
© Анелия Николова
Христо Алексиев
Китайската CRRC, сочена за най-голямата компания за производство на железопътна техника в света, е готова да инвестира 300-400 млн. лв. в завод за локомотиви и вагони в България, съобщи БТА като цитира министъра на транспорта Христо Алексиев. Инвеститорът няма претенции за държавни гаранции.
Компанията иска на базата на съществуващи мощности да изгради нови за производство на подвижен състав, не само за нуждите на БДЖ, но и за железниците в региона, посочи Алексиев.
Той каза, че китайският инвеститор се е свързал с българската държава и в рамките на две седмици се очаква да изпрати писмо за инвестиционно намерение. Инвестицията ще осигури с локомотиви и вагони българските железници за период от 15-20 години. Алексиев каза, че китайците са склонни на схема подобна на лизинг, при която първоначално финансират цялата инвестиция за нов подвижен състав и тя да бъде изплатена за период от десет години, например.
Транспортният министър обяви, че инвеститорите са склонни също така да рефинансират дълга на БДЖ към облигационерите в размер на 260 млн.лв. Това ще позволи да рефинансираме и сегашните задължения на БДЖ, за да може да гарантираме стабилност в дългосрочен план, каза министърът. Той посочи, че калкулацията за общата инвестиция на китайската компания е 500 млн. лв., като може да се завиши до 600 млн. лв., защото включва преструктуриране и рефинансиране на досегашните задължения на БДЖ.
По думите на министъра идеята е инвестицията да бъде изплащана с капиталовия трансфер от държавата към БДЖ и китайските инвеститори приемат това като достатъчна гаранция, за да могат да кредитират подобна инициатива. Държавни гаранции няма да има, каза министър Алексиев.
Инвеститорът CRRC e най-голямата компания за производство на железопътна техника с оборот от около 45 млрд. долара на година, припомня БТА.
4ort
Рейтинг: 1695 Неутрално"Китайската CRRC, е готова да инвестира 300-400 млн. лв. в завод за локомотиви и вагони в България, съобщи БТА като цитира министъра на транспорта Христо Алексиев."
Тоя министър същински Баце 100 милЬОна за нищо ги нема!!!
kasko
Рейтинг: 720 НеутралноКато видя такава новина неизменно се сещам за шейховете с маратонките на Лупи .
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.karabastun
Рейтинг: 8359 ЛюбопитноКитайският инвеститор сигур не е чувал за новите чудеса на света - губещи пристанища, губещи железници, губещи инфраструктурни проекти !
[email protected]karabastun
Рейтинг: 8359 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "4ort":
[email protected]''Компанията иска на базата на съществуващи мощности да изгради нови за производство на подвижен състав, не само за нуждите на БДЖ, но и за железниците в региона, посочи Алексиев.''
+ ''Инвеститорът няма претенции за държавни гаранции.''
Това съгласен ли си, че е фалшива новина, или поне лъжа - медийна!?
chicago514
Рейтинг: 1952 НеутралноМи да инвестира.Иначе БДЖ загива.
Зарзават
Рейтинг: 322 ВеселоЧе те само за разни застаряващи ритнитопковци дадоха повече... бълха ги охапала китайците.
Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".Gouverneur général
Рейтинг: 950 ВеселоБойко и Гриша къде им е китайската инвестиция ? 0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%B8 %D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B8%D0%BD% D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8F/a- 15773757
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯБългарската "китайска" инвестиция, Българска инвестиция, китайско ноу-хау.
"България се използва като трамплин за европейския пазар, имайки предвид, че страната е част от Общия европейски пазар и безмитната зона. Заради съществуващите митнически и нетарифни бариери за страните извън Общия европейски пазар, за китайските производители е много по-скъпо да произвеждат готовия продукт в Китай, след което да го внесат в ЕС"
http://www.dw.com/bg/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B
Нинов
Рейтинг: 2174 Неутралнослед като рефинансират кредитите на БДЖ китайците ще станат новият кредитор, който ще получи жепето при неспособност то да си обслужва кредита.
m_style
Рейтинг: 682 НеутралноНаправо да го приватизират и да се сложи точката.
Yossarian
Рейтинг: 269 НеутралноДа го приватизират БДЖ колкото може по-бързо. Важно е също да се премахне монополът над пътническите превози. Държавата трябва да се фокусира върху развитието на жп инфраструктурата, а не да дотира фирма-символ на некадърност и мизерия. Също важи и за БГ пощи.
eurogi
Рейтинг: 636 ЛюбопитноА?Ми с АЕЦ Беляне кво стана?И там сериозни китайски намерения бяха?И там нямаха претенции за държавни гаранции...
Смешно става вече с тия китайски кьорфишеци...
4ort
Рейтинг: 1695 НеутралноДо коментар [#4] от "karabastun":
Преди години един транспортен министър на Баце, също води китайски инвеститори и им показва Лок. депо "Подуяне."
karabastun
Рейтинг: 8359 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "4ort":
[email protected]Е, И ???
Много важно, че
[quote#12:"4ort"]им показва Лок. депо "Подуяне." [/quote]
или , че '' китайският инвеститор се е свързал с българската държава и в рамките на две седмици се очаква да изпрати писмо за инвестиционно намерение. ''
Нали знаеш, че нищо няма да се случи!?
neut
Рейтинг: 2466 НеутралноТъй като удавник се хваща и за сламка, правителството много да внимава да не си вкара някой пролетен автогол, който ще се изплаща години наред
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest4ort
Рейтинг: 1695 НеутралноДо коментар [#13] от "karabastun":
proizvoditeli-na-lokomotivi-v-mizeriyata-na-depo-p oduyane.html
Бастонче, и на тоя министЕр работата ще свърши, като на онзи.
https://money.bg/archive/tsvetkov-zavede-kitayski-
Peni Nikol
Рейтинг: 6676 НеутралноДо коментар [#11] от "eurogi":
Ада не говорим какво е качеството на китайски и турски стоки.
Танас
Рейтинг: 1701 ГневноТак держать !
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Всичко каквото може да се даде и подари на комунисти и после Костов виновен и ЕС.
karabastun
Рейтинг: 8359 НеутралноДо коментар [#15] от "4ort":
[email protected]Ми , анджак!
[quote#15:"4ort"]и на тоя министЕр работата ще свърши, като на онзи.[/quote]
В БДЖ-то не трябва да се замазва и да се кърпят дупки , а да се КЪРТИ!!!
4ort
Рейтинг: 1695 НеутралноДо коментар [#18] от "karabastun":
Болна тема мие БДЖ, повече от 40 години съм работил там.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 765 НеутралноАла-бала!
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!dorn
Рейтинг: 847 НеутралноМине не мине време и хоп някой араб или китаец носи една торба с пари и аха, аха да я изсипе пред подмокрения електорат. Сега Герджика ще баламосва докато уреди еврокомисаря и му се размине саботажа на машинното гласуване.
vtl53383951
Рейтинг: 263 НеутралноДо коментар [#3] от "karabastun":
За другите си прав, но жп транспорта почти навсякъде е субсидиран и е губещ!
dosetliv
Рейтинг: 1426 Неутрално[quote#8:"Ф.Нинов"]след като рефинансират кредитите на БДЖ китайците ще станат новият кредитор, който ще получи жепето при неспособност то да си обслужва кредита. [/quote]
Мне, они не им треба скрап, схемата е друга:
[quote#0:"др Алексиев"]да рефинансират дълга на БДЖ към облигационерите в размер на 260 млн.лв. общата инвестиция е 500 млн. лв., като може да се завиши до 600 млн. лв., защото включва преструктуриране и рефинансиране на досегашните задължения на БДЖ ... идеята е инвестицията да бъде изплащана с капиталовия трансфер от държавата към БДЖ[/quote]
260 млн досегашен дълг
+ 100 млн китайски лихви
+ 240 млн за китайски джелеза
= 600 млн
Изплащането става от държавната субсидия, която ше я прибират директно китайците. 150 млн х 4 г = 600
Ся, възниква въпроса, че и със сегашната субсидия бедежето не може си плаща борчовете, туй значи че като им я земат китайците и ше треба втора субсидия.
Храбър
Рейтинг: 3335 ВеселоМай ще стане като в "Умно село".
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ще пуснем китайците, та да не ни нагазят руснаците...
futurama
Рейтинг: 262 НеутралноИ като бонус ще инвестира в някое ЦСКА.
uvx36507936
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#2] от "kasko":
Би ли обяснил.. имам подозрения, че не си наясно с цялата история..
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#1] от "4ort":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Четете докрай!
4ort
Рейтинг: 1695 НеутралноДо коментар [#27] от "tribiri":
[quote#27:"tribiri"]Четете докрай![/quote]
Краят е ясен!
tsyrvulan
Рейтинг: 867 НеутралноКакви са тия инвеститори нам-колко-си милиона? Ми представете си, в БГ има фирма която произвежда и ремонтира локомотиви. И въобще това са кьорфишеци. Нали се гърмеше и трещеше преди две годинки за некакъв китайски завод за автомобили, какво стана? После се писа за некви китайчета дето искали завод за ел. автобуси да строят, какво стана? Сега локомотиви и вагончета. След две до три години и за космически кораби ще почне да се говори.
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.due07477623
Рейтинг: 422 НеутралноДано стане. Досега големи обещания за китайски инвестиции се чуха (включително и от Тикван) но нищо не стана.
hahohehi
Рейтинг: 314 НеутралноСега една хубава екскурзия на целия служебен кабинет и обещания за светло бъдеще...
Тия китайци да не са шейховете на Лупи, които строят българския Лас Вегас?
полувишис
Рейтинг: 269 Неутралнокитайските инвестиции в България се изчерпват с обрасъл чифлик край Видин, 1 гаражен завод за фураж и 10 сергии за смартфони в Илиянци...
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesединствените истински инвеститори, които вложиха пари, капитал и знания в България са германските, френските, австрийските, английските и американските инвеститори.
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 583 ВеселоАбе смешници,4милярда окрадоха отКТБ сега говорят за 500милиона от китайци.Да ама не.
Petleshev
Рейтинг: 2957 НеутралноБрех...! Заливат ни едни големи вълни от инвестиции, чак се давим! То не бяха катарци, китайци, индийци... Милиардите край нямаха! За магистрали, за тунели, за заводи, за АЕЦ...!
Бивш tww09306483.Едни и същи претоплени манджи. След няколко месеца ще се появи новината, за поредния "инвеститор", а за тоя няма да си спомня никой...!
kasko
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#26] от "uvx36507936":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Колегата го е обяснил , мързи ме да повтарям.
[quote#29:"tsyrvulan"]въобще това са кьорфишеци[/quote]
[quote#29:"tsyrvulan"]Нали се гърмеше и трещеше преди две годинки за некакъв китайски завод за автомобили, какво стана? После се писа за некви китайчета дето искали завод за ел. автобуси да строят, какво стана? Сега локомотиви и вагончета. След две до три години и за космически кораби ще почне да се говори [/quote]
dantscheff
Рейтинг: 278 НеутралноАко обобщим казаното от министъра, китайците се готвят:
1. Да построят /на собствен риск, без никаква държавна гаранция/ голям завод за железопътна техника, който да подсигурява цяла Югоизточна Европа;
2. Да платят /рефинансират/ дълговете на БДЖ
3. Да осигуряват ЖП-техника за 15-20 години напред, която ще се изплаща на лизинг за 10 години
--------------------
абе тия китайци да не са майка Тереза?
Иво
Рейтинг: 4271 ВеселоНай-накрая светлина в тунела за нашето БДЖ. Дано, се стигне до договор с китайската компания.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36vvy
Рейтинг: 217 ВеселоДо коментар [#34] от "tww09306483":
То и циганите на сватба не се изхвърлят чак толкова!
FvH
Рейтинг: 943 Весело[quote#32:"полувишис"]китайските инвестиции в България се изчерпват с обрасъл чифлик край Видин, 1 гаражен завод за фураж и 10 сергии за смартфони в Илиянци...[/quote]
Но какво да правят хората като им е излязла слава на свръхбогати будали, които просто се чудят за каква тъпня да си пръснат парите.
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.Това разбира се е абсолютен факт. А ако се проследи историята на обраслия чифлик край Видин, ще стане ясно и защо никога няма да дойдат други инвестиции. За сметка на това ако се пусне едно търсене в Google "китайски/арабски инвеститор има интерес да инвестира в.." ще излязат стотици супер уникални, многомилиардни проекти
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
не на безразличието
Рейтинг: 1236 Веселозаради красивите ни очи ще налеят толкова много кинти...възхитен съм
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимСтабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 887 НеутралноНе е нужно да купуват БДЖ, за да строят завод. И как точно ще им се изплати инвестицията от бюджетните трансфери, като то и сега ги има и дружеството губи. Бас държа, че и на китайците няма да им разрешат да закрият губещи линии, при което трансферите ще трябва да са увеличат, за да стане работата. Много е неясна цялата работа и сигурно с основание.
bellend
Рейтинг: 397 Неутрално42 коментара, нито един на прав път като обяснение и мислене. Намек: проектът New Silk Road. Който разбрал - разбрал.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 2605 НеутралноЛъжлив селчо
k7
Рейтинг: 426 НеутралноЕдни китайци един път ей така инвестирали нещо в България....
UJC4040
Рейтинг: 576 НеутралноТова да не е същия инвеститор, дето щеше да строи български Дисниленд в Мусачево. Бяха милиарди, после станаха милиони, появи се и Лупи, ЦСКА, балонът се спука....
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.Човекът обещаваше милиарди, тия сега се излагат с 500 милиона. Железницата е нещо мощно, голямо, обещайте поне 20-30 милиарда!
zfm52680934
Рейтинг: 479 НеутралноКакво правим СКРИТА ПРИВАТИЗАЦИЯ ЛИ?????????????????
sdggembirdkz
Рейтинг: 500 ВеселоКато видя такава новина и се сещам как Китай щеше да наводни европа с произведените си коли в Б-я - топ Голямата Стена,или също така се сещам за необятния пазар на агнешко на изток.
Иначе министъра ако успее да завърши нещата до край цена няма да има.!
qwerty 500
Рейтинг: 283 НеутралноМн фенове на китайците се навъдиха напоследък. Не че не изпитвам уважение към тях, заради това че са много способни и едва ли има народ с по голямо чувство за нация от тях, но истината е, че превземат Света.
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Най-кофти досега беше положението за Кореите, които Китай ги мачка, разделя и владеее от хилядолетия.
Сега вече са се прицелили глобално и най-вече в САЩ. Нещо, което се надявам Тръмп да предотврати.
Истината е, че мощта на Китай в момента се дължи основно на американските долари, като няколко поредни администрации съвсем преднамерено отслабват САЩ за сметка на Китай, и едва ли трябва да има съмнение, че за това са прибрали много сериозни кинти в личното джобче.
gembirdkz
Рейтинг: 500 НеутралноДо коментар [#30] от "due07477623":
До сега аз от Китай едно производство нз освен това на коли които не се продават много много,или това което искаха да точат пари китайчетата със слънчеви панели.
Роси
Рейтинг: 7801 НеутралноКъде е уловката. Китай да не е Дядо Коледа.
oziris
Рейтинг: 1407 НеутралноДо коментар [#11] от "eurogi":
За Белянето като видят потенциалните инвеститори документацията, и за каква гиганска измама и корупция иде реч, сигурно ще се въздържат.
gembirdkz
Рейтинг: 500 НеутралноДо коментар [#49] от "qwerty":
Лично и аз се надявам Тръмп да направи нещо с китайската хегемония и производството в света да се върне в ръцете на европа и америка,пък да видим какво толкова ноу хау имат китайчетата.
cinik
Рейтинг: 535 НеутралноВиждам единствено заобикалянето на две тръжни процедури:
Mутри, вън!1. За най-ниска лихва по кредита
2. За набава на подвижен състав
qwerty 500
Рейтинг: 283 НеутралноДо коментар [#46] от "UJC4040":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.И защо, ще му е на някой инвеститор да строи завод за мотриси и вагони, ако смята да ги продава само в България или най-много в съседните държави.
Ест, че тук има друга цел, най-вероятно да придобият БДЖ, а с оглед на гео разположението, българските релси са в стратегическо такова, после вероятно ще последва атака в цяла Европа. Те още преди време китайците обявиха, че искат да опашат цяла европа с техни влакове,
qwerty 500
Рейтинг: 283 НеутралноДо коментар [#53] от "gembirdkz":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.За Европа нямам никакви надежди, не и при тази администрация.
qwerty 500
Рейтинг: 283 НеутралноДо коментар [#51] от "Роси":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Печалната реалност е, че никой не смее да каже гък на Китай. Единственият лидер, който поне загатна, че ще се противопостави на Китай е Тръмп.
yanne
Рейтинг: 958 ВеселоДо коментар [#17] от "Танас":
Абре,Танасе,кой продаде Нефтпхим на руснаците?
iget
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#53] от "gembirdkz":
Само дето, първо, Тръмп е леко безсилен срещу гъвкавата политика на интереси от страна на Китай. И второ, твърде много бизнес интереси в САЩ - на хора дори приближени на Тръмп - съществуват относно Китай. Така че - надеждите ти са напразни, за добро или за зло.
marks_nazi
Рейтинг: 217 НеутралноАло,сега перем с руски прах " КТБ "
Долу рушистите и фашиститеfoxa5
Рейтинг: 537 НеутралноТо туй арабски, китайски инвеститори, милиарди долари се стичат към нас.
Всеки път едно и също от години.
tolex
Рейтинг: 682 НеутралноТози новоизлюпен рубладжия е жаден за власт, жаадеен...
Всякакви новини ще изфабрикува само и само да се докопа да е постоянен министър, а не временен.
Ей точно тези нагли дихатели са най-вредни за всички нас.
zhivko6461
Рейтинг: 1296 Неутрално[quote#29:"tsyrvulan"]Нали се гърмеше и трещеше преди две годинки за некакъв китайски завод за автомобили, какво стана? [/quote]
Един завод за автомобили съществува. Повече от 2 години.
zhivko6461
Рейтинг: 1296 Неутрално[quote#32:"полувишис"]китайските инвестиции в България се изчерпват с обрасъл чифлик край Видин, 1 гаражен завод за фураж и 10 сергии за смартфони в Илиянци... [/quote]
Имаше още няколко "китайски" проекта.
STALKER
Рейтинг: 305 НеутралноДами и Господа влакът Spirit of China тръгва след 5 минути от първи коловоз.
canuck99
Рейтинг: 600 НеутралноПоредният китайски балон. Те към толкова ифраструктурни проекти вече имаха инвестиционни намерения че вече брой нямат
dejmos
Рейтинг: 2293 НеутралноИма неща много повече от някакво БДЖ. Те дават по 200 милиона за футболист
) Да говорим за Китай не е много добре ,тук темата комунизъм спира. Хубави ,лоши или много добри да са китайските стоки и услуги ,те са извън приказките на форума . Просто се продават, а Китай след 5 години е световен икономически лидер.
sasoss
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#43] от "bellend":
Това звучи точно като останалите 42 коментара. За копринения път в жп превозите се говори ако не от 20 години, то от 18. При това много се говори. Резултатът е точно същия.
Може би си мислиш, че като в последно време китайците се опитват да предвижат проекти за жп превози до Украйна, Рига, май Унгария, чак до Лондон, то и нас ще ни огрее. За да стане това трябва региона ни да има потенциал като пазар. Засега сме много далеч с изключение на Турция.
smehur_co
Рейтинг: 538 Весело... такова... и аз искам да инвестирам 500 милиона, ... ама ако имах 500 милярда
Вяра. Надежда. Любов.nix1130
Рейтинг: 635 Неутралномалко са поне още три нули трябват
smehur_co
Рейтинг: 538 НеутралноТе комунистите така уреждат инвестиции... както Сименс "инвестира" 600 милиона. Коминистите правят харовете, а след това друг да ги плаща, обикновено плаща народът или работещият бизнес.
Вяра. Надежда. Любов.Комунист не инвестира, комунист експроприира. Поредната ЛЪЖА на лъжливото им котило с КУРнелия начело.
Amico
Рейтинг: 588 Неутрално"Транспортният министър обяви, че инвеститорите са склонни също така да рефинансират дълга на БДЖ към облигационерите в размер на 260 млн.лв. "
Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл" Той посочи, че калкулацията за общата инвестиция на китайската компания е 500 млн. лв., като може да се завиши до 600 млн. лв"
Това се казва финансова стръв. На управляващите са им потекли лигите. Мисълта за комисиони и източване няма да им даде възможност да спят спокойно. Задълженията на БДЖ са над 470 млн. лв. Въобще не ми харесва някакъв чиновник да се упражнява в оздравяване на държавна фирма. Китайците ще са инвеститор и кредитор. Кой ще държи козовете? Накрая ще купят БДЖ за без пари.
Възможно е приказките за поредния инвеститор да са един фишек.
ЙЕИ
Рейтинг: 498 ВеселоCRRC е най-голямата държавна компания в транспортното машиностроене. Тя провежда директно китайската държавна политика. На тях им е нужен плацдарм за конкурентна борба със Сименс и Альстром. Да не се забравя че Китай реализира проекта за връзна по пътя на коприната от Пекин до Лондон.
А и тук могат да получат срещу инвестиция от 500 млн. всичко и БДЖ и сградите и където да развърнат произвоствените мощности.
А за китайците в БВП от $10 000 000 000 000 да инвестират някъде $280 млн е същото като в България някой да инвестира 5 млн.лв(защото нашият БВП е 200 пъти по-малък от тяхния)
Мондиана
Рейтинг: 1322 НеутралноЗа китайския интерес за инвестиция се чу и преди. Обаче не ми се вярва, има нещо дето не е такова, каквото го представят. Няма да е за първи път.
Танас
Рейтинг: 1701 Весело[quote#58:"yanne"]Абре,Танасе,кой продаде Нефтпхим на руснаците?[/quote]
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Забрави и Кремиковци и Балкан само ми обясни КОЙ § ТОЙ пачему са там ?
Кремиковци - Надин
Балкан - ТИМ
Нефтохим - Златен Вальо + Доган ефенди и за капак Златната Държавна акция е в крадливите ръце на Дългият Инкасатор.
filinev
Рейтинг: 12 НеутралноКитайска мега инвестиция! Сещам се за небостъргачите у Равно поле,световна голф дестинация Мусачево и писта за Формула1 в Плевен.
Rob Roy
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#75] от "Танас":
Винаги е по-добре да се продаде и да се съживи едно предприятие, отколкото да се унищожи и погребе от родните некадърни политици. И времето го е показало.
bat_plamen
Рейтинг: 4106 ЛюбопитноИнтересно при какви условия ще инвестират китайците у нас?!