"dm България" премахва стреса от пазаруването и презапасяването със стоки

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

"dm България" премахва стреса от пазаруването и презапасяването със стоки


В последните месеци много от навиците ни се промениха, често в посока пазаруване на по-големи количества и презапасяване със стоки. Дали обаче имаме нужда от всичко, което купуваме и носят ли ни тези покупки очакваната сигурност, че сме направи най-изгодния избор?


Според скорошно проучване на "Алфа рисърч" в първите месеци на пандемията от COVID-19 25% от анкетираните са се презапасили с козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия заради притеснение от повишаване на цените или изчерпване на количествата. Една трета от участвалите в допитването пък по принцип са склонни да купуват повече от нужните им продукти, когато те са в промоция или на временно по-ниска цена.


Според проучването близо 80% от анкетираните завяват, че биха искали да имат сигурността, че на определено място козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия се предлагат на изгодни цени, които при това няма да бъдат променяни за дълъг период от време. Отново почти 80% от участниците в проучването заявяват, че за тях е важно цената на тези продукти да не се увеличава занапред за достатъчно дълъг период от време - например няколко месеца.


"dm България" премахва стреса от пазаруването и презапасяването със стоки

Промяна в ценовата политика




За да осигури по-голямо спокойствие на пазаруващите, от 20 август веригата дрогерии dm променя изцяло ценовата си политика. Вместо да предлага краткосрочни промоции, които биха могли да стресират потребителите и да ги накарат да пазаруват ненужно много точно заради намалението, dm поема ангажимент всички цени в магазините на веригата да не бъдат увеличавани за дълго време. Компанията гарантира, че нито един продукт от асортимента й няма да поскъпне за минимум от четири месеца. Политиката важи за всички магазини в цялата страна.


"По време на пандемията наблюдавахме колко несигурни и стресирани бяха хората. Това доведе до паническо натрупване на големи количества продукти, които не допринесоха за сигурността на хората, а натовариха бюджетите на домакинствата," коментират от "dm България". За екипа на компанията е важно посетителите да пазаруват спокойно, достъпно и без стрес. "Клиентите трябва да знаят, че в dm продуктите за тяхната лична грижа и грижата за дома са изгодни и днес, и утре, и вдругиден. И така месеци наред. Защо човек трябва да губи скъпоценно време в постоянен лов на отстъпки - щом може да е различно, трайно и да носи спокойствие," допълват от веригата.


"dm България" премахва стреса от пазаруването и презапасяването със стоки

Без постоянен лов на отстъпки


Целта на новата политика за цените на продуктите на dm e да гарантира сигурността, спокойствието и доброто преживяване на своите потребители. От компанията отчитат факта, че всеки клиент има любими марки и продукти, но понякога избира техни заместители заради краткотрайни промоции.


"Новата ценова стратегия дава на клиентите възможност да купуват своите любими продукти на изгодни цени, без да бъдат изкушавани да сменят предпочитанията си заради краткосрочно намаление на подобен продукт или марка. Дълготрайните цени в перспектива освобождават ежедневието ни от натрупване на ненужни за определения момент стоки," коментират от компанията.


А след четири месеца?


Естественият въпрос, разбира се, е какво ще се случи след изтичането на обявените четири месеца на дълготрайни цени. От dm гарантират, че това е минималният срок на замразяване на цените, но за повечето продукти те всъщност обичайно остават стабилни и за значително по-дълъг период от време.
Компанията вече има дълъг опит с тази ценова стратегия, която се прилага успешно в други девет европейски държави, сред които Германия, Австрия, Унгария, Чехия и Словакия.


Концепцията е създадена от основателя на dm Гьотц Вернер, съвместно с потребителското сдружение "Инициатива на критичните потребителите - Федерална организация на критичните потребители в Германия" - една от значимите европейски организации за защита на потребителите. Целта на промените е дългосрочната грижа за потребностите на хората. Ползата от това за клиентите е да пазаруват спокойно и във всеки момент, когато им е удобно, без постоянно преследване на краткотрайни акции в dm, без изтощително напрежение и презапасяване с ненужни стоки. Така компанията дава своя принос към обществото чрез достъпност и стабилност, като гарантира чудесно съотношение цена-качество.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK