Иван Костов: БНБ закъсня да реагира за КТБ, защото самата беше ударена

Иван Костов

© Красимир Юскеселиев

Иван Костов



Българската народна банка (БНБ) действа правилно в казуса с КТБ, но закъсня с реакцията си с близо седмица, защото самата беше ударена от прокуратурата. Вместо да обяви още миналия понеделник решителните мерки, тя по това време трябваше да дава обяснения за разследването срещу подуправителя с ресор "Банков надзор" Цветан Гунев. Това коментира вчера пред телевизия "България он ер" бившият премиер, а сега анализатор Иван Костов. 


"БНБ имаше мощ още в понеделник, не го направи защото беше блокирана, а защо беше блокирана е много сериозен въпрос", каза Костов.  Според него действията на прокуратурата срещу шефа на банковия надзор са "нападение срещу финансовата стабилност на страната" и разстройват доверието в централната банка в момент, в който обществото очаква от нея да спасява банки. "Ако този главен прокурор не докаже това обвинение в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система на страната", каза анализаторът. 


"Да се викат членове на управителния съвет да дават показания пред прокурори които въобще не са в състояние да разберат какво ще отговорят членовете на управителния съвет, да се повдигне обвинение - това е абсурдно и не се  случва никъде по света. Това се прави с вътрешна комисия, далеч от вниманието на обществото," препоръча Костов.  




По думите му от кризата с КТБ и дъщерната й "Креди агрикол България" имат интерес хора, неспособни да си върнат кредитите. "Ако политици, ако Ахмед Доган е взел кредити да купи "Булгартабак", или някой друг се е опитал да придобие нещо и сега се надява, че фалирайки банката, няма да ги върне, това не трябва да се допуска, защото тогава ще се повтори престъплението от 1996 - 97 г." каза Костов и допълни, че идеята да се удари срещу банките и срещу валутния борд е от хора, неспособни да си върнат кредитите. 


Според Костов ситуацията в КТБ е следствие на политическата криза и "вторично торнадо", което се завихря около конфликта между депутата от ДПС Делян Пеевски  и мажоритарния собственик на КТБ Цветан Василев. Анализаторът подчерта обаче, че конфликтът "има друго естество", а зад Пеевски стои почетният председател на ДПС Ахмед Доган.  


Той изрази мнение, че БНБ не би трябвало да разрешава  на руската държавна банка ВТБ, която е акционер в КТБ, да поеме контрола над нея. "Това означава държавна банка на страна, която е в конфликт с нас и която води пропагандна война срещу България, да получи четвъртата по големина банка в страната", каза Иван Костов. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1097 Разстроено

    "действията на прокуратурата срещу шефа на банковия надзор са "нападение срещу финансовата стабилност на страната" и разстройват доверието в централната банка в момент, в който обществото очаква от нея да спасява банки. "

    Прав е!

    ОСТАВКА цацаров!

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2809 Неутрално

    Цацаратурата и без друго не си върши работа ами започна да вреди на държавата.

  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Цацаратурата е маша на Доган - това не е новина ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Някой яко клати лодката...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  5. 5 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Както винаги този взе да разнася дъждобрани след бурята? Кукловодите му все го задействат със закъснение?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  6. 6 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    "Ако прокурорът не докаже обвинението в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система"

    След като оправи тефтерчетата и катерушките, се зае и с банките.

  7. 7 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    Цаца, отиди и изкарай на показ прилепа от пещерата... пардон - сараите! С белезници!

    Даваме ти последен шанс. Знаем къде си. Не ни карай да правим глупави неща. Ще те намерим!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  8. 8 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 646 Весело

    Нереалистично е да очакваме санкции срещу самият Доган, но да се ударят машите му Пеевски и Цацаров е едно добро начало. А дано, ма надали.

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  9. 9 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Изключително точен както обикновено.

  10. 10 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    "Според него действията на прокуратурата срещу шефа на банковия надзор са "нападение срещу финансовата стабилност на страната"

    Прокуратурата все повече се очертава като платена маша в ръцете на мафиоти. Действията й са насочени определено срещу сигурността на страната

  11. 11 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Не съм му привърженик,но говори смислено и обосновано.А вчера новият политик се самовъзпроизведе в държавник,бълвайки поредния тюрлюгювеч от взаимноизключващи се тъпотии.

  12. 12 Профил на redrock
    redrock
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Дааа, най-големия акционер, Василев, срещу най-големия длъжник - Пеевски. Няма нужда Костов да ни казва нещо което всички знаем, а то е ,че Доган стои зад всички лошотии които ни се струпват в държавата през целия т.н. преход.

  13. 13 Профил на Tom Sawyer
    Tom Sawyer
    Рейтинг: 409 Неутрално

    На Цацаров гафовете му станаха прекалено много. То бива гъзене на цялата жалка и продажна прокуратура пред Доган ама аре стига толкова. ОСТАВКА!

    Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.
  14. 14 Профил на 2last
    2last
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ванчо умело налива масло в огъня, нали човекът с мустаките той го създаде, а Доган го издигна!

    Сега разбирате, че не може един крадлив цига*ин да се представя за честен и голям политик, като Стамболов." - Никола Филчев
  15. 15 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Абсолютно съм съгласна с Иван Костов и неговите заключения.И смятам,че БНБ носи основна вина със закъснялата си реакция.
    Иван Искров се държи толкова неадекватно като гуверньор на БНБ и така насочва банковата система към ефекта на доминото....
    Наистина БНБ не трябва да допусне ВТБ да изкупи активите на КТБ,към това се цели Русия,за да прилапа цялата енергетика!

    Tony
  16. 16 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1725 Разстроено

    Точен в анализите, но какво от това!
    "Ако този главен прокурор не докаже това обвинение в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система на страната".
    Истината е че мутрите имат хора за мокри поръчки на много места във властта, както бе казано "има някои държави в които има мафия, а в Бг мафията има държава".
    Разбира се виновни и отговорни няма, само маждународното положение, дъждовете, нивото на река Дунав и разбира се - Костов!!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  17. 17 Профил на м м
    м м
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тая връзка между ситуацията в КТБ и политическата криза е като баене по вътрешностите на умряло куче. Всичко е много логично, но само за "анализиращия" шаман, който не може да обясни връзката, но вярвайте му, боговете му говорят. Сипи още от туй омайно вино с мак, шамане.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  19. 19 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1097 Весело

    "Ако този главен прокурор не докаже това обвинение в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система на страната", каза анализаторът. "

    Не е нужно нищо да доказва, защото ВСЯКАКВИ разследвания в банки трябва да НЕ се обявяват ПУБЛИЧНО!

    ОСТАВКА цацаров!

  20. 20 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4517 Неутрално

    "Ако този главен прокурор не докаже това обвинение в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система на страната"
    ––––––––––––––––
    Да, магистратският имунитет не се разпростира върху тежки престъпления!!!
    Време е специализираната прокуратура да търкулне топчестата цаца на пода и да изрече с истерична нотка: "Не мърдай, престъпник с престъпник!"
    ... Толкова хубаво звучи, че чак не е вярно.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  21. 21 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Хм, сега идва логичния въпрос - КОЙ и ЗАЩО назначи Цацаров?

  22. 22 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Намерих го това интервю и го изгледах. Общо взето е прав. Успя обаче и да ме разсмее, когато каза "а ми те са едни сламени колибки...". Спря обаче навреме и не довърши изречението. Да, да, за банките става дума. За гнусната роля на прокуратурата е ясно. И фактът, че това се случва и няма кой да го спре вече е нещо, което не води до успокоение. Сега ще ми се изхилят всички, но я си представете, че утре осъмнете с новината, че има досъдебно производство за Искров. Не разбрах също и кой все пак може да осъществи контрол. С тезата, че банките са нещо повече от икономически субекти и за тях правилата не важат, не мога да се съглася.

  23. 23 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    "Ако този главен прокурор не докаже това обвинение в съда, ще носи отговорност, че е дестабилизирал финансовата система на страната"

    Да бе, кога е било в България някой да носи отговорност?

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  24. 24 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Бат Ваньо е наполовина прав, наполовина не. Защото миналия понеделник централната банка още не е имала причини да вкара надзор в КТБ - тегленията почнаха след това през седмицата, за което много вече се писа.

  25. 25 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1097 Разстроено

    [quote#19:"BlueWater"]Не е нужно нищо да доказва, защото ВСЯКАКВИ разследвания в банки трябва да НЕ се обявяват ПУБЛИЧНО! [/quote]Публично могат да се обявяват само ЗАПОЧНАЛИ съдебни дела и присъди срещу банки! Всички други ПУБЛИЧНИ действия на следствие и прокуратура могат само да вредят на банките и банковата система!

    ОСТАВКА цацаров!

  26. 26 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1797 Неутрално

    До коментар [#21] от "Jeremy Irons":

    Тоя въпрос кара хората с воля да дават на късо, което е забавно защото е жив сеир.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  27. 27 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    много точен анализ на костов за ситуацията. мисля че е време да се потърси сметка на главният прокурор как ви ги върши.

  28. 28 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Питам се, с какво държат дребната риба в мрежите си? Нямам друго обяснение, освен много пари. Ако не са пари, ще е изключително смешна работа.

    И се сещам за един въпрос, който сега ми се струва важен - стоеше ли някой зад Енимехмедов, и кой?

  29. 29 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Само че притеснява, че Костов се изявява в ТИМовата телевизия. А точно той уж натика ТИМ във Варна, без право на национални изяви.

    chavo64
  30. 30 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Весело


    До коментар [#18] от "B52":
    Понеделник е...Фуражките са на оперативка. Кат получат инструкциите глей ко става...

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  31. 31 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1097 Весело

    [quote#21:"Jeremy Irons"]Хм, сега идва логичния въпрос - КОЙ и ЗАЩО назначи Цацаров?[/quote]Защо питате неща които са ИЗВЕСТНИ!

    Назначи го ВСС, мнозинството от членовете на който са избрани от БСП и ДПС, въпреки сигналите че цацаров не отговаря на критериите за тази длъжност!

  32. 32 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 698 Весело

    Цацаров много станаха фаловете и от груби по-груби. Лошото е, че според бг. конституция, няма кой да ти вдигне червеният картон. Време е да се самосезираш срещу себе си и да си подадеш оставката. Ние ще те разберем

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    Г-н Костов не е сред любимците ми , в този случай е прав ! А , че Доган , Пеевски и ,, обрачите " са на дъното на всичко това - не се съмнявам !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Не вярвам на провалени политици...

  35. 35 Профил на Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#31] от "BlueWater":

    А дали не беше в завера с членове на ВСС назначени и от друга политическа сила? Плюс публичната подкрепа на действащ премиер и вицепремиер?
    Като сме тръгнали да казваме азбуката, да караме докрай?

  36. 36 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 527 Любопитно

    По думите му от кризата с КТБ и дъщерната й "Креди агрикол България" имат интерес хора, неспособни да си върнат кредитите. "Ако политици, ако Ахмед Доган е взел кредити да купи "Булгартабак", или някой друг се е опитал да придобие нещо и сега се надява, че фалирайки банката, няма да ги върне, това не трябва да се допуска, защото тогава ще се повтори престъплението от 1996 - 97 г." каза Костов и допълни, че идеята да се удари срещу банките и срещу валутния борд е от хора, неспособни да си върнат кредитите.
    ______________________________________
    Костов го е казал точно и ясно.И май само той засега има смелостта да говори,че няма никакъв Пеевски,който е параван,а човека който дърпа конците е Ахмед Доган.

  37. 37 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#14] от "2last":


    Ванчо умело налива масло в огъня, нали човекът с мустаките той го създаде, а Доган го издигна ------------------------------------------------- Ама верно ли бре! Ся ще ни разкажеш и за 10% акционерно участие в банката... Голем хитрец се извъди тоя Ванчо бре.Едно говори, а кви ги праи. Не е истина просто ти казвам...

    Моля, не ме свързвайте.нито с Позитано ,нито с ГЕРБ.... Свободен съм да пиша това което мисля....
  38. 38 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 979 Неутрално

    "Иван Костов: БНБ закъсня да реагира за КТБ, защото самата беше ударена"


    А днес и финансовият министър и подпъхва динена кора.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  39. 39 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 925 Неутрално

    "...защото тогава ще се повтори престъплението от 1996 - 97 г." каза Костов"
    Костов, не че нещо, ама ти какво направи, за да вкараш престъпниците, предизвикали престъплението 96-97г.?
    Май, нищо...
    А да питам ли защо?
    Защото ако същите престъпници тогава при цялата власт на СДС бяха влезнали в затвора, сега нямаше да се гърчим в тая... кочина

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  40. 40 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    "...идеята да се удари срещу банките и срещу валутния борд е от хора, неспособни да си върнат кредитите. "

    Просто и ясно казано , без увъртания.
    Костов е абсолютно прав в анализа си.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  41. 41 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Неутрално

    Няма какво да се добави. Кратко и ясно. Жалко че във всички правителства от тройната коалиция до днес нямаше поне един който наполовина да прилича на Костов.

    klimentm
  42. 42 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 524 Весело

    "По думите му от кризата с КТБ и дъщерната й "Креди агрикол България" имат интерес хора, неспособни да си върнат кредитите. "

    неспособни Ли ?!
    и коЙ и ги (раз)даде де ... теЗи кредити ?

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  43. 43 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Той изрази мнение, че БНБ не би трябвало да разрешава на руската държавна банка ВТБ, която е акционер в КТБ, да поеме контрола над нея. "Това означава държавна банка на страна, която е в конфликт с нас и която води пропагандна война срещу България, да получи четвъртата по големина банка в страната", каза Иван Костов.

    +++++++++++++
    Браво на Костов.

  44. 44 Профил на nikivan
    nikivan
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Комунистите и агентите на ДС са готови да оплюят всичко и всеки, само за да откраднат, колкото се може повече. Това е истината. То не бяха медии, лафки и какво ли още не. Всичко е един огромен театър...

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  45. 45 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Неутрално
  46. 46 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "Иван Костов: БНБ закъсня да реагира за КТБ, защото самата беше ударена"

    Само конспирации ни дай на нас българите.
    БНБ закъсня. Това е неоспорим факт. Не защото самата тя е била ударена, а защото подцени параметрите на истерията, раздухвана от медиите седмица по-рано.
    След като има сигнал срещу шефа на банковия надзор, прокуратурата е длъжна да направи проверка. Това, че са викани хора на разпит не означава, че БНБ спира да работи.
    А колко е адекватна прокуратурата, това е друга бира. Тя не е виновна, че БНБ не реагира адекватно и допълнително наля масло в огъня на медийното говорене. Защото не можем да говорим на това ниво за липса на професионализъм, остава съмнението за умисъл от страна на институцията.

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  47. 47 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#21] от "Jeremy Irons":

    Като погледнеш кого обслужва Цацаров, ще разбереш кой го е пробутал за главен прокурор. Цацата раздуха костинбродската афера, за да обслужи БСП и ДПС, пак той раздуха историите, че Цветанов подслушвал, а сега го съдят, че не подслушвал, той покри разследванията за купуване на гласове в полза на ДПС във Варна, той се прави на разсеян с насилственото принуждаване на миньорите в Бобовдол да гласуват за БСП. Всички висши магистрати са на каишки, държани от БСП и ДПС.

  48. 48 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#29] от "chavo64":

    Е, в пеевска телевизия ли да се появи? Много по-важно е да се чуе какво е казал. И е много прав, ама много прав за КТБ и реакцията БНБ.

  49. 49 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Неутрално

    Съжелявам за# 45 получи се грешка.
    Костов е единствения човек който се осмелява да нарече нещата с истинските им имена и не шикалкави и увърта . Всичко това трябва да бъде ясно казано иначе тежко и горко на държава в която няколко не особенно умни индивида могат да въртят на пръста си БНБ ,прокуратура и правителство!

    klimentm
  50. 50 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    Интервюто на Костов във студиото на Оn Air снощи беше излключително точно и ясно. Пеевски е мюре на Доган, човекът си го каза в прав текст. Описа точно със цифри какво е финансовото състояние на държавата и какво става ако не се актуализира бюджета и т н.
    Както винаги , Костов е прав и общо взето обясни, че ГЕРБ са същите маймуни като БСП , ДПС и компания..

  51. 51 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 581 Неутрално

    да бе наистина това е пълен абсурд Прокурорче да привиква шефове на БНБ за обяснения. Това граничи със случая разследване на Президента. Не знам, ама Цацаров търси престъпниците точно там, където са устоите на държавата - Лева и Държавния глава!

  52. 52 Профил на matera
    matera
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#33] от "niksan1":

    той/Костов/ не е сред любимците на мнозина,защото казва това,което на други не им стиска да кажат.за съжаление е почти винаги прав!

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1725 Любопитно

    [quote#34:"BGman1"]Не вярвам на провалени политици... [/quote]
    А на кого - на такива които "успяват" да умаят матрЯла - като Бюреков примерно?
    Мъка, мъка!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  55. 55 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    Нещо много важно: след като вече е ясно, че ще има избори наесен, това правителство НЯМА право да се занимава с толкова важни задачи като оздравяването на банки.

    Оставка оше днес!

  56. 56 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Бивш премиер -да.Анализатор -никога.Бидейки прикрит комуне на въпросния винаги са липсвали интелектуалната смелост и честност да обяви истинските провлеми и истинските решения за спасението на страната.Той е само Лизатор на ДС крайници...

  57. 57 Профил на BlueWater
    BlueWater
    Рейтинг: 1097 Весело

    [quote#50:"elevation04"]Костов е прав и общо взето обясни, че ГЕРБ са същите маймуни като БСП , ДПС и компания.[/quote]Елементарно пробутване на ТРОЛетарски ЛЪЖИ покрай изявлението на Костов!

  58. 58 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    НЕ Е ДА НЕ КАЗА 1999 година,че ДПС е проклятието за България.
    После му отнеха 2-рия мандат с КГБ-ското царче,а Буда го обяви за Гаргамел.
    Некои нещо пак да каже за "мъдрия"народ?

  59. 59 Профил на silverhead
    silverhead
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#2:"chicago514"]Цацаратурата и без друго не си върши работа ами започна да вреди на държавата.[/quote]

    Започна през май 2013 г. Сега продължава..

  60. 60 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    [quote#59:"silverhead"]Започна през май 2013 г. Сега продължава..[/quote]
    Не,на 9.9.1944 - истинският траурен ден за България.

  61. 61 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#31:"BlueWater"]Назначи го ВСС, мнозинството от членовете на който са избрани от БСП и ДПС[/quote]
    ами доколкото помня Цацаров е кандидата лансиран от ГЕРБ и това е документиран факт

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  62. 62 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#61:"stg"]Цацаров е кандидата лансиран от ГЕРБ [/quote]


    а Филчев от Костов и Стоянов. Айде стига сте се деляли. Ясно е злото. То е в Сарая и на Позитано. Малко по-задружно.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 644 Неутрално

    [quote#50:"elevation04"]Както винаги , Костов е прав и общо взето обясни, че ГЕРБ са същите маймуни като БСП , ДПС и компания..[/quote]

    ... маймуни, маймуни, но имат различни цели и все пак едната е най-малкото зло, нали така.

    А костов е голямо зло! и какво като е казал истината (ок 50%) ефектът е обратен: седиме като препарирани и сме принудени да изчакваме, да се съгласяваме и да забравиме...

    Изказването щеше да има смисъл ако беше направено от "отговорен фактор". Така просто се изпуска парата - ангажиментът е НУЛЕВ!

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  65. 65 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1642 Неутрално

    До коментар [#31] от "BlueWater":
    [quote#31:"BlueWater"]Защо питате неща които са ИЗВЕСТНИ!

    Назначи го ВСС, мнозинството от членовете на който са избрани от БСП и ДПС[/quote]

    А Кокинов вика: "Ти си го избра бе, ти си го избра. Не ми са подсмихвай". Отсреща пълно съгласие на мутрето ви с изнервения градски прокурор.
    https://www.youtube.com/watch?v=1yNO_7Yying#t=373

    Ecrasez l’infâme
  66. 66 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Костов е много прав в едно друго нещо - най-важните точки от дневния ред в държавата не са мутренските междуособици, а бюджетът за 2013 и 2014 и реформите в държавното управление.

    Циркът, който ни се представя, отвлича вниманието от тези проблеми, които след някой и друг ден ще ни се стоварят с огромна тежест. ГЕРБ и РБ би трябвало да поставят тези точки като приоритет в политическата дискусия. С и без прокуратура ще се оправим някак си.

  67. 67 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1129 Весело



    [quote#64:"o_sando"]Изказването щеше да има смисъл ако беше направено от "отговорен фактор". [/quote]

    Е Пеевски ли е този отговорния фактор, или куклата Орешарски , или инфантилния финансов министър

  68. 68 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    ако искаме реални промени и нормализация ,то Костов трябва да е премиер в служебното правителство ,но не за два месеца а поне за две години

  69. 69 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1635 Разстроено

    Българските политици трябва да минат на курсове при Иван Костов. Ама не искат, зер ще разберат какви ливади са.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  70. 70 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1881 Неутрално

    [quote#3:"danvan"]Цацаратурата е маша на Доган - това не е новина ... [/quote]
    Ама нали бил човек на Бойко Един, дето се подхилваше, му го напомни по разваления микрофон.
    Това кафе............

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  71. 71 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#68] от "Stewie":


    [quote#68:"Stewie"]ако искаме реални промени и нормализация ,то Костов трябва да е премиер в служебното правителство[/quote]
    Тогава БСП ще се бетонират във властта, тъкмо сега им се клатят краката ако дойде техния агент ще им помогне да се съвземат!

  72. 72 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#66] от "sanlivko":


    [quote#66:"sanlivko"]най-важните точки от дневния ред в държавата не са мутренските междуособици, а бюджетът за 2013 и 2014 и реформите в държавното управление. [/quote]
    Костов повтаря опорните точки на БСП и те реват за бюджета все едно ще останем без бюджет. Ако няма нов остава рамката на стария и като дойде ново правителство си го актуализира!
    Но както винаги Костов едно говори а с действията му все БСП печелят!

  73. 73 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    Абе докато не си поправим конституцията в прокуратурата ще се сбират от луд по луд .

  74. 74 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#71:"blue rose"]ще им помогне да се съвземат![/quote]
    абе то се видя кой ги реанимира и докара на власт в момента, члена на БКП Борисов,щото в крайна сметка той и досега не е напуснал БКП

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  75. 75 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Костов май пак трябва да се върне в политиката.

  76. 76 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#75] от "my_self":


    [quote#75:"my_self"]Костов май пак трябва да се върне в политиката.
    [/quote]
    Прав си! БСП в момента са толкова слаби, че ще се разпаднат всеки момент. Крайно време е Костов да почне пак да разбива десницата за да може комундетата да поемат глътка въздух!

  77. 77 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1747 Весело

    До коментар [#71] от "blue rose":

    защо ли ,вас милЮционерите ви тресе такъв страх от Костов ?

  78. 78 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 409 Неутрално

    " каза Костов и допълни, че идеята да се удари срещу банките и срещу валутния борд е от хора, неспособни да си върнат кредитите."
    Не дай боже да се повтори банковата криза от 1996г. Тогава големите кредитополучатели предивикаха фалит на банките, за да не си върнат кредитите. Това беше голямото ограбване на българския народ по времето на прословутия им преход към нищото.

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 557 Неутрално

    До коментар [#79] от "blue rose":

    А някои нискоинтелигентни треперят Костов да не реши да се върне.
    Не е необходимо да си месия, за да видиш къде е гнилото в държавата. Хубаво е да го кажеш открито, за да го научат дори и малограмотните и нискоинтелигентните.

  81. 81 Профил на Лола
    Лола
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Точен анализ на Костов. Трябваше да се реагира още в момента, в който се видя, че върху банката се оказва натиск и разни медии тиражират подвеждаща информация, която нямаше как да не доведе до проблеми.

  82. 82 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#80:"Gaijin"] Хубаво е да го кажеш открито, за да го научат дори и малограмотните и нискоинтелигентните. [/quote]
    ами да но те не могат да схванат, колкото и открито да им казваш

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  83. 83 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1040 Любопитно

    До коментар [#80] от "Gaijin":

    Защото досега чакахме само месии да ни оправят за това сме най бедните в Европа. чудя се колко пъти трябва да настъпиш мотиката за да ти просветне?

  84. 84 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#80] от "Gaijin":


    [quote#80:"Gaijin"]А някои нискоинтелигентни треперят Костов да не реши да се върне.[/quote]
    И като се върне какво? Ще поведе народните маси от сто човека?

  85. 85 Профил на black_and_gold
    black_and_gold
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Прав е, това не е ИКОНОМИЧЕСКА криза, а ПОЛИТИЧЕСКА. И всички знаем, КОЙ "политик" я предизвика и защо.

  86. 86 Профил на dnewnik
    dnewnik
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Иван Костов заяви: "Това означава държавна банка на страна, която е в конфликт с нас и която води пропагандна война срещу България, да получи четвъртата по големина банка в страната", каза Иван Костов.
    Най големит продажник на народни активи, пак се погрижа за държавата.
    Никой няма право да прахосва повече от него самия или без негово участие.

  87. 87 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Някой може би си мисли,че ще се повтори 1996-97 година и както казва Бай Ганю,имали бол пари банките,дали.Пък ние може и да не ги върнем.

  88. 88 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Абе,другари комунисти и гербери и вие щяхте да живеете по-добре,ако Доган и ДС не бяха довели царя или ако ,дай боже, се върне.

  89. 89 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3640 Неутрално

    Само "вторично торнадо" ни трябва.......

    Любовта ще спаси света!!!
  90. 90 Профил на wunderbar
    wunderbar
    Рейтинг: 409 Гневно

    До коментар [#55] от "klecho":

    Лошото е,че не е ясно!Къде е оставката?!Тези маймуни ще ни разиграват до последно!Народът трябва да ги притисне!!!Но....народът спиииии!

  91. 91 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 581 Весело

    "...в момент, в който обществото очаква от нея да спасява банки. "

    Поклон!!!
    Будя се нощем, когато се сетя, че КТБ може да фалира...

    freedom is another word for nothing else to lose
  92. 92 Профил на pixela
    pixela
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#80] от "Gaijin":

    Ние, нискоинтелегентнете, въобще не допускаме информация от тоа..в хард-а!! Имаме си файерлол в интранета

    freedom is another word for nothing else to lose
  93. 93 Профил на генка стефанова
    генка стефанова
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Изобщо не съм чел коментарите преди моя, няма смисъл, тук е пълно само с мразещи и хора на заплата! Затова може би ще повторя някой, но- ще ревете за тоя човек! Единствения, който можеше да преведе България през блатото на прехода! Единствения, който имаше смелостта да реже туморите на държавата! Все едно не е роден тук! С десет реда интервю каза всичко, което един месец разни модерни "анализатори" не могат да схванат, камо ли обяснят, вече един месец!? Но непобедимата българската простория го надви, изхвърли от организма си- предпочете крадлив дедо, боце, гоце и станишката! Да ви е сладко!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  94. 94 Профил на генка стефанова
    генка стефанова
    Рейтинг: 466 Неутрално

    И още нещо - още преди 15 години тоя човек каза-" ДПС е злото за България!". 15 години, толкова му трябваше на това тъпо племе да му повярва и схване... Тогава либерастията полудя, а толерастията му искаше оставката. А сега...рИветИ!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Слушайте Костов.Неговите прогнози и анализи се сбъдват.
    Едно време каза,че българите не го разбират и се надигна вой от всички страни,как се надценявал.Ето,сега разбрахме,че и за това е бил прав.

  97. 97 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#61] от "stg":

    Абсолютно прав сте! Това нещо е оня съдия от Пловдив, който е издал най-много осъдителни присъди. Историята обаче мълчи колко са му отменените присъди на горната инстанция....

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  98. 98 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    костов винаги е бил троянския кон на бкп,незнам защо някои хора го мислят за десен политик,А КАТО МОЖЕшЕ ДА УЗАКОНИ ЛУСТРАЦИЯТА И ДА ВКАРА ВСИчКИ чЕРВЕНИ ВЕЛМОЖИ И ПРЕСТЪПНИЦИ В ЗАщО НЕ ГО НАПРАВИ АМИ ЗАщОТО ГЕНЕЗИСА МУ Е БКП

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  99. 99 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#61] от "stg":
    И по него се захласваше другото недоразумение Tzv Tzv. Оня с пържолките няма защо да го коментирам. По-арогантен и безскрупулен тип е само станишката и разбира се доги

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  100. 100 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#86] от "dnewnik":

    Ах ах! Какъф патриотизъм струи от думите ви! Не патриотизъм! Цял матриотизъм си е!

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK