Носителят на "Оскар" Ейдриън Броуди - партньор в най-новата кампания на Johnnie Walker

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Носителят на "Оскар" Ейдриън Броуди - партньор в най-новата кампания на Johnnie Walker


Johnnie Walker, най-широко разпространеното шотландско уиски в света, започва нова кампания в партньорство с носителя на "Оскар" - актьора Ейдриън Броуди.


Новата кампания - THE WALKERS, представя героите на нашето съвремие, които не са само посланици на марката, но и двигатели на позитивни промени в обществото. Тя трансформира легендарния слоган KEEP WALKING в призив за всеобщ прогрес. "Светът сега се нуждае от напредък повече от всякога и това е нещо, което можем да постигнем заедно" е основното послание на марката.


Ейдриън Броуди притежава всички качества на един WALKER. Той винаги е бил готов да направи онова допълнително усилие, за да стане светът по-добро място и да предизвика статуквото. Именно той е героят във видеото THE WALKERS, основен вдъхновител на този така нужен прогрес. Разпалвайки представата за това, което е възможно да постигнем, той ни показва, че във всеки от нас има един WALKER, който прегръща промяната и продължава напред.




Ейдриън Броуди вдъхновява зрителите да открият своята вътрешна мотивация и забравени таланти и да ги споделят със света. Кампанията е олицетворение на философията на Keep Walking: "Ние не се задоволяваме с нещата такива, каквито са. Ние вървим напред."


"В света на социалната свързаност Johnnie Walker винаги е бил движеща сила. От векове събираме хората заедно, а точно сега това е по-важно отвсякога. С кампанията THE WALKERS и Ейдриън Броуди като посланик на марката ние отново даваме глас на нашия ангажимент културата да бъде по-значима част от живота ни", казва Fardin Ahmadyar, бранд мениджър на категория уиски на Diageo за Източна Европа.


"Бях толкова вдъхновен от кампанията, че предложих да направя ремикс на музиката от видеото. Правенето на бийтове е стара моя страст. Ние вървим напред, дори целият свят да спре", споделя Ейдриън.


Ейдриън Броуди е американски актьор с унгарски семейни корени, носител на множество награди, продуцент и модна икона. Той получава световно признание след главната си роля в "Пианистът" (2002). Известен е и с огромната страст, която влага в работата си, и стремежа си към обществен напредък.


Броуди наскоро завърши участието си в снимките на продукцията SEE HOW THEY RUN заедно с актьорите Saoirse Ronan и Sam Rockwell. Това, което следва, е звездното му участие във филма на режисьора Уес Андерсън THE FRENCH DISPATCH, чиято световна премиера се състоя на фестивала в Кан през 2021 г. Предстои да го видим и в ролята на Пат Райли - легендарния баскетболен треньор в неозаглавения драматичен сериал на HBO и американския режисьор Adam McKay за отбора на "Лос Анджелис лейкърс" през 80-те. Очакваме още и драмата BLONDE на режисьора Андрю Доминик, продуцирана от Netflix; телевизионната поредица CHAPELWAITE, базирана на роман на Стивън Кинг; третия сезон на сериала на HBO "НАСЛЕДНИЦИ".


Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), харесвана от хората в над 180 страни. От основаването й преди 200 години от John Walker и до днес мастърблендърите на марката винаги са преследвали вкус и качество над всичко останало.


Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label. Заедно те генерират продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.


За Diageo


Diageo е световен лидер в областта на алкохолните напитки със забележителна колекция от първокачествен алкохол, която включва марки като Johnnie Walker, J&B, Bulleit, Smirnoff, Cîroc и Ketel One,Gordon's, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray, Guinness и др.
Diageo е световна компания, чиито продукти се продават в над 180 страни по света.
"Diageo Източна Европа" покрива и пазара на бира в континентална Европа, както и бизнеса с всички алкохолни напитки в Русия, Източна Европа, Централна Азия, Близкия изток и Северна Африка - общо 54 страни. Повече от 370 служители работят за Diageo в Източна Европа.
За повече информация за Diageo, за нашите служители и марки посетете www.diageo.com. Посетете и глобалния ресурс за отговорна консумация www.DRINKiQ.com за информация, инициативи и споделяне на добри практики.
Празнуваме живота всеки ден навсякъде по света.


За Ейдриън Броуди


Ейдриън Броуди печели наградите "Оскар" и "Сеза̀р" в категорията "най-добър актьор" за ролята си по истинския живот на преживелия Холокоста Владислав Шпилман във филма на Роман Полански "ПИАНИСТЪТ", превръщайки се в най-младия и досега носител на "Оскар" в тази категория. Представянето му носи и почести за най-добър актьор от Националното общество на филмовите критици и Бостънското общество на филмовите критици, както и номинации за "Златен глобус", наградата на Гилдията на филмовите актьори и BAFTA.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK