"Райънер" ще лети идната зима между София и Атина

"Райънер" ще лети идната зима между София и Атина

© Георги Кожухаров



Нискотарифната авиокомпания "Райънер" (Ryanair) включи в зимното си разписание за 2016 - 1017 г. и всекидневни полети между София и Атина, съобщиха от превозвача.


Полетите ще се осъществяват веднъж на ден от 30 октомври, а билети ще могат да се купуват от 23 февруари. 


Минималната цена е 24.99 евро. 




Преди дни компанията разшири зимното си разписание с полети от София до Хамбург, Мадрид, Барселона, Берлин и Кьолн. Резервациите за тях са достъпъни от днес.  


 

Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на joreto101
    joreto101
    Рейтинг: 242 Неутрално

    "Райънер ще лети идната зима между София и Атина"

    Само зимата ли ще летят между София и Атина?

    "Обичай смелите, те са солта на земята!"
  2. 2 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Много добре от ирландците

  3. 3 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    то по евтино от автобусен билет СоФия Варна бе ,избягаха и бедните на море в Гърция

  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Чудесна новина. В Атина трябва да се ходи редовно. Единствено, че билетът за влака от летището до центъра беше 16 евро в посока - гони цената на самолета.

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  5. 5 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Надявам се да предложат полети и до по-недостижимите ни Скандинави.

    Явно още не са приключили с добавянето на дестинации от/към София. Надявам се крайният резултат да е едни по приемливи самолетни билети като цяло от догодина.

  6. 6 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Райънер май ще успеят първи да свържат всички балкански столици на добра цена.

    седеньето го зголемува задникот
  7. 7 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Мдаа, ето това е добра новина!
    Че ми омръзна с тези турбовитлови самолети да пътувам до Атина с Олимпик и редовно да има закъснения от по 2-3 часа!
    Явно революцията в полетите от/до София ще се случва посредством Ryanair. Което не значи, че всички полети на Ryanair ще са печеливши и ще продължат дълго време, но това ще накара и самите Wizz Air и България Еър и други компании да предлагат все повече възможности за пътуване със самолет от и до София!

  8. 8 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 787 Неутрално

    В Европа/САЩ хората възприемат самолетният полет приблизително за същото, както пътуването с влак/рейс. Ние от друга страна все още го приемаме за лукс.

    Колкото повече достъпни дестинации имаме, толкова по-добре..
    А не като сега 1 България Еър със нискокачествено обслужване с цени от 300-4-500 лв на човек (евтиният вариант) до Париж..

  9. 9 Профил на casinoto
    casinoto
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Да могат гърците да идват на евтин шопинг в София :)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  10. 10 Профил на cases
    cases
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#5] от "sv3tli0":

    И аз се надявам. Въпреки че имат вече полет до Осло.

  11. 11 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1394 Весело

    [quote#1:"joreto101"]Само зимата ли ще летят между София и Атина?[/quote]
    То тогава е навалицата бе...
    Летят Олимпик и Бг ер, чий смята да го генерира трафично Раян е тайна на планираното затоварване.

  12. 12 Профил на nikitovanch
    nikitovanch
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#8] от "sv3tli0":

    Хайде стига си сравнявал тази нискотарифна компания с другите. Съвсем нормално е да са по-евтини билетите при положение, че качеството е съвсем различно от останалите авиопревозвачи. Някъде бях чел, че Райънеър пестят дори от гориво и летят с риск за пътниците. Да не говорим, че имаше някакво правило, че настояваха полета да се извършва само от един пилот вместо от двама. Или пък таксата за ползване на тоалетна, която е още по-абсурдна. Ето това е голямата разлика. Първо качеството на обслужването е на съвсем друго ниво и второ са по-несигурни.

    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/04/11/1805555_ryanair_predlaga_na_stjuardesite_da_otslabnat_za_da/

    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/09/08/1902574_shefut_na_ryanair_glupavite_putnici_triabva_da_si/

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  13. 13 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#3] от "edin drug":

    Виж, ако пуснат до Солун полети, това може би ще доведе до революция и в българският туризъм...

  14. 14 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    До коментар [#12] от "nikivan":
    таксата за ползване на тоалетна е с една едничка цел - пътниците да се качват по-леки на самолета и така началното тегло да бъде намалено.
    Отделно при такса 2 от 3-те тоалетни едва ли ще се натоварят и следователно могат да бъдат премахнати. Това би освободило място за още седалки, което би свалило цената на полета и съответно билетите.
    Желанието да има само един пилот означава по-ниски експлоатационни разходи, съответно по-ниски цени. Същото беше и с идеята в самолета да има по-специални седалки, които са полу-правостоящи.
    Като цяло Райънер търсят начин да намалят цените на билетите. Т.е. да революционизират пътуването по въздух.
    А относно горивото, да не споменаваме че Ер Франс уби стотици хора при полета от Рио за Европа, защото са заредили с по-малко гориво. Задали са крайна цел, която не е била крайната цел, с цел да заредят по-малко гориво (понеже се изисква да сипват около 30%, ако не се лъжа, повече отколкото е нужно). И така или самолетът няма да стигне до крайната си точка, ако обходи бурята или могат да пробват през бурята. Видяхме какво стана. В Европа няма начин да не можеш да кацнеш някъде и цялото небе се следи отвсякъде, което не е в сила за атлантическия океан.

  15. 15 Профил на mitko_ignatov
    mitko_ignatov
    Рейтинг: 409 Неутрално

    не се радвайте! Гръцките селяни ще блокират и този път към Гърция.Като висите 12 часа на входа на летището в Атина ще видите, ги ди ми екскурзианти такива!!!

  16. 16 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    До коментар [#15] от "mitaka71":

    то скоро няма да се ходи до Гърция, понеже Македония ще си затвори границата. Следва затварянето на българската и вдигане на кльон. След което Гърция на практика ще е отрязана от ЕС. При непропусклива граница ще видят на куково лято туристи това лято

  17. 17 Профил на pora
    pora
    Рейтинг: 409 Любопитно

    До коментар [#14] от "alabalko":

    Дано се шегуваш!

  18. 18 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    [quote#5:"sv3tli0"]Надявам се да предложат полети и до по-недостижимите ни Скандинави. [/quote]

    От април от Бургас има полети на Norwegian air shuttle. От Варна са от юни. Цените са приемливи (от около 60 евро във всяка посока до Осло):

    https://www.norwegian.com/uk/booking/flight-tickets/farecalendar/?D_City=BOJ&A_City=OSL&D_Day=01&D_Month=201604&R_Day=01&R_Month=201604&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=EUR

  19. 19 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#13] от "Додо":

    За Солун турбовитловите стават, по-икономични са за къси полети. Проблемът на всички бюджетни авиокомпании е как се придвижваме след пристигането на летището, което обикновенно е второстепенно (пример Франкфурт-Хан в Германия като база за Райън с 1.5 часа автобус до гара Франкфурт, Барцелона и т.н.).

  20. 20 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#19:"daskal1"]За Солун турбовитловите стават, по-икономични са за къси полети. Проблемът на всички бюджетни авиокомпании е как се придвижваме след пристигането на летището, което обикновенно е второстепенно (пример Франкфурт-Хан в Германия като база за Райън с 1.5 часа автобус до гара Франкфурт, Барцелона и т.н.).[/quote]

    В случая с Гърция Райън Еър каца в Солун и в Атина на основните летища. Всичко си е относително, в Западна Европа е по-чест случаят да каца на някакви странни летища, но отново не е задължително. Например, сега отвориха линия до Пиза, което е в пъти по-удобно летище, за да стигнеш Флоренция, отколкото Болоня например. Всичко зависи от това къде искаш да стигнеш.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  21. 21 Профил на february
    february
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#4] от "cinik":

    Експресният автобусът беше 2-3 евро,стига до центъра за около час,час и нещо.

  22. 22 Профил на february
    february
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Поправка:
    автобус- вече е 6 евро
    метро-10,двупосочния-18евро
    туристически 3-дневен за всички видове транспорт в града,включително от/до летището-22евро

    за метрото има двупосочни за 2 лица-18евро,а за 3 лица е 24евро

    Е,поне в това отношение са гъвкави гърчетата

  23. 23 Профил на Балканиеро
    Балканиеро
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Добре, че пишете за Атина, да се осведомим и за Берлин ... 35€ посока, доста народно

  24. 24 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    До Берлин ще летят до Шьонефелд, което е добре. Изи летяха преди до там, но май бяха принудени от БГ Ер/ТИМ да спрат полетите. Да видим дали сега Райън също ще бъдат накарани да не поемат за дълго разработената линия.

  25. 25 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#14] от "alabalko":

    Глупчо, я малко успокой топката с твърденията за полета на Air France от Рио. Знаеш ли въобще каква е причината за катастрофата, че пишеш измислици за горивото?

  26. 26 Профил на Здравко Здравков
    Здравко Здравков
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#24] от "alabalko":

    С това "май" те виждам, че не си много сигурен, за това ще ти обясня. България ер кацат в Берлин на летищата- Брандербург(BER) и Тегел(TXL), а не на Шьонефелд(SXF), т.е. никой никого не е гонил. Проблемът на Изиджет, а и на всяка нискотарифна авиокомпания идва от там, че не могат да се справят с високите летищни такси и със сравнително малкия пътникопоток. И избират, дали да преустановят дестинацията и да се ориентират към друга, или да работят на загуба.

  27. 27 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#19] от "daskal1":

    Виждам, че в следващият коментар Боян Цветков го е обяснил, но и аз да го кажа, за Гърция няма този проблем, който евентуално можем да има някъде другаде в Европа- тоест, в Гърция се каца на основните летища а и в Гърция не е като на други места по света, с по няколко големи летища в големите градове.
    Атина не е плажна дестинация, но предполагам, че доста хора ще се решт да пътуват до там, ако има евтини билети. Но ако решат да влязат на пазара за Солун, наблизо до който има много силни плажни дестинации, ситуацията ще стане интересна -и сега има убийствена конкуренция за превоза, но е само между автобуси. Ако влязат самолетите на този пазар, ще стане интересно.
    Иначе, ето ти линк, но дори и да не знаеш гръцки, в статията има снимка на Майкъл О'Лиъри, който държи една табела и на нея, има дромологио/разписание/ и там са новите акценти, които компанията му прави - всекидневни полети Атина София и Атина Букурещ и Атина Миконос, за другите дестинации не са всекидневни, но има промени и там. Тоест, ситуацията с тези полети от и до София трябва да се гледа в малко по-широк контекст.
    http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/epixeiriseis/ryanair-apo-poia-ellhnika-aerodromia-apeilei-oti-tha-fugei.3911907.html?ref=yfp

  28. 28 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#27] от "Додо":

    Аз съм заинтересуван от бюджетните възможности главно заради летните програми на студентите и логистиката по продвижването им. Аз самият също ползвам бюджетни линии в Европа поради поорязан бюджет, а и за да мога лично да освидетелствам т.н. от юристите "Изисквана Прилежност " при одобряване на подобни програми.

  29. 29 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#28] от "daskal1":

    Всички печелим от наличието на повече възможности. А също не съм много ок с бюджета напоследък, че доста удари понесох от трусовете по борсите...
    Да сме живи и здрави, другото ще го наредим някак си!

  30. 30 Профил на Балканиеро
    Балканиеро
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#26] от "zztop11":

    Съгласен съм, по принцип във въздушния транспорт за отделни пазари се разглеждат полетите от Летище А до Летище Б, а не Град А до Град Б. Не знаем какъв дял имат летищните такси в ценообразуване на полета София-Берлин, но аз лично бих търсил проблема в исканите такси от Терминал 1 в България, а знаем при нас колко ни е пазарна пазарната икономика

  31. 31 Профил на Johannes Cabal
    Johannes Cabal
    Рейтинг: 524 Разстроено

    То до Гърция скоро само по въздух ще може да се стига...

    SAVE EUROPE!!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK