Кризата като възможност

Това е . Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Кризата като възможност


ARC Academy дава седем стипендии за магистратурата "Реклама и бранд мениджмънт" на креативни решения за адаптиране на потребителите и бизнеса в условия на промяна


Може би 2020-а ще остане в историята като годината, в която интернет наистина започна. Може би ще бъде моментът на 3D принтирането. Възможно е да се окаже границата, след която човечеството ще започне да овладява глобалното затопляне. Най-голямата надежда в момента е и 2020-а да е и годината, в която светът ще успее да се справи с огромното предизвикателство Covid-19 с възможно най-малко жертви и с най-голяма грижа за обществото.




Днес едва ли някой може да види ясно като в кристално кълбо какво ще бъде "нормално" след няколко месеца. Условието на тази задача няма аналог в спомените на днешното поколение. Вече знаем, че авиолиниите приземяват всичките си самолети, заводите спират поточните си линии, и цялата световна икономика замръзва. Всяка следващата седмица е все по-голямо предизвикателство за ресторантите, хотелите, рекламните агенции, книжарниците, театрите, галериите, сладкарниците.


Кризата като възможност


В същото време хората се учат да работят в режим на хоум офис, да готвят повече, да пестят, да медитират, да са по-внимателни, да прекарват повече време със себе си, да се концентрират. Кризата ни кара да "изправяме кривата", да разбираме експоненциални графики, да спазваме дистанция и ни учи да се учим и адаптираме всеки ден.


"Думата "криза" изписана на китайски се състои от два йероглифа: единият означава "опасност", а другият - "благоприятна възможност". Успешните бизнеси не се градят от хора, които обичат да стоят на едно място, не търсят поглед напред или не се възползват от възможностите. В тази криза бързото предимство е на страната на различните софтуери за отдалечена работа, на доставчиците на храна по домовете, на платформите за дигиталното образование. За всички останали обаче остава задачата да се адаптират. "Формула 1" вече организира виртуално Гран При, а симфоничният оркестър на Торонто изнесе виртуален концерт, по време на който всеки от музикантите свири от своя дом.


Кризата като възможност


Образователната платформа ARC Academy отправя предизвикателство към хората, които не обичат да са просто наблюдатели, а си представят света такъв, какъвто би могъл да бъде. Седем души могат да спечелят стипендии за съвместната магистърска програма на ARC Academy и Висше училище по мениджмънт - "Реклама и бранд мениджмънт", като споделят своите идеи как брандовете и потребителите могат да се адаптират в условията на промяна. Всеки желаещ трябва да избере съществуващ бизнес или услуга и да разкаже как те могат да се променят в условията на днешната криза, за да отговорят на новите нужди и очаквания на потребителите. Идеята може да е за промяна на самия продукт, на бизнес модела, на начина, по който компанията комуникира, или пък за изцяло нов продукт или услуга, който да отговаря на промяната в поведението на хората.


Тема: "Адаптиране на потребителите и бизнеса в условия на промяна"
Условие: Да опишеш как съществуваща компания може да промени свой продукт или услуга или да създаде изцяло нови такива, за да е от полза на своите потребители в настоящата криза
Изисквания:
• Презентация на идеята в свободен формат: презентация, видео, прототип или друг формат по твой избор. Важното е идеята и визията за нейното развитие да са представени ясно и последователно
• Мотивационно есе, в което разказваш защо искаш да станеш част от съвместната магистърска програма "Реклама и бранд мениджмънт" на ARC Academy и Висше училище по мениджмънт
• CV


Награда: 30% отстъпка от таксата за обучение в магистратурата "Реклама и бранд мениджмънт"
Краен срок: 30 април 2020 г. Седемте победители ще бъдат определени от вътрешно ARC жури на 04.05 2020 г. и ще бъдят обявени в сайтовете на dnevnik.bg и на ARC Academy.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK