"Луфтханза" въвежда ресторантско обслужване

"Луфтханза" въвежда ресторантско обслужване

© Johannes Eisele, Reuters



Германският превозвач "Луфтханза" (Lufthansa) добавя нови услуги към пътуващите бизнес класа. Най-новата от тях е ресторантско обслужване, предоставено от персонален стюард, съобщава ДПА.


Тази услуга е на борда на полетите с A380 от Ню Йорк, Лос Анджелис, Маями, Хюстън, Сан Франсиско, Делхи, Пекин, Шанхай, Сингапур, Сеул и от Йоханесбург до Франкфурт и обратно.


Ресторантското обслужване започва от 1 октомври и впоследствие се предвижда да бъде въведено и в полетите с  Boeing 747 и A340 с начална точка Франкфурт и Мюнхен до Азия и Близкия изток.




Новата услуга вече е тествана на около 130 полета. Целта й е пътниците в тази класа да се чувстват като в ресторант. Поръчката обаче ще бъде сервирана на мястото на пътника, не се предвиждат допълнителни отделения, където това да става.


Агенцията посочва, че с тази стъпка германският превозвач се опитва да не отстъпва на услугите, предлагани от компаниите от Персийския залив като Emirates и Etihad. Освен това "Луфтханза" се опитва да се кандидатира за първата петзвездна авиокомпания в Европа или Северна Америка.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK