Lidl става официален партньор на "Евро 2024"

Това е . Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Lidl става официален партньор на "Евро 2024"


Lidl става официален глобален партньор на Европейското първенство по футбол 2024. Партньорството стартира заедно с европейските квалификации и ще бъде в сила както по време на квалификациите през 2023 и 2024 г., така и по време на финалния турнир на първенството през 2024 г.


От 14 юни до 14 юли 2024 г. най-добрите национални отбори в Европа ще се отправят към Германия, за да се състезават за титлата "европейски шампион" в десет различни града. Страните, които ще се борят за купата във всички 51 мача от финалния турнир, ще бъдат определени от европейските квалификации, които ще се проведат от март 2023 до март 2024 г.


Като един от водещите ритейлъри в Германия и цяла Европа Lidl е логичен партньор на целия турнир на Европейската футболна асоциация - със силното си присъствие в страната домакин на "Евро 2024" и с над 12 000 магазина в 31 държави, 30 от които в Европа. Точно както футболът вдъхновява милиони хора всеки ден, така Lidl е надежден партньор на милиони потребители в цяла Европа за ежедневното им пазаруване.




"Радостни сме, че сме част от събитие, което вълнува не само нашите клиенти, но и служителите ни. Както нашите продукти са достъпни за всички, така и ние искаме да допринесем "Евро 2024" да се превърне в преживяване за всички - например чрез нашите Lidl фен зони. Множеството страни, в които Lidl ще споделя тези вълнения, и фактът, че финалният турнир ще се проведе в страната, в която започва историята на Lidl, правят това партньорство много специално за нас", каза Йерон Бал, член на борда на директорите за сектор "Клиенти" в Lidl International.


С партньорството Lidl отправя и послание за важността на пресните плодове и зеленчуци, както и на спорта и физическите упражнения за активния и здравословен начин на живот, както и за това, че начинът, по който се храним, и активното движение оказват огромно влияние не само върху здравето на хората, но и върху околната среда. Именно затова, следвайки принципите на Планетарната здравна диета (Planetary Health Diet), веригата постоянно обогатява асортимента си, така че да улесни клиентите да вземат съзнателни решения за покупка на здравословни и устойчиво произведени продукти. Част от тях е и въвеждането на международни стандарти за маркетинговите похвати, насочени към децата.


"УЕФА гордо приветства Lidl като партньор на квалификациите и на "Евро 2024". Присъствието на веригата на целия континент ще допринесе изключително много за популяризирането на този забележителен турнир. Очакваме с нетърпение и съвместната ни работа за утвърждаване важността на грижата за здравето и благополучието като ценности, които Lidl и УЕФА споделят взаимно." Така маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лоран Епщайн коментира партньорството.


То е част от стратегията на Lidl за подкрепа на спорта на международно ниво. То се характеризира със споделено разбиране за важността от движението и спорта и отразява стремежа на веригата да постига своите цели с отдаденост и високо ниво на професионализъм.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Още от Компании

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK