Отворени са офертите на кандидатите да строят най-дългия тунел в България

Отворени са офертите на кандидатите да строят най-дългия тунел в България

© Георги Кожухаров



Отворени са ценовите оферти за проектиране и строителство на тунел "Железница" на автомагистрала "Струма", съобщи агенция "Пътна инфраструктура".


Тунел "Железница" ще е с дължина около 2 км и ще е най-дългият досега изграждан в България.


Прогнозната стойност на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС, а парите идват от оперативната програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и от националния бюджет.




Поръчка е разделена на три обособени позиции - за тунела и за пътя преди и след него. Идеята е да може да се работи едновременно и времето за изпълнение да се скъси, така че да се вмести в сроковете на оперативната програма.


Ценовите оферти за обособена позиция 1: Подучастък №1 от км 366+000 до км 366+720, включително обслужващ тунелен път при северния портал на тунел "Железница", са на:


Обединение "Пътстрой-92 - МОСТРЕМОНТ", в което участват: "Пътстрой-92" АД и "МОСТРЕМОНТ 97" ООД – 32 554 154.34 лв. без ДДС;


ДЗЗД "Железница - Север", в което са: "ГБС Инфраструктурно строителство" АД, "Главболгарстрой" АД и "Главболгарстрой Интернешънъл" ЕАД – 29 985 345.00 лв. без ДДС;


"Калистратов Груп" ООД - 28 447 832.31 лв. без ДДС;


"ХИДРОСТРОЙ" АД – 33 125 154.37 лв. без ДДС;


ДЗЗД "ОРС - М", в което са: "МОСТКОНСУЛТ" ООД, "ОРС ИНФРАСТРУКТУРА" ООД – 26 697 927.86 лв. без ДДС;


Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 600 календарни дни.


Ценови предложения за обособена позиция 2: Подучастък №2 от км 366+720 до км 369+000, включително обслужващ тунелен път при южния портал на тунел "Железница" и площадка за хеликоптери, са на:


ДЗЗД "АМ "Струма"-ОП2: Тунел Железница", участници: "ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ" АД, "ГБС-Инфраструктурно строителство" АД – 191 479 153.57 лв. без ДДС;


ОБЕДИНЕНИЕ "ТУНЕЛ ЖЕЛЕЗНИЦА", с участници: "ЕВРО АЛИАНС ТУНЕЛИ" АД, "ИСА-2000" ЕООД, "ПЪТПРОЕКТ" ЕООД – 184 168 742.24 лв. без ДДС;


ОБЕДИНЕНИЕ "АМ СТРУМА - ТУНЕЛ ЖЕЛЕЗНИЦА", с участници "СТАНИЛОВ" ЕООД, "ИНЖСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД, "ЛОГИСТИКА 21" ЕООД – 174 524 519.06 лв. без ДДС;


ДЗЗД "АМ СТРУМА ТУНЕЛ 2018", с участници: "ДЖИ ПИ ГРУП" АД, "ГЛОБАЛ КЪНСТРЪКШЪН" ООД и "ВИА ПЛАН" ЕООД – 185 370 370. 37 лв. без ДДС.


Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 1060 календарни дни.


Отворените ценови оферти за обособена позиция 3: Подучастък №3 от км 369+000 до км 370+400, са на:

    "Пътстрой-92" АД – 18 658 616.86 лв. без ДДС;


    "ГБС Инфраструктурно строителство" АД – 21 196 979.07 лв. без ДДС;


    ОБЕДИНЕНИЕ "ДЗЗД Стримон" с участници: "Автомагистрали-Черно море" АД и "ИЙ КЕЙ ДЖЕЙ БЪЛГАРИЯ КЪНСЪЛТИНГ ЕНДЖИНИЪРС" ЕООД - 19 848 378.82 лв. без ДДС;


    ОБЕДИНЕНИЕ "ИНТЕРВИАНОВА" ДЗЗД с участници: "БГНОВА" АД, "ИНТЕРПРОМ" ЕООД, "ИНЖЕНЕРИНГ ГРУП-04" ЕООД, "ХИДРО КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД – 21 960 000.00 лв. без ДДС;


    "ПСТ Груп" ЕАД – 18 442 297.40 лв. без ДДС.


    Срокът за изпълнение на проектирането и строително-монтажните работи е 660 календарни дни.


    Ключови думи към статията:

    Коментари (19)
    1. Подредба: Сортирай
    1. 1 Профил на 1_april
      1_april
      Рейтинг: 1566 Весело

      Я, май Пеевски още не се е научил да прави 2км тунели?
      И кво праим са, на Черепа ли че го даваме?
      Ама проектантите са виновни! Толку варианти тамъндисвахме, еколозите разкарахме, а ония как пък не можаха таа Струма да я надробат на тунелчета, виадуктчета и патчета по 500метра?

    2. 2 Профил на Tzariqt e Gol
      Tzariqt e Gol
      Рейтинг: 328 Неутрално

      До коментар [#1] от "1_april":

      Еми кандидаствай и ти да строиш тоя тунел. Кой те спира? Или нямаш фирмичка?

    3. 3 Профил на ЙЕИ
      ЙЕИ
      Рейтинг: 871 Весело

      Споко ся някаква абсолщтно неизвестна фирма на бай Мангал ще стопира търгът щот му е нарушен интерсът

    4. 4 Профил на kdo52372883
      kdo52372883
      Рейтинг: 961 Весело

      Че закъде без Хидрострой?! Нали Вождът-на-Партията-и-Държавата трябва лично да захлеби и от тази баница. Чи как иначе?!

    5. 5 Профил на stedim
      stedim
      Рейтинг: 2427 Неутрално

      Важното да се построи качествено и в срок. Изобщо не ме интересува кой ще го строи. И дано да няма опити за отлагане чрез измислени фирми. Всъщност отново ли ще има протести?

    6. 6 Профил на 1_april
      1_april
      Рейтинг: 1566 Весело

      До коментар [#4] от "kdo52372883":

      "Че закъде без Хидрострой?!"

      Е, няма как.
      Вичо, тъкмо се устрои на изкуствения остров, дето насипа пред курорта "Дружба", обаче не е забравил девиза : "Партията храни, ний с "Инжстройинженеринг" борим! ".
      Иначе големите батки, който прикриват, може да се разсърдят...

    7. 7 Профил на galiwer1880
      galiwer1880
      Рейтинг: 473 Неутрално

      То не бе магистрала ,то не бе чудо.Дайте я на китайците и за 1 година ще я направят и ще бъде много по добра от тия нашенските майстори.

    8. 8 Профил на simval
      simval
      Рейтинг: 992 Неутрално

      2 км са това, не е шега работа.
      Е, не е като оня в Швейцария, дет ще бъде 50 и няколко.

      Аз не зареждам в Лукойл.
    9. 9 Профил на Darth Plagueis
      Darth Plagueis
      Рейтинг: 4187 Неутрално

      До коментар [#3] от "ЙЕИ":

      Ами ако заданието е написано в типично герберастки стил, нормално. Читаво задание нема как да се обжалва.

      Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
    10. 10 Профил на Georgi Popov
      Georgi Popov
      Рейтинг: 244 Разстроено

      Брей че голяма работа ще е "най-дългият тунел" от 2 км - ами пояснете още в заглавието че става дума за шосеен тунел, защото в БДЖ има къде по-дълги

    11. 11 Профил на bgkurshum
      bgkurshum
      Рейтинг: 830 Неутрално

      Егати офертите. 174 милиона и 6 стотинки.

      Никога повече мутри начело на България.
    12. 12 Профил на yanne
      yanne
      Рейтинг: 3726 Неутрално

      До коментар [#9] от "Darth Plagueis":

      Е,няма Как Тома Белев или А.Ковачев да не обжалват.Може и Пти Женераль.

    13. 13 Профил на Darth Plagueis
      Darth Plagueis
      Рейтинг: 4187 Неутрално

      До коментар [#12] от "yanne":

      Охо, смешникът се изнесе като бит п..рс от статията, дето хвърляше лъжи, и се е появил тук.
      За тия двамата не знам. Знам обаче, че заради герберастката мисъл, всеки може да обжалва всяка поръчка и е напълно в правото си. Щото сте зависими, корумпирани и неадекватни.

      Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
    14. 14 Профил на gavrilov
      gavrilov
      Рейтинг: 589 Неутрално

      Козница e железопътен тунел в Централна България.

      Намира се на железопътната линия София - Бургас, на територията на общините Антон и Карлово, между гарите Копривщица (общ. Антон) и Стряма (общ. Карлово), обслужващи съответно градовете Копривщица и Клисура.

      Тунелът преминава под рида Козница, свързващ Стара планина и Същинска Средна гора.

      Строежът на тунела започва през 1949 г. Окончателно е завършен на 6 юни 1951 г. Козница е най-дългият железопътен тунел в страната. Има дължина 5808,60 m[1][2], която с влак се изминава обикновено за около 10 минути. Има само 1 коловоз.

    15. 15 Профил на Noname
      Noname
      Рейтинг: 608 Неутрално

      КОЙ ще го вземе този търг!?!?

    16. 16 Профил на reply
      reply
      Рейтинг: 1133 Неутрално

      ТИКВАТА ИЛИ ШОПАРА,ЧРЕЗ ПОДСТАВЕНИ ЛИЦА РАЗБИРА СЕ

    17. 17 Профил на edin drug
      edin drug
      Рейтинг: 2498 Неутрално

      а тунела на Шипка кога , или никога ,Северна България не съществува на никоя карта , след 20 години ще се сетят ,когато няма да остане да живее никой там .

    18. 18 Профил на Хи-хи
      Хи-хи
      Рейтинг: 2249 Неутрално

      Има къде по-важни пътища от тая измислена магистрала. Тая клоака София тегли цяла БГ назад

    19. 19 Профил на venelingeologia
      venelingeologia
      Рейтинг: 1072 Неутрално

      До коментар [#7] от "galiwer1880":

      То и "Тракия" отдавна можеше да стане с тол-система, телефония и осветление, ама от португалци. Ние нашето не си го даваме.





    За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
    С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK