БДЖ прави дружество за ремонт на локомотиви

БДЖ прави дружество за ремонт на локомотиви

© Юлия Лазарова



Холдинг БДЖ" планира да създаде ново дружество - "БДЖ Сървисиз", което да ремонтира локомотивите на превозвача. Това съобщава в. "Стандард".


Наскоро се наложи "БДЖ Пътнически превози" въведе промени в графика на движение заради старите локомотиви и проблемите с ремонта им, които идват от натрупаните дългове към локомотивните предприятия.


Предвижда се от ноември новото дружество да поеме ремонта на всички локомотиви и вагони на товарния и пътническия транспорт.


Според същото издание русенският завод "Експрес сервиз" отказва да приема за ремонт локомотиви на БДЖ, а "БДЖ Кончар" дори е завела дело за неплатен ремонт на 10 машини.

Ключови думи към статията:

Още от Компании

Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Ти да видиш?!?
    Че и преди 80г. БДЖ си имаше локомотиво и вагоно ремонтни предприятия. След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото?

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  2. 2 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 617 Неутрално

    [quote#1:"traveler1"] След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото?[/quote]

    Това е същността на "реформите".

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    От пусто в празно...

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Поредната КУХИНА в БДЖ.

  5. 5 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 886 Весело

    До коментар [#1] от "traveler1":

    Е да ама и се понаправиха "рИформи", преструктуриране по "модела" на Световната банка, "привличане" на инвестиции и други полезни дела на "прехода"..... !!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2736 Неутрално

    [quote#1:"traveler1"]

    Ти да видиш?!?
    Че и преди 80г. БДЖ си имаше локомотиво и вагоно ремонтни предприятия. След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото? [/quote]
    По-яко е да намерят някое депо като онова в Полша да дават по 1 милион за отремонтиран локомотив!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на simulant1
    simulant1
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Всъщност най-добре е да пуснат реалната конкуренция и в пътническите превози (не само в товарните), та БДЖ пътнически превози да се освести или окончателно да замине в небитието. В Чехия например, откакто има конкуренция в пътническите превози, жп услугите дръпнаха напред със светлинни години и ЧД (чешкото БДЖ) беше принудено да се съобрази (ама много) с конкуренцията.

  8. 8 Профил на rado_sv
    rado_sv
    Рейтинг: 568 Неутрално

    На тези всичко им е само на теория. Чакам да се случи и нещо на практика!

  9. 9 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 616 Весело

    Като си разтуриха, изпосъбориха, ограбиха и продадоха на безценица сума ти заводи и депа, сега ще гонят Михаля..
    Откъде ще намерят специалисти за тази дейност...сигурно от пейките по градинките, ако има останал някой и друг пенсионер!
    Цялата работа е ала-бала ....да се пооткрадне нещо .

  10. 10 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Според същото издание русенският завод "Експрес сервиз" отказва да приема за ремонт локомотиви на БДЖ, а "БДЖ Кончар" дори е завела дело за неплатен ремонт на 10 машини.
    -----------------------------
    Първоначално си помислих, да не са забравили за "Вагоноремонтен завод - 99" АД??? Но като прочетох последния абзац, май работата е ясна. Предполагам, че на гореспоменатото дружество не им се занимава да се опарят от контакти с БДЖ.

  11. 11 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    Шефовете на БДЖ се справиха с всички присъщи дейности и вече ще напъват да се занимават с ремонти. Явно имат пари за раздаване ..... на приятели.

    подпис
  12. 12 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1183 Неутрално
  13. 13 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#7] от "simulant1":

    Това в България няма как да стане. Не е проблем собствеността, а кратуните които управляват компанията. Дали имат мозък и дали се навеждат на лобитата в транспортния сектор.

  14. 14 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 530 Разстроено

    Български Драматични Железници.

  15. 15 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ох, котьоооооо! Колко хора станаха милионери покрай тая дупка, наречена БДЖ.

    Every cradle is a grave.
  16. 16 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Ами то имаше на времето, ама остана голо поле и вагони ремонтирахме

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4635 Неутрално

    значи няма да си платят дълговете - МОШЕНИЦИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#13] от "neznaiko.bg":
    е точно до собствеността опира пак работата.

  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    [quote#7:"simulant1"]В Чехия например, откакто има конкуренция в пътническите превози, жп услугите дръпнаха напред със светлинни години и ЧД (чешкото БДЖ) беше принудено да се съобрази[/quote]

    Откакто транспортът зае мястото на енергетиката като отрасъл-хранилка за олигархията, там пазарът стана мръсна думичка.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  20. 20 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#18] от "eurogi":

    Иди го обясни това на Дойче бан.

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4635 Неутрално

    Поредните срамни гробарски мушингии.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#20] от "neznaiko.bg":
    Хех...ако си мислиш,че в Дойче бан няма злоупотреби...Просто там парата е доста повече...

  23. 23 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#22] от "eurogi":

    Със сигурност има злоупотреби, но това е най-големия превозвач на пътници и товари в Европа. И е държавен. Така че не е проблем това кой е собственика, а какви са умствените му възможности. От поне 20 години БДЖ и инфраструктурата се водят умишлено към това трагично състояние.

  24. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2726 Неутрално

    До коментар [#22] от "eurogi":

    Не е въпроса, дали има злоупотреби...! Където има голям поток пари, винаги се намира, някой да топне човка в медеца! Въпроса е "течовете" да се сведат до около 10-15%-та, не като при нас, вече да гонят 50-60%-та и да се чудим, защо не върви!

    Бивш tww09306483.
  25. 25 Профил на Федор  Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 900 Неутрално

    До коментар [#1] от "traveler1":

    Продадоха го на Черепа навремето. И завода в Русе, и завода в Дряново. Това не е умишлено сриване, както твърдите, а е честна и почтена "приватизация", защото всички знаем, че "Държавата е лош стопанин"

  26. 26 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2230 Весело

    Идват едни пари (600млн) от към концесията на софийското летище, и нЕкои наши момчета ще трябва да ги пресрещнат...

    "Очаква се през септември Европейската комисия (ЕК) да се произнесе положително за държавната помощ, която Холдинг „Български държавни железници“ (БДЖ) се предвижда да получи от бъдещата концесия на „Летище София“....
    Имаме потвърждение от комисаря по въпросите на конкуренцията Маргрете Вестагер, че нотификацията ще бъде одобрена и сумата ще бъде окончателно определена... за да може да се правят инвестиции в подвижния състав... Обсъжданата сума с ЕК е около 600 млн. лв."
    от Инвестор.БГ 06,07,2016г

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  27. 27 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2230 Весело

    [quote#23:"neznaiko.bg"]Със сигурност има злоупотреби, но това е най-големия превозвач на пътници и товари в Европа. И е държавен. Така че не е проблем това кой е собственика, а какви са умствените му възможности. [/quote]
    Ъ-ъ-ъ, тези ги нищехме преди месеци, че тамошния собственик, държал цените на автобусните билети високи, та да не му измъкват клиентите от пътническите вагони... Ма намери си го де, Дневник си има търсачка.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  28. 28 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Наскоро чакахме един час /през нощта/да дойде друг локомотив, защото нашия отказа малко след като тръгнахме.....попитах шафнера ,защо не крадат по-малко "ония"в София, че да купят 3-4локомотива....а той ми отговори : да не са луди !!!!!

  29. 29 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#27] от "gost22":

    Не съм видял такова твърдение или явно нямаш добра памет. Кой може да наложи високи цени на автобусни превози? Доскоро обаче Дойче бан имаше монопол върху дългите пътувания. Тоест не се издаваха лиценз за автобусни линии на дълги разстояния. Имаш избор между влак или самолет.
    Отделно Дойче бан имаше право да извършва и автобусни превози, докато на БДЖ е забранено.

  30. 30 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7001 Неутрално

    Най-голямата грешка на държавата, относно БДЖ, е пускането на много частни автобусни превози по линии, по които се движи железопътен транспорт. Още Хитлер го е проумял и забранил. Там, където се движи влак, няма да се движи автобус. Иначе сигаме до празни влакове, които са толкова жалки,че стават само за скраб.

  31. 31 Профил на Федор  Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 900 Весело

    До коментар [#30] от "Роси":

    Така е, Роси. Така е.
    Сега може да погледнете трасето на бъдещата "Магистрала "Хемус"" и да попитате дали случайно не дублира ЖП магистралата София - Горна Оряховица - Варна

  32. 32 Профил на Kamen Iliev
    Kamen Iliev
    Рейтинг: 42 Неутрално

    Добре че след футболния отбор, който си направиха, ще има и нещо по тяхната дейност все пак. Голяма бъркотия е в БДЖ, не се знаят вагоните къде са им, големи дългове, кражби, оттам трябва да се започне да се действа.

  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7001 Неутрално

    До коментар [#31] от "Грантов Демократ":
    Какво общо има магистралата с това, което написах.

  34. 34 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Бая ремонти ще трябва да правят.

    marinov1018
  35. 35 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2230 Весело

    [quote#29:"neznaiko.bg"] Тоест не се издаваха лиценз за автобусни линии на дълги разстояния. [/quote]
    Ми това какво е, ако не е контрол върху автобусния билет по конкурентна дестинация (в случая липсата му)... Ей, ще умрете от някоя печатна грешка щото хич не схващате смисъла зад думите в изречението.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  36. 36 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    Уволняваме Москов днес ,до края на деня назначàваме Нечò Неев/ министъра с отрицателна самоценка/ за шеф на БДЖ.
    От утре композициите ще пристигат 5мин по рано. Годината БДЖ ще прикл. на 0 а следващата ще е на печàлба.
    Може и да продължим и с този министър.След няколко години и той като Ц.Василев ще иска да е мин.председател.
    Боко опичàй си акъла.Много крадят бе,ще ти издърпат килимчето накрая.Бий през ръцете.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK