Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност


Визитка


Франк Ширле е част от екипа на "Kaufland България" от началото на 2019 година. Като директор за Югозападна България в дирекция "Продажби" ръководи тази дейност в 15 от 60-те хипермаркета на компанията в страната. Той има богат опит в сферата на модерната търговия, като преди да се присъедини към екипа на Kaufland над 14 години работи и заема ръководни позиции в редица водещи търговски вериги като "Лидл" и "Алди" в Испания, Португалия и Германия.


Качество на практика




Близо 6 милиона клиенти на месец пазаруват във всички 60 хипермаркета на Kaufland в 34 български града. Това е почти цяла България. Екип от над 6000 души се грижи за това всеки от тези клиенти да получи най-доброто за своя избор. Това е мащабът на "Kaufland България".


"В Kaufland мислим в мащаб, но работим с изключително задълбочен детайл. Предвид динамичния сектор, в който оперираме, балансът между тези две понятия се постига единствено със силен и доверен екип, който споделя еднакво високи изисквания за качество по отношение на цялостното изживяване на клиентите в нашите хипермаркети", споделя Франк Ширле.


Франк Ширле и екипът му са всеки ден на място в хипермаркетите. Те са винаги на първа линия, за да приложат на практика всички концепции, които Kaufland създава в името на качественото пазаруване.


"Тук разглеждаме качеството на всички нива. Освен качествен асортимент нашият клиент трябва да получи и качествено обслужване, пазаруването му да е комфортно и улеснено, като намери всичко, от което има нужда, на едно място", допълва Франк Ширле и продължава:


"За клиентите лицето на Kaufland е екипът ни в техния местен хипермаркет. Това е голяма отговорност, затова и изискванията ни към самите нас са винаги високи и непрекъснато търсим начини да се подобряваме."


За да остане клиентът доволен, Франк Ширле и екипът му следят всекидневно всичко до най-малкия детайл. Умеят да мислят като клиентите, взимат бързи и адекватни решения, но рядко са напълно доволни, защото винаги има какво да се надгради.


"Постоянно се променяме и ставаме все по-модерни. Стремим се към иновации, като същевременно се грижим и за най-малките детайли в хипермаркета. Много от тези детайли клиентите дори не забелязват, но за нас те са ключови за цялостното добро клиентско изживяване", твърди Франк Ширле.


Отворен диалог с клиента


Клиентът е най-важния показател, по който Kaufland оценява работата си всеки ден. Всяко действие на търговската верига се ръководи от неговата удовлетвореност и доверие.


"Винаги търсим мнението на клиента. Намирам за изключително важно и полезно да говоря с него на място, защото знам, че ще получа искрено мнение. А това е най-полезната обратна връзка и най-адекватната оценка за това как се справяме, кое работи, кое не, кое можем да подобрим", споделя Франк Ширле и допълва:


"Средната площ на нашите хипермаркети е 3200 кв. м. Винаги има какво да се подобрява. Ако нещо може да стане дори само с 1% по-добро, то със сигурност си струва усилията и ще го направим в името на комфорта на клиента."


Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност


Качественият екип


Преди близо 15 години, когато Kaufland започва своята дейност в страната, компанията прави заявка да се превърне в предпочитания и доверен партньор на българските домакинства. В последните 11 години
търговската верига е категоричен лидер в сектора, а в сърцето на този успех стои, разбира се, мотивираният и професионален екип.


"Силна мотивация за постоянните подобрения, които въвеждаме, е и стремежът ни да създаваме все по-добра и качествена работна среда за нашите служители. Инвестираме устойчиво в тяхното развитие и основаваме добрата екипна работа на доверие и еднакво разбиране за високите изисквания към качеството във всеки аспект от дейността ни", споделя Франк Ширле.


Служителите на компанията са добре обучени - тяхната подготовка е непрекъснат процес, защото клиентите имат високи очаквания към компанията. Търговската верига организира вътрешни онлайн платформи за обучения и практически тренинги. Регулярни месечни обучения провеждат и управителят, и ръководителите сектори на всеки хипермаркет.


Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност


"Имаме и т.нар. обучители "Свежест", които са квалифицирани да обучават екипите във всеки хипермаркет как да се грижат правилно за качеството и свежестта на продуктите от приема до покупката и как да обслужват клиентите качествено", допълва Франк Ширле.


Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност


Качествено обслужване


Качественото и любезно обслужване е ключът към удовлетвореността на клиентите, както и категорична ценност на Kaufland България.


"За да станем още по-добри в качественото обслужване и да отговорим подобаващо на все по-високите изисквания на клиентите към нашата работа, стартирахме и един от най-важните ни вътрешнокорпоративни проекти за клиентска удовлетвореност", споделя Франк Ширле.


Франк Ширле: В Kaufland поставяме качественото клиентско изживяване в основата на всяка наша дейност

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK