Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET


Звездата на родния футбол е пръв и единствен избор на бързоразвиващата се компания "Максима България" за лице на супермаркети T MARKET. Камата ще бъде част от всяка рекламна кампания на T MARKET. Наскоро веригата засне и първите рекламни видеоклипове със Стоичков, за да даде старт на много изненади, които екипът на "Максима България" е подготвил за клиентите си.


"За нас е не само удоволствие, но и истинска чест Христо Стоичков да бъде част от T MARKET. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера. Не случайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T MARKET. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех", коментира Петър Павлов, генерален директор на "Максима България".


Миналата зима веригата магазини T MARKET стартира кампанията си "Избери България", която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията.
"Наше си е" беше основното послание на кампанията. Все още активна, тя има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата.




Христо Стоичков стана рекламно лице на T MARKET

"Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук, искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T MARKET, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и суперцена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T MARKET доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях", коментира Христо Стоичков


В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T MARKET разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T MARKET, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент.


Освен че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T MARKET в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи.


Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме ви, че T MARKET изпревари всички и пръв от веригите магазини за продажба на дребно пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е напът да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK