Според мен рекламата на този вид продукти трябва да се забрани, подобно на рекламата на цигарите и хазарта.
В момента, ако погледнете сайта на частните съдебни изпълнители ще видите, че има много публични разпродажби на домакинско обзавеждане, телевизори, спални и т.н.
Също така, често ще чуете, че някой се е самоубил, защото не може да си погасява задълженията.
Много от нашите сънародници са като деца, които като вземат лесно пари ги харчат още по-лесно без да правят сметка как ще ги върнат. От друга страна, фирмите, които дават подобни кредити са се специализирали и знаят как да си върнат парите.
Според мен от подобни кредити губим всички, защото индиректно високите лихви ги плащат, тези които работят. Ще дойде познат или роднина, ще ти каже че го е закъсал много и ако не му помогнеш ще остане на улицата, ще му спрат тока или водата и ти какво ще правиш?
Точно в малките села ще заробят хората. Български пощи не трябваше да се хваща на това хоро... да предлагат банкови услуги да, ама чак пък бързи кредити...
Уморен да получава най-ниските заплати в ЕС, българският народ се надява, че който и да спечели изборите този уикенд, ще сложи край на мизерията, довела хората до ръба на отчаянието.
Тя , лакомията не познава граници . В скоро време може да се стигне и до доставка на кредитите по домовете . Един вид разносно кредитиране . Само и само да се канализира и последното финансово поточе към банковите трезори . В смисъл - към банкерските портфейли .
[quote#10:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"]Нищо не пише за двуцифрената лихва. [/quote]
При лихва на ЕЦБ 0.5% двуцифрените лихви се срещат само в колонията на международните кредитни мародери - България !!!
Не бих препоръчал на никого този кредит. Даже бих забранил, но свободата да станеш роб е лична и за всеки.
ГПР по заем от 1000 лв. за срок от 34 седмици, при гратисен период 21 дни е 634%
[quote#11:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"] българският народ се надява, че който и да спечели изборите този уикенд, ще сложи край на мизерията, довела хората до ръба на отчаянието. [/quote]
По същия начин бяха избрани последните 4-5 премиери .
До коментар [#10] от "БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !":
[quote#10:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"]Нищо не пише за двуцифрената лихва.[/quote]
"Много от нашите сънародници са като деца, които като вземат лесно пари ги харчат още по-лесно без да правят сметка как ще ги върнат."
За толкова години "демокрация" българинът би трябвало да си е изработил финансова култура.Ако сам не можеш да си правиш сметка на парите кой ти е виновен?!
Познавам хора,които взимат краткосрочни заеми от Изи кредит,когато не им достигат оборотни средства и за по-малко от месец ги връщат.Но тези заеми им носят приходи,не е като да затънеш,щото искаш плазма!
по повод предишния ми коментар под тая статия-тотална забрана е нещо не-европейско! Виж, данъчна ставка 90-95% +нещо като данък оборот би било демократично 'решение' за този вид официално лихварство! Държавата е напълно в ролята си да определя сама данъчната тежест, дори до над 90%! По време на прехвалваната Маргарет Татчер е имало 92% данък!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
[quote#22:"~песимист с бедна фантазия"] По време на прехвалваната Маргарет Татчер е имало 92% данък! [/quote]
Тогава вещицата е дала път на мултинационалните копорации които десетилетия на ред а и до ден днешен никой не знае къде и колко данъци плащат!
[quote#1:"Edvard Munch"]Изи кредит искат да зарибят пенсионерите...[/quote]
Искаш да кажеш И пенсионеритеДруго се чудя-хората тук не разбират ли че тези "бързи кредити" им излизат бая солено?
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Хората в нормалните държави не си съсипаха държавните пощи, а си ги доразвиха и ги ползват. Давам за пример в Испания, където хората масово използват държавните пощи, включително и част от онлайн магазините ги ползват за дистрибуция на стоките си. Винаги има хора в пощата, въпреки че понякога чакат по над половин час да им дойде редът.
А в БГ какво - пощите са източени до положение на фалит, апетитните имоти на пощите са откраднати по най-безобразен начин! И за капак на всичко пощенските клонове се превръщат в едни лихварски офиси! Хората, с чието съгласие и подписи се взимат тези решеня са очевидно корумпирани и некадърни!
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
[quote#9:"Finland"]Български пощи не трябваше да се хваща на това хоро... да предлагат банкови услуги да[/quote]
По нашенско пощата дръпна напред като почна да предлага почти всички банкови услуги, освен кредити.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Там (в Испания) пощите са на държавни субсидии То на много места е така де, нормално, цената на услугата е сравнително висока и без субсидии няма как да вирее сред бабите на село.
[quote#19:"TAC"]Познавам хора,които взимат краткосрочни заеми от Изи кредит,когато не им достигат оборотни средства и за по-малко от месец ги връщат.Но тези заеми им носят приходи[/quote]
Ако тези твои хора имат бизнес с доказуем оборот и печалба (отчети за НОИ и ДДС) защо ползват такива скъпи кредити, не не банкови? Или са попаднали някога в някой "черен списък" за некоректни кредитополучатели/банкови измами/чекове без покритие?
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Бъркаш. По времето на Виденов беше. По времето на Костов се навряха обратно в дупките си. А заложните къщи към момента са няколко пъти повече от 2009та. Броя им дали е добър според теб?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Абе незнам какъв ще е тоя бизнес дето се финансира на подобни лихви, а няма да вземе кредит от нормална банка на 10 пъти по-изгодни условия
Е освен ако не говорим за търговия с наркотици. Притрябвало му на момчето да си освободи тирчето на границата, митничаря казал - бегай бързо да донесеш 10 бона, че иначе те пускам в новините... нема как да идеш до банката, вярно е
Мдааа ...
Експанзията на тези кредити напоследък ми се наби в очи, а това вече е черешката. Размахът е голям. Ерго - полето за дейност е мнооого широко.
Като вземем предвид и шокиращата за мен реклама в праймтайма на секъдхенд магазини, която говори за същото "поле широко" и ....
Та кога и в какви икономика и ситуация избуяват такива практики? Откриват се такива "перспективни пазари"?
Емчи ... когато ситуацията е у дупката, а мат'рялът е декапитализиран. Масово. И то дотам, че не само да не може да си плати дребни сметки, но и явно няма достъп, по разбираеми причини, до нормални банкови услуги.
Останалото е ... нецензурен коментар изпъстрен с обиди към институции, организации и, разбира се!, конкретни лица ...
Не е лична свободата, не е приятелю, на баба ти като и вземат къщата не само ще дойде да я гледаш ами и заплатата ти ще отклонят за вноски към 'небанковата институция'.
[quote#34:"tribiri"]Ти можеш ли да вземеш пари от ЕЦБ?
Щото аз си мисля, че само банките от еврозоната могат[/quote]
Значи държавите с парите на данъкоплатците си и квотите си пълнят трезорите на ЕЦБ а те дават дават на банкстерите на преференциални лихви после те душат простолюдието в периферните провинции на ЕС да взимат кредити за да изпълняват европейските изисквания или да си осигурят рекламирания от либерестките телевизии стандарт на живот!
[quote#35:"niakoi_si"]Не че нещо, ама по-времето на Костов, тия същите "институции" бяха едни дебеловрати момчета с бухалки. [/quote]
момчетата с Бухалки като Боко , по времето на Костов просто изчезнаха а виж до 1996 колеха и бесеха навсякъде, ама нали трябва пак някоя измишльотина да се напише и като верене гербер да не се обижда партията майка БСП че знае ли човек коалиция това онова а ?
Много обичам хора като теб,които се изказват като последна инстанция Твоята глава се сеща само за дрога,а повярвай,има и легални бизнеси с умерен риск,просто се иска светкавична реакция.Но не е за всеки,за мен също.
Ами как да ти кажа, при трицифрена лихва, бахти възвращаемостта има тоя "бизнес" Аз лично не се сещам за много такива, които да и да са легални. Има де, но те си държат собствени оборотни средства, защото предпочитат тия трицифрени лихви да си ги консумират, вместо да ги раздават на мутрите
Зарежи ти тия тъмнолилави припеви. Момчетата с бухалки се скриха по времето на царо, щото станаха бизнесмени. По времето на Костов си обикаляха и си застраховаха на воля.
[quote#41:"comandante"]Значи държавите с парите на данъкоплатците си и квотите си пълнят трезорите на ЕЦБ а те дават дават на банкстерите на преференциални лихви [/quote]
Абе че не си умен-не си, спор нямаАма недей да го демонстрираш така фрапантно
По добре бЕгай в друга тема да пЦуеш 'сички освен комунярите
П.С. Искаш ли да ти дам назаем, без лихва, няколко точки и запетайки? След като ги използваш правилно се превръщат в подарък!
На, взимай колкото ти трябват точки: ...............................................................................................................................................................................................................................................................
И запетайки: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#36:"Тони!"]По времето на Костов се навряха обратно в дупките си.[/quote]
Хайде бе! Аз например мога да ти посоча една мутра, дето беше член на ДСБ и захарен бос. После беше обявен за национално издирване, после стана председател на общинския съвет. После стана член на Герб и сега е кмет.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Лихварството е практика на даване на неетични и неморални парични заеми. В зависимост от местните обичаи, неморалност и неетичност се определят от големината на лихвата.
Християнската църква забранила лихварството. През 1179 папа Александър Трети отлъчил лихварите от църквата. Затова с лихварство се занимавали юдеи, тъй като не били християни. Вярата на юдеите им забранявала да искат лихви от други юдеи - можело само от гои.
в Кастилия през 1330 г лихвата била 20%
в Португалия през 1350 г - 33%
във Франция при Филип Август - 43%
в Англия при крал Джон - 87%
Папа Евгений обявил опрощаване на лихвите и дълговете, ако длъжникът участва в кръстоносен поход. В Англия заминаващите на поход кръстоносци, подпомагани от тълпи длъжници, устройвали погроми и кланета на юдеи в Лондон и Йорк през 1190 г. През 1275 г крал Едуард Първи приел закон за статута на юдеите, с който лихварството се забранявало и имотите на лихварите се конфискували. Много английски юдеи били арестувани, 300 били обесени и собствеността им отишла в бюджета. През 1290 г всички юдеи били изгонени от Англия, като им било разрешено да вземат само колкото могат да носят.
Световната литература е съхранила образите на Шейлок от "Венецианския търговец" на Шекспир и старицата еврейка-лихварка Альона Ивановна от "Престъпление и наказание" на Достоевски, която бива съсечена с оръдието на престъплението - брадва.
Редица исторически личности се противопоставят на лихварството, като от ново време най-известната от тях е на фюрера на Третия Райх - Адолф Хитлер, който е ненавиждал лихварството, свързвайки го с омразните му еврейски банки и високата лихва.
В някои страни и днес лихварството се преследва като престъпление. В Иран и Пакистан е забранено, а в Германия се наказва с до 3 години лишаване от свобода
Поинтересувай се малко,преди да пишеш смешни неща за трицифрени лихви!Да,тези кредити са доста по-скъпи от банковите,спор за това няма.Ако не можеш да ги върнеш за кратко време,по-добре не пипай там!ГПР е малко под 30%!!!
[quote#43:"TAC"]има и легални бизнеси с умерен риск,просто се иска светкавична реакция.Но не е за всеки,за мен също. [/quote]
Бъди добър и дай няколко конкретни примера, да науча и аз нещо непознато. Търг с парична вноска за участие, за който си научил в последната минута? Май не, защото там парите се внасят през деня, когато и банките работят.
Покупка в кеш на крадена стока, или на "фалирал" бизнес на който продаваче е с еднопосочен билет за чужбина? Пак не, легален бизнес не се занимава с това. Освен това май има ограничения за заплащане не по банков път на голями суми.
Пак-дай някой пример, моля
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#48:"dosetliv"]Вярата на юдеите им забранявала да искат лихви от други юдеи - можело само от гои. [/quote]
Дрън дрън, как банките в Израел функционират тогава? Искаш (и получаваш, днес срещу някаква символична административна такса) разрешение от равин да взимаш лихва, и гуляй Вася
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#53:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Дрън дрън, как банките в Израел функционират тогава?[/quote]
Види се, че не познаваш Светите Писания:
Изход 22:25-27
25 Ако дадеш в заем пари на някой свой беден съсед между Моите люде, да не постъпваш с него като заемодател, нито да му налагаш лихва.
26 Ако вземеш в залог дрехата на ближния си, до захождане на слънцето да му я върнеш;
27 защото това е едничката му завивка, това е дрехата за кожата му; с какво ще спи? и като викне към Мене, Аз ще чуя, защото съм милостив.
Второзаконие 23:20-21
20 На чужденец бива да заемаш с лихва, а на брата си да не заемаш с лихва; за да те благославя Господ твоят Бог във всичките ти предприятия на земята, в която отиваш да я притежаваш.
21 Когато направиш обрек на Господа твоя Бог, да не забравяш да го изпълниш; защото Господ твоят Бог непременно ще го изиска от тебе, и неизпълнението му ще ти се счете за грях.
Прав си,сбъркал съм за ГПР.Намерих още по-ужасяващи цифри:
*ГПР по заем от 1000 лв. за срок от 4 месеца е 967%.*
Истината е,че лично не съм се интересувал,а съм слушал от мой познат,че работи с тях.Там той е лоялен клиент и ползва отстъпки.Купува евтини коли и ги препродава.Когато изскочи нещо на сметка и не му стигат пари,взима от тях.Не знам как се оправя,няма кола,задържана повече от месец.Но той е доволен
Бога ми, няма ли кой да ги забрани! Това е напаст. Достъпът до бързи кредити трябва да бъде затруднен, а не либерализиран. Тези заеми са насочени най-вече към най-обеднялата част от населението, което лесно се примамва, и няма как да се изплатят. После започва събиране на лоши кредити, заплахи по телефона и т.н. В тази държава трябва да има закон, който да пази нещастниците в нужда, да ги предпазва от грешки,а не да дозавлича тях и роднините им в непосилни за изплащане заеми, кредити, абонаменти за щяло и нещяло... Измекярството не създава икономика, а създава проблеми.
[quote#48:"dosetliv"]лихварствто се преследва като престъпление[/quote]
Ако вземеш заем с 10-15% лихва от юдейска банка днес се смята за престижно а банката е успешна и цивилизована!
Друг е въпроса ,че у нас има банки застанали на водовете и изходите на държавните и общински сметки и смучат като кърлежи от всяко движение по сметките а простолюдието е задължено да работи и за тях !
[quote#56:"dosetliv"]Види се, че не познаваш Светите Писания:[/quote]
Види се не знаеш фактите в реалния живот, щом се аргументираш с написаното в Светите писанияПАК да питам-банките в Израел как работят? Въпроса е реторичен, отговора е в коментар 53. Да беше го прочел докрая преди да отговаряш
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
Изненадана съм как не са се досетили да ги доставят по домовете.
Най-добрият съвет, който съм чула от експерт как да оцеляваме по време на финансова криза е: "Без кредити. Простирайте се според възможностите си. Аз правя така."
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
До коментар [#61] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
Явно изпитваш известни трудности с reading comprehension. Затова резюмираме:
1. Християнската църква забранява лихварството
2. С лихварство се захващат юдеите, защото
а) не са християни
б) вярата им забранява да искат лихва от юдеи, но им разрешава да искат от гои. Точно къде го пише съм го показал.
Въпросът е като как това доказано твърдение се отрича от начина на раздаване на кредити от банките в Израел?
[quote#63:"dosetliv"]Въпросът е като как това доказано твърдение се отрича от начина на раздаване на кредити от банките в Израел[/quote]
Ами с факта че банките в Израел (и не само те) взимат лихви. Защото това е позволено при определени условия. Това което си цитирал в 2-б не е всичко свързано с финансовите отношение между евреи иевреи/неевреи.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Euronymous
Рейтинг: 829 ВеселоИзи кредит искат да зарибят пенсионерите...
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !lingsearch
Рейтинг: 213 Веселокръвопийци
Десен екстремист
Рейтинг: 983 НеутралноЯ! Изненада!
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Не дай, Боже, да ми трябва!
lo ridah
Рейтинг: 693 НеутралноТия бързите не са хора...
Eff U GretaТехнолог
Рейтинг: 531 НеутралноСпоред мен рекламата на този вид продукти трябва да се забрани, подобно на рекламата на цигарите и хазарта.
В момента, ако погледнете сайта на частните съдебни изпълнители ще видите, че има много публични разпродажби на домакинско обзавеждане, телевизори, спални и т.н.
Също така, често ще чуете, че някой се е самоубил, защото не може да си погасява задълженията.
Много от нашите сънародници са като деца, които като вземат лесно пари ги харчат още по-лесно без да правят сметка как ще ги върнат. От друга страна, фирмите, които дават подобни кредити са се специализирали и знаят как да си върнат парите.
Според мен от подобни кредити губим всички, защото индиректно високите лихви ги плащат, тези които работят. Ще дойде познат или роднина, ще ти каже че го е закъсал много и ако не му помогнеш ще остане на улицата, ще му спрат тока или водата и ти какво ще правиш?
indifferent
Рейтинг: 213 ЛюбопитноСкоро кредит ще може да се вземе и от ВиК-дружествата, с едно отваряне на кранчето...
Климент Горанов
Рейтинг: 704 НеутралноТези така наречини бързи кредити са с безумно висок лихви. Ако си закъсал за пари и вземеш такъв със сигурност ще закъсаш още повече.
БМЗ
Рейтинг: 1142 Неутрално[quote#0:"статията"]Небанк овата финансова компания[/quote]
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченДемек, лихварите.
Тия от Evil Credit вече се оливат.
Finland
Рейтинг: 646 НеутралноТочно в малките села ще заробят хората. Български пощи не трябваше да се хваща на това хоро... да предлагат банкови услуги да, ама чак пък бързи кредити...
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 623 Неутрално[quote#2:"lingsearch"]кръвопийц и [/quote]
Нищо не пише за двуцифрената лихва.
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 623 НеутралноУморен да получава най-ниските заплати в ЕС, българският народ се надява, че който и да спечели изборите този уикенд, ще сложи край на мизерията, довела хората до ръба на отчаянието.
джендър NATO generals
Рейтинг: 950 НеутралноЩо не се забранят небанковите финансови институции? Или поне тези, в които не се оставя предметен залог?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токpapуre
Рейтинг: 624 НеутралноТя , лакомията не познава граници . В скоро време може да се стигне и до доставка на кредитите по домовете . Един вид разносно кредитиране . Само и само да се канализира и последното финансово поточе към банковите трезори . В смисъл - към банкерските портфейли .
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3938 Неутрално[quote#10:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"]Нищо не пише за двуцифрената лихва. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПри лихва на ЕЦБ 0.5% двуцифрените лихви се срещат само в колонията на международните кредитни мародери - България !!!
TAC
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#9] от "Finland":
rock n' roll is king!Вероятно ще прибират %,как да откажат някой лев отгоре?!
Graf
Рейтинг: 1291 ГневноНе бих препоръчал на никого този кредит. Даже бих забранил, но свободата да станеш роб е лична и за всеки.
Ecrasez l’infâmeГПР по заем от 1000 лв. за срок от 34 седмици, при гратисен период 21 дни е 634%
Тези са за стената - и с лопатата...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3938 Неутрално[quote#11:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"] българският народ се надява, че който и да спечели изборите този уикенд, ще сложи край на мизерията, довела хората до ръба на отчаянието. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПо същия начин бяха избрани последните 4-5 премиери .
Graf
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#14] от "comandante":
Ecrasez l’infâmeДо коментар [#10] от "БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !":
[quote#10:"БОРБА С МАФИЯТА, ЗА ДОБРУВАНЕТО НА НАРОДА С 27 !"]Нищо не пише за двуцифрената лихва.[/quote]
Щото не е двуцифрена, а трицифрена.
TAC
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#5] от "Технолог":
rock n' roll is king!"Много от нашите сънародници са като деца, които като вземат лесно пари ги харчат още по-лесно без да правят сметка как ще ги върнат."
За толкова години "демокрация" българинът би трябвало да си е изработил финансова култура.Ако сам не можеш да си правиш сметка на парите кой ти е виновен?!
Познавам хора,които взимат краткосрочни заеми от Изи кредит,когато не им достигат оборотни средства и за по-малко от месец ги връщат.Но тези заеми им носят приходи,не е като да затънеш,щото искаш плазма!
Nach
Рейтинг: 470 НеутралноНадявам се да не стигам до тези услуги, че ..не знам!!!
TrakerBG
Рейтинг: 418 Неутрално[quote#0:"Статията"] България се развива доста динамично в последните няколко години, независимо от кризата. [/quote]
Практикуването и толерирането на тъпотия е престъпление.Не е независимо, а именно заради кризата...
джендър NATO generals
Рейтинг: 950 Неутралнопо повод предишния ми коментар под тая статия-тотална забрана е нещо не-европейско! Виж, данъчна ставка 90-95% +нещо като данък оборот би било демократично 'решение' за този вид официално лихварство! Държавата е напълно в ролята си да определя сама данъчната тежест, дори до над 90%! По време на прехвалваната Маргарет Татчер е имало 92% данък!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3938 Неутрално[quote#22:"~песимист с бедна фантазия"] По време на прехвалваната Маргарет Татчер е имало 92% данък! [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТогава вещицата е дала път на мултинационалните копорации които десетилетия на ред а и до ден днешен никой не знае къде и колко данъци плащат!
Finland
Рейтинг: 646 Неутрално[quote#15:"TAC"] Вероятно ще прибират %,как да откажат някой лев отгоре?! [/quote]
2m00s (които сигурно се извършват от други фирми, работещи с пощите)
Съгласен съм, те и в Япония предлагат много услуги - например да си платиш наема http://www.youtube.com/watch?v=rJAnu9X6QMA&t=0
Въпроса е точно с тази глупост ли трябва да подмамват хората...
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#1:"Edvard Munch"]Изи кредит искат да зарибят пенсионерите...[/quote]
Друго се чудя-хората тук не разбират ли че тези "бързи кредити" им излизат бая солено?
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Искаш да кажеш И пенсионерите
miho45
Рейтинг: 569 НеутралноДо коментар [#6] от "indifferent":
Едва ли,едва ли! Като отвориш кранчето,то осмуква, като прахосмукачка, де що види пари,дори и стотинки.Технологичния процес е такъв.....
cockmeat
Рейтинг: 470 НеутралноХората в нормалните държави не си съсипаха държавните пощи, а си ги доразвиха и ги ползват. Давам за пример в Испания, където хората масово използват държавните пощи, включително и част от онлайн магазините ги ползват за дистрибуция на стоките си. Винаги има хора в пощата, въпреки че понякога чакат по над половин час да им дойде редът.
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!А в БГ какво - пощите са източени до положение на фалит, апетитните имоти на пощите са откраднати по най-безобразен начин! И за капак на всичко пощенските клонове се превръщат в едни лихварски офиси! Хората, с чието съгласие и подписи се взимат тези решеня са очевидно корумпирани и некадърни!
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#9:"Finland"]Български пощи не трябваше да се хваща на това хоро... да предлагат банкови услуги да[/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!По нашенско пощата дръпна напред като почна да предлага почти всички банкови услуги, освен кредити.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноФинансовата култура на бъгларина е критично ниско равнище. Както всякаквата му друга култура де...
Та подобни лихвари ще виреят, докато има прости българи да им се връзват.
Изтребете балъците и тарикатите сами ще изчезнат! Обратното е невъзможно
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноЗаложни къщи пред метър, небанкови кредитни институции . национален цъфтеж....
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКГарантиран от Герб!
tribiri
Рейтинг: 880 Неутрално[quote#6:"indifferent"]Скоро кредит ще може да се вземе и от ВиК-дружествата, с едно отваряне на кранчето... [/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ами че то си е факт! В момента, в който отвориш кранчето вече си задлъжнял към ВиК.
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#27] от "cockmeat":
То на много места е така де, нормално, цената на услугата е сравнително висока и без субсидии няма как да вирее сред бабите на село.
Там (в Испания) пощите са на държавни субсидии
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Любопитно[quote#19:"TAC"]Познавам хора,които взимат краткосрочни заеми от Изи кредит,когато не им достигат оборотни средства и за по-малко от месец ги връщат.Но тези заеми им носят приходи[/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Ако тези твои хора имат бизнес с доказуем оборот и печалба (отчети за НОИ и ДДС) защо ползват такива скъпи кредити, не не банкови? Или са попаднали някога в някой "черен списък" за некоректни кредитополучатели/банкови измами/чекове без покритие?
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#14] от "comandante":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ти можеш ли да вземеш пари от ЕЦБ?
Щото аз си мисля, че само банките от еврозоната могат и то не на лихва от 0.5%.
Едно време всеки разбираше от футбол и политика, сега гледам, че куцо и сакато взе да разбира и от финанси!
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#30] от "Тони!":
Хай сиктир де, а озоновата дупка и за нея ли е виновен Тиквонии?
Не че нещо, ама по-времето на Костов, тия същите "институции" бяха едни дебеловрати момчета с бухалки. Сега поне са облечени в закон
Darth Plagueis
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#35] от "niakoi_si":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКБъркаш. По времето на Виденов беше. По времето на Костов се навряха обратно в дупките си. А заложните къщи към момента са няколко пъти повече от 2009та. Броя им дали е добър според теб?
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#19] от "TAC":
Абе незнам какъв ще е тоя бизнес дето се финансира на подобни лихви, а няма да вземе кредит от нормална банка на 10 пъти по-изгодни условия
Е освен ако не говорим за търговия с наркотици. Притрябвало му на момчето да си освободи тирчето на границата, митничаря казал - бегай бързо да донесеш 10 бона, че иначе те пускам в новините... нема как да идеш до банката, вярно е
azmatahari
Рейтинг: 581 РазстроеноМного полезен би бил един дори повърхностен анализ на условията и последствията от заробващите бързи кредити, а не рекламата им.
Хората не са грамотни и не могат да разчетат капаните в които ги вкарват т.н.нефинансови институции.
xm...
Рейтинг: 1299 НеутралноМдааа ...
Експанзията на тези кредити напоследък ми се наби в очи, а това вече е черешката. Размахът е голям. Ерго - полето за дейност е мнооого широко.
Като вземем предвид и шокиращата за мен реклама в праймтайма на секъдхенд магазини, която говори за същото "поле широко" и ....
Та кога и в какви икономика и ситуация избуяват такива практики? Откриват се такива "перспективни пазари"?
Емчи ... когато ситуацията е у дупката, а мат'рялът е декапитализиран. Масово. И то дотам, че не само да не може да си плати дребни сметки, но и явно няма достъп, по разбираеми причини, до нормални банкови услуги.
Останалото е ... нецензурен коментар изпъстрен с обиди към институции, организации и, разбира се!, конкретни лица ...
dobrev111
Рейтинг: 371 РазстроеноДо коментар [#16] от "Graf":
Не е лична свободата, не е приятелю, на баба ти като и вземат къщата не само ще дойде да я гледаш ами и заплатата ти ще отклонят за вноски към 'небанковата институция'.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3938 Неутрално[quote#34:"tribiri"]Ти можеш ли да вземеш пари от ЕЦБ?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЩото аз си мисля, че само банките от еврозоната могат[/quote]
Значи държавите с парите на данъкоплатците си и квотите си пълнят трезорите на ЕЦБ а те дават дават на банкстерите на преференциални лихви после те душат простолюдието в периферните провинции на ЕС да взимат кредити за да изпълняват европейските изисквания или да си осигурят рекламирания от либерестките телевизии стандарт на живот!
stg
Рейтинг: 1193 Неутрално[quote#35:"niakoi_si"]Не че нещо, ама по-времето на Костов, тия същите "институции" бяха едни дебеловрати момчета с бухалки. [/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"момчетата с Бухалки като Боко , по времето на Костов просто изчезнаха а виж до 1996 колеха и бесеха навсякъде, ама нали трябва пак някоя измишльотина да се напише и като верене гербер да не се обижда партията майка БСП че знае ли човек коалиция това онова а ?
TAC
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#37] от "niakoi_si":
Твоята глава се сеща само за дрога,а повярвай,има и легални бизнеси с умерен риск,просто се иска светкавична реакция.Но не е за всеки,за мен също.
rock n' roll is king!Много обичам хора като теб,които се изказват като последна инстанция
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#43] от "TAC":
Аз лично не се сещам за много такива, които да и да са легални. Има де, но те си държат собствени оборотни средства, защото предпочитат тия трицифрени лихви да си ги консумират, вместо да ги раздават на мутрите
Ами как да ти кажа, при трицифрена лихва, бахти възвращаемостта има тоя "бизнес"
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#42] от "stg":
По времето на Костов си обикаляха и си застраховаха на воля.
Зарежи ти тия тъмнолилави припеви. Момчетата с бухалки се скриха по времето на царо, щото станаха бизнесмени.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Весело[quote#41:"comandante"]Значи държавите с парите на данъкоплатците си и квотите си пълнят трезорите на ЕЦБ а те дават дават на банкстерите на преференциални лихви [/quote]
Ама недей да го демонстрираш така фрапантно
? След като ги използваш правилно се превръщат в подарък!
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Абе че не си умен-не си, спор няма
По добре бЕгай в друга тема да пЦуеш 'сички освен комунярите
П.С. Искаш ли да ти дам назаем, без лихва, няколко точки и запетайки
На, взимай колкото ти трябват точки: ..................................................
И запетайки: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tribiri
Рейтинг: 880 Неутрално[quote#36:"Тони!"]По времето на Костов се навряха обратно в дупките си.[/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Хайде бе! Аз например мога да ти посоча една мутра, дето беше член на ДСБ и захарен бос. После беше обявен за национално издирване, после стана председател на общинския съвет. После стана член на Герб и сега е кмет.
dosetliv
Рейтинг: 1414 НеутралноСигурно скоро ще има кръстоносни походи.
Лихварството е практика на даване на неетични и неморални парични заеми. В зависимост от местните обичаи, неморалност и неетичност се определят от големината на лихвата.
Християнската църква забранила лихварството. През 1179 папа Александър Трети отлъчил лихварите от църквата. Затова с лихварство се занимавали юдеи, тъй като не били християни. Вярата на юдеите им забранявала да искат лихви от други юдеи - можело само от гои.
в Кастилия през 1330 г лихвата била 20%
в Португалия през 1350 г - 33%
във Франция при Филип Август - 43%
в Англия при крал Джон - 87%
Папа Евгений обявил опрощаване на лихвите и дълговете, ако длъжникът участва в кръстоносен поход. В Англия заминаващите на поход кръстоносци, подпомагани от тълпи длъжници, устройвали погроми и кланета на юдеи в Лондон и Йорк през 1190 г. През 1275 г крал Едуард Първи приел закон за статута на юдеите, с който лихварството се забранявало и имотите на лихварите се конфискували. Много английски юдеи били арестувани, 300 били обесени и собствеността им отишла в бюджета. През 1290 г всички юдеи били изгонени от Англия, като им било разрешено да вземат само колкото могат да носят.
Световната литература е съхранила образите на Шейлок от "Венецианския търговец" на Шекспир и старицата еврейка-лихварка Альона Ивановна от "Престъпление и наказание" на Достоевски, която бива съсечена с оръдието на престъплението - брадва.
Редица исторически личности се противопоставят на лихварството, като от ново време най-известната от тях е на фюрера на Третия Райх - Адолф Хитлер, който е ненавиждал лихварството, свързвайки го с омразните му еврейски банки и високата лихва.
В някои страни и днес лихварството се преследва като престъпление. В Иран и Пакистан е забранено, а в Германия се наказва с до 3 години лишаване от свобода
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#41] от "comandante":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ти чувал ли си нещо за печатарски услуги или само краставици си препродавал!?
TAC
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#44] от "niakoi_si":
rock n' roll is king!Поинтересувай се малко,преди да пишеш смешни неща за трицифрени лихви!Да,тези кредити са доста по-скъпи от банковите,спор за това няма.Ако не можеш да ги върнеш за кратко време,по-добре не пипай там!ГПР е малко под 30%!!!
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#43:"TAC"]има и легални бизнеси с умерен риск,просто се иска светкавична реакция.Но не е за всеки,за мен също. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Бъди добър и дай няколко конкретни примера, да науча и аз нещо непознато. Търг с парична вноска за участие, за който си научил в последната минута? Май не, защото там парите се внасят през деня, когато и банките работят.
Покупка в кеш на крадена стока, или на "фалирал" бизнес на който продаваче е с еднопосочен билет за чужбина? Пак не, легален бизнес не се занимава с това. Освен това май има ограничения за заплащане не по банков път на голями суми.
Пак-дай някой пример, моля
niakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#50] от "TAC":
Ако имаш предвид ГПР като ГОДИШЕН бла-бла.... процента хич не е 30
Цитирам от сайта на ИзиКредит :
"*ГПР по заем от 1000 лв. за срок от 34 седмици, при гратисен период 21 дни е 634%"
Ша ма извиняваш, ама това само с наркотици и трафика на оръжие се избива
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#48:"dosetliv"]Вярата на юдеите им забранявала да искат лихви от други юдеи - можело само от гои. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Дрън дрън, как банките в Израел функционират тогава? Искаш (и получаваш, днес срещу някаква символична административна такса) разрешение от равин да взимаш лихва, и гуляй Вася
Бил Тамусен
Рейтинг: 521 НеутралноЦелта е колкото може по-бързо хората да преминат от едното комунистическо робство в другото капиталистическото. Свобода ли?
ju.li
Рейтинг: 951 ГневноНебанкова компания = лихвари.
Възмутително е в държавни учреждения да са позволени лихварството и комарджийството!
Това отдавна вече не е държава!
dosetliv
Рейтинг: 1414 Неутрално[quote#53:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Дрън дрън, как банките в Израел функционират тогава?[/quote]
Види се, че не познаваш Светите Писания:
Изход 22:25-27
25 Ако дадеш в заем пари на някой свой беден съсед между Моите люде, да не постъпваш с него като заемодател, нито да му налагаш лихва.
26 Ако вземеш в залог дрехата на ближния си, до захождане на слънцето да му я върнеш;
27 защото това е едничката му завивка, това е дрехата за кожата му; с какво ще спи? и като викне към Мене, Аз ще чуя, защото съм милостив.
Второзаконие 23:20-21
20 На чужденец бива да заемаш с лихва, а на брата си да не заемаш с лихва; за да те благославя Господ твоят Бог във всичките ти предприятия на земята, в която отиваш да я притежаваш.
21 Когато направиш обрек на Господа твоя Бог, да не забравяш да го изпълниш; защото Господ твоят Бог непременно ще го изиска от тебе, и неизпълнението му ще ти се счете за грях.
TAC
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#52] от "niakoi_si":
rock n' roll is king!Прав си,сбъркал съм за ГПР.Намерих още по-ужасяващи цифри:
*ГПР по заем от 1000 лв. за срок от 4 месеца е 967%.*
Истината е,че лично не съм се интересувал,а съм слушал от мой познат,че работи с тях.Там той е лоялен клиент и ползва отстъпки.Купува евтини коли и ги препродава.Когато изскочи нещо на сметка и не му стигат пари,взима от тях.Не знам как се оправя,няма кола,задържана повече от месец.Но той е доволен
izabell
Рейтинг: 1274 НеутралноПощите и те станаха пеликани
boson
Рейтинг: 418 НеутралноБога ми, няма ли кой да ги забрани! Това е напаст. Достъпът до бързи кредити трябва да бъде затруднен, а не либерализиран. Тези заеми са насочени най-вече към най-обеднялата част от населението, което лесно се примамва, и няма как да се изплатят. После започва събиране на лоши кредити, заплахи по телефона и т.н. В тази държава трябва да има закон, който да пази нещастниците в нужда, да ги предпазва от грешки,а не да дозавлича тях и роднините им в непосилни за изплащане заеми, кредити, абонаменти за щяло и нещяло... Измекярството не създава икономика, а създава проблеми.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3938 Неутрално[quote#48:"dosetliv"]лихварств то се преследва като престъпление[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАко вземеш заем с 10-15% лихва от юдейска банка днес се смята за престижно а банката е успешна и цивилизована!
Друг е въпроса ,че у нас има банки застанали на водовете и изходите на държавните и общински сметки и смучат като кърлежи от всяко движение по сметките а простолюдието е задължено да работи и за тях !
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#56:"dosetliv"]Види се, че не познаваш Светите Писания:[/quote]
ПАК да питам-банките в Израел как работят? Въпроса е реторичен, отговора е в коментар 53. Да беше го прочел докрая преди да отговаряш
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Види се не знаеш фактите в реалния живот, щом се аргументираш с написаното в Светите писания
etty1
Рейтинг: 1632 РазстроеноИзненадана съм как не са се досетили да ги доставят по домовете.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinНай-добрият съвет, който съм чула от експерт как да оцеляваме по време на финансова криза е: "Без кредити. Простирайте се според възможностите си. Аз правя така."
dosetliv
Рейтинг: 1414 НеутралноДо коментар [#61] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
Явно изпитваш известни трудности с reading comprehension. Затова резюмираме:
1. Християнската църква забранява лихварството
2. С лихварство се захващат юдеите, защото
а) не са християни
б) вярата им забранява да искат лихва от юдеи, но им разрешава да искат от гои. Точно къде го пише съм го показал.
Въпросът е като как това доказано твърдение се отрича от начина на раздаване на кредити от банките в Израел?
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1236 Неутрално[quote#63:"dosetliv"]Въпросът е като как това доказано твърдение се отрича от начина на раздаване на кредити от банките в Израел[/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Ами с факта че банките в Израел (и не само те) взимат лихви. Защото това е позволено при определени условия. Това което си цитирал в 2-б не е всичко свързано с финансовите отношение между евреи иевреи/неевреи.
Цензуриран от антибългари.
Рейтинг: 470 НеутралноМерси. Не щем.
Чупакабра
Рейтинг: 367 НеутралноБългарският събпрайм?
lao
Рейтинг: 418 НеутралноБързо задлъжняване към престъпници и завличане до дъното на кладенеца откъдето няма измъкване - сега вече и в пощенските клонове!
epoc
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#10] от "Мoni56":
s
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....За съжаление не е и двуцифрена - как ти звучи ГПР 967%?
http://www.easycredit.bg/easymonth_typical_example