хубави вътрешнобраншови новини. при хлебарите обаче я маята, я бензина ще поскъпнат рязко, така че излишък, в този му вид, не интересува пенсионера-гласоподавач.
[quote#2:"conTXT"]Хубаво, но производството на пшеница е с ниска добавена стойност.[/quote]
е как да е ниска , семе 30-35 кг добив 600кг . за компютрите няма да усетиш как ще минат 10 години
[quote#2:"conTXT"]Реколтата от компютри е най-добрата от 1980 г. насам[/quote]
Колко компютри са се произвеждали в България през 1980? По-точно, колко компютри са сглобявани в България през 1980, с вносни части и по откраднати лицензи? Колко % от населението имаше компютри през 1980?
Сега по разни фирмички на младежи се сглобяват с вносни части много повече компютри, и повече от половината от населението има компютър или таблет.
Не, не може да бъде! Повече от ТКЗС-тата, гнусна лъжа. Т.Н. колеги дерибеев и еребос, от БКП и ГКП, веднага ще ме подкрепят. И Танева да се маха, как може да си измисля! Пшеница без ТКЗС е като ... без .... Не може.Точка.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
До коментар [#25] от "Роси":
Пак не си разбрала.Причината за по-ниските добиви и количества през миналата година е неадекватната политика на правителството.
Даже и тази новина е лоша защото земеделците произвеждали само пшеница,а не бисквити и курабийки за да принасят по-голяма стойност на продукцията.
Новината наистина е хубава.
Питам се защо при толкова много зърно качеството на хляба... ъъкъ... спомням си баба ми ме пращаше за ляб в оремагът и купувах по 10 самуна... 7 Типов за прасетата и 3 Добруджа... за по големите прасета, и идваше газката с още парещ хляб та на път за дома си омитах половин самун... ама беше вкусен, еееех времена...
Голяма хвалба, няма що. Внасяме си семената, торовете, отровите, техниката, инвентара... Квото произведем го прибират и изнасят ТИМ. А фермерите получават бруто приходи от порядъка на 120 лв./декар. Като дадат 60-110 лв. рента какво остава за другите разходи. Отровите, с които пръскат от типа на "раундъп" унищожиха пчелите и зеленчуците на селяните дори в личните им домове по селата. А вие поощрявате тази идиотщина със здрави субсидии. Това е най-неефективното използване на актива "обработваема земя". Явно всичко се прави за едни мафиоти - износители, които са си назначили свое правителство.
Ех, все пак една добра новина да сгрее сърцето на бедна майка България. По времето с което сравняват веднага след жътвата се сееше втора реколта царевица. Сега царевица май въобще не сеят, а пък слънчогледа тази година пак изгоря. Зеленчуци и плодове са само внос, а даже и чесън няма. Земеделието скоро няма да се оправи. Водния баланс е отрицателен, хидромелиорации няма. Нито един нов язовир не построиха.
Бих добавил една информация, която дочух оня ден. Най-доброто ни дунавско пристанище Пристанище Русе - Изток здраво работи по бъдеща концесия, която щяла да го раздели на двама различни концесионера. Разделянето се налагало защото Цветелина Бориславова щяла да внася и съхранява там химикали за зърнопроизводството и й били нужни големи закрити складове. Ние се надявахме да се развиваме еко и био, а жената до нашият премиер крои планове да ни засипва с още химикали. Дано това да остане слух.
До коментар [#34] от "Judjuk": Ехооо - как е животът там горе на Марс? "Втора реколта от царевица?" - сигурно засята в сухите стърнища през юли?!? А дали се сее слънчоглед и царевица - вие не пътувате ли из България? Земеделието не се "оправя" - тези производства отдавна са надминали равнището на ТКЗС-тата.
[quote#38:"tzvetkov"] "Втора реколта от царевица?" - сигурно засята в сухите стърнища през юли?!?[/quote]
Ти си малък и не знаеш. Аз помня всичко и мога да сравнявам. Климатичните условия не бяха чак толкоз лоши, но не бяха и много по-добри. Имаше мелиорации обаче. Онова земеделие беше не в пъти, а десетки пъти по-добро от сегашното. Онова време няма да се върне. Земеделието грохна 5-6 години преди прехода.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
vladek
Рейтинг: 494 ЛюбопитноДайте им субсидия още от нашите данъци.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.conTXT
Рейтинг: 796 ВеселоХубаво, но производството на пшеница е с ниска добавена стойност. Хубаво би било статията да е със заглавие:
Реколтата от компютри е най-добрата от 1980 г. насам
дерибеев
Рейтинг: 2992 Веселотова е добре . стигнахме реалност от 1980 г . засега при пшеницата , след година две може и при зеленчуко производството . след 15 -20 години ....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2791 НеутралноДобра новина.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !До като спрат субсидиите !
zidane
Рейтинг: 733 Неутралнохубави вътрешнобраншови новини. при хлебарите обаче я маята, я бензина ще поскъпнат рязко, така че излишък, в този му вид, не интересува пенсионера-гласоподавач.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2791 ВеселоДо коментар [#3] от "дерибеев":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Недей така колега.....дразниш !
дерибеев
Рейтинг: 2992 Любопитно[quote#2:"conTXT"]Хубаво, но производството на пшеница е с ниска добавена стойност.[/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васе как да е ниска , семе 30-35 кг добив 600кг . за компютрите няма да усетиш как ще минат 10 години
Бай Благой
Рейтинг: 667 НеутралноБраво на Бойко Борисов! Сигурно той нещо е направил, че да ни се падне такава благодат!
aralambi
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#0:"'статията"]единственият влошен показател е средната цена [/quote]
Влошен за производителите, за нас би трябвало да е подобрен. Не че ще намалят цената на хляба де.
StanDim
Рейтинг: 458 НеутралноИ от колко млн. дка е това "свръхпроизводство? И колко млн. дка са били 1980?
А колко десетки култури бяха суспендирани, защото не са субсидирани?
pet_fire
Рейтинг: 5760 ВеселоНищо не пише за цената на хляба. Ще стане ли 0.26 ст като през 1980 г.
alabalko
Рейтинг: 517 НеутралноДо коментар [#1] от "vladek":
държавата лесно може да си върне субсидията, като наложи 10% плосък данък върху рентата
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5396 ЛюбопитноЖалеещите за ТКЗС-тата нещо да кажат?
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандераaralambi
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#2:"conTXT"]Реколтата от компютри е най-добрата от 1980 г. насам[/quote]
Колко компютри са се произвеждали в България през 1980? По-точно, колко компютри са сглобявани в България през 1980, с вносни части и по откраднати лицензи? Колко % от населението имаше компютри през 1980?
Сега по разни фирмички на младежи се сглобяват с вносни части много повече компютри, и повече от половината от населението има компютър или таблет.
venelingeologia
Рейтинг: 1319 НеутралноДано догодина надминем! Това добре, ама другото не радва...
Индиана
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#11] от "pet_fire":
Може, ако заетите с хелбопроизводство започнат да получават по 120лв заплата, и да имаме 2 вида хляб, както през 1980.
cio
Рейтинг: 255 ВеселоДо коментар [#11] от "pet_fire":
cioМоже, но тогава и заплатата ти ще стане 130 лева. Съгласен ли си?
yavooor
Рейтинг: 1147 НеутралноМонсанто са дали от хубавите семена заради мигрантите.
Роси
Рейтинг: 7370 НеутралноТова разбира се се дължи на ГЕРБ и лично на министър Танева.
''zms15783''
Рейтинг: 515 ВеселоБравос
Todor Plamenov
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#19] от "Роси":
Глупости.Откак Радан Кънев излезе в опозиция,накара всеки в тая държава да си гледа по-добре работата.
Роси
Рейтинг: 7370 НеутралноДо коментар [#21] от "tosho_toto":
Не ви разбрах.
Todor Plamenov
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#22] от "Роси":
Казвам,че според коментарите на опозицията,когато се случва нещо положително,то за него управляващите нямат принос.
Oggie Petkov
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#7] от "дерибеев":
Принадената стойност идва, когато продаваш не жито, а брашна или бисквити примерно, както правят други държави, които дори не произвеждат жито.
Роси
Рейтинг: 7370 НеутралноДо коментар [#23 от "tosho_toto":
Ами то е същото, като това, Радан да е пречел на високите добиви.
plamenss
Рейтинг: 1205 НеутралноВарненските и Добрички прекупвачи и далавераджии харесват тази новина.
charlesdegaulle
Рейтинг: 774 НеутралноГодината (климата, времето!) беше щедра. Добра вест!!
UJC4040
Рейтинг: 559 ВеселоНе, не може да бъде! Повече от ТКЗС-тата, гнусна лъжа. Т.Н. колеги дерибеев и еребос, от БКП и ГКП, веднага ще ме подкрепят. И Танева да се маха, как може да си измисля! Пшеница без ТКЗС е като ... без .... Не може.Точка.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.Todor Plamenov
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#25] от "Роси":
Пак не си разбрала.Причината за по-ниските добиви и количества през миналата година е неадекватната политика на правителството.
Даже и тази новина е лоша защото земеделците произвеждали само пшеница,а не бисквити и курабийки за да принасят по-голяма стойност на продукцията.
ivaniivan
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#7] от "дерибеев: Дерибеев, като е толкова просто и лесно,що не се заемеш със земеделие, А!
smehur_co
Рейтинг: 576 НеутралноНовината наистина е хубава.
Вяра. Надежда. Любов.Питам се защо при толкова много зърно качеството на хляба... ъъкъ... спомням си баба ми ме пращаше за ляб в оремагът и купувах по 10 самуна... 7 Типов за прасетата и 3 Добруджа... за по големите прасета, и идваше газката с още парещ хляб та на път за дома си омитах половин самун... ама беше вкусен, еееех времена...
valtoro
Рейтинг: 950 НеутралноНе очаквам цената на хляба и
другите производни да падне !!!
proizvoditel
Рейтинг: 796 НеутралноГоляма хвалба, няма що. Внасяме си семената, торовете, отровите, техниката, инвентара... Квото произведем го прибират и изнасят ТИМ. А фермерите получават бруто приходи от порядъка на 120 лв./декар. Като дадат 60-110 лв. рента какво остава за другите разходи. Отровите, с които пръскат от типа на "раундъп" унищожиха пчелите и зеленчуците на селяните дори в личните им домове по селата. А вие поощрявате тази идиотщина със здрави субсидии. Това е най-неефективното използване на актива "обработваема земя". Явно всичко се прави за едни мафиоти - износители, които са си назначили свое правителство.
Judjuk
Рейтинг: 2746 НеутралноЕх, все пак една добра новина да сгрее сърцето на бедна майка България. По времето с което сравняват веднага след жътвата се сееше втора реколта царевица. Сега царевица май въобще не сеят, а пък слънчогледа тази година пак изгоря. Зеленчуци и плодове са само внос, а даже и чесън няма. Земеделието скоро няма да се оправи. Водния баланс е отрицателен, хидромелиорации няма. Нито един нов язовир не построиха.
Judjukcitoyen
Рейтинг: 1459 ЛюбопитноТова е много добра новина!
RUSE
Рейтинг: 611 НеутралноДо коментар [#33] от "proizvoditel":
не съм избягал+++ Абсолютно съм съгласен с всичко написано.
Бих добавил една информация, която дочух оня ден. Най-доброто ни дунавско пристанище Пристанище Русе - Изток здраво работи по бъдеща концесия, която щяла да го раздели на двама различни концесионера. Разделянето се налагало защото Цветелина Бориславова щяла да внася и съхранява там химикали за зърнопроизводството и й били нужни големи закрити складове. Ние се надявахме да се развиваме еко и био, а жената до нашият премиер крои планове да ни засипва с още химикали. Дано това да остане слух.
voxy
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#11] от "pet_fire":
twitter.com/voxybgна никой не му пука за цената на хляба, защото вече не ядем основно хляб както е било по времето на комунизма, не случайно 69% отива за износ
tzvetkov
Рейтинг: 226 НеутралноДо коментар [#34] от "Judjuk": Ехооо - как е животът там горе на Марс? "Втора реколта от царевица?" - сигурно засята в сухите стърнища през юли?!? А дали се сее слънчоглед и царевица - вие не пътувате ли из България? Земеделието не се "оправя" - тези производства отдавна са надминали равнището на ТКЗС-тата.
Judjuk
Рейтинг: 2746 Неутрално[quote#38:"tzvetkov"] "Втора реколта от царевица?" - сигурно засята в сухите стърнища през юли?!?[/quote]
JudjukТи си малък и не знаеш. Аз помня всичко и мога да сравнявам. Климатичните условия не бяха чак толкоз лоши, но не бяха и много по-добри. Имаше мелиорации обаче. Онова земеделие беше не в пъти, а десетки пъти по-добро от сегашното. Онова време няма да се върне. Земеделието грохна 5-6 години преди прехода.