Лоран Уберти - президент, главен изпълнителен директор и съосновател на Фаундевър
Бенедита Миранда - директор на "Фаундевър" България
Новата идентичност на глобалната компания, водена от откриватели, още повече укрепва мисията ѝ да предоставя решенията за клиентско изживяване на водещите световни марки със своя екип от 170 хил. служители.
"Сайтел груп [Sitel Group]®", един от най-големите доставчици на продукти и решения за клиентско изживяване в света, обяви официално, че се превръща във "Фаундевър [Foundever]™". След придобиването на Sykes Enterprises, Inc. (SYKES) през 2021 г. групата затвърди мястото си сред трите най-големи доставчици на клиентско изживяване в света. Ребрандирането на "Фаундевър™" отразява ангажимента на компанията към иновациите, динамиката и предоставянето на най-доброто клиентско изживяване в класа си.
"Нашият бранш се промени изцяло, откакто основахме тази компания преди 30 години", каза Лоран Уберти, президент, главен изпълнителен директор и съосновател на "Фаундевър™". Това, което в миналото беше ръчно и локално, сега е предимно дигитално и глобално. При все това, клиентското изживяване остава в основата на общуването между хора. В продължение на повече от три десетилетия се стремим да въвеждаме иновации и да се адаптираме към времената, като същевременно в нашите решения поддържаме подчертана ориентация към човека. Горд съм да кажа, че успешно се разраснахме от малък стартъп до глобална компания, която всеки ден провежда над 9 милиона клиентски разговора и дава ценна информация от тях в подкрепа на клиентите ни по пътя им към дигиталната трансформация. Стартирането на "Фаундевър™" е шанс да се върнем към корените си в бизнес отношение и да опростим клиентското изживяване за марките, на които помагаме."
Съчетаването на глобалната сила с пъргав, всепризнат предприемачески дух позволява на "Фаундевър™" да расте и да разполага с дигитално ноу-хау, за да подпомага водещите световни марки в разработването на най-добрите стратегии за клиентско изживяване в класа си за своите клиенти. С поддръжка на повече от 60 езика и с офиси в 45 страни Фаундевър има наистина глобален обхват и приходи от 4 млрд. долара. Със 170 хиляди служители по целия свят компанията има възможност да обслужва над 750 марки в Европа, Северна и Южна Америка, Азиатско-тихоокеанския регион и Африка.
"Превръщайки се във "Фаундевър™" отгръщаме нова страница, с което имаме възможност да надградим ценностите на компанията, отстоявани от десетилетия", каза Оливие Камино, основател на Global COO и съосновател на "Фаундевър™". "Потребителското търсене се променя и марките трябва да могат да предлагат клиентско изживяване по-бързо и при увеличаваща се сложност. Откакто основахме тази компания, не преставаме да се развиваме и променяме, за да отговорим на съвременните нужди, намирайки баланса между човека и технологиите. Тъй като знаем, че отношенията между служителите оказват влияние върху отношението им към клиентите, поддържаме корпоративна култура на многообразие и приобщаване, като създаваме среда, която помага на нашето семейство във "Фаундевър™" не само да постигне целите си, но и да ги надскочи."
Оливие Камино - основател на Global COO и съосновател на Фаундевър
Новата марка подчертава здравата основа на експертния опит, върху която е градена компанията. Макар непрекъснато да се развива, организацията днес отстоява същите принципи, на които е основана, поддържайки същото ниво на любопитство и страст. "Found" (англ. намерен - бел. прев.) изразява постоянното ни любопитство да търсим иновации за създаване на обосновани решения, а "ever" (англ. завинаги - бел. прев.) разкрива гъвкавостта и стремежа ни непрекъснато да се адаптираме към променящите се нужди на пазара и клиентите.
Ребрандираната компания продължава да предлага същите висококачествени решения за потребителско изживяване, с които са известни "Сайтел груп" и SYKES, като се развива, интегрирайки нови решения и най-съвременни технологии, анализи и персонализирани решения за клиентско изживяване, предназначени да отговорят на нуждите на днешните марки. Когато се разработват решения за клиентите, екипът на "Фаундевър™" се ангажира да учи, разработва и интегрира такива решения, с които да се гарантира, че отговарят на специфичните нужди на клиента, включително запознаване с конкретните култури, ценности и оперативни модели на човешко ниво за справяне с единствени по рода си бизнес предизвикателства.
С дълбоко вкоренени ценности като творчество, отдаденост и отношение, "Фаундевър™" предлага редица висококачествени услуги, включително обслужване на клиенти, оптимизация на работни процеси, продажби и задържане на клиенти, както и разработване на стратегии и планове, клиентско изживяване по множество канали, организация на работния процес, самообслужване и ботове, анализи и изкуствен интелект, клиентско изживяване в социалните мрежи, Web3, както и самообучение и развитие. Решенията на "Фаундевър™" за клиентско изживяване го улесняват и ускоряват дигиталната трансформация чрез съчетаване на задълбочени експертни познания и анализ на данни за оптимизация на операциите. Компанията също така дава приоритет на услуги като продажби и задържане на клиенти, техническа поддръжка, бек офис поддръжка, събиране на вземания, чрез изграждане на доверие и в безопасна среда, за осигуряване на пълна подкрепа на клиентите.
Новият сайт на компанията е foundever.com
Фаундевър™ в България
Фаундевър присъства в България от 2006 г. и има 1 300 служители, работещи на повече от 32 езика за клиенти в сферата на финансовите услуги, туризма, хотелиерството и ресторантьорството, технологиите, потребителската електроника, търговията на дребно, електронната търговия и телекомуникациите.
Компанията се ръководи от Бенедита Миранда, която заяви следното по повод старта: "Развълнувана съм с екипа в България и в нашия многоезичен регион да отгърнем нова страница. Новото ни име, "Фаундевър™", подчертава здравата основа на опита, върху които е изградена нашата компания. Макар непрекъснато да се развива, организацията отстоява същите принципи, на които е основана, запазвайки същото ниво на любопитство и страст. Вече като "Фаундевър™", ще продължим да предлагаме същите висококачествени решения за клиентско изживяване, с които са известни "Сайтел Груп" и SYKES, като се развиваме в израз на ангажимента на компанията към иновациите, динамиката и най-добрата услуга в класа си."
"Фаундевър™" е световен лидер в сферата на клиентското изживяване. Със 170 хил. сътрудници по целия свят, това е екипът, който стои зад най-добрите изживявания за повече от 750 от водещите световни и приоритетно дигитални марки. Нейните иновативни решения, технологии и опит в клиентското изживяване имат за цел оказване на подкрепа за оперативните нужди на нейните клиенти и за предлагане на безпроблемно изживяване на клиентите във важните за тях моменти.
С провеждането на над 9 милиона разговори с клиенти на повече от 60 езика в 45 държави всеки ден, "Фаундевър™" съчетава глобалната сила и мащаб с гъвкавия, предприемачески подход на откривателска култура, което позволява на компании от всякакъв мащаб и бранш да трансформират клиентското си изживяване.