Компаниите за бързи кредити поставят акцент върху отстъпките за лоялни клиенти

Дружествата наблягат и на добрата кредитна история

Потребителските кредити от небанкови компании традиционно се описват като бързи, лесни за получаване и по-скъпи от банковите заеми. Напоследък обаче сред все повече дружества от сектора се забелязва нова тенденция при промотирането на продуктите им - поставянето на акцент върху отстъпките, които клиентите могат да получат, ако са коректни и плащат навреме задълженията си.


Представителите на сектора обясняват, че това е дългогодишна практика в бизнеса им. Правилото е, че колкото повече заеми е изтеглил клиентът от дадена компания и съответно ги е погасил в срок, толкова повече и по-големи отстъпки може да получи при следващо кандидатстване. Така например един от основните играчи на небанковия пазар - "Изи асет мениджмънт", обяви, че предлага на клиентите си с добра кредитна история отстъпка в размер до 6% от цялата дължима сума (лихва и главница) при теглене на втори или следващ заем.


"Идеята е ясна - статутът на изряден платец предоставя по-евтин и лесен достъп до финансиране, потребителски и ипотечни кредити, застраховки и други финансови услуги", посочи изпълнителният директор на компанията Станимир Василев.


"Целта ни е да обърнем внимание върху важността на добрата кредитна история", обясни другият изпълнителен директор на "Изи асет
мениджмънт" - Неделчо Спасов. Според него все повече дружества от сектора ще акцентират върху ползите от това заемите да се погасяват навреме.
В началото на годината подобни действия предприе и "БНП Париба - Лични финанси" (бившата JetFinance), която въведе за коректните си клиенти програмата Jet Passport. Става въпрос за клиентска карта, срещу която изрядните платци получават различни преференции, включително и отстъпки при последващо теглене на кредит, които могат да достигнат до 25% от оскъпяването в зависимост от вида на заема.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на the D.
    the D.
    Рейтинг: 8 Неутрално

    накрая да споменем БНП, че да не е 'баш като рекламно съобщение на Изи ...

  2. 2 Профил на PREPISVA4
    *****
    Неутрално

    ТИЯ ПЪК ДА НЕ ВИДЯТ НЕЩО...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK