои от особеностите на нискотарифните. Например British Airways вече не включва в цената на билета куфара ти, а повечето авиокампании хранят само със студена храна и безалкохолни напитки, някои вече искат пари за по-хубавите места в икономичния салон и т.н.

    The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
  19. 19 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1862 Неутрално

    За съжаление никоя нискотарифна не лети до Малага. Уиз летяха съвсем за кратко преди години (както и до Варна), но собствениците на летище София (Феодалната корпорация, собственик на североизточна България) ги отказаха с някакви неприемливи летищни такси.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  20. 20 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 524 Неутрално

    полетите на уизз никога не са били толкова евтини, колкото изглеждат. Изключително неудобни летища, скапано обслужване и дране на кожата дори и за портмонето на пътника. А часовете на летене обикновено водят до необходимостта да се взима хотелска стая, за да не се изпусне самолета ако човек трябва да хваща влак до летището, което накрая прави цената сравнима с тази на България Еър. И заради простотиите, които са ми се случвали с Уизз - никога вече! Ако трябва ще плувам през океана, ама Уизз няма да ползвам.

  21. 21 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    Уиз еър си е маршрутка - и отношението, и "комфортът" са същите. Но за къси растояния вършат работа.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  22. 22 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2817 Неутрално

    Eто ви малко ползи от украинската и гръцката криза. Уиз еър имаше огромна флота в Украйна, която сега явно бездейства. По други дестинации като Тунис и Гърция също е станало тясно.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  23. 23 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 985 Неутрално

    До коментар [#14] от "sqrt":

    Дестинациите го показват: Мюнхен, Лондон и т.н.
    ----------------------------------------------
    Дребната рублетариатска душица си мисли, че в Мюнхен и Лондон се ходи само за миене на чинии
    Камуне, ако можеше да ползваш чичко Гугъл, щеше да видиш още Рим, Мадрид, Барселона, Париж и още много и много и много места, където за твоя огромна изненанда нормалните българи отскачат за по 2-3-4 дни. И то не за да напазаруват, макар че и такива ги има....

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  24. 24 Профил на didko8
    didko8
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Бедният българин, изобщо не се замисля, как евтиното му излиза скъпо.

  25. 25 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5524 Любопитно

    Какво стна с директните полети на БХ Еър до САЩ, някой знае ли?

    Gunter glieben glauchen globen
  26. 26 Профил на Чичкото
    Чичкото
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#6] от "zo":

    И Шарлеоа е на 70 км. от Брюксел, но се води южно летище на града. И за 5-10 евро в нещо като маршрутка си в градО за нула време

    Когато един смешник забавлява народа, това е комедия. Когато същият този смешни води народа - трагедия.
  27. 27 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 581 Неутрално

    А до Виена кога????

    'Let light surround you' Dream Theater
  28. 28 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#24:"didko8"]Бедният българин, изобщо не се замисля, как евтиното му излиза скъпо.[/quote]
    Какъв беден българин?? Свидетелка съм как два пъти на седмица Уизеър летят то Дубай пълни-препълнени с българи, които видимо нееднократно ходят там по бизнес или шопинг, та дори и таксиметровите шофьори там ни знаят като клиенти. И не говоря за "мутри".

    'Let light surround you' Dream Theater
  29. 29 Профил на опа
    опа
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#1:"edmund0"]Надявах се да видя и Варна в новите дестинации, ама мутрите не дават. [/quote]

    ... във Варна няма и туристи ...

  30. 30 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Уиз е идеалният превозвач за пътници с размер до 1.6 м, ранобудни, с мерак да влачат 30кг куфар.

  31. 31 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#27] от "ariel28":

    А до Лисабон?

  32. 32 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#18] от "Бай Иван":

    Бай Иване, не е за всеки тази работа...

  33. 33 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 524 Неутрално

    преди няколко години летях на 31.12 от Хан до София за 1 евро. Втори път не ми се случи, но все пак досега не съм могъл да го бия с други. Иначе София-Щутгарт го постигам около 50 евро с : София-Хан (25 евро, ако се хване промоция), 15 евро за автобуса до Франкфурт (с WiFi на борда) и след това 10-ина евро автобус (с WiFi на борда) Франкфурт-Щутгарт. Отнема доста време, около 12-13 часа, но е на 1/3 от цената, която иначе се плаща. Иначе ако се планира от рано може и влак (без WiFi) от Франкфурт до Щутгарт за 19 евро да се вземе и за 60 евро

    А зимно време, когато мъгла се разстели над Враждебна (откъдето и името), общо взето само Уиз излитат или кацат.

  34. 34 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Ако пътуваш с малко багаж, неудобствата с условията и обслужването се изтърпяват. Имаш ли обаче багаж и ако (както обикновено) летищата, които ползва уиз еър са отдалечени, не излиза много евтино. В моя случай разликата е около 10-20 евро, заради което не си струва да се ползва нискотарифната.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  35. 35 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#15] от "nv":

    Като се има впредвид че в Лондон дори официално има 150 000 бг гастербайтери очевадно никакви туристи не могат да се приближат към това число.
    Българите са най-бедните в Европа и малко имат пари да пътешестват. С 700лв средна заплата най-много да отидат някъде на Балканите.

  36. 36 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#23] от "qwertqwert":

    Ама да отскачат да пазаруват със заплатата си от 700лв ( средната за страната ) хахаха гейберски плач...

  37. 37 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#31:"Додо"]А до Лисабон? [/quote]
    За Лисабон не знам как е "пътникопотокът", но до Виена и обратно е върволица от българи, включително много студенти!

    'Let light surround you' Dream Theater
  38. 38 Профил на delfina
    delfina
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Абе оферта си е, когато човек трябва да избира между това да плати 50 евро или 150, дали няма да избере Уиз Еър

  39. 39 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 697 Весело

    Гледам някакви пишман разбирачи пак са се доказали с коментари... Няколко уточнения:
    1. Уиз са мега долнопробна компания, но ако си хипи, което си носи целия багаж окачен по тялото и не ти пречи да се смешваш с други хипита е ОК (навремето му викахме екскурзионно летуване, само китари няма, че са далеч извън разрешения багаж);
    2. Летиш уж до Мюнхен, пък то се оказва, че те стоварят на 100-200 км оттам, и в крайна сметка полета стане на цената ако не на Луфтханза, поне на БГ еър, времето за пътуване - колкото с автобус, ако сметнеш и чаканията по летища;
    3. За експертите, дето искат да летят на по 500 км за по 20 евро - преместете се във Франкфурт или Ню Йорк, само там може да има толкова поток от пътници, че да се избива такава цена...

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  40. 40 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1813 Любопитно

    Добре щом София - Варна не може, защо не стане поне една редовна линия София - Бургас? Макар и по АМ Тракия да е удобно, пак е по-бързо, а и възможно по-евтино със самолет.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  41. 41 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 530 Неутрално

    [quote#35:"sqrt"]Като се има впредвид че в Лондон дори официално има 150 000 бг гастербайтери очевадно никакви туристи не могат да се приближат към това число. [/quote]

    Пътникопотока на всичките български летища е над 9 милиона души годишно и постоянно се увеличава. Не повече от 20-30% от този пътникопоток са емигрантите.

  42. 42 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1089 Весело

    кофти обслужване иди-доди, за 2-3 часа не ти требва кой знай кво обслужване... далечни летища и кофти часове се планират как да е... ама ногу канселират, ебати... щот са ефтинжос и не им пука, ако не успеят да вържат минимум приход за полет го канселиргат без да им мигне окото... и понеже не летят от хъб до некъде и обратно, ами щъкат като скакалци из цела европа, един канселиран полет влачи подире си още 2-3... верно ефтино, ама ненадеждна работа... за айляк хора само...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  43. 43 Профил на bdon4eva
    bdon4eva
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#6] от "zo":

    Ами Хан къде е, ама според уизеър е летище на Франфуркт

  44. 44 Профил на bdon4eva
    bdon4eva
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#10] от "qwertqwert":

    А като отворят сергиите битакът им диша праха. Миналия месец, Барселона-София, въпреки местата никой не си беше на мястото. Мен ме излъгаха стюардесите, че майка с дете е на моето място (на опашката!), повярвах им и седнах на което ми посочиха, след полета разбрах, че седалкара ми останала празна. Голям купон на Уизеър с българските екипажи, ама евтинко.

  45. 45 Профил на drumbass
    drumbass
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Ей голям хейт значи. Микс от български тарикатлък и жлъч, навярно подплатен от някой национален превозвач и трибуквена групировка.

    Първо никой, ама никой не кара никого да плаща и да лети с Уиз. Второ, за българския тарикат, всеки който му иска пари, обезателно е мошеник, особено тия дето имат малко по-комплексна тарифна политика, която дава възможност да си избираш опции.

    Четем за личните проблеми на някой, дето не може да си намери гейта, не знае на кое летище отива, не чете разрешения му багаж или го тъпче с дрънкулки (или пък прах за пране) и се чуди защо не влиза на връщане. Също така подобни индивиди не знаят, че на доста летища ги обслужват наземен персонал от друга фирма (напр. суиспорт) и всичко е въпрос на добър бизнес, специализация, оптимизация и не на последно място икономии. Застраховките пък са доброволни, макар в повечето случаи на практика ненужни и обикновено следва да предлагат по-голямо покритие от регламентираното в ЕС, както и да покриват при проблеми, по вина на пътници, като по-горния, които не могат да си направят сметката и закъснеят за полет.

    А да, да не забравим и лъжата за старите самолети, където Уиз еър България (а и като цяло) ползват най-новите машини изобщо, директно от завода на еърбъс.

    Реално погледнато, нискотарифните не чак толкова много по-различни от "нормалните" компании. В общия случай нито са твърде евтини, нито пък са твърде калпави. Локациите, калкулирането на таксите, трансферите, както и таксите за разплащане (между впрочем присъстващи и при други компании), безпочвено начислявани на всеки билет, при условие че транзакцията е една, са определено слаби страни.

    Единствените предимства са, че чат-пат може да се намери изгодно предложение, но преди всичко в нашите условия е, че са единствените които се натискат да летят до България, да се конкурират и да предлагат пъстър набор от дестинации. Ако чакаме на трибуквените и трибагреника, няма да летим до никъде.

    Разбира се, всеки има глава на раменете си и предпочитания и сам следва да си преценява, коя компания, процедура и цена го устройва. И то е препоръчително при всяко пътуване, защото всичко варира от полет до полет, от ден за ден и от дестинация до дестинация.

    Както е казал народът, за всеки аеробус си има пътници.


    До коментар [#18] от "Бай Иван":

  46. 46 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    [quote#16:"Густав"]отношението към пътниците е много под средното ниво. Дори Райън ер в последните две години вдигаха нивото на обслужването[/quote]Не мога да потвърдя, а пътувам редовно и с Уиз, и с Изи Джет. За мен най-големият кусур на Уиз е, че често излитат със закъснение. И, че често са натъпкани до последната седалка. Последното, разбира се, не е вина на компанията - просто явно по трасето Лондон-Варна и Лондон-Бургас няма достатъчно конкуренция и на Уиз се падат много пътници.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  47. 47 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    [quote#43:"bdon4eva"]Ами Хан къде е, ама според уизеър е летище на Франфуркт [/quote]Не само според Уиз - и Райън Еър го води Фракнфурт.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  48. 48 Профил на Диана Рудзка
    Диана Рудзка
    Рейтинг: 5 Неутрално

    С тази компания съм пътувала от Катовице до Париж за 9€,само с ръчен багаж.Предпочитам я и заради това,че не е задължително да си купя двупосочен билет,за да ми излезе по-евтино.Въпреки това,че няма директни полети от България до Полша,извън туристическия сезон
    пътуването с прехвърляне не излиза по-скъпо от 50€ в една посока.Предоволна съм от Уиз еър.

    Публикувано през m.dnevnik.bg





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK