Lenovo ThinkPad празнува 30 години

Това е . Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Lenovo ThinkPad празнува 30 години


На 5 октомври Lenovo отбелязва 30 години от създаването на емблематичната си продуктова серия ThinkPad. Години, изпълнени с вдъхновение, иновации и единствената мисия да бъде по-близо до своите потребители. От създаването на първото устройство ThinkPad 700C през далечната 1992 г. тази серия не спира да ни вдъхновява и изненадва. За 30 години светът преминава през какви ли не технологични иновации, от първото устройство с цветен TFT дисплей през 1992 г. до първото сгъваемо устройство през 2020 г. Всички, участвали в дизайна и създаването на първия ThinkPad 700C, са вярвали, че са се запътили към нещо специално, но никога и в най-смелите си мечти не биха могли да предвидят огромния успех, който постига Lenovo. Този успех обаче е резултат на общите цели на огромен екип, включващ дизайнери, инженери, партньори, доставчици и клиенти. През всички тези години те показват изключителна преданост, подкрепяйки стремежа на Lenovo постоянно да подобрява мобилните компютри. Преди 5 години Дейвид Хил, бившият главен дизайнер на ThinkPad, споделя: "Дизайнът на ThinkPad създава мощна и синергична връзка между форма и функция, балансира между сложна естетика, внимателно имплементирани потребителски нагласи и прочут инженеринг, за да не спира да прави превъзходни продукти." Създаден e да бъде разпознаваем и да носи онзи вид изживяване, което търсят потребителите.


А през тази година както подобава за един юбилей, Lenovo отбелязва и 200 милиона продадени бройки от серията ThinkPad. Няма как да има по-добър подарък от доверието на милиони потребители в цял свят. А любопитен факт, който също можем да считаме за подарък, е, че към момента има изложен ThinkPad в Музея на модерното изкуство в Ню Йорк.


Lenovo ThinkPad празнува 30 години




Специално за да отпразнува своята годишнина, Lenovo прави задълбочено проучване на тема влияние на днешните обществени предизвикателства върху глобалната производителност и поведение. Това води до създаването на първия по рода си Think Report. Този доклад идентифицира един по-различен начин на мислене в днешния забързан свят. Участници в проучването по цял свят твърдят, че губят приблизително два часа на ден от максималната си производителност поради неспособността да мислят целенасочено, главно поради претоварване, стрес и натрупана умора. Тези проблеми са все по-често срещани през последните две години. Изводите от това проучване сред близо 5700 души в САЩ, Обединеното кралство, Германия и Япония са, че много голям процент от хората вярват, че именно технологиите могат да бъдат онова нещо, което да им осигури по-добро качество на живот и възможност за продуктивно мислене. Това е и мисията на Lenovo.


Празнувайки 30 години история и 200 милиона продадени бройки, сега е моментът да погледнем напред и да си представим как ще изглежда бъдещето на ThinkPad. Със сигурност обещаващо и напред към следващите 30.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK