Българинът е новатор в избора на текстил, но държи на качеството

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Българинът е новатор в избора на текстил, но държи на качеството



Нели Месерджиева, ръководител "Акционен мениджмънт и главен експерт по текстила" в "Лидл България", за предпочитанията на потребителите за интересни домакински предложения


Доскоро не се приемаше за естествено в пазарската количка да сложим детска дрешка и шлайфмашина до сиренето и колбаса. Как успяхте да убедите потребителите, че могат да напазаруват всичко необходимо за домакинството на едно място?


Признавам, че в началото когато Lidl стъпи на българския пазар потребителите бяха доста скептични относно предлаганите нехранителни стоки в магазините ни. Това от една страна се дължеше на факта, че ние първи въведохме този тренд и клиентите бяха в опознавателен режим, а от друга, че собствените ни марки не бяха все още достатъчно познати. За да завъртим колелото обаче, ние вложихме изключително много енергия и ентусиазъм, за да покажем предимствата на нашите марки. Успяхме да позиционираме и имплементираме високото качество на текстила ни, гарант за който е германския институт "Хоенщайн". Множеството сертификати, с които са съпроводени отделните марки, както и иновациите в производството и предлаганото разнообразие, определено успяха да спечелят потребителите. Днес смело мога да заявя, че сме една от най-предпочитаните вериги, именно защото с едно пазаруване клиентите могат да се снабдят не само с висококачествени хранителни продукти, но и с разнообразие от текстил и интересни домакински предложения.




Част от клиентите споделят, че по-интересните нехранителни стоки се изчерпват доста бързо. Как избирате различните тематични предложения?


Напълно сме запознати с темата, като я следим и анализираме на ежедневна база. Винаги се стремим нехранителните стоки да достигнат до колкото се може повече клиенти, като поръчаните количества се изчисляват на база минали акции. И в най-добрите прогнози обаче съществуват непредвидени ситуации, като се стараем да оптимизираме поръчките при следващата акция, за да не разочароваме клиентите си.
Относно избора на различните тематични предложения в Lidl, няма да ви изненадам като ви кажа, че те се разработват от мащабен екип в нашата централа в Германия, който договаря нехранителните продукти за всички Lidl държави по света, в следствие на което следи всички актуални тенденции на пазара в отделните области - текстил, домашен майстор, кухня, баня и още много други. По този начин успяваме да бъдем разнообразни и да предлагаме стоки, които могат да бъдат намерени само при нас.


По-скоро консервативен или новатор е българинът при пазаруването на текстил в хранителна верига? Какви са вашите наблюдения за клиентските предпочитания в този сегмент в Lidl?


Определено е новатор. Самият факт, че пазарува текстил от хранителен магазин говори за висока степен на отвореност към новости. Клиентите предпочитат удобните дрехи, с подходящите десени, в които да се чувстват добре. Всичко това те могат да намерят в Lidl, съчетано с проверено качество на добра цена. Съвсем скоро текстилът ни получи и още едно категорично признание, а именно отличие от Best Buy за най-добро съотношение цена-качество. Предварително подбраните хранителни и нехранителни стоки, които предлагаме, позволяват на клиентите ни да пазаруват по-лесно и да не правят компромиси в забързаното си ежедневие. По този начин те могат да пазаруват спокойно и удобно, уверени, че са направили правилния избор за своето семейство.


Предлагате от бебешки дрехи до текстил XXL размери и спално бельо. Планирате ли нови предложения следващите месеци?


Стараем се винаги да бъдем различни и да отговаряме на нуждите и очакванията на нашите клиенти. Разнообразието от собствени марки текстил ни дава свободата да предлагаме актуални, но в същото време практични решения за цялото семейство. През летните месеци, например, сме планирали акция с нашите маратонки Ocean Bound Plastic. Продуктовата ни комуникация за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса неотдавна взе и първото място в категория "Зелена кампания" в годишните награди на B2B media - още едно признание за нашето отговорно поведение и предлагане. Но да спрем до тук с текстила. Приготвили сме и други изненади за нашите потребители. Нещо много интересно, което предстои са Карибската и Сицилианска седмица в Lidl, с които ще предоставим една незабравима възможност на потребителите да се докоснат до техните екзотични вкусове и вековни традиции.


Кои са трите най-важни очаквания, когато сте в ролята на клиент?


Интересен въпрос. Винаги се стараем да "влезем в обувките на клиентите", за да подобрим максимално цялото shopping преживяване. Именно по този начин успяваме да отговорим на потребителските нагласи и да се доближим максимално до техните очаквания. За мен лично трите основни аспекта, които превръщат пазаруването от обикновено и рутинно в истинско преживяване са: разнообразието - за да мога винаги да изненадам любимите си хора вкъщи с нещо различно всеки път; качеството - за да съм сигурна, че след забързания си работен ден продуктите в кошницата ми отговарят на най-високите стандарти и спокойно мога да ги предложа на семейството си. И разбира се, възможно най-добрата цена, която е определящ фактор за всяко едно домакинство.

Още от Компании

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK