Заради липса на локомотиви БДЖ променя разписанието си

Заради липса на локомотиви БДЖ променя разписанието си

© Юлия Лазарова



БДЖ – Пътнически превози" ЕООД въвежда временни промени в разписанието на влаковете заради недостиг на локомотиви, съобщават от дружеството.


Те ще влязат в сила от 27 юли. "В разгара на лятото националният железопътен превозвач среща затруднения в непредвиден мащаб с изправността на локомотивите, които обслужват 560-те влака по действащия график за движение", се казва в съобщението на превозвача.


Заради "сериозни всекидневни аварии" се затруднява и навременното осигуряване на годен железопътен състав. Това създавало неудобства за хиляди пътници по различни направления.




Пикът в авариите се дължи на напредналата експлоатационна възраст и интензивното натоварване на машините – средната възраст на локомотивите в състава на пътническите влакове на националния превозвач е около 40 години, като всеки от тях обслужва по няколко влака в рамките на денонощието, допълват от компанията.


Затова се стига до "непопулярната мярка" временно да се промени движението на някои композиции с малък брой пътници и да се осигурят алтернативни възможности за придвижване.


От 27 юли до 15 септември ще бъдат направени промени в разписанията на някои пътнически влакове и на транспортните схеми в следните участъци. Те могат да се видят на сайта на БДЖ.

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Следващото заглавие: Заради липса на релси БДЖ сменя маршрутите си

  2. 2 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    Като нашите локомотиви и в музеите няма

  3. 3 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1454 Гневно

    Владимиров, Московски, остана ли нещо неизточено от БДЖ след вас?
    Какво ви посъветваха приятелите-консултанти на които преведохте стотици хиляди?

  4. 4 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Стига с този социализъм в БДЖ.

  5. 5 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 261 Весело

    [quote#1:"bpcorp"]Следващото заглавие: Заради липса на релси БДЖ сменя маршрутите си[/quote]
    Това не е новина. И сега довозват (трансбордират) с автобуси. Баш поради липса на релси.

  6. 6 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Истината е, че билетите са много евтини и няма пари за инвестиции. Само за сравнение, в Германия ми е по евтино да купя самолетен билет Берлин - Базел например, отколкото да пътувам с влак.

  7. 7 Профил на heavymetal
    heavymetal
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Новините от БДЖ приличат на тези от Венецуела - все по-зле. Еднакви са и причините за състоянието: социализъм!

    Who Is John Galt?
  8. 8 Профил на marianapopska
    marianapopska
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Да се радваме и на малкото, което имаме- само това остана

  9. 9 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 627 Весело

    След повече от 30 години крадене БДЖ отива към летален изход....не само дългата експлоатация на подвижния състав е проблем. В много държави по света вървят петдесет годишни локомотиви. Основният проблем е в некадърният ремонт, липсата на квалифицирани кадри и безкрайното хайдутстване...

  10. 10 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 701 Весело

    "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД, мъко моя Московска, бездънна ямо партийна...

  11. 11 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 261 Неутрално

    [quote#6:"a4kataaa"]Истината е,[/quote]
    Истината е някъде там...
    Проблемите на БДЖ ПП са много и разнопосочни, като в дъното е престъпно и много вероятно умишлено нехайство. Проблемът с цената на билетите е само малка част, тъй като бездруго билетите са малка част от приходите им.

    Преди час ме накрещя тяхна служителка. Ей така, преди да мога да си кажа за какво звъня.

  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9620 Неутрално

    От къде да има локомотиви, всеки краде и не знае кога да спре.

  13. 13 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Бойко да им даде на заем нЕкое влакче от метрото.

  14. 14 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3366 Неутрално

    Абе, ония локомотиви от Сърбия върнаха ли ги?

    А "обяснението", по-точно - оправданието, е направо потресаващо!

    Боже, как отведнъж, от вчера за днес ... аууууу, оууууу!
    Ма ... Оооооо! ... Лелеейййй!
    Каква изнедада!
    Я да погледнат под дивана да не е паднал и отърколил някой и друг локомотив ... Щом тъй изведнъжка нЕкъде се изгубИха ...

    Прочее - бяха отрязани и закрити влакове.
    За които преди съкращаването имаше толкова локомотиви, че стояха по депата и ги даваха на съседите под наем.
    Днес, при съкратената "програма" - локомотивите им не стигат!

  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    [quote#4:"balkantourist"]Стига с този социализъм в БДЖ.[/quote]
    ами те и локомотивите им от социализма , и релсите

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2381 Любопитно

    Баце вчера се погрижи за муткурчетата(или муткурци, не съм сигурен как е по-правилно)! Какво чака още?!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#2] от "shileto":

    През втората половина на 80-те веднъж се наложи да изкарат един стар парен локомотив, нещо пак заради авария на титуляра, да дооткара някакъв влак, един от родителите на мой приятел работеше там и ни каза и ние отидохме специално да го видим как работи. Сега сигурно човек би трябвало да отиде да види такова чудо, не щото е ретро, а щото е лъскав и здрав.

  18. 18 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1191 Весело

    ....БДЖ осигурява за летния сезон уикенд влакове до Солун....
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/06/30/2787290_bdj_osiguriava_za_letniia_sezon_uikend_vlakove_do_solun/


    Да не забравили да се върнат?!

  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2191 Неутрално

    Намалете с 1/3 влаковете и ще имате и локомотиви и вагони.Ще удължите с още малко агонията на БДЖ.Нали досега все това правихте- спирахте,съкращавахте,уволнявахте(оптимизирахте) личния състав,закривахте и всичко това го наричахте с гръмкото име Оздравителна програма.Е,пациента вече е на командно дишане.Или един милиард за нови лекарства(локомотиви-вагони-мотриси)или спирайте командното дишане и да приключваме и с БДЖ.

  20. 20 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    [quote#6:"a4kataaa"] Само за сравнение, в Германия ми е по евтино да купя самолетен билет Берлин - Базел например, отколкото да пътувам с влак. [/quote]
    В Германия субсидират какво ли не, най-вече зеления ток, през цените на влаковите билети. За целта са забранили на автобусните линии да дублират влакови. Та за съвсем друго става въпрос там, малко е като да кажеш, че бейзболът е скъп спорт, щото виж мутрите колко пари им се налага да взимат, за да могат да си поддържат бухалките.

  21. 21 Профил на heavymetal
    heavymetal
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Единственият шанс за спасение на БДЖ се появи вчера в лицето на Драго Стойнев от БСП - с неговия фундаментален законопроект за управление на публичните дружества. Светкавично да го приемат, че да видите тогава какво става - локомотивите сами ще се подмладят, релсите ще се умножат, а услугата ще стане толкова качествена, че хората ще захвърлят колите си, и ще ходят до морето с влак!

    Who Is John Galt?
  22. 22 Профил на Lost
    Lost
    Рейтинг: 233 Неутрално
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5841 Неутрално

    До коментар [#6] от "a4kataaa":

    за кой влак точно говориш и дали има същият в България. хайде стига манипулации.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#23] от "КМЕТ В СЯНКА":

    То е малко като яйцето и кокошката. За да има пари, трябват хубави влакове, за да има хубави влакове, трябват пари.

  25. 25 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9092 Неутрално

    Браво, доживяхме. Ама нищо, нали имаме голям излишък в бюджета, пък и милиони раздават Борисов и Горанов за щяло и нещяло.

  26. 26 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 417 Гневно
  27. 27 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 746 Неутрално

    [quote#3:"Virgin"]Московски[/quote]
    От тоя изключително нагъл гьонсурат не чакай да се трогне.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9092 Неутрално

    "Холдинг "Български държавни железници" е обявил търг за продажбата на 40 стари електрически локомотива и мотриси. Те ще бъдат продадени чрез търг с тайно наддаване. От общата стойност на стартовата тръжна цена на всички вагони става ясно, че БДЖ ще търси над 5,7 млн. лв. приход от продажбата.
    Търгът е част от мерките на новото ръководство на железницата да подобри финансовото й състояние. Целта е да се преструктурира работата на БДЖ и да се продаде част от движимото имущество на холдинга. Наддаването за продажбата на 40-те стари локомотива и вагона ще се проведе на 22 ноември в сградата на БДЖ.
    Железниците се стараят да продадат колкото се може повече ненужни активи в стремеж да намалят борчовете си към различни кредитори. "
    Това се случва през 2013 година. А сега нямало локомотиви. Срам и позор.

  29. 29 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 459 Неутрално
  30. 30 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А в частната БЖК локомотивите са читави. Защо? Защото приватизаторите си избраха най-здравото от депата на БДЖ.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  31. 31 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [#19] май не ползваш влак, затова приказваш така

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  32. 32 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    Проблема е че управляващия мутроелит, в условията в които в цялата ЕС се развива железопътната мрежа, упорито смятат че единствения нормален начин за пътуване е с жип

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  33. 33 Профил на ivankristov
    ivankristov
    Рейтинг: 21 Неутрално

    синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено води бдж към фалит





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK