Просто митничарите и граничарите са свикнали да се изживяват като партийни секретари, на минаващите майната им. Баровците си пият кафетата, и изобщо не им пука, че някакви хора чакали.
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
Много тъпа статия, Дневник! Журналис'чето ви направи анализ какъв е потока към моста, колко време се обработва един камион, колко платна на моста се ползват и тогава да списва коментар, че чакането било заради картите. Да, заради диви тираджии може и да се създава суматоха, но анализа никак не е сериозен.
„Дано и този път не спрат новата система за плащане и да се обосноват, че в България е неприлагаема.”
Точно това им е идеята—да не се приложи безкасово разплащане. Все пак, ако няма кеш, няма и корупция. Къде е келепира на митничарите, за едната заплата ли да работят?!
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
Навсякъде се плаща смесено,само в България ,не.И какво ще правят тези ,без карти.
"да изчакат на паркинг, докато си набавят такава"
Това да не е нещо,дето се набавя от мола.
"От митницата информираха, че камионите се обслужват на три трасета." А защо само три. Защо не всички? Тези мързеливци, само парите ли ги карат да работят?!
В цяла Европа можеш да си заплащаш пътни такси(+ мостове, тунели и т.н) с предплатена карта за гориво. Приемат ги и в повечето сервизи, паркинги...Само на Дунав мост не може, тука с дебитна карта. Ето това е реалният проблем. Почти няма международен камион без карта за гориво, проблемът е отново в нашата организация, възможно е и да е нарочно, разбира се.
Глупости, колега. Това, че в статията пише нещо, не означава автоматично, че е така. Склонен съм да мисля, че тук може да се плати с всички карти, които БОРИКА са одобрили и от там насетне проблемите са чисто в пътната инфраструктура и организация на движение - вижте пътя в Русе, точно преди пункта и ще ви стане ясно защо има опашки. Ма журналетата прочели тук-там нещо, писали два-три мейла и решили, че познават ситуацията, па нахвърлили една статия в ежедневник с претенции... "Дневник" много ми олекнаха в очите, минавам на "Банкер", където статиите са доста по-смислени.
Глупости говорят глупавите хора, да си имаме уважението. С международен транспорт се занимавам от много години, мисля, че имам поглед върху нещата. Като си склонен да мислиш, помисли още малко. А какво правим с шофьорите от Иран, примерно, които нямат дебитна карта, одобрена от БОРИКА? Нещото, което свързва международните камиони и всички го имат е едно - карта за гориво. По този начин се плаща навсякъде другаде. Защо тук не е така - склони да помислиш. Жокер - дали пък не е защото на служителите на моста не им е изгодно и създават хаос нарочно, за да не се задържи картовото плащане? Просто предположение. За олекването на Дневник си прав, тук нямам забележки
Признавам, че не съм наясно с международните карти за гориво, но подръжката на видовете карти не е технически проблем, а законодателен, защото плащането с карта трябва да мине през център за потвърждение, който за различните видове карти е или на БОРИКА, или на банката, която е издала картата. Кой в България може да оторизира плащания с карта за гориво? Ако има такъв, то проблема му е, че не работи да сключи договор за плащане с картата му на граница - чисто технически/бизнес проблем, а не организационен или на крайния служител.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
today
Рейтинг: 932 НеутралноПросто митничарите и граничарите са свикнали да се изживяват като партийни секретари, на минаващите майната им. Баровците си пият кафетата, и изобщо не им пука, че някакви хора чакали.
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!дедо Андро
Рейтинг: 2850 НеутралноНали щехте да я стопите опашката до вторник вечерта бе, сакати?! Така заяви начальника на митиницата на Дунав мост във вторник следобед.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Entregar
Рейтинг: 237 НеутралноДано и този път не спрат новата система за плащане и да се обосноват, че в България е неприлагаема.
The_Curious
Рейтинг: 810 НеутралноМного тъпа статия, Дневник! Журналис'чето ви направи анализ какъв е потока към моста, колко време се обработва един камион, колко платна на моста се ползват и тогава да списва коментар, че чакането било заради картите. Да, заради диви тираджии може и да се създава суматоха, но анализа никак не е сериозен.
Nothing else, but more or less the bitter truth!Публикувано през m.dnevnik.bg
traveler1
Рейтинг: 759 НеутралноДай им нашите да направят организация .... и ще провалят всяко едно добро начинание.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОtanazius
Рейтинг: 409 ГневноДо коментар [#3] от "petar_dg":
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."„Дано и този път не спрат новата система за плащане и да се обосноват, че в България е неприлагаема.”
Точно това им е идеята—да не се приложи безкасово разплащане. Все пак, ако няма кеш, няма и корупция. Къде е келепира на митничарите, за едната заплата ли да работят?!
alieng
Рейтинг: 466 Неутралновсички транзитни тирове да се качват на влак при влизане на територията на България и така до границата.
Роси
Рейтинг: 7297 НеутралноНавсякъде се плаща смесено,само в България ,не.И какво ще правят тези ,без карти.
"да изчакат на паркинг, докато си набавят такава"
Това да не е нещо,дето се набавя от мола.
mitis
Рейтинг: 237 Неутрално"От митницата информираха, че камионите се обслужват на три трасета." А защо само три. Защо не всички? Тези мързеливци, само парите ли ги карат да работят?!
Емо
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#4] от "The_Curious":
Virtus est medium vitiis.В цяла Европа можеш да си заплащаш пътни такси(+ мостове, тунели и т.н) с предплатена карта за гориво. Приемат ги и в повечето сервизи, паркинги...Само на Дунав мост не може, тука с дебитна карта. Ето това е реалният проблем. Почти няма международен камион без карта за гориво, проблемът е отново в нашата организация, възможно е и да е нарочно, разбира се.
The_Curious
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#10] от "Емо":
Nothing else, but more or less the bitter truth!Глупости, колега. Това, че в статията пише нещо, не означава автоматично, че е така. Склонен съм да мисля, че тук може да се плати с всички карти, които БОРИКА са одобрили и от там насетне проблемите са чисто в пътната инфраструктура и организация на движение - вижте пътя в Русе, точно преди пункта и ще ви стане ясно защо има опашки. Ма журналетата прочели тук-там нещо, писали два-три мейла и решили, че познават ситуацията, па нахвърлили една статия в ежедневник с претенции... "Дневник" много ми олекнаха в очите, минавам на "Банкер", където статиите са доста по-смислени.
Емо
Рейтинг: 409 ВеселоДо коментар [#11] от "The_Curious":
Virtus est medium vitiis.Глупости говорят глупавите хора, да си имаме уважението. С международен транспорт се занимавам от много години, мисля, че имам поглед върху нещата. Като си склонен да мислиш, помисли още малко. А какво правим с шофьорите от Иран, примерно, които нямат дебитна карта, одобрена от БОРИКА? Нещото, което свързва международните камиони и всички го имат е едно - карта за гориво. По този начин се плаща навсякъде другаде. Защо тук не е така - склони да помислиш. Жокер - дали пък не е защото на служителите на моста не им е изгодно и създават хаос нарочно, за да не се задържи картовото плащане? Просто предположение. За олекването на Дневник си прав, тук нямам забележки
The_Curious
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#12] от "Емо":
Nothing else, but more or less the bitter truth!Признавам, че не съм наясно с международните карти за гориво, но подръжката на видовете карти не е технически проблем, а законодателен, защото плащането с карта трябва да мине през център за потвърждение, който за различните видове карти е или на БОРИКА, или на банката, която е издала картата. Кой в България може да оторизира плащания с карта за гориво? Ако има такъв, то проблема му е, че не работи да сключи договор за плащане с картата му на граница - чисто технически/бизнес проблем, а не организационен или на крайния служител.