
© Юлия Лазарова
БДЖ – Пътнически превози" ЕООД въвежда временни промени в разписанието на влаковете заради недостиг на локомотиви, съобщават от дружеството.
Те ще влязат в сила от 27 юли. "В разгара на лятото националният железопътен превозвач среща затруднения в непредвиден мащаб с изправността на локомотивите, които обслужват 560-те влака по действащия график за движение", се казва в съобщението на превозвача.
Заради "сериозни всекидневни аварии" се затруднява и навременното осигуряване на годен железопътен състав. Това създавало неудобства за хиляди пътници по различни направления.
Пикът в авариите се дължи на напредналата експлоатационна възраст и интензивното натоварване на машините – средната възраст на локомотивите в състава на пътническите влакове на националния превозвач е около 40 години, като всеки от тях обслужва по няколко влака в рамките на денонощието, допълват от компанията.
Затова се стига до "непопулярната мярка" временно да се промени движението на някои композиции с малък брой пътници и да се осигурят алтернативни възможности за придвижване.
От 27 юли до 15 септември ще бъдат направени промени в разписанията на някои пътнически влакове и на транспортните схеми в следните участъци. Те могат да се видят на сайта на БДЖ.
bpcorp
Рейтинг: 897 НеутралноСледващото заглавие: Заради липса на релси БДЖ сменя маршрутите си
shileto
Рейтинг: 1074 НеутралноКато нашите локомотиви и в музеите няма
Virgin
Рейтинг: 701 ГневноВладимиров, Московски, остана ли нещо неизточено от БДЖ след вас?
Какво ви посъветваха приятелите-консултанти на които преведохте стотици хиляди?
balkantourist
Рейтинг: 688 НеутралноСтига с този социализъм в БДЖ.
xcheffo
Рейтинг: 267 Весело[quote#1:"bpcorp"]Следващото заглавие: Заради липса на релси БДЖ сменя маршрутите си[/quote]
Това не е новина. И сега довозват (трансбордират) с автобуси. Баш поради липса на релси.
a4kataaa
Рейтинг: 299 НеутралноИстината е, че билетите са много евтини и няма пари за инвестиции. Само за сравнение, в Германия ми е по евтино да купя самолетен билет Берлин - Базел например, отколкото да пътувам с влак.
heavymetal
Рейтинг: 434 НеутралноНовините от БДЖ приличат на тези от Венецуела - все по-зле. Еднакви са и причините за състоянието: социализъм!
Who Is John Galt?marianapopska
Рейтинг: 255 НеутралноДа се радваме и на малкото, което имаме- само това остана
elevation04
Рейтинг: 594 ВеселоСлед повече от 30 години крадене БДЖ отива към летален изход....не само дългата експлоатация на подвижния състав е проблем. В много държави по света вървят петдесет годишни локомотиви. Основният проблем е в некадърният ремонт, липсата на квалифицирани кадри и безкрайното хайдутстване...
zidane
Рейтинг: 669 Весело"БДЖ – Пътнически превози" ЕООД, мъко моя Московска, бездънна ямо партийна...
xcheffo
Рейтинг: 267 Неутрално[quote#6:"a4kataaa"]Истината е,[/quote]
Истината е някъде там...
Проблемите на БДЖ ПП са много и разнопосочни, като в дъното е престъпно и много вероятно умишлено нехайство. Проблемът с цената на билетите е само малка част, тъй като бездруго билетите са малка част от приходите им.
Преди час ме накрещя тяхна служителка. Ей така, преди да мога да си кажа за какво звъня.
Peni Nikol
Рейтинг: 7053 НеутралноОт къде да има локомотиви, всеки краде и не знае кога да спре.
442
Рейтинг: 1392 НеутралноБойко да им даде на заем нЕкое влакче от метрото.
xm...
Рейтинг: 2916 НеутралноАбе, ония локомотиви от Сърбия върнаха ли ги?
А "обяснението", по-точно - оправданието, е направо потресаващо!
Боже, как отведнъж, от вчера за днес ... аууууу, оууууу!
Ма ... Оооооо! ... Лелеейййй!
Каква изнедада!
Я да погледнат под дивана да не е паднал и отърколил някой и друг локомотив ... Щом тъй изведнъжка нЕкъде се изгубИха ...
Прочее - бяха отрязани и закрити влакове.
За които преди съкращаването имаше толкова локомотиви, че стояха по депата и ги даваха на съседите под наем.
Днес, при съкратената "програма" - локомотивите им не стигат!
дерибеев
Рейтинг: 3019 Неутрално[quote#4:"balkantourist"]Стига с този социализъм в БДЖ.[/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васами те и локомотивите им от социализма , и релсите
2.5
Рейтинг: 1562 ЛюбопитноБаце вчера се погрижи за муткурчетата(или муткурци, не съм сигурен как е по-правилно)! Какво чака още?!
I Want To Believeusero
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#2] от "shileto":
През втората половина на 80-те веднъж се наложи да изкарат един стар парен локомотив, нещо пак заради авария на титуляра, да дооткара някакъв влак, един от родителите на мой приятел работеше там и ни каза и ние отидохме специално да го видим как работи. Сега сигурно човек би трябвало да отиде да види такова чудо, не щото е ретро, а щото е лъскав и здрав.
xmm
Рейтинг: 1074 Весело....БДЖ осигурява за летния сезон уикенд влакове до Солун.... bdj_osiguriava_za_letniia_sezon_uikend_vlakove_do_ solun/
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/06/30/2787290_
Да не забравили да се върнат?!
chicago514
Рейтинг: 2195 НеутралноНамалете с 1/3 влаковете и ще имате и локомотиви и вагони.Ще удължите с още малко агонията на БДЖ.Нали досега все това правихте- спирахте,съкращавахте,уволнявахте(оптимизирахте) личния състав,закривахте и всичко това го наричахте с гръмкото име Оздравителна програма.Е,пациента вече е на командно дишане.Или един милиард за нови лекарства(локомотиви-вагони-мотриси)или спирайте командното дишане и да приключваме и с БДЖ.
usero
Рейтинг: 541 Неутрално[quote#6:"a4kataaa"] Само за сравнение, в Германия ми е по евтино да купя самолетен билет Берлин - Базел например, отколкото да пътувам с влак. [/quote]
В Германия субсидират какво ли не, най-вече зеления ток, през цените на влаковите билети. За целта са забранили на автобусните линии да дублират влакови. Та за съвсем друго става въпрос там, малко е като да кажеш, че бейзболът е скъп спорт, щото виж мутрите колко пари им се налага да взимат, за да могат да си поддържат бухалките.
heavymetal
Рейтинг: 434 НеутралноЕдинственият шанс за спасение на БДЖ се появи вчера в лицето на Драго Стойнев от БСП - с неговия фундаментален законопроект за управление на публичните дружества. Светкавично да го приемат, че да видите тогава какво става - локомотивите сами ще се подмладят, релсите ще се умножат, а услугата ще стане толкова качествена, че хората ще захвърлят колите си, и ще ходят до морето с влак!
Who Is John Galt?Lost
Рейтинг: 233 НеутралноAtlas shrugged
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5538 НеутралноДо коментар [#6] от "a4kataaa":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!за кой влак точно говориш и дали има същият в България. хайде стига манипулации.
a4kataaa
Рейтинг: 299 НеутралноДо коментар [#23] от "КМЕТ В СЯНКА":
То е малко като яйцето и кокошката. За да има пари, трябват хубави влакове, за да има хубави влакове, трябват пари.
Роси
Рейтинг: 7912 НеутралноБраво, доживяхме. Ама нищо, нали имаме голям излишък в бюджета, пък и милиони раздават Борисов и Горанов за щяло и нещяло.
NMink
Рейтинг: 381 ГневноЗА-КРИ-ВАЙ!
zo
Рейтинг: 693 Неутрално[quote#3:"Virgin"]Московски[/quote]
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYОт тоя изключително нагъл гьонсурат не чакай да се трогне.
Роси
Рейтинг: 7912 Неутрално"Холдинг "Български държавни железници" е обявил търг за продажбата на 40 стари електрически локомотива и мотриси. Те ще бъдат продадени чрез търг с тайно наддаване. От общата стойност на стартовата тръжна цена на всички вагони става ясно, че БДЖ ще търси над 5,7 млн. лв. приход от продажбата.
Търгът е част от мерките на новото ръководство на железницата да подобри финансовото й състояние. Целта е да се преструктурира работата на БДЖ и да се продаде част от движимото имущество на холдинга. Наддаването за продажбата на 40-те стари локомотива и вагона ще се проведе на 22 ноември в сградата на БДЖ.
Железниците се стараят да продадат колкото се може повече ненужни активи в стремеж да намалят борчовете си към различни кредитори. "
Това се случва през 2013 година. А сега нямало локомотиви. Срам и позор.
P.S.
Рейтинг: 434 НеутралноЗАКРИВАЙ!
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 НеутралноА в частната БЖК локомотивите са читави. Защо? Защото приватизаторите си избраха най-здравото от депата на БДЖ.
властта ражда паразитиПубликувано през m.dnevnik.bg
Николай Теллалов
Рейтинг: 434 Неутрално[#19] май не ползваш влак, затова приказваш така
властта ражда паразитиПубликувано през m.dnevnik.bg
stg
Рейтинг: 1251 НеутралноПроблема е че управляващия мутроелит, в условията в които в цялата ЕС се развива железопътната мрежа, упорито смятат че единствения нормален начин за пътуване е с жип
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"ivankristov
Рейтинг: 8 Неутралносинчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит