История за пътуваща лютеница, която носи повече от себе си

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

История за пътуваща лютеница, която носи повече от себе си


Главният редактор на "Бакхус" Джиджи Лагадинова се отзовава на приятелска молба, виновна е играта на Mastercard


"Гледам, че мнозина от вас изпращат #безценни кутии, съдържащи лютеница. Аз много обичам лютеница. Ако се чудите на кого да изпратите, мога да предоставя адрес в Прага", пише във "Фейсбук" Мирослава Симова, CEO на Pernod Ricard в Чехия.


Играта на Mastercard #Вкусът на дома, която тази есен изпраща колети, а при получателите пристигат спомени, директно се цели в носталгията по вкуса, който не може да бъде подправен никога и от никого. Но пък в известни количества би могъл да бъде доставен на конкретен адрес, в случай, че имате близки или приятели в чужбина и сте участвали в предизвикателството да определите кои са ви петте любими български храни на "Фейсбук" страницата на компанията. Ако сте сред избраните, ще може близките ви да ги получат точно по Коледа. Изборът включва икони като сладко от смокини, луканка, мурсалски чай, овче сирене и кисело мляко.




Невъзможно е, при така създалата се гореописана ситуация, да не се отвърне на шеговития апел на Мирослава Симова, така че "Бакхус" в лицето на Джиджи й изпраща чрез Mastercard колет с подбрани български храни. А на въпроса действително ли толкова й липсват родни вкусове, Мирослава отговори прямо и от сърце:


"Последните две години живея и работя в Прага, два-три пъти преди това ми се е случвало да живея извън България, и определено ми липсват любими храни - имам много силна привързаност към вкусове и аромати, защото ни връщат към места, спомени, случки, приятели. Така че, когато пътувам, буквално нося храна отвсякъде – без значение дали е от Франция, Италия, Чехия за България или обратното. А от България нося много по-сериозни количества, тъй като имам много любими неща и обичам да си ги хапвам редовно. Имам дъщеря на десет години и тя също е със специфични изисквания – предпочита определени марки кашкавал и сирене. А конкретно с лютеницата, която почти нямам случай да не съм носила в багажа си, когато пътувам, имам много ярки мили и забавни спомени от детството и от наши дни, но ще разкажа за тях, когато пристиге колета, и я опитам."


История за пътуваща лютеница, която носи повече от себе си


Тази година лидерът в технологиите за разплащане в България Mastercard застава зад всички шеф-готвачи, ресторанти и любители на кулинарни събития, които търсят модерна интерпретация на българските вкусове, като така дигиталният свят подкрепя и насърчава нашите безценни офлайн културни преживявания. Вярваме, че с това всички ние започваме нещо безценно - към вкуса на традицията, добавяме щипка настояще, за да имаме бъдеще.


Все още и вие може да участвате в играта на Mastercard, в която 50 късметлии ще имат щастието да изпратят безценна кутия с традиционни български вкусове на близък или приятел в Европейския съюз, която да го зарадва за Коледните празници.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK