Колко българи не желаят да работят и защо (графика)

От 2003 г. досега броят на хората до 64-годишна възраст, които се чувстват стари, се е свил над два пъти.

© Юлия Лазарова

От 2003 г. досега броят на хората до 64-годишна възраст, които се чувстват стари, се е свил над два пъти.



Тази седмица Националният статистически институт оповести данни за заетостта през четвъртото тримесечие на 2016 г. От тях се видя, че близо 1.5 млн. души на възраст между 15 и 64 години са извън работната сила, тоест не се водят нито заети, нито безработни. Това е една трета от населението в тази възрастова група. От тях 1.2 млн. души не желаят да работят като изтъкват различни причини - обучение или повишаване на квалификацията, здравословни проблеми, усещане за старост. Една четвърт или близо 300 хил. души пък казват, че не искат да работят по лични причини.


Сравнението с данните за същия период в предишни години показва, че неработещите по лични и семейни причини се увеличават, докато всички останали категории се свиват. Например от 2003 г. досега броят на хората до 64-годишна възраст, които се чувстват стари, е намалял над два пъти. С близо 20% по-малко са учещите.


Вижте промените през годините в графиката.

Ключови думи към статията:

Коментари (173)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3981 Любопитно

    Тази графика дали обхваща циганите които лежът на соц.помощи и недоучилите които лежерно живеят от залгания и вечно мрънкат?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  2. 2 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Четирите причини общо го добутват до 1,15 милиона души. Къде се губят тогава 350 000 до 1,5 милиона? Или пак имаме епидемия от 'журналистикус булгарикус' - пишем безкритично и без да мислим, важното е брой думи да има и нещо да се публикува?

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Любопитно

    Хайде да го кажем по-иначе
    КОЛКО германци французи белгийци
    и прочее биха работили за
    БЪЛГАРСКИТЕ ЗАПЛАТИ

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Тука трябва да се дефинира и понятието РАБОТА. Това, че нЕкой се е закачил за нЕкоя заплата, означава ли, че работи ???

  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    1.5 млн. души на възраст между 15 и 64 години са извън работната сила, тоест не се водят нито заети, нито безработни.
    -------------------------------------------------------------------------------

    Аллооооууууу
    КОЛКО от тези милион и половина
    са РЕДОВНИ УЧЕНИЦИ И СТУДЕНТИ
    ЗАЩО и такива включвате в бройката
    КОЛКО от тези милион и половина
    са временно заети в чужбина
    В смисъл отиват на сезонна или друга
    непостоянна работа и се връщат
    с припечеленото докато не го изплюскат
    и отидат отново на гурбет
    И още и още
    Много несръчно и непоказващо нищо
    опит за изследване е това

  6. 6 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 542 Неутрално

    [quote#3:"Hawaii"]Хайде да го кажем по-иначе[/quote]
    Хайде да го кажем по-иначе - на света само "германци французи белгийци" ли има, защото след това "и прочее" бих ти изредил много, ама много нации, които биха се радвали и на българските заплати! Всъщност биха се радвали дори да са живи!
    На Хитлер приписват едни мисъл, който не знам дали е негова, но е 100% вярна - "Всяко поколение има нужда от една война"! Дали в следвоенна Европа, германци, французи и белгийци са мрънкали, че заплатите им не са като в Щатите? Не - радвали са се, че са оживели, че има мир, че имат хляб и вода и с много, ама много труд са изграждали това, което сега имат!

  7. 7 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Пълна глупост е това "изследване"... Една трета от тези неработещи са по чужбина... Една трета са студенти...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  8. 8 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Сума народ знам такъв-млад прав мъж,цял ден зяпа филмчета,дреме на някое кафене и чака майка му да му прати от Гърция или Испания 300 евро за месеца...

  9. 9 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    [quote#3:"Hawaii"]Хайде да го кажем по-иначе
    КОЛКО германци французи белгийци
    и прочее биха работили за
    БЪЛГАРСКИТЕ ЗАПЛАТИ[/quote]Доктор Чирков говореше нещо подобно за българските лекари - Нашите лекари отиват да работят във Великобритания,Германия,Норвегия,а британските,германските,норвежките отиват да работят в САЩ.

  10. 10 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Кога ще оправим ТЕЛКовете на римската част от населението? И имаме ли истинско желание да го направим?

    malart.blog.bg
  11. 11 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1086 Весело

    С броя на учащите,пенсионерите и регистрираните в бюрата надминахме 8 млн

  12. 12 Профил на lynyrdS
    lynyrdS
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Първо не желаят да учат... Второ в училище много не ги и карат да учат.. после като останат неграмотни разбират че цял живот могат да работят само нещо като боклукчии... после обществото криво че помощите не стигат..

  13. 13 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Живеещите в чужбина българи (дори повече от 25 год.) не се отрегистрират от бълг.адрес и прецакват всяка статистика, занимаваща се с НЕ-хора (негласуващи, неработещи, нехарчещи пари) базирайки върху допитване на 1000 реални неработещи в страната и после екстраполирайки резултатите върху милион фантомни жители.

  14. 14 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 264 Гневно

    Една е истината, не искат да работят за чорбаджии за 400 лева заплата!

    С тези пари не може да се живее, но не може и да се умре! Вегитиране по български!

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  15. 15 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    Малка информация за София:
    Карта за градския транспорт: 62 лева. С маршутките и такситата, когато закъсняваш - 100 лева за транспорт.
    двойка кебапчета с картофи/ 1 голям дюнер/ една салата с бургер - минимум 5 лева на ден. 100-150 лева за храна
    1-2 излизания с колеги, не повече, колкото да не си пълен темерут - 50 лева

    Тоест 300 лева, само за това че работиш. Който нормален човек ще иска да работи, примерно за 500, когато може вкъщи да прави нещо и да докарва 100-200 лева на месец

    15.02.1989 - 07.02.2018
  16. 16 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#8] от "eurogi":

    +++++
    Някой да го каже
    Сред потопа оправдание за заплатите-циганите- и пр
    Повечето не работят защото могат да живеят и така - някак си
    Помощи - роднини - едно друго
    И също - Не умеят нищо и не искат да се напнат да се научат
    Има недостиг на кадри - и то с нелоши заплати
    Но заплата за висене с ръцете в джоба и нищо неможене в частния сектор не плащат

  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    До коментар [#15] от "Лосион Бояришник":

    Тази сметка за разходите за живот е валидна за всеки голям град.
    За Лондон и Ню Йорк е още по-брутална.

  18. 18 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 880 Неутрално

    [quote#14:"Кърт Вонегът"] Една е истината, не искат да работят за чорбаджии за 400 лева заплата! [/quote]
    Друго си е да чакаш пред компа да дойдат на власт социтата, и да я утроят зарплатата

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  19. 19 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#8] от "eurogi":
    Прав си, но защо майка му работи в Испания, а не в България!

  20. 20 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#1] от "Messerschmitt":

    *лежАт
    Като говорим за недоучилите

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  21. 21 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#14] от "Кърт Вонегът":

    Направете вие фирма и бъдете добър чорбаджия - дайте 1500
    Само- не начислявайте тази заплата в цените на продуктите и услугите си в България - щото няма да ви ги купят
    Всички искат сиренето по левче и услугите - безплатно
    А - и също - предвидете обучение от А до Я - и то постоянно- защото тъкмо ще обучите някого за своя сметка - ще дойде следващият
    Те нещата са вързани драги Кърт

  22. 22 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#19] от "psz58488391":

    Щото Испания има ниво на БВП - което значи - и цени и заплати - поне два пъти българското
    300 евро в Испания са 300 лв в България
    Печели ги там - харчи ги тук
    И така ще е винаги - страните имат различен стандарт и различна структура на разходите за живот
    Недоумявам винаги с какво това е аргумент за каквото и да било

  23. 23 Профил на regin
    regin
    Рейтинг: 213 Гневно

    [quote#0:""]тоест не се водят нито заети, нито безработни[/quote]
    Малко вероятно е статистическият институт да не е запознат с условията на труд и заплата в страната. Има редица "бизнеси" включително Банк Париба, които работят с граждански договори.
    Като чета подобна статистика и съответния памфлет, който обвинява жертвата, че не си плаща осигуровките, та да й се зачете стаж, направо се вбесявам. Малко вероятно става въпрос за ромско население само!

  24. 24 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 264 Любопитно

    Причината да не работят е само една!Работодателите им дават прекалено високи заплати,и те срещат огромни затруднения,докато ги изхарчат!

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  25. 25 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    Тоя свят си такова мамата.
    Закривай!

    Апокалипсисът апокалиптичен
  26. 26 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 713 Неутрално

    В България не е модерно да се работи. Модерно е да се краде. Модерно е да се правиш, че работиш, като изготвяш проекти по еврофондовете, т.е. школуваното от времето на комунизма създаване на боя от пръдня. Модерно е да се друсаш, да проституираш по пътищата, да си сутеньор, да теглиш необезпечени кредити още на 18 г. възраст, да си крадец, да обираш и залагаш в заложните къщи, да прахосваш огромни суми, всички спестявания на семейството в удобните за целта ХИЛЯДИ КАЗИНА И ИГРАЛНИ ДОМОВЕ във всички малки и големи градове, от край до край на просторната ни родина- просторна, защото намаляваме със стотици- хиляди със всеки изминал ден. В управлението на страната се настаняват новоизлюпени пъпеши завършили Сорбоната, но никога не били на студентска бригада в Подем -Плевенско. Затова и надежда за промяна НЯМА!

  27. 27 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2323 Неутрално

    "Една четвърт или близо 300 хил. души пък казват, че не искат да работят по лични причини."

    Тези хора на практика са в сивия сектор. - не плащат дан ъци и не се осигуряват...

    I Want To Believe
  28. 28 Профил на Кърти Вонегът
    Кърти Вонегът
    Рейтинг: 264 Весело

    [quote#21:"janeausten"]Направете вие фирма и бъдете добър чорбаджия - дайте 1500 [/quote]

    2000 година съм плащал на българи от 1800 до 2400 марки!

    Може, ако не си чорбаджия!

    Левичарството е детска болест на дементни бивши комунета, сега се пишат за "десни"!
  29. 29 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#15] от "Лосион Бояришник":

    Аз не знам тия заплати от по 300- 400 лв откъде ги вадите
    В София - сега- стартова заплата под 800-900 не знам да има
    Познавам шофьори - чистачки - портиери и пр наети на 600-700 лв отпреди и неувеличавани - но - поне в сектора на услугите в който аз работя - новоидващи направо отиват на 1000 и повече
    Средната работна заплата по статистика е 1000 лв - доколкото знам
    Ако ще обсъждаме - дайте с факти Или с наблюдения от реален опит напоследък

  30. 30 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    До коментар [#1] от "Messerschmitt":

    Ромите са основните НЕжелаещи да работех

  31. 31 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Аз съм в нищожният по размер софтуерен сектор в провинцията и не се оплаквам, но ми става тъжно и направо гневно когато гледам около мен работещи хора (на пълен работен ден и в съботите), които наближават 30-те и все още не могат да си позволят дори да излязат под наем, или да си спестят едни 1000-2000 лева.

    Парите им стигат колкото да се виждат с приятели, да си купят един лаптоп и смартфон, и евентуално някоя 20-годишна трошка. Просто доходите са вън от всякаква разумна пропорция спрямо нуждите на един възрастен индивид, който иска да постигне някаква независимост. Това е истинският модерен геноцид.

  32. 32 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#28] от "Кърт Вонегът":

    Е и - какво точно ми казвате с това
    Ако сте плащали в Германия - това изобщо не е много- ако сте плащали в България - за каква работа и на колко души - за износ ли - за у нас ли
    А и нещо в минало време ми говорите
    Сега сме в 2017 - не в 2000
    Ако спомените ви за България са от епохата на марките - освежете малко с нови факти

  33. 33 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#17] от "Ф.Нинов":

    Тази сметка за много градове е валдна, ако смяташ наема. За София проблемът е че се обезсмисля, самото ходене на работа. Въобще не говоря за наем от 4-500 лева

    15.02.1989 - 07.02.2018
  34. 34 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#27] от "2.5":

    Не са
    Висят на родители и съпрузи
    Защо е толкова трудно да се приеме фактът че в България една трета от хората не работят и не искат да мърдат - и са издържани от останалите
    Работят само половината - и от тях една трета държавно
    И няма да дойдат чужденци да направят фирми и да наемат половината дето не мърда - щото тя не иска и не може нищо
    Виж - държавата да ги наеме и да им плаща щото са електорат - всички искат Дали парите за това ще дойдат от данъци и удушаване на работещите или външни заеми - което е същото но с ефект след 15 години - на никой не му пука

  35. 35 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#29] от "janeausten":

    И аз лично работя за пъти повече от 7-800 лева
    Мога да си плащам ипотеката, колата и да си издържам семейството, за мен грижа не бери.
    Но в кафенето на 12 часова смяна в Гео Милев заплатата е 700 лева.
    В ЦБА, който е до работа - 500 лева
    В магазинът за врати, в една пресечка на Благородна момичето на 540, но я осигуряват на минимална

    15.02.1989 - 07.02.2018
  36. 36 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2606 Любопитно

    До коментар [#13] от "Ф.Нинов":

    Как се отрегистрираш от български адрес?

    Модератора е неадекватен!
  37. 37 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#31] от "blowfish":

    Доходите не се определят според нуждите - при капитализма
    А от търсенето и предлагането на работата която вършат вашите познати
    Не че ми харесва - това са фактите
    В България масата фирми и работодатели са много дребни - тоест все същият българин е и от двете страни - като работодател и работник Винаги ми е било тъжно и страшно как всеки е тарикат до смърт от своята страна - но реве страшно като попадне от другата Като продаваме - искаме да ударим по две
    Като купуваме - рев до бога как ни дерат и колко изнемогваме

  38. 38 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    До коментар [#33] от "Лосион Бояришник":

    В София обаче заплатите са над 1000 лв.
    Има доста по 2000 лв. , някои компютърджии правят дори над 5000 лв, а шефове над 10 хил. лв.

    Дори и да не си заслужава хора ходят на работа , защото смятат, че ще се развият.
    След дипломирането си мой познат е започа работа в София по време на Виденовата зима като в началото се е цанил да работи без пари само и само да го вземат някъде. След 3 месеца се е цанил да почнат да му плащат. После повече. После е сменил десетки работодатели.
    След това става самоснователен и сега е милионер. Непрекъснато се образова и квалифицира.

  39. 39 Профил на sheldonm
    sheldonm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    А най-много обичам, когато някой частник започне да обяснява колко са калпави работниците и как не заслужават повече и как той и да искал не може да им даде повече. Просто типичните български чорбаджии са на принципа колкото по-малко за бачкерите, толкова повече за мен.

    При 5 човека персонал и 10000лв чиста печалба на месец, защо да им плати по 1500 и да вземе 2500, като може да прибере той 7500 и да им даде по 500лв. Ето там е разковничето на всички мутри/бизнесмени в БГ и любовта на хората към тях.

    А когато гореспоменатия кара колата за 100хил., живее в къща за половин милион и обяснява, че не може да дава повече от 500лв резултатите в работния сектор са такива каквито са в момента ... трагични.

  40. 40 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#22] от "janeausten":
    Въпросът е, защо там може да отдели 300 евро, а тук не може?

  41. 41 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#35:"Лосион Бояришник"]Но в кафенето на 12 часова смяна в Гео Милев заплатата е 700 лева.
    В ЦБА, който е до работа - 500 лева [/quote]

    Ето това е истинският проблем в България – ситият на гладния не вярва. Имам много приятели програмисти, които по Европейски стандарт са евтин пролетариат, обаче тук го раздават по-убедени капиталисти и от шефовете си и упрекват "необразованите глупаци" които заслужават да вземат 4 пъти по-малко от тях.

  42. 42 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    До коментар [#36] от "ivan_":

    Отива се в общината отдел "Адресна Регистрация" и се попълва бланка за смяна на адрес, например от Младост 1, блок 1 на Wall Street 1, New York

  43. 43 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6221 Неутрално

    ..."близо 1.5 млн. души на възраст между 15 и 64 години са извън работната сила"

    Обезпокоително число за застаряваща България

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  44. 44 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#35] от "Лосион Бояришник":

    Искате ли да опитате да дадете на момичетата от кафенето вашето ниво на заплата - и да продавате кафето на същата цена
    И смятате ли че в Коста Кафе в Лондон за 12 часова смяна дават нещо по-различно - по лондонски цени - разбира се
    Също - за колко време и на каква цена за фирмата работодателят ще замени вас ако се наложи - спрямо собственикът на магазина - ако трябва на назначи друго момиче да подава стоките и прибира цената в касата
    Леснозаменимият като умения и ниво на предлагане труд навсякъде по света е лошо платен Просто числата са други
    Изобщо не казвам че няма дисбаланси - и то срамни - учителите например Но с общ аршин не става Социализмът опита - 40 години

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    Спорът се обърна към идиотската тема за лошите чорбаджии и ниските заплати, а гениалният Роджър даже видя, че хората си били искали комунизма.
    А всъщност, от управленска безкадърност имаме създадена структурна безработица, при това в най-тежкия й вид, и в допълнение - пълен провал в образованието. Което пък в бъдеше ще създава още структурни проблеми.
    Така става когато си имаш синекурен и удобен статистически институт, който ти дава удобни за управлението ти данни.

    А, да, Костов е виновен.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Това всеки го знае. По-добре пуснете статистика откъде намират пари да живеят като не работят. Скоро четох някъде за артистката Ваня Цветкова " на работа в България или безработна в Америка." Имало някакви правила в щатите за минимален доход на месец, нея това я устройвало. Ако и тук има подобни неща, що се чудим.

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#39] от "sheldonm":

    А защо ти не станеш частник и да даваш разкошни заплати?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    Стига сте промижали мозъците на хората с глупости!!!
    И некои от коментиращите дето повтарят образование, каква е файдата като повече места са с връзки. Ако идете на интервю некаде и е с връзки или др кандидат е руса мацка с големи ц*ци ако ще в Йейл и харвард да сте завършили не ма да ви земат. отделно т.нар високи заплати в бг около 1000 евро нето са колко помощите за социално слаби в западна европа - пълен смех

  49. 49 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#40] от "psz58488391":

    Може
    Може и 3000 Зависи за какво

  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#48] от "markblog":

    Да бе, верно, я да закриваме образованието изцяло.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    Тука тия милиони за нищо ги нямате. Що не работели 1.5М човека? Аз що не виждам предложени от работодателите 1.5М свободни работни места. Има едно нещо, което се нарича математическа логика. Няма как на предложени 30К работни места, да заработят 1.5М човека, които са без работа. Дори няма как да се настанят и само 10% от официално безработните.

    мурзилка
  52. 52 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1920 Любопитно

    "не се водят нито заети, нито безработни" - не е въпросът във "воденето", защото която и да е работа трябва да се прави с желание, да удовлетворява, да не е на ръба заплащането, да има полза за всички. Така нареченият "капитализъм" не допуска недоволството да спъва развитието му, но БГ бизнесът е на около 100 години от съвременните икономически отношения, та ще има още графики, от които няма да следва нищо. Инвестициите са и в хората, но пък колко ли от наемната работна ръка са "хора", поне според заплатодаващите.

    Коментиране на анализираното, вече...
  53. 53 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Поредното доказателство, че има нещо изкривено в социалната и обществената ни структура и ще трябва в даден момент тотално да се преосмисли всичко, какъв е смисъла и целта на живота и кой е правилния живот, дали човек трябва да бъде просто една бръмка от икономиката, кариерен кадър който да се бъхта като робот по 8-9 часа на ден за да може да живее или има и друг начин.

  54. 54 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    пич образожанието отдавна е закрито и е определена съдбата за предлагане на нискоквалифициран труд на ниски цени..

  55. 55 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#48] от "markblog":

    Кога последно бяхте на интервю в частна фирма - ама- поканиха ви - щото сред стотиците неграмотни молби и биографии - вашата барем беше с верен телефон - име - и си бяхте направили труда да прочетете за какво кандидатствате и да смените името на фирмата от предната молба
    И за какъв к@р му е на работодателя да плаща заплата на мацки - че и да обявява конкурси за целта
    Ако иска мацки - има трилион сайтове И студентки търсят спонсор - по-евтино ще му излезе Ако иска с връзки - пита си връзките да му посочат някой - вместо да да троши време да интервюира

  56. 56 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#28:"Кърт Вонегът"]2000 година съм плащал на българи от 1800 до 2400 марки! [/quote]

    До коментар [#28] от "Кърт Вонегът":

    ПОРАДИ ТОВА ЧЕ МАРКАТА СЕ ИЗРАВНИ С ЕВРОТО ЗНААЧИ ЧЕ СТЕ ПЛАЩАЛ 1800 до 2400 ЕВРО.
    С ИНФЛАЦИЯТА И ПОВИШАВАНЕ ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТТА НА ТРУДА ВЕЧЕ ПЛАЩАТЕ ПРИ ВАС ПОНИ ПО 5000 ЕВРО.
    АЗ НЕ МОГА НИЩО ДА ПРАВЯ НО ЩЕ СЕ НАУЧА.
    КОГА ЩЕ МЕ НАЕМЕТЕ НА РАБОТА ПРИ ВАС ???

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#55] от "janeausten":

    Бе тук всички са на мнение, че работодателите изцеждат парите, които работниците им изкарват, държат ги на минимални заплати, обаче същевременно назначават само връзкари- некадърници. Които не става ясно как изкарват парите за иззедника и кал търпят изцеждането, щото нали са връзкари...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    До коментар [#55] от "janeausten":

    пич, си ви-то ми има екземплъри лейаут, ако изобщо знаеш нещо на английски, да не говорим за литературния английски..

  59. 59 Профил на amh21579466
    amh21579466
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#53:"Modestmouse"]дали човек трябва да бъде просто една бръмка от икономиката, кариерен кадър който да се бъхта като робот по 8-9 часа на ден за да може да живее или има и друг начин.[/quote]

    Тези модерни интелектуални течения са непонятни за невежия "интелектуален елит" в нашата страна представляван от Каролев и сие, чиито потенциал се свежда до повтаряне на 200-годишни икономически теории от индустриалната революция.

  60. 60 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#39] от "sheldonm":

    И в кой сектор е този бизнес с 10 000 месечна печалба с 5 човека персонал Сещам се само за най-древните профасии
    Повечето фирми са 2-3 души - търговия - услуги
    Нямат 10 000 печалба на месец
    Що не надникнете при адвокатите - ИТ - рекламата - поддръжката - малките фирми с по-високи заплати в сектора на услугите - да видите как се бачка за тези заплати
    И от собственика също

  61. 61 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#58] от "markblog":

    Не думай - дуд

  62. 62 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#58] от "markblog":

    Не думай - дуд

  63. 63 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#40:"psz58488391"]Въпросът е, защо там може да отдели 300 евро, а тук не може? [/quote]

    До коментар [#40] от "psz58488391":

    ТАМ МАМА И ТАТИ ЩЕ ГИ ОТГЛАДУВАТ ЗА ДА МОЖЕ ТЕХНОТО ОТРОЧЕ ТУК ДА СЕ ЧУВСТВУВА ЦАРЧЕ И ДА НЕ РАБОТИ !!!

  64. 64 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#56] от "ЧИЧО ПЕШО":

    +++++++
    И аз искам

  65. 65 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#57] от "Darth Plagueis":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

  66. 66 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2323 Неутрално

    [quote#34:"janeausten"]Не са
    Висят на родители и съпрузи[/quote]

    Докато висиш на врата на някого, не се осигуряваш!
    Демек си в сивия сектор!

    I Want To Believe
  67. 67 Профил на janeausten
    janeausten
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#57] от "Darth Plagueis":
    Най-добрият коментар дотук - наистина!!

  68. 68 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#48:"markblog"]отделно т.нар високи заплати в бг около 1000 евро нето са колко помощите за социално слаби в западна европа - пълен смех
    [/quote]

    До коментар [#48] от "markblog":

    Е ДА АМА, АКО ТРЯБВА ДА ИЗДЪРЖАТЕ ОТРОЧЕТО СИ В "ТЪДЖЕКИСТАН" И МУ ПРАЩАТЕ ПОЛОВИНАТА ОТ ВАШАТА ЗАПЛАТА ТО ЩЕ СЕ ЧУВСТВУВА ТАМ КАТО ЦАРЧЕ !!!

  69. 69 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    До коментар [#62] от "janeausten":

    Дуд или дюуд..хахахах вижда се какви са ти познанията по английски пълна нула ахахах

  70. 70 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#60] от "janeausten":

    Всяка една будка, или лафка, особено тези разположени в големи градове на ключове места и най-вече в столицата. Имаше преди време статия за будка, или мини магазин от няколко квадрата в студентски град. Продават се алкохол и разни мезета от рода на вафли и фъстъци. Порядъчно надценени. Оборота беше меко(твърде меко е дори) да се каже мноооогоооо солиден и при съответните надценки и печалбата също така мнооогооооо солидна. Става въпрос за цифри, непонятно големи, направо непредставими, за повечето хора в тази страна, че могат да се изкарват с такъв бизнес от няколко квадратни метра.
    Не е по-различно и в които и да е промишлени производства. Изходните суровини на едрови цени са нищожни, докато произвежданите от тях стоки, се продават на стряскащи цени в някои случаи. Въпреки това тези работодатели твърдят, че работниците им произвеждали твърде малко в паричен еквивалент, било много по-малко от произвежданото в други страни и това е оправданието за изплащането на ниски заплати. Ами просто ЛЪЖАТ тези работодатели. ЛЪЖАТ!

    мурзилка
  71. 71 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    А това, че за читавите работодатели (големите международни компании) за едно място кандидатстват по 500 човека има 3 интервюта, тестове, онлайн евалюейшъни и какво ли още не..все едно се явяваш за ядрен физик в ЦЕРН..ми как да стане 1 място за 500 кандидати..ще има безработни

  72. 72 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#64:"janeausten"]И аз искам [/quote]

    До коментар [#64] от "janeausten":

    ХАЙДЕ ВСИЧКИ НА РАБОТА ПРИ РАБОТОДАТЕЛЯ “Кърт Вонегът" !!!
    ТОЙ ДАВА ДОБРИ ЗАПЛАТИ И ВСИЧКИ ЩЕ СИ ЖИВЕЕМ ПО ЦАРСКИ !!!

  73. 73 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Каквото и да говорим, ние българите сме си мързеливи. Все си намираме оправдания да не работим и после обвиняваме всеки друг, но не и себе си за своето статукво.

    marinov1018
  74. 74 Профил на metalogy
    metalogy
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Пожелавам на всички да живеят според техния собствен избор и представи и да не диктуват на другите как е "правилно". Все още не е престъпление да не си документиран като работещ. По соца беше, само припомням.
    Търсене и предлагане, светът е отворен. Които не могат да се справят тук, работят навън. А ако на пазара на труда няма нужния кандидат, не пречи да наемаме квалифицирани и с висока трудова етика германци. В ЕС сме в края на краищата.

    колко е стабилен финансовият сектор у нас, ако не се говори за него
  75. 75 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Весело

    [quote#70:"Маршалов"]Всяка една будка, или лафка, особено тези разположени в големи градове на ключове места и най-вече в столицата. [/quote]

    До коментар [#70] от "Маршалов":

    МАРШАЛОВ, ТИ ЛИ БЕШЕ СОБСТВЕНИКА НА ТАЗИ И НА ДРУГИТЕ БББПППУТКИ ???
    СИГУРНО МНОГО СИ ПЕЧЕЛИЛ !!!

  76. 76 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#8] от "eurogi":

    Напълно съм съгласен! Има изключително много българи, които отказват да работят и висят по градинки и кафета по цял ден и чакат наготово отнякъде.

    Нека бъдем честни - българинът далеч не е трудолюбив и съвестен, както обичаме да си мислим. Напротив... масата обича да мързелува, да прави далаверки и няма никаква работна култура.

    То си и личи на държавата де...

  77. 77 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#73:"Михаил Маринов"]Каквото и да говорим, ние българите сме си мързеливи. Все си намираме оправдания да не работим и после обвиняваме всеки друг, но не и себе си за своето статукво.[/quote]

    До коментар [#73] от "Михаил Маринов":

    НЕ, НЕ САМО НИЕ БЪЛГАРИТЕ СМЕ МЪРЗЕЛИВИ. ВСИЧКИ ХОРА ПО СВЕТА СА МЪРЗЕЛИВИ.
    АКО ПОЛУЧАВАШ МЕСЕЧЕН ДОХОД С КОИТО МОЖЕШ ДА ЖИВЕЕШ ДВА МЕСЕЦА И НЕ МИСЛИШ ЗА ИНВЕСТИЦИИ ТО НЯМА ТАКЪВ ЛУД ПО СВЕТА КОИТО ДА РАБОТИ ПОВЕЧЕ ОТ ШЕСТ МЕСЕЦА В ГОДИНАТА !!!

  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#77] от "ЧИЧО ПЕШО":

    Кажи верно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Колеги, работа има и то много! Липсват образование и умения за извършването на трудовата дейност. В софтуерния сектор има много незаети позиции от 2000 лв нагоре на месец. Просто има много хора пристигнали от провинцията или градски лентяи, който не знаят или не могат или не искат да учат. Онова време, в което ти даваха заплата 80 лв. на месец да триеш с лакти бюрото и да местиш прасяшали папки или да работиш като прост оператор в производството отмина. Такива позиции почти няма вече.
    Така е и в Щатите и в Германия. Обикновен работник - 30,000, с висше образование - 59,000, лекар 80,000, стюардеса 50,000, пилот 150,000 евра годишно.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  80. 80 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Според канцлера меркел същото важи за Германия с техните около 5% безработица. канцлерката твърди, че става въпрос за места, за които не може да се намери подходящ човек. И не ми отговаряйте с реплики и идеологеми за арабските и африканските бежанци. Ако си имате натрапчиви видения и обиди - пазете ги за ракиено време. Сред тези отворени позиции немалко са места за градинари, метачи на улици, мед. сестри и санитари, пътно строителство. Не само позиции за директори, лекари и химици.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  81. 81 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 726 Неутрално

    И така, какъв е процента на безработните в България?

  82. 82 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    До коментар [#79] от "vxa15365434":

    В момента в Китай е голяма гъзария, ако самолетът на местна авиокомпания се управлява от пилот с европейска физиономия (най-дорбе двуметров, русокос и синеок).
    На такива плащат годишна заплата от $300хил.нето (след данъци).

  83. 83 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    От 27 г. чакам някой, като теб да направи една фирма и да ме назначи на европейска заплата.

  84. 84 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    До коментар [#78] от "Darth Plagueis":

    ВЕЕЕРНО БЕ !!!
    ВСИЧКИ ТЕ ТАМОКА В ЗАПАДО СИ ХАРЧАТ ЗАПЛАТИТЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО С КРЕДИТНИТЕ СИ КАРТИ И НЕ ИМ ОСТАВАТ НА КРАЬО НА МЕСЕЦО !!!
    ОНИ НЕ ТРУПАТ ПАЧКИТЕ ПОД ДЮШЕЦИТЕ !!!
    ПА И БАНКИТЕ ДАВАТ ЛИХВИ СЪС ЗНАК МИНУС !!!

    СЕГА СЕРИОЗНО : ТРУДОВИЯТ ПАЗАР Е ТАКА УСТРОЕН ЧЕ МЕСЕЧНОТО ТИ ТРУДОВО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ ДА ТИ СТИГА ДА ЖИВЕЕШ ЕДИН МЕСЕЦ ПО СТАНДАРТА НА ДАДЕНАТА ДЪРЖАВА А НЕ ЕДНА ГОДИНА !!!
    ТОВА СЪЗДАВА СТИМУЛ-ПРИНУДА ДА РАБОТИШ И СЛЕДВАЩИЯ МЕСЕЦ.
    ИНАЧЕ ЩЕ РАБОТИШ МЕСЕЦ, ДВА И СЛЕД ТОВА НА ПОЧИВКА МЕСЕЦ ДВА НА ХАВАИТЕ !!!

  85. 85 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ф.Нинов":

    Да, за това вече си 100% прав. Освен това, ако не ходиш на работа регресираш като човек и психика

    15.02.1989 - 07.02.2018
  86. 86 Профил на _imi_
    _imi_
    Рейтинг: 473 Неутрално

    [quote#48:"markblog"]Стига сте промижали мозъците на хората с глупости!!!
    И некои от коментиращите дето повтарят образование, каква е файдата като повече места са с връзки.[/quote]

    По-големите заплати са в частния сектор и за квалификация. А сега, опитайте да влезете там с връзки . Кой ще ви плаща например 6000 лева заплата, ако не изкарвате поне 9000. Ако има такъв, то той няма да изкара и два месеца преди да фалира.
    А има много свободни работни места и за по-големи заплати ( Една западна фирма се готви да "внесе" 400-500 програмисти от Индия и Пакистан, защото в България няма. ( Говоря за истинска квалификация, а не за дипломи.)

  87. 87 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#79:"vxa15365434"] В софтуерния сектор има много незаети позиции от 2000 лв нагоре на месец[/quote]

    До коментар [#79] от "vxa15365434":

    ЕЕЕЕЕЕ, АМА АКО Я РАБОТИШ ТЕ ТАЯ РАБОТА В НЕ ТЕ ТУКА В БЪЛГАРИЯ А В АНГЛИЯ ЩЕ ПОЛУЧАВАШ 6-7 ХИЛЯДИ ПАУНДА !!!

    ИЗЕДНИЦИ КАПИТАЛИСТИ СА ДОШЛИ ДА НИ ЕКСПЛОАТИРАТ ????
    ДА НЕ СМООО ЛУДИ ДА ИМ РАБОТИМООО !!!!!

  88. 88 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    Наистина има хора, които трудно намират работа, които са в трудно положение, но има и много , които заради ниско образование/мързел не работят.
    Хора, сори, ама в София всеки тиквеник, който знае интернет английски и 50 думи на чужд език отива да буква фактури за някоя компания за най-малко 1000 лева. Сега, ако не знаете английски на Б2 и западен език на А2-Б1........... сори, имате проблем с образованието

    15.02.1989 - 07.02.2018
  89. 89 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Извън пороците и грешките на статистиката има два важни въпроса:
    1. При положение че всеки българин е убеден че властта - политическа и административна - злоупотребява чудовищно с обществените средства защо да пълни бюджета...все едно да лекуваш алкохолик с повече водка
    2. Ако човек предпочита да си работи в градината като си произвежда чиста и здравословна храна и има повече време да се грижи за домът и семейството вместо да произвежда БВП - това означава ли че не "работи"?

  90. 90 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#81] от "dissident":

    ТУКА ИМА РАБОТА ИМА ЗА ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД !!!
    НЯМА ЖЕЛАЕЩИ И МОЖЕЩИ !!!

  91. 91 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    До коментар [#85] от "Лосион Бояришник":

    Досега съм срещал страшно много хора, отказващи по-висока заплата в друго населено място, заради по-високите разходи на живот, без да отчитат дългосрочната професионална перспектива на развитие.

  92. 92 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#42] от "Ф.Нинов":

    Така е, но първо да не забравиш да минеш през данъчна служба, за справка.

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  93. 93 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    [quote#83:"4ort"]От 27 г. чакам някой, като теб да направи една фирма и да ме назначи на европейска заплата.
    [/quote]
    Аз фирмата лесно ще я направя
    И каквото произведа ще го продавам
    в ЕС и САЩ на тамошните цени
    Но на теб и на останалите работници
    НИКОГА НЯМА ДА ПЛАЩАМ евро заплата
    По простата причина че няма смисъл
    да го правя
    Зер в България хората знаят че е
    напълно в реда на нещата да работят
    за жълти стотинки
    Не става само с чакане
    Трябва и действия по повод
    ИЗВОЮВАНЕ НА ЕВРО ЗАПЛАТИ
    С ЧАКАНЕ НИКОЙ НИЩО НА НИКОГО
    НЯМА ДА ДАДЕ

  94. 94 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Неутрално

    [quote#86:"_imi_"]( Една западна фирма се готви да "внесе" 400-500 програмисти от Индия и Пакистан, защото в България няма.[/quote]

    До коментар [#86] от "_imi_":

    ПИТАНЕ : КЪДЕ ЩЕ ВНАСЯ, ТУК В БЪЛГАРИЯ ИЛИ ТАМ НА ЗАПАД ????
    ЗАЩО НЕ СИ ГИ ВНЕСЕ ТАМ НА ЗАПАД, А ИСКА ТУК ДА НИ ВНАСЯ ???
    ОТГОВОР : ЗАЩОТО ТУК ЩЕ ИМ ПЛАЩА ПО БЪЛГАРСКИТЕ СТАНДАРТИ И ЩЕ ПЕЧЕЛИ ЧРЕЗ ТЯХНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ МНОГО ПОВЕЧЕ !!! НЕ ЧЕ ТОВА Е НЕ ПРАВИЛНО !!! КАПИТАЛИЗЪМ !!!

  95. 95 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8195 Неутрално

    Толкова много без работа, а фирмите не могат да намерят подходящ персонал. За сметка на това , неквалифицираните искат високи заплати, но нямат желание да учат и да се квалифицират.

  96. 96 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#84] от "ЧИЧО ПЕШО":

    Ми на мен месечният ми доход ми стига за повечко от месец. Ма си работя, даже гледам да развивам и печеля повече. Що тъй?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  97. 97 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 519 Неутрално

    на 50-60 години на запад хората са маистори и ръководители с подчинени работници и административен персонал

  98. 98 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 219 Весело

    До коментар [#95] от "Роси":

    Стига сте дрънкали глупости има хора на които им отказват дадена работа защото са прекалено квалифицирани за нея!

  99. 99 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#93:"Hawaii"]Аз фирмата лесно ще я направя
    И каквото произведа ще го продавам
    в ЕС и САЩ на тамошните цени [/quote]

    До коментар [#93] от "Hawaii":

    ИЗВИНЕТЕ МЕ .
    РАЗБИРАМ ЧЕ ВИЕ СТЕ СПЕЦИАЛИСТ ПО ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРОДАЖБИТЕ НО ВЕРОЯТНО НЯМАТЕ ПАРИ ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ СОБСТВЕН БИЗНЕС .
    ПРЕДЛАГАМ ВИ ДА ДОЙДЕТЕ ДА РАБОТИТЕ ПРИ МЕН И БЕЗ ДА ИНВЕСТИРАТЕ И СТОТИНКА НА ТОЗИ ЕТАП ЩЕ ВИ ЗАПЛАЩАМ 50% ОТ ПЕЧАЛБИТЕ КОИТО ПОСТИГАТЕ.
    НО АКО ОТ ВАШАТА ДЕЙНОСТ ГУБЯ, ЩЕ БЪДЕ ИЗЦЯЛО ЗА ВАША СМЕТКА !!!
    РИСК ПЕЧЕЛИ, РИСК ГУБИ !!!

  100. 100 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 304 Любопитно

    [quote#96:"Darth Plagueis"]Ми на мен месечният ми доход ми стига за повечко от месец. Ма си работя, даже гледам да развивам и печеля повече. Що тъй?[/quote]

    До коментар [#96] от "Darth Plagueis":

    МИ ЩОТО НЕ ЗНАЕШ КЪДЕ И КАК ДА СИ ХАРЧИШ ПАРИТЕ !!! ЖИВЕЙ БЕ ЧОВЕК !!!
    ВЕРОЯТНО НЕ ЧАКАШ "ТЕЛЕФОННИТЕ ИЗМАМНИЦИ" ДА ТЕ ОБЕРАТ !!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK