Повече български стоки за повече доволни клиенти

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Повече български стоки за повече доволни клиенти


В последните седмици на дневен ред отново се появи темата за наличието на български продукти в търговската мрежа. Отвсякъде се чуват призиви за подкрепа на малките и средните местни производители, за да може бизнесът им да бъде запазен в тези трудни времена. Държавата пък въведе конкретни мерки, за да гарантира по-голям процент продукти родно производство по рафтовете на магазините, а главни герои в тази ситуация се явяват големите търговски вериги.


Местната продукция е силно предпочитана и търсена от клиентите. Причините за това са много, а предимствата на храните, произведени в България, са безспорни - те са качествени, свежи, с доказан произход и, не на последно място, притежават познатия любим български вкус. Въпросът обаче е къде могат да бъдат открити.




С мрежа от надеждни партньори


Ярък пример за дългогодишен партньор на родните производители е "BILLA България". Компанията непрестанно се стреми да подкрепя местното производство и да допринася за развитието на малкия и средния бизнес. От откриването на първия си магазин в страната преди 20 години досега веригата гради успешно мрежа от надеждни партньори, които я снабдяват с качествени български стоки.


"В BILLA вярваме, че всички имаме право да знаем какви продукти консумираме и как са произведени те. Именно затова компанията ни непрестанно работи, за да подсигури на клиентите си храни с доказан произход. Благодарение на усилията ни и многобройните успешни партньорства с местни производители през годините, асортиментът ни включва богато разнообразие от качествени български стоки", споделя Норберт Мисбрандт, управител на "BILLA България".


Над 460 са местните производители, които регулярно доставят стока до супермаркетите на BILLA. Магазините от веригата са добре заредени с български храни и напитки, но въпреки това компанията непрекъснато разширява портфолиото си с нови родни продукти.


Отделите с най-голям процент стоки, произведени в България - цели 85%, са колбасите и деликатесите, прясното пилешко и птиче месо, както и суровините за топлата витрина. След тях, с 80% дял на родните продукти, се нареждат млечните храни и прясното свинско месо. Седемдесет и девет процента от хляба, хлебните изделия и сладкарските продукти в BILLA и 77% от продуктите от прясно телешко месо са произведени в страната. Между 40% и 75% е делът на българските плодове и зеленчуци в зависимост от сезона.


За BILLA е от ключово значение да следи и да отговаря на нагласите и търсенето на потребителите. Затова компанията редовно провежда редица тестове и проучвания сред клиентите си, за да разбере по-добре предпочитанията, нуждите и удовлетвореността им от продуктите и услугите, предлагани в магазините на веригата.


Търсенето на собствените марки на веригата расте


От BILLA твърдят, че расте търсенето и предлагането на стоки от собствените ѝ марки, сред които най-разпознаваеми са Clever, BILLA, BILLA Premium и BILLA Bio. Причината за високата оценка на клиентите са качествените суровини, които се използват за производството им. Български фирми произвеждат голяма част от асортимента на тези брандов -, най-вече характерните продукти, пригодени специално за българския вкус и пазар като кисело и прясно мляко, краве сирене, кашкавал, айрян, яйца, кори за баница, ориз, брашно, олио, колбаси и др.


През последните няколко месеца BILLA стартира работа с още близо 25 нови местни фирми за производство на млечни, месни и други продукти. Най-голямо е увеличението при плодовете и зеленчуците, където партньорствата постоянно се разширяват със започването на летния сезон.


Собственият бранд на веригата "BILLA Градини" дава възможност на клиентите да избират от голямо разнообразие от плодове и зеленчуци, отгледани от български земеделци в съответствие със специална програма за намаляване на пестицидите.


От компанията споделят още, че потребителите се интересуват все повече от произхода на храните и начина им на производство. BILLA ще продължи да обогатява асортимента си, за да могат клиентите да избират от още по-голямо разнообразие от продукти с традиционен български вкус. Доказателство за това е поредната кампания на търговската верига "По-хубаво от българското няма" в подкрепа на родните производители.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK