От март 2016 г. "Уиз ер" ще лети от София до още четири европейски града

От март 2016 г. "Уиз ер" ще лети от София до още четири европейски града

© Цветелина Николаева, Капитал



От март догодина Wizz Air ще лети от София до 4 нови европейски дестинации и увеличава честотата на вече съществуващи маршрути, се казва в прессъобщение на компанията.


Нискотарифният превозвач добавя шести самолет Airbus A320  в базата си в София, който от 27 март 2016 ще извършва полети до Аликанте - Испания, Бристол - Великобритания,  Хамбург/ Любек  - Германия и столицата на Норвегия Осло (летище Torp).


Билетите за новите маршрути вече са в продажба. Цените започват от 49.99 лв. за Хамбург, 59.99 лв. за Бристол и Осло и 79.99 лв. за Аликанте.




Полетите ще са два пъти седмично - до Хамбург  и Бристол в понеделник и петък, до Аликанте - в сряда и в неделя, до Осло - в четвъртък и в неделя. 


Освен това превозвачът възнамерява да увелчи честотата на полетите от София до Лондон, Брюксел, Айндховен и Малмьо от същата дата. 


В края на юли "Уиз ер" започна да лети между София и Бари и Неапол в Италия, до Женева в Швейцария и до Кьолн и Мюнхен в Германия. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    Браво, добре се разрастват. За есента си заплюх Неапол. Аликанте е интересно.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    "Цените започват от 49.99 лв. за Хамбург"

    Значи до Бургас би трябвало да струва колкото с влака.

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на doodko
    doodko
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Много хубава новина! Това ще намали и цените на редовните авиолинии, а летище София - макар и старият терминал - лека-полека спира да е последната дупка на кавала! Успех на Уиз Еър!!!

  4. 4 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Лоу-кост авиокомпаниите направиха революция във гражданското въздухоплаване. За жалост цените на Уиз еър доста скочиха и вече имат всевъзможни таксички, като едва ли не трябва да си платиш и за въздуха, който дишаш и за ползването на тоалетна на борда. Не съм летял от 2-3 години с тях, но иначе предоставят възможност на хората за кратки и евтини пътувания без багаж по Европата.

  5. 5 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Никога не съм ползвал нискотарифна компания. Предполагам, че става дума за следното:
    -Кацане на затънтено летище
    -Много тесни седалки
    -Плащане за багаж
    -Други такси и таксички
    Може би е по-евтино.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  6. 6 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Ниската цена предполага и по-нискокачествена услуга, не е умно да тръгнеш на път, и да пестиш точно от пътя, все едно да си купиш кола на кредит, и да си помагаш за вноските с пестене от гориво.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  7. 7 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Кога ли хората ще осъзнаят, че нискотарифните, всъщност не са толкова нискотарифни? Не стига, че си плащаш като поп, ами и на всичкото отгоре пътуваш некомфортно, кацаш надалече и очакваното приятно изживяване от полета ти отива на кино.

  8. 8 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#4] от "simo87":

    чак пък за тоалетната да искат пари. Райън искаха да намалят броя на тоалетните от 3 на 1. Да остане тоалетната отпред, за да могат да сложат още 2 реда седалки отзад. За използване на тоалетната да изискват 1 евро такса. Но предложението им не беше одобрено.
    Като цяло в Уиз са сгъстили редовете (летях миналата седмица от и до Кьолн). Което води до натискане на предните седалки, а там явно има слабост и отзад пластмасите на определени места са напукани, и то на повечето седалки. Иначе за 40 евро отиване и връщане, с малък ръчен багаж, хайде да ми направи БГ Ер такава цена. До българското море цените са по-високи.
    Да не раздават храна и вода. Ама всеки може да си вкара празна бутилка през секюрити проверката - не ги отнемат и после да си налее вода на чешмите в тоалетната (същата вода, която пием удома). Храна също може да си вкара човек и поне знае какво яде. Относно малкият багаж - на Женския пазар се продават китайски сакове, които отговарят точно на размера на малкия ръчен на Уиз - 42х32х25 и реално се използва максималния капацитет. Ако човек е с яке може да го носи в ръка, а в якето също могат да се сложат неща. На сака може да му се увеличи размера с ципове, така че след качване на борда може да се сложи якето или нещата от джобовете в сака.
    Често летя до Хан и цената е достатъчно добра, а самолетите са пълни.

  9. 9 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1057 Неутрално
  10. 10 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#6] от "shinjuku":

    когато летиш с луфханза плащаш затова техните пилоти да спрат да летят на 55 и до 65 да получават голям процент от предишната си заплата. Нещо подобно на 20-те заплати на пенсиониращите са служители на МВР. Големите фирми имат големи разходи.
    Луфтханза в София кацат на ръкав. България Ер не го правят, нищо че кацат на Терминал 2. Пилотите и стюардесите на Луфтханза спят в Радисън за да могат да излетят сутринта. Уиз ер използва изцяло български екипажи, които си спят удома. Самолетите им се обслужват на Т1, където таксите са по-ниски и хората се докарват с автобуси до самолета. Което реално е по-добре, защото на ръкава се влиза само през 1 врата, а на летище София не викат хората по ред на местата (1-10, 11-20...) ред и реално има повече хаос.
    На полет на БГ ер ми връчиха шоколадче, произведено в БГ, с толкова съмнителен вкус, че ....по-добре да не ми го бяха давали.
    Средната възраст на самолетите на Уиз е 4 години, а наскоро обявиха поръчка за закупуване на над 50 НОВИ ербъси, с опция за поръчка на още толкова. Неикономичната БГ Ер с какви самолети лети?

  11. 11 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#7] от "Nach":

    Няколко дестинации по които Уиз кацат не на далечно летище :
    - Барселона
    - Рим
    - Кьолн
    - Дортмунд

    Райън са друга работа, но това си е техният бизнес.
    В крайна сметка хората са казали "имаш или време, или пари". Който иска да пести време лети с директни полети, които иска да пести пари лети до по-далечни летища и ползва след това автобус.

  12. 12 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1117 Весело

    както е рекъл народа... като нема рак и рибата е рак...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  13. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2233 Неутрално

    До коментар [#10] от "alabalko":

    А когато летя с Red Ticket на Луфтханза и билетът ми излиза почти колкото нискотарифен с качеството на Луфтханза, какво плащам?

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  14. 14 Профил на marino777
    marino777
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#10] от "alabalko":

    Ембраерите са там някъде (3-4 годишни), Еърбъсите са 3-4 години повече - всъщност влязоха 2008г, мисля че също бяха тогава нови. Боингите и джъмболиното не ги ползват

  15. 15 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 816 Неутрално

    За бедния българин, доскоро не виждал самолет, няма значение качеството на услугата.

  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2574 Неутрално

    Където правителството и синдикатите не могат да сложат ръка (интернет, международни води, въздушно пространство) нещата се развиват на пълни обороти. Опре ли до правителство и синдикати, тогава социализмът почва пълни пясък в скоростната кутия.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  17. 17 Профил на karen_walker
    karen_walker
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Това е хубава новина. Само дето винаги умирам от срам когато виждам реакциите на шокираните чужденци попаднали в кочината на стария терминал на софийското летище. Пълен резил за България!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 18 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Браво, чудесна новина!

  19. 19 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    [quote#1:"EU defender"]Браво, добре се разрастват. За есента си заплюх Неапол.[/quote]
    Аз пък Бари. Искам да видя Адриатика

  20. 20 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    [quote#17:"karen_walker"]Това е хубава новина. Само дето винаги умирам от срам когато виждам реакциите на шокираните чужденци попаднали в кочината на стария терминал на софийското летище. Пълен резил за България! [/quote]
    Уиз Еър да си го вземат на концесия и ремонтират. Новия терминал има твърде високи летищни такси, по този начин много оскъпяват полетите

  21. 21 Профил на Danny Borisov
    Danny Borisov
    Рейтинг: 223 Неутрално

    До коментар [#5] от "shinjuku":

    Щото пък Бритиш еъруейс не намали размера на ръчния багаж. Май си от лигата на теоритиците.

  22. 22 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    Не е най-комфортното пътуване на света, ама за по-къси разстояния става. Стига, разбира се, невъзпитаното дете на тия пред тебе да не се опитва буквално да ти се качи на главата. - С тия нагъчкани седалки почти успя.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  23. 23 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#5] от "shinjuku":

    Уиз еър леко дразнят понякога с доплащанията. Но опита ми показва че дори да доплатиш за място на краката, багаж, чекиране на летището и всичко друго което можеш да измислиш полета ти пак е гарантирано най-евтин.
    Бг ейр ползвам когато към дадена дестинация не лети нискотарифна компания. Други като френските и австрийските авиолинии изобщо не ползвам - обикновено взимат двойно на цената на българските, и разликата в цената покрива логото на компанията върху билета, защото те качват в същия самолет.

  24. 24 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 967 Неутрално

    докога ще искаме публичност на заплатите и бонусите за всеки един отделен случай по отделно?
    по ЗАКОН заплатите и бонусите на ВСИЧКИ служители на държавна работа трябва да са в ИНТЕРНЕТ от президента до учителя и чистачката, както е в САЩ. трите имена, длъжност, заплата, бонус. единствено за служителите в сферата на сигурноста може да се направи изключение и то не толкова заради заплатата, а заради длъжноста (например на разузнавачите).
    как може заплатите да са тайна от тези които ги плащат - данъкоплатците??? защо не се приеме такъв закон веднага?

    Истината ни прави свободни.
  25. 25 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4257 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":
    +++++++++++++++++++
    От 2010 год. летя само с Wizz Air-.

  26. 26 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1652 Весело

    [quote#17:"karen_walker"]Само дето винаги умирам от срам когато виждам реакциите на шокираните чужденци попаднали в кочината на стария терминал на софийското летище. Пълен резил за България! [/quote]

    Не се коси. Тези чужденци не са ходили в Америка, ако това може да е успокоение...

  27. 27 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    За вътрешно-европейски полети, Уиз са много надеждни и удобни. Полети под 3 часа са нищо. Успех и дано да пуснат поне до Бургас една линия.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  28. 28 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ти като си виждал аероплан, та голем Гуй?
    До коментар [#15] от "Милен Минчев":

  29. 29 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 804 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Рим, Виена и Израел

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  30. 30 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Новината е прекрасна!

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. "Русия е наш враг и окупатор. Управляваната от нея пета колона вероятно днес може да бъде по-опасна и от открита агресия." Саломе Зурабишвили, президент на Грузия
  31. 31 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#21] от "Danny Borisov":

    Бих летял с подобна компания, ако стига директно до дестинацията ми. Иначе, както обичам да се шегувам, отивам в летищната тоалетна да си измия очите, само защото съм видял нискотарифен самолет.
    И изобщо, много е показателна радостта на форумните баровци от появата на някаква евтинийка.

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  32. 32 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Старият терминал трябва да се затвори. Изобщо не се поддържа, половината тоалетни са затворени и е абсолютна мизерия. Новият терминал има капацитет да поеме целия трафик.

    Единствената причина да държат и стария терминал отворен е да има повече синекурен персонал на заплатка. Социализмът не умира.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK