С "Продайте на Remix" потребителите стават участници в кръговата мода

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Министърът на околната среда и водите Борислав Сандов (вляво) връчва наградата на Любомир Кленов, CEO и съосновател на Remix

© b2b Media

Министърът на околната среда и водите Борислав Сандов (вляво) връчва наградата на Любомир Кленов, CEO и съосновател на Remix



Препродажбата и повторната употреба на текстилни продукти е най-ефективният модел за ограничаване на вредното въздействие на модната индустрия върху околната среда и се развива с бързи темпове в международен план. В България този устойчив модел се налага успешно от един от водещите онлайн магазини в Европа - remixshop.com.


Компанията - лидер в областта на кръговата мода, спечели първа награда за "Зелена иновация" в престижния конкурс "Най-зелените компании в България" със своята услуга "Продайте на Remix". Тя е уникална не само за българския, но и за голяма част от европейските пазари, на които оперира, и предоставя възможност на потребителите бързо, лесно и изгодно да се разделят със своите малко употребявани модни артикули по екосъобразен начин.


Удобна и интуитивна




"Създадохме иновативна услуга, чрез която всеки да може много лесно да се освободи от запазените дрехи, които вече не носи. "Продайте на Remix" ни дава възможност да удължим живота на дрехите по максимално ефикасен начин и да намалим вредите, които свръхпроизводството в модната индустрия нанася върху околната среда", каза Любомир Кленов, CEO и съосновател на компанията, на церемонията по раздаването на наградите "Най-зелените компании на България" на b2b Media. Призът му беше връчен от министъра на околната среда и водите Борислав Сандов.


Услугата "Продайте на Remix" е изключително удобна и интуитивна за потребителите, защото зад нея стоят съвременен софтуер и хардуер, стриктна организация и огромна логистика - иновативната технология, високотехнологичният дистрибуционен център, проверката на качеството на всеки артикул, както и подборът и предлагането на огромен брой марки и категории работят в пълен синхрон. По този начин се създава иновативен модел за пазаруване и продаване на модни артикули, който има позитивен ефект върху бюджета на потребителите и върху околната среда.


Удобството и пестенето на време са водещи. Потребителите получават лесно и бързо оферта за модните артикули, които изпращат чрез безплатната Remix Bag, без да предоставят снимки или допълнителна информация за тях. След като продуктите бъдат одобрени, оферираните средства стигат до получателя си и той няма нужда да чака продажбата на предложените дрехи и аксесоари.


Като един от най-големите риселъри в Европа remixshop.com предлага огромно разнообразие - в онлайн магазина ежедневно се добавят над 15 000 нови артикула към асортимент от над 450 000 продукта в няколко категории - дрехи, чанти, обувки, аксесоари. В портфолиото присъстват над 5000 световни марки в три сегмента - luxury, mid-range и budget.


С Remix потребителите стават активни участници в кръговата мода. Те следват тенденциите, без да правят компромис със стила си, докато пазаруват от топ марки на изненадващо ниски цени, и в този процес помагат за намаляването на вредите върху околната среда. Така Remix създава устойчивото бъдеще на модата, следвайки мотото Reuse Reduce Remix.


Пазар за 21 млрд. долара


През 2020 г. европейският пазар за second hand мода е оценен на 21 млрд. долара, а прогнозите за 2030 г. са да достигне 59 млрд. долара*. В България 50% от потребителите вече осъзнават вредите за природата от производството на нови дрехи, а близо една трета от тях пазаруват секънд хенд. Въпреки това 24% от купуващите втора употреба изхвърлят неупотребявани или малко носени дрехи на боклука, а 29% признават, че ги държат в гардеробите си**. Една от основните цели на иновативната услуга "Продайте на Remix" е да намали този процент и да доведе до позитивна трансформация в мисленето за бъдещето на модната индустрия.


Remix предлага висококачествени маркови дрехи и аксесоари в 9 държави - България, Румъния, Словакия, Гърция, Полша, Чехия, Унгария, Австрия и Германия. Екип от близо 600 души се грижи за разнообразната и качествена продуктова селекция, точни описания на продуктите и бърза доставка до клиентите.


*Според проучването Global Data Europe Market Sizing and Growth Estimates.
**Национално представително проучване за пълнолетното население, възложено от Remix на "КАНТАР". Проучването за навиците на потребителите при пазаруване на дрехи втора употреба е проведено в началото на месец февруари тази година с лични интервюта в дома на респондента въз основа на стандартизиран въпросник.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK