"Kaufland България" стартира кампания под мотото "Разчитайте на нас"

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

"Kaufland България" стартира кампания под мотото "Разчитайте на нас"


"Kaufland България" дава началото на имиджова кампания под мотото "Разчитайте на нас". Нейни главни действащи лица и основен фокус са служителите на компанията. В серия от визуални формати "Kaufland България" представя свои служители на първа линия, като разказва какви са техните лични истории и най-силни качества в работата им. Чрез кампанията Kaufland България затвърждава своята водеща позиция както като един от най-желаните и сигурни работодатели в България, така и като лидер в сектора на модерната търговия в страната.


"Kaufland България" стартира кампания под мотото "Разчитайте на нас"


"Разпространението на COVID-19 и всички предизвикателства, с които се сблъскаха обществото и бизнесът, ни подтикнаха още по-ясно да осъзнаем ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората - нашите клиенти и нашия екип. Кампанията "Разчитайте на нас" разкрива човешкия облик на бизнеса ни, в сърцето на който стоят именно служителите. Гордеем се с тяхната неуморна работа, висок професионализъм и личностни качества. Вярваме, че нашият най-голям успех е именно сплотеният екип, който за близо 15 години, откакто сме на пазара, успяхме да изградим и който е винаги на разположение за всяко българско семейство", коментира Милена Караилиева, HR директор на "Kaufland България".




"Разчитайте на нас" е посланието, което служителите на компанията отправят към клиентите на търговската верига. С настъпването на глобалната пандемия те поеха отговорността да останат на първа линия и да продължат работата си още по-мотивирано и отдадено, така че българските граждани да имат достъп до храна и продукти от първа необходимост. В рамките на кампанията "Kaufland България" показва истинските лица на своите служители и техните най-силни лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят както в трудната ситуация с COVID-19, така и с ежедневните предизвикателства в своята работа и личен живот. Именно служителите стоят зад успеха на Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия в България и компания, на която българските потребители могат да разчитат.


"Kaufland България" стартира кампания под мотото "Разчитайте на нас"


Мотото "Разчитайте на нас" е и своеобразен апел, с който "Kaufland България" се обръща публично към своите служители в знак на дълбока признателност към тях за всеотдайната им работа, ангажираност и лоялност към компанията. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за работодател, в основата на която стои взаимно доверие, ангажираност, мотивация и развитие на екипа.


По време на извънредното положение "Kaufland България" предприе всички необходими превантивни мерки, за да гарантира сигурността на своите клиенти и своя екип и да предотврати разпространението на коронавируса. Компанията оборудва всички свои обекти в страната със защитни прегради, осигури на екипа си предпазни маски, шлемове, ръкавици и средства за дезинфекция. Всеки служител на първа линия получи еднократна допълнителна финансова премия към своето месечно възнаграждение, с което компанията засвидетелства благодарността си за неуморния им труд и отдаденост.


"Kaufland България" стартира кампания под мотото "Разчитайте на нас"


Търговската верига има цялостна стратегия за подбор, обучение, развитие и задържане на кадри, в която водеща е грижата за хората. Kaufland осигурява на своите служители сигурно работно място, конкурентно възнаграждение, обширен пакет от 15 социални придобивки, който компанията непрекъснато се стреми да надгражда, годишни профилактични прегледи, обучения и семинари за повишаване нивото на професионалните и личностните умения, обучителни програми, програми за управление на таланти и възможности за международна кариера и знания в един от най-динамичните и конкурентни сектори. Благодарение на стратегията си за развитие на човешкия капитал вече две поредни години "Kaufland България" успешно се сертифицира като Топ работодател от независимия международен институт Top Employers institute - доказателство за водещата позиция на компанията в тази сфера в страната.


За Kaufland
"Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете тук

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK