И шофьорите с банкови карти чакат на опашка на "Дунав мост"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на today
    today
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Просто митничарите и граничарите са свикнали да се изживяват като партийни секретари, на минаващите майната им. Баровците си пият кафетата, и изобщо не им пука, че някакви хора чакали.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  2. 2 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    Нали щехте да я стопите опашката до вторник вечерта бе, сакати?! Така заяви начальника на митиницата на Дунав мост във вторник следобед.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  3. 3 Профил на Entregar
    Entregar
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Дано и този път не спрат новата система за плащане и да се обосноват, че в България е неприлагаема.

  4. 4 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Много тъпа статия, Дневник! Журналис'чето ви направи анализ какъв е потока към моста, колко време се обработва един камион, колко платна на моста се ползват и тогава да списва коментар, че чакането било заради картите. Да, заради диви тираджии може и да се създава суматоха, но анализа никак не е сериозен.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  5. 5 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Дай им нашите да направят организация .... и ще провалят всяко едно добро начинание.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  6. 6 Профил на tanazius
    tanazius
    Рейтинг: 409 Гневно

    До коментар [#3] от "petar_dg":

    „Дано и този път не спрат новата система за плащане и да се обосноват, че в България е неприлагаема.”

    Точно това им е идеята—да не се приложи безкасово разплащане. Все пак, ако няма кеш, няма и корупция. Къде е келепира на митничарите, за едната заплата ли да работят?!

    "Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
  7. 7 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 466 Неутрално

    всички транзитни тирове да се качват на влак при влизане на територията на България и така до границата.

  8. 8 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7297 Неутрално

    Навсякъде се плаща смесено,само в България ,не.И какво ще правят тези ,без карти.
    "да изчакат на паркинг, докато си набавят такава"
    Това да не е нещо,дето се набавя от мола.

  9. 9 Профил на mitis
    mitis
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "От митницата информираха, че камионите се обслужват на три трасета." А защо само три. Защо не всички? Тези мързеливци, само парите ли ги карат да работят?!

  10. 10 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#4] от "The_Curious":

    В цяла Европа можеш да си заплащаш пътни такси(+ мостове, тунели и т.н) с предплатена карта за гориво. Приемат ги и в повечето сервизи, паркинги...Само на Дунав мост не може, тука с дебитна карта. Ето това е реалният проблем. Почти няма международен камион без карта за гориво, проблемът е отново в нашата организация, възможно е и да е нарочно, разбира се.

    Virtus est medium vitiis.
  11. 11 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#10] от "Емо":

    Глупости, колега. Това, че в статията пише нещо, не означава автоматично, че е така. Склонен съм да мисля, че тук може да се плати с всички карти, които БОРИКА са одобрили и от там насетне проблемите са чисто в пътната инфраструктура и организация на движение - вижте пътя в Русе, точно преди пункта и ще ви стане ясно защо има опашки. Ма журналетата прочели тук-там нещо, писали два-три мейла и решили, че познават ситуацията, па нахвърлили една статия в ежедневник с претенции... "Дневник" много ми олекнаха в очите, минавам на "Банкер", където статиите са доста по-смислени.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  12. 12 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#11] от "The_Curious":

    Глупости говорят глупавите хора, да си имаме уважението. С международен транспорт се занимавам от много години, мисля, че имам поглед върху нещата. Като си склонен да мислиш, помисли още малко. А какво правим с шофьорите от Иран, примерно, които нямат дебитна карта, одобрена от БОРИКА? Нещото, което свързва международните камиони и всички го имат е едно - карта за гориво. По този начин се плаща навсякъде другаде. Защо тук не е така - склони да помислиш. Жокер - дали пък не е защото на служителите на моста не им е изгодно и създават хаос нарочно, за да не се задържи картовото плащане? Просто предположение. За олекването на Дневник си прав, тук нямам забележки

    Virtus est medium vitiis.
  13. 13 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#12] от "Емо":

    Признавам, че не съм наясно с международните карти за гориво, но подръжката на видовете карти не е технически проблем, а законодателен, защото плащането с карта трябва да мине през център за потвърждение, който за различните видове карти е или на БОРИКА, или на банката, която е издала картата. Кой в България може да оторизира плащания с карта за гориво? Ако има такъв, то проблема му е, че не работи да сключи договор за плащане с картата му на граница - чисто технически/бизнес проблем, а не организационен или на крайния служител.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK