Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Лично на мен ми е много интересно какво ще каже Цецо Мустака пред един нормален и неутрален съд (да се разбира небългарски)...
Защото този юнак е видя много по време на стремителното си издигане в последните 7 - 8 години. От последните години на Тройната коалиция, през управлението на ГЕРБ и сега по време на Орешарски. Видял е много и знае много, и за ДПС, и за Пеевски, и за ГЕРБ, и за ББ, и за БСП, и за Станишев, и за цялото статукво и задкулисие в България.
Не бих се изненадал ако го самоубият или нещо от този род.
Тоя е пи4
Малко лекинко нахален, но пи4
Спомням си, като се опита да ни изпее "You could be mine" с искането за тотален достъп до ЕСГРАОН. Мисля, че тогава спука гумите
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
Аз няма да се изненадам квесторите да са затрили досиетата. Реално погледнато нито на Василев, нито на БНБ и прокуратурата може да се вярва изобщо. А най-вероятният сценарий е, че всички около схемата кешираха здраво, защото очудваща е бързината, с която всички политици, гуверньори и прочее проститутки са готови да прехвърлят на фиска 2 милиарда дългове. Също така нека не забравяме, че копие от тези кредитни досиета трябва да има в БНБ. Как така ще изчезнат? Или освен от КТБ, са изчезнали и от БНБ?
[quote#0:"Цецко"]"С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас. [/quote]
Вас е любезна форма в ЕДИНСТВЕНО лице. КОЙ е ВАС?
А иначе не се съмнявам, че "цената на разчистването на сметките" ще се плати от КОЙ.
The best way to predict the future is to invent it.
"Той се обръща и към клиентите на институцията с думите "С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас."
Не, Цецо, те ще бъдат платени от НАС...
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
"Той изразява недоумение, че "единствените доводи, приведени от господин гуверньора, са липсата на досиета за оценката" и пита "нима някой си мисли, че това е било възможно?""
Ами за това е абсолютно прав.
Нямало документи за кредити за 3.5 млрд., това са абсолютни глупости!!
Дали има възможност за разследване под европейска юрисдикция?
Нямам никакво доверие, на БНБ, правителство, Цветанов и Пеевски.
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Това е напълно възможно в България. Тека, като споделиш откраднатото с определени институции излизаш с документ за не виновност, след това осъждаш държавата в Страсбург и си възстановяваш част от разходите и продължаваш да крадеш и безобразничиш с чисто досие. Последен пример, Брендо.
Не знам кой му ги пише изявленията на Мустака, ама малко прекалява с драмата.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Василев обяснява, че досиетата са в следствените органи във връзка с разследването на прокуратурата срещу доскорошния шеф на "Банков надзор" Цветан Гунев.
Можеше да ги осъди, докато беше гъст с Доган, ама вече не е гъст с него, така че да забрави.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Цветане, ако имаше нормална и честна банка, нямаше да може да те съсипят толкова лесно. Така че няма много кво да ревеш. (то не че има много честни банки де, да не кажа никви, но все пак, тази май си е била гнила като за учебник)
Тъпото е, че при цялата некадърност, а по всичко личи и целенасоченост, на нашите институции в случая, като нищо ще осъди държавата и *пак* ние ще плащаме.
До коментар [#9] от "dragond":Дори,мисля,и на журналистите твърде не бива да се вярва...Имайки предвид оня филм "Да разлаем кучетата"...Вече не знам на кого може да се вярва!
Цецо, крайно време е да почнеш да "пееш" с дати, имена, събития. Кажи си как започна далаверата, кой Ви свърза с Пеевски, кой осигури държавната подкрепа, с/у какво получи помощ от Доган, Местан, Борисов, Станишеф, как приватизирахте Булгартабак, каква схема замисляхте с мултиплексите, защо сега герб, дпс и бсп бързат да замажат следите.
Кажи си Цецо, може и да ти олекне.
Имеет си хас, Иван Костов да не е виновен!
Има ли про-руски елемент в управлението, банковата криза е неизбежна!
А БСП си е проруска, нъл'?
Луканов - банкова криза
Виденов - банкова криза
Хамстера - банкова криза
Нужен е незабавно независим наблюдател, одитор, прокурор ... за да излезем от този батак. Някой трябва да каже най-накрая истината - не вярвам нито на правитеството, нито на БНБ, нито на Цв. Василев, още по-малко на прокуратурата - единственият който все още се ползва с някакво доверие е президента - да подават оставка и да назначава той служебен кабинет, който да поиска помощ от ЕС и да ни кажат най-накрая кой ни мами отново? Кой иска да платим нови 2 милярда!
"Василев заявява, че е дал показания пред съдии от страни членки на Европейския съюз, които са нотариално заверени. "
Ето това е много,МНОГО интересно......
Цв.Вас. и без това си нарочен, по добре ни кажи истината, и говори с ИМЕНА, по възможност.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Нямам никакво намерение да се поставям на негово място. За разлика от него, аз мога да се подпиша под всеки лев, който някога съм получавал през живота си.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Този най-добре да го правят защитен свидетел, че най сетне Кой/Кои да отиват в затвора. В момента политическата класа в БГ си играе на музикални столове. Всеки гледа да е седнал, когато музиката започва да привърлва. Само дето и столовете нещо взеха да изчезват бързо с края на музиката...
БРАВО Кутев!
С нетърпение очакваме разсъжденията ви за контрапротестите и за КОЙ предложи Пеевски?
Гениално ,но като всеки гении сте и малко...по- така...
Ние трябва веднага да влезем в Европейския банков съюз и те да се занимават с надзора на българските банки.
В България от десетина година всичко е мафия и сега не знаем кой какво ни готви.В момента върви интервю в ефир с цветан василев.Интересни неща говори,трябва непременно да се чуят.
До коментар [#37] от "Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)": Нещо като "Иване, кажи си, те ще те разберат", но със смяна на името. Колкото Иван каза, толкова и Цветан.
[quote#13:"Краси"]Ами за това е абсолютно прав.
Нямало документи за кредити за 3.5 млрд., това са абсолютни глупости!! [/quote]
Тази констатация от Искров мен също ме втрещи!
Казва се нищо като полуистина и чакаш да тръгне пороя!
После който чел разбрал, че досиетата са в прокуратурата!
[quote#13:"Краси"]Дали има възможност за разследване под европейска юрисдикция?
Нямам никакво доверие, на БНБ, правителство, Цветанов и Пеевски. [/quote]
И аз това се питам!
Тук само с външно непредубедено и компетентно разследване, нещата могат да станат ясни!
Имам чувството, че тълпата вече е осъдила банкера. Не че ми е приятен, нито пък ми роднина, но трябва да чуем и неговата версия на случилито се преди да отсъдим. Защото и в неговите изказвания проличава логика, която води до едни определени заключения, които никак няма да се харесат на някои хора. Ама никак.
До коментар [#8] от "Dorian Gray":
На практика , арестувани са лицата, отговарящи за парите в брой.
Тъй да се каже касиерите. Те осигуряват съхранението , преброяването им, отчетността при приемането или изплащането. /Наличието на разписка от получател и съответното разпореждане от овластено лица за извършването му./ Другото , законно ли се плаща /приема/ или не , трябва да е в кредитните досиета . Дето ги няма.
МВР що не арестува касиерита от ПИБ. Сигурен съм , че в петъка след четвъртъка , те повече пари раздадоха от трезора.
А иначе на кой / кои/ са ги дали също е важно. За разследващите. Но в България такива няма.
Тая работа няма да завърши без куршуми.Наистина е невероятно как му свиха на тоя юнак банката.Слушах им пресконференцията
оглавена от Данчо Ментата и направо онемях ,как всичко е подредено ,от журналята до портиера.
Кой избра Искров за гуверньор 2009 година?
Отговор - ГЕРБ.
Кой порасти КТБ,слагайки държавните пари там?
Отговор - ГЕРБ, за да се мазни на Доган.
Кой назначи Пеевски за заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев.
Кой назначи Пеевски за шеф на ДАНС?
Отговор - Станишев, за да се мазни на Доган.
Кой седи зад Цв.Вас. и Пеевски?
Отговор - Ахмед Доган
Ще цитирам един от партийните шутове на Прехода:
"Българино, не ме гледай умно" и ще добавя, българино,хващай метлата и започвай поред на номерата през цялата партокрация, която те стриже и дои 25 години, като започнеш от архитекта на задкулисието живеещ в Боянските сараи.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
До коментар [#43] от "Краси":
[quote#43:"Краси"]Така или иначе е пътник, поне да завлече останалите. [/quote]
Пътник е, спор няма. Но не към затвора, а към ЮАР. Оставиха го да се измъкне необезпокоявано, а сега се правят на луди и се гласят да замазват следи.
Сподели
11.07.2014 14:23; 24 часа онлайн;
Орлин Русев е роден през 1967 г. Завършил е магистратура във ВШФКО към УНСС – гр. София.
Започва банковата си кариера в Централна кооперативна банка през 1993 г., като последователно е специалист и директор „Паричен пазар и ценни книжа”. От 1999 г. в продължение на една година е Началник отдел “Левова наличност и пазари” в ТБ „България инвест” АД.
През 2000 г. постъпва в Корпоративна търговска банка АД като Началник на Управление “Левова наличност и ценни книжа”, а в периода 2002 г. – 2003 г. е неин прокурист. От 21.07.2003 г. е изпълнителен директор, а от 04.02.2005 г. е и председател на Управителния съвет. Ресорно отговаря за ликвидността, сигурността, счетоводството, обслужването на клиенти и дейността, свързана със статистиката и банковите регулатори.
Орлин Русев владее френски и английски език.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#34:"lone_wolf"]Имеет си хас, Иван Костов да не е виновен! [/quote]
Много ми хареса тъпомаймунския разказ - той, разказващият е бил на педи разстояние от Костов, та всичко е чул, видял. Особено приятелството с Чорни, който призна пред израелски съд, че не е давал никакви двеста хиляди на Костов, написано във в. Труд с най-дребен шрифт. А бе не може да няма нещо, нали Обезяна тупая?
Върховно тупая!
Текста на писмото:
ОТГОВОР НА ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ ПО ПОВОД ДНЕШНАТА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ НА ГУВЕРНЬОРА НА БНБ ИВАН ИСКРОВ:
Уважаеми дами и господа,
Скъпи колеги ,
От няколко месеца насам срещу мен е предприета масирана, целенасочена и изключително манипулативна кампания, която се пренесе и върху всичко, което се свързва с моето име. Основната цел на безпрецедентния натиск от медии, дирижирани от определени кръгове, е Корпоративна Търговска Банка. Връх на кампанията е днешната пресконференция на БНБ, която само доказва конспиративния сценарий за разбиване на доверието в банката и продажбата на безценица на финансираните чрез нея активи.
Изсмуканите от пръстите числа за огромни загуби на банката се разпространяват отдавна от лакеите на тези, които пожелаха да я унищожат. Не е ли странно, че единствените доводи, приведени от господин гуверньора, са липсата на досиета за оценката. Нима някой си мисли, че това е било възможно? Естествено е, че досиетата са в следствените органи.
Чия заповед изпълнявате Вие, господин гуверньор? Не е ли странно, че Вие не защитихте Вашия подуправител, когато беше обвинен, преди да бъдат събрани каквито и да било доказателства? Така ли защитавате независимостта на една от най-старите институции на демократичното общество в България?
Защо не допуснахте акционерите да намерят работещо бизнес решение за КТБ? Защо подминахте с лекота техните писмени и устни волеизявления? Смятате ли, господин гуверньор, че може да се държите по такъв арогантен начин с представители на държавен фонд на независима държава? Или може би обслужихте интересите на определен кръг от хора, заинтересовани от това да не изплатят своите задължения към банката? Или пък интересите на хора да овладеят на силно занижени цени основната част от активите, финансирани от КТБ.
Господин гуверньор,
Вие ме обвинихте, че съм изнесъл в брой огромна сума пари в деня преди поставянето на банката под особен надзор! Не стана ясно как и по какъв начин тези пари са взети и предадени ми, при положение, че от 10.06.2014г. аз не съм бил в България. Тъй като на всички стана ясно, че този сценарий е режисиран от определен кръг хора, рекетиращи мен и КТБ в продължение на години, държа да информирам обществеността, че съм дал показания пред съдии от страни членки на Европейския съюз, които са съответно нотариално заверени.
Размахването на недоказани и скалъпени обвинения, с помощта на смазани от страх и насилие хора, не е повод за самодоволство!
Уважаеми Клиенти на Корпоративна Банка,
С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас. Убеден съм, че скоро Вашите интереси ще бъдат защитени адекватно.
Що се отнася до институциите, които съдействаха и бездействаха, за да се случи всичко това – с тях ще си говорим в съда.
С уважение,
Цветан Василев http://www.segabg.com/article.php?id=707414
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Изглежда малко по-загрижен от Кюлев и доста по-съобразителен...да не кажа друго(да бъда безпристрастен), от поръчителите...досега медиите въртят само едни числа,черно на бяло...никъде и никой не е показал и доказал достоверноста.В тази държава основен инстинкт за самосъхранение е никога и на никой не трябва да имаш вяра за нищо.Екшън сценария на Stand by..."закрита пресконференция",алкохолика с "разписанието на полетите",министър...торби с пари,зрелищни арести...съмнявам се дали отговорния и касиерката, знае къде е хранилището на банката.Прилича на пладнешки обир на банка от всички видове партии-престъпници във власта.
[quote#52:"Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)"]Кой назначи Пеевски за заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев. [/quote]
- Кой УВОЛНИ Пеевски, като заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев.
Малката Секира твърди, че Русев е защитен свидетел защото НЕ бил съгласен точно с това за което ти говориш сигнализирали прокуратурата заедно с касиерката.
Няма как да се докаже бил ли е в България или не. Влиза се и се излиза с лична карта. Е, малко е неудобно да се каца в съседна държава и да се минава с кола, но иначе има повечко риск. Обаче с кола и платен митничар всичко можеш да изнесеш в багажника. Че и без платен също - с мъничко риск.
Пък и не е задължително Цецо сам да си е носил куфарчетата. Но и сам би могъл да го стори.
Но защо не говори за времето, когато беше един от глутницата и как изведнъж стана добрия?
А Тити къде се покри?
До коментар [#56] от "Краси":
Честно казано не ме вълнува дали ще останат живи. Единственото което искам е да се разбере всичко и да не остане ненаказан никой. Мечти разни.
Обвиненията на Василев, касаещи кредитните досиета са повече от скандални, ако това е истина, Искров трябва не просто да си подаде оставката, а бъде тикнат в затвора за национално предателство(предателство срещу народа) заедно с Цацата, заради съучастие в престъплението.
А мафията ГЕРБ&БСП&Атака, яхнати от Ахмед Доган, които толерираха и съдействаха на това гнусно престъпление, трябва да бъдат анихилирани.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
[quote#35:"georgi_val"] - не вярвам нито на правитеството, нито на БНБ, нито на Цв. Василев, още по-малко на прокуратурата - единственият който все още се ползва с някакво доверие е президента - да подават оставка и да назначава той служебен кабинет, [/quote]
-А да не би точно това и такава да е целта на атаките срещу КТБ, ПИБ и исканията за банкова ваканция?!?
[quote#63:"grand funk railroad"]
Този мошеник продължава да си мисли, че си има държава![/quote]
Тоя мошеник е маша, има си Господари.Него ще го жертват за пред матряла, Господарите ще останат.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
[quote#61:"Бенк-Бенк"]- Кой УВОЛНИ Пеевски, като заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев.[/quote]
Да, и инструктира депутатите си "много демократично" да го назначат за шеф на ДАНС.
Станишев, целия в бяло...
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Тук сериозно замирисва на едни работи, дето никак не са хубави за прасчо и мама! След официалното изявление на БНБ, след близо двуседмичен одит и с ресурса на цялата държава - МВР, ДАНС, прокуратура, следвствие - ако се окаже, че всичко това е скалъпено, за да се източат едни пари, ще трябва да влизат мироопазващи сили на НАТО (повтарям, на НАТО, не на Русия, че от тяхното "спасение" преди 70 години, още не можем да дойдем на себе си). Ще изчакаме реакциите на Европа, те ще са по-ясни, надявам се. Но тъй някак тия чували с пари през ВИП-а на летището... хайде, ако приемем, че тук някак може да стане, то как и къде ще ги разтоварят в Австрия? Или в друга европейска страна? То не може току тъй самолети, натоварени с чували с евра, да си 'фърчат и да си кацат , където им скимне из Европата... Има нящо гнило тъдява, ама де да видим.
Не го харесвам този измекяр, но е прав БНБ с прокуратурата работят по свирката на Доган и Пеевски.
Не им разбирам системите и софтуера, но "Цветан Василев е изнесъл чрез трето лице в брой..." липсват кредитни досиета... нали има кредитен регистър... тези досиета само на хартия ли са ?!? Как ще ти липсват документи за над 50% от кредитите? Нали има Кредитен регистър... Мен могат да ме видят към коя банка колко карти и кредити имам и за каква сума, но там са ги дръпнали за 2 седмици и ги няма така ли? Банката е раздала кредити на свързани лица... Дори и Дневник пита - как го доказахте? Ще изгорят акционерите и депозитите на фирмите свързани с Цветан Василев - Как ще определите на кои фирми да прехвърлите депозитите и на кои да изгорят? БТК, Петрол, Техномаркет... Те ще изгорят ли? Само депозитите ли ще им изгорят или и кредитите? Тези въпроси дават обяснение на въпроса - Защо беше закрита пресконференцията?
Първо Национализираме!
Второ Питаме ВТБ
Трето Национализираме
Четвърто А.. Имаше и други акционери
Пето Нацинализираме!
Шесто Ц.В. Няма ли да питате другите инвеститори?
Май вече са решили какво да правят с банката, просто се чудят под каква юридическа форма да го обосноват, за да не им вземат оманците "гнилата ябълка", защото май ще се окаже само леко чукната
Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
[quote#71:"Бенк-Бенк"]исканията за банкова ваканция?!?[/quote]
Са мераците на ГЕРБ(гениалния Московски предложил да бъде три месеца) и ДПС да вкарат държавата в изкуствена криза, за да се върне Бат'Бойко на бел кон.Хубаво, че бил Гаврийски да ги заплаши, че ще каже какво кроят по всички медии.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
[quote#75:"avatar"]ще трябва да влизат мироопазващи сили на НАТО [/quote]
Ти нормален ли си?
НАТО е военен съюз, не банков,наясно ли си?
От какъв зор ще занимаваме хората от чуждите държави с дивотиите на нашите мафиоти,дето на всичкото отгоре сами сме си избрали.Най-много да ни теглят една майна.
Пак да го спасява някой.Като в доброто комунистическо време,ма сега капиталистите са нарочени да го оправят.Герберска работа.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
Баси, в каква чудовищна игра въвличат цялата държава!
Ако в думите на Цв. Василев има поне 30% истина, то значи, че тая държава е тотален аут!
Абе хора, тая постановка, дето я правят на Василев, заради Южен Поток ли е или за нещо по-голямо?
Цацаров, защо мълчиш?
До коментар [#70] от "Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)":
Обвиненията на Василев, касаещи кредитните досиета са повече от скандални, ако това е истина, Искров трябва не просто да си подаде оставката, а бъде тикнат в затвора за национално предателство[/quote]
Глупостите наговорени днес от Искров са съшити с бели конци - как ще си вземаш едни милиони от собствената си банка, пък и разписка ще оставящ докато си в чужбина? Искров съвсем се оля - то бива обслужване на чужди и свои интереси и лъжи ама и закон да искаш с който да легализира престъпленията си...
"БНБ не е разрешила на акционерите на КТБ да намерят "работещо решение" за банката, отказана е била ликвидна подкрепа и така са я тласнали към поставяне под особен надзор. Посочват се и редица несъответствия в позициите на БНБ, най-фрапиращата от които е, че точно преди да започне масираната атака срещу КТБ, на 12 юни Централната банка й разрешава да закупи изпадналата в затруднение "Креди Агрикол", която към днешна дата е окачествена от БНБ като "добре управлявана".
Три дни преди поставянето на КТБ под особен надзор, БНБ уведоми цялата общественост, че: "БНБ категорично потвърждава, че банковата система, включително и КТБ, е с висока ликвидност и капиталова адекватност и функционира нормално“.
В кой случай БНБ каза истината – тогава или сега?, питат от КТБ."
Аз, ако съм един изпечен мошеник, завлякъл съм няколко милиарда лева, отделно съм прибрал 200 милиона кеш.... Най-голямата ми грижа ще е как да изчезна надалеч и всички да забравят за мен колкото се може по-скоро. Примерно, като за братя Галеви и други подобни.
Под контрола на банкера Цветан Василев и депутата от ДПС Делян Пеевски се намират ТВ7, Нюз7, радио Веселина,15 процента от bТВ - тук обачене е въпрос на покупко-продажба, а на невърнат кредит от страна на собственика на бТВ Красимир Гергов към КТБ. сайтовете BLITZ,Frognews,bnews,inews,vseki den,bgnes както и вестниците: Монитор, Телеграф, Политика, Уикенд, Шоу,Всеки ден, 24 часа, Труд, 168 часа, Седмичен Труд,Стандарт,Марица, Струма, Борба,Преса, Новинар, 19 минути, Супер19, списание Тема и други.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
EU defender
Рейтинг: 624 НеутралноА той на кой остров е?
The best way to predict the future is to invent it.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
1951
Рейтинг: 822 НеутралноЛично на мен ми е много интересно какво ще каже Цецо Мустака пред един нормален и неутрален съд (да се разбира небългарски)...
Цензуриран от "Икономедиа"Защото този юнак е видя много по време на стремителното си издигане в последните 7 - 8 години. От последните години на Тройната коалиция, през управлението на ГЕРБ и сега по време на Орешарски. Видял е много и знае много, и за ДПС, и за Пеевски, и за ГЕРБ, и за ББ, и за БСП, и за Станишев, и за цялото статукво и задкулисие в България.
Не бих се изненадал ако го самоубият или нещо от този род.
phill11
Рейтинг: 462 НеутралноИскров "липсващите" кредитни досиета в следствието ли са наистина? Ако да, защо отнемате лиценза?
Митко Василев
Рейтинг: 616 ВеселоТоя е пи4
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаМалко лекинко нахален, но пи4
Спомням си, като се опита да ни изпее "You could be mine" с искането за тотален достъп до ЕСГРАОН. Мисля, че тогава спука гумите
nv
Рейтинг: 1651 НеутралноМи да си дойде в България и да ги съди.
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxInmoInvestments
Рейтинг: 778 НеутралноСкоро ще му пратят инвеститори, с подарък-обувки от цимент !
You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al CaponeDorian Gray
Рейтинг: 777 НеутралноИзглежда ни очакват много интересни събития.
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Особено ако е вярно твърдението на С.Александров, че арестуваните от КТБ са защитени свидетели. Или поне единият.
Dragond
Рейтинг: 572 НеутралноАз няма да се изненадам квесторите да са затрили досиетата. Реално погледнато нито на Василев, нито на БНБ и прокуратурата може да се вярва изобщо. А най-вероятният сценарий е, че всички около схемата кешираха здраво, защото очудваща е бързината, с която всички политици, гуверньори и прочее проститутки са готови да прехвърлят на фиска 2 милиарда дългове. Също така нека не забравяме, че копие от тези кредитни досиета трябва да има в БНБ. Как така ще изчезнат? Или освен от КТБ, са изчезнали и от БНБ?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
EU defender
Рейтинг: 624 Неутрално[quote#0:"Цецко"]"С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас. [/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Вас е любезна форма в ЕДИНСТВЕНО лице. КОЙ е ВАС?
А иначе не се съмнявам, че "цената на разчистването на сметките" ще се плати от КОЙ.
nv
Рейтинг: 1651 Разстроено"Той се обръща и към клиентите на институцията с думите "С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас."
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНе, Цецо, те ще бъдат платени от НАС...
Краси
Рейтинг: 529 Неутрално"Той изразява недоумение, че "единствените доводи, приведени от господин гуверньора, са липсата на досиета за оценката" и пита "нима някой си мисли, че това е било възможно?""
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Ами за това е абсолютно прав.
Нямало документи за кредити за 3.5 млрд., това са абсолютни глупости!!
Дали има възможност за разследване под европейска юрисдикция?
Нямам никакво доверие, на БНБ, правителство, Цветанов и Пеевски.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
442
Рейтинг: 1295 НеутралноТова е напълно възможно в България. Тека, като споделиш откраднатото с определени институции излизаш с документ за не виновност, след това осъждаш държавата в Страсбург и си възстановяваш част от разходите и продължаваш да крадеш и безобразничиш с чисто досие. Последен пример, Брендо.
АзКлавдия
Рейтинг: 880 НеутралноВече съвсем се чувствам като Алиса в Страната на чудесата!
Доброто е заразноХриси
Рейтинг: 1469 ВеселоНе знам кой му ги пише изявленията на Мустака, ама малко прекалява с драмата.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Daria
Рейтинг: 956 НеутралноДоганят пак спечели.
georgi_val
Рейтинг: 418 НеутралноВасилев обяснява, че досиетата са в следствените органи във връзка с разследването на прокуратурата срещу доскорошния шеф на "Банков надзор" Цветан Гунев.
И какво правим сега, ако това е вярно?
today
Рейтинг: 1046 НеутралноМожеше да ги осъди, докато беше гъст с Доган, ама вече не е гъст с него, така че да забрави.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.save_knforest
Рейтинг: 610 ВеселоЦецо Пича пише до Ванката от Банката.
Jeremy Irons
Рейтинг: 470 ВеселоЩе има внос на пуканки.
Ама ще ни излязат златни!
incognito
Рейтинг: 588 НеутралноЦветане, ако имаше нормална и честна банка, нямаше да може да те съсипят толкова лесно. Така че няма много кво да ревеш. (то не че има много честни банки де, да не кажа никви, но все пак, тази май си е била гнила като за учебник)
Тъпото е, че при цялата некадърност, а по всичко личи и целенасоченост, на нашите институции в случая, като нищо ще осъди държавата и *пак* ние ще плащаме.
kashpirovska
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#9] от "dragond":Дори,мисля,и на журналистите твърде не бива да се вярва...Имайки предвид оня филм "Да разлаем кучетата"...Вече не знам на кого може да се вярва!
Дневник-токсичният сайтbora bora
Рейтинг: 976 ЛюбопитноХа сега де!!!!
На кого да вярваш?!?!?
Всичките загрижини и всичките на съда се надяват!
Пък то прокурора - една дребна цаца!
shileto
Рейтинг: 1034 НеутралноГолям нахалник бил тоя другар
hmc12310991
Рейтинг: 418 НеутралноВсъщност поръчителите си стоят в България и се подхилват.Крайно време е някои самозабравили се хора да се изтрият от обществения живот.
АзКлавдия
Рейтинг: 880 НеутралноАко това за документите в следствието е вярно, това е скандално!
Доброто е заразноПипера е много лют
Рейтинг: 675 Веселода се върне и да подаде жалба в СГС. Да не дрънка от Виена, като братя Галеви.
седеньето го зголемува задникотDrAvalanche
Рейтинг: 1072 НеутралноЦецо, крайно време е да почнеш да "пееш" с дати, имена, събития. Кажи си как започна далаверата, кой Ви свърза с Пеевски, кой осигури държавната подкрепа, с/у какво получи помощ от Доган, Местан, Борисов, Станишеф, как приватизирахте Булгартабак, каква схема замисляхте с мултиплексите, защо сега герб, дпс и бсп бързат да замажат следите.
Just get on stage AND FOOKING AVE ITКажи си Цецо, може и да ти олекне.
Γαλλα
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноИстината е някъде там...в Досиетата "Х"...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Mark Twain
Рейтинг: 418 Любопитно[quote#11:"Петоколонен еврокомисар"]Вас е любезна форма в ЕДИНСТВЕНО лице.[/quote]
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форди в мн.ч., съгласно последните промени в правилата на българския език.
Все още очаквам да чуя оманците...? В крайна сметка, може Цецо да е прав.
foxa5
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#6] от "nv":
Като знаеш независимостта на българския съд, ти на негово място би ли се върнал?
lone wolf
Рейтинг: 784 НеутралноДо коментар [#10] от "tupaja__obezyana":
?
Да разлая троловете!!Имеет си хас, Иван Костов да не е виновен!
Има ли про-руски елемент в управлението, банковата криза е неизбежна!
А БСП си е проруска, нъл'
Луканов - банкова криза
Виденов - банкова криза
Хамстера - банкова криза
georgi_val
Рейтинг: 418 НеутралноНужен е незабавно независим наблюдател, одитор, прокурор ... за да излезем от този батак. Някой трябва да каже най-накрая истината - не вярвам нито на правитеството, нито на БНБ, нито на Цв. Василев, още по-малко на прокуратурата - единственият който все още се ползва с някакво доверие е президента - да подават оставка и да назначава той служебен кабинет, който да поиска помощ от ЕС и да ни кажат най-накрая кой ни мами отново? Кой иска да платим нови 2 милярда!
foxa5
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#16] от "dogwoman":
[quote#16:"dogwoman"]Вече съвсем се чувствам като Алиса в Страната на чудесата![/quote]
Само дето в тази българска приказка положителни герои няма.
Cherrie
Рейтинг: 983 Неутрално"Василев заявява, че е дал показания пред съдии от страни членки на Европейския съюз, които са нотариално заверени. "
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DЕто това е много,МНОГО интересно......
Цв.Вас. и без това си нарочен, по добре ни кажи истината, и говори с ИМЕНА, по възможност.
nv
Рейтинг: 1651 НеутралноДо коментар [#33] от "foxa5":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxНямам никакво намерение да се поставям на негово място. За разлика от него, аз мога да се подпиша под всеки лев, който някога съм получавал през живота си.
oboroti
Рейтинг: 367 НеутралноХайде сега да изясним КЛИЕНТИТЕ ли са скъпи на Банката или БАНКЕРИТЕ са НИ СКЪПИ!
idiot_idiotov
Рейтинг: 396 НеутралноАХАХАХАХА!!
Обаче хайде на бас, че ще спечели делото си!
fortunes
Рейтинг: 470 НеутралноТози най-добре да го правят защитен свидетел, че най сетне Кой/Кои да отиват в затвора. В момента политическата класа в БГ си играе на музикални столове. Всеки гледа да е седнал, когато музиката започва да привърлва. Само дето и столовете нещо взеха да изчезват бързо с края на музиката...
Публикувано през m.dnevnik.bg
Виктор Флоров
Рейтинг: 1053 ВеселоДо коментар [#10] от "tupaja__obezyana":
БРАВО Кутев!
С нетърпение очакваме разсъжденията ви за контрапротестите и за КОЙ предложи Пеевски?
Гениално ,но като всеки гении сте и малко...по- така...
Краси
Рейтинг: 529 НеутралноДо коментар [#30] от "DrAvalanche":
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Така или иначе е пътник, поне да завлече останалите.
evtimvz
Рейтинг: 1217 НеутралноХубавото е, че е дал показания пред чуждестранни съдии. А дали е така? Дано!
Голям цирк ще стане ако е истина, това което казва. Особено това, че досиетата за кредитите са в следствието. Йовчев мълчи, дали това е така.
Показателен факт е, че се свързва с медиите и дава изявления. Поне не е като Галевите.
Циркът трябва да проджлжи. Кой плаща?
kdesen
Рейтинг: 264 НеутралноЦветане, заповядай на протеста #БАНКwithme довечера!
Роси
Рейтинг: 7185 НеутралноНие трябва веднага да влезем в Европейския банков съюз и те да се занимават с надзора на българските банки.
В България от десетина година всичко е мафия и сега не знаем кой какво ни готви.В момента върви интервю в ефир с цветан василев.Интересни неща говори,трябва непременно да се чуят.
АзКлавдия
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#37] от "Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)": Нещо като "Иване, кажи си, те ще те разберат", но със смяна на името. Колкото Иван каза, толкова и Цветан.
Доброто е заразноbora bora
Рейтинг: 976 Неутрално[quote#13:"Краси"]Ами за това е абсолютно прав.
Нямало документи за кредити за 3.5 млрд., това са абсолютни глупости!! [/quote]
Тази констатация от Искров мен също ме втрещи!
Казва се нищо като полуистина и чакаш да тръгне пороя!
После който чел разбрал, че досиетата са в прокуратурата!
[quote#13:"Краси"]Дали има възможност за разследване под европейска юрисдикция?
Нямам никакво доверие, на БНБ, правителство, Цветанов и Пеевски. [/quote]
И аз това се питам!
Тук само с външно непредубедено и компетентно разследване, нещата могат да станат ясни!
simval
Рейтинг: 620 НеутралноИмам чувството, че тълпата вече е осъдила банкера. Не че ми е приятен, нито пък ми роднина, но трябва да чуем и неговата версия на случилито се преди да отсъдим. Защото и в неговите изказвания проличава логика, която води до едни определени заключения, които никак няма да се харесат на някои хора. Ама никак.
Аз не зареждам в Лукойл.tam17540965
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#8] от "Dorian Gray":
На практика , арестувани са лицата, отговарящи за парите в брой.
Тъй да се каже касиерите. Те осигуряват съхранението , преброяването им, отчетността при приемането или изплащането. /Наличието на разписка от получател и съответното разпореждане от овластено лица за извършването му./ Другото , законно ли се плаща /приема/ или не , трябва да е в кредитните досиета . Дето ги няма.
МВР що не арестува касиерита от ПИБ. Сигурен съм , че в петъка след четвъртъка , те повече пари раздадоха от трезора.
А иначе на кой / кои/ са ги дали също е важно. За разследващите. Но в България такива няма.
Maradona
Рейтинг: 465 ВеселоТая работа няма да завърши без куршуми.Наистина е невероятно как му свиха на тоя юнак банката.Слушах им пресконференцията
оглавена от Данчо Ментата и направо онемях ,как всичко е подредено ,от журналята до портиера.
Cherrie
Рейтинг: 983 НеутралноКой избра Искров за гуверньор 2009 година?
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DОтговор - ГЕРБ.
Кой порасти КТБ,слагайки държавните пари там?
Отговор - ГЕРБ, за да се мазни на Доган.
Кой назначи Пеевски за заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев.
Кой назначи Пеевски за шеф на ДАНС?
Отговор - Станишев, за да се мазни на Доган.
Кой седи зад Цв.Вас. и Пеевски?
Отговор - Ахмед Доган
Ще цитирам един от партийните шутове на Прехода:
"Българино, не ме гледай умно" и ще добавя, българино,хващай метлата и започвай поред на номерата през цялата партокрация, която те стриже и дои 25 години, като започнеш от архитекта на задкулисието живеещ в Боянските сараи.
DrAvalanche
Рейтинг: 1072 НеутралноДо коментар [#43] от "Краси":
Just get on stage AND FOOKING AVE IT[quote#43:"Краси"]Така или иначе е пътник, поне да завлече останалите. [/quote]
Пътник е, спор няма. Но не към затвора, а към ЮАР. Оставиха го да се измъкне необезпокоявано, а сега се правят на луди и се гласят да замазват следи.
джендър NATO generals
Рейтинг: 948 НеутралноКрадецът вика дръжте крадеца!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токЧардо
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "Dorian Gray":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Кой е Орлин Русев, арестуваният шеф на КТБ
Сподели
11.07.2014 14:23; 24 часа онлайн;
Орлин Русев е роден през 1967 г. Завършил е магистратура във ВШФКО към УНСС – гр. София.
Започва банковата си кариера в Централна кооперативна банка през 1993 г., като последователно е специалист и директор „Паричен пазар и ценни книжа”. От 1999 г. в продължение на една година е Началник отдел “Левова наличност и пазари” в ТБ „България инвест” АД.
През 2000 г. постъпва в Корпоративна търговска банка АД като Началник на Управление “Левова наличност и ценни книжа”, а в периода 2002 г. – 2003 г. е неин прокурист. От 21.07.2003 г. е изпълнителен директор, а от 04.02.2005 г. е и председател на Управителния съвет. Ресорно отговаря за ликвидността, сигурността, счетоводството, обслужването на клиенти и дейността, свързана със статистиката и банковите регулатори.
Орлин Русев владее френски и английски език.
Краси
Рейтинг: 529 НеутралноДо коментар [#53] от "DrAvalanche":
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Мислиш ли, че ще остане жив при цялата информация която има.
Същото се отнася и за Пеевски.
Alexander97
Рейтинг: 1597 НеутралноДо коментар [#34] от "lone_wolf":
[quote#34:"lone_wolf"]Имеет си хас, Иван Костов да не е виновен! [/quote]
Много ми хареса тъпомаймунския разказ - той, разказващият е бил на педи разстояние от Костов, та всичко е чул, видял. Особено приятелството с Чорни, който призна пред израелски съд, че не е давал никакви двеста хиляди на Костов, написано във в. Труд с най-дребен шрифт. А бе не може да няма нещо, нали Обезяна тупая?
Върховно тупая!
Cherrie
Рейтинг: 983 НеутралноТекста на писмото:
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DОТГОВОР НА ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ ПО ПОВОД ДНЕШНАТА ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯ НА ГУВЕРНЬОРА НА БНБ ИВАН ИСКРОВ:
Уважаеми дами и господа,
Скъпи колеги ,
От няколко месеца насам срещу мен е предприета масирана, целенасочена и изключително манипулативна кампания, която се пренесе и върху всичко, което се свързва с моето име. Основната цел на безпрецедентния натиск от медии, дирижирани от определени кръгове, е Корпоративна Търговска Банка. Връх на кампанията е днешната пресконференция на БНБ, която само доказва конспиративния сценарий за разбиване на доверието в банката и продажбата на безценица на финансираните чрез нея активи.
Изсмуканите от пръстите числа за огромни загуби на банката се разпространяват отдавна от лакеите на тези, които пожелаха да я унищожат. Не е ли странно, че единствените доводи, приведени от господин гуверньора, са липсата на досиета за оценката. Нима някой си мисли, че това е било възможно? Естествено е, че досиетата са в следствените органи.
Чия заповед изпълнявате Вие, господин гуверньор? Не е ли странно, че Вие не защитихте Вашия подуправител, когато беше обвинен, преди да бъдат събрани каквито и да било доказателства? Така ли защитавате независимостта на една от най-старите институции на демократичното общество в България?
Защо не допуснахте акционерите да намерят работещо бизнес решение за КТБ? Защо подминахте с лекота техните писмени и устни волеизявления? Смятате ли, господин гуверньор, че може да се държите по такъв арогантен начин с представители на държавен фонд на независима държава? Или може би обслужихте интересите на определен кръг от хора, заинтересовани от това да не изплатят своите задължения към банката? Или пък интересите на хора да овладеят на силно занижени цени основната част от активите, финансирани от КТБ.
Господин гуверньор,
Вие ме обвинихте, че съм изнесъл в брой огромна сума пари в деня преди поставянето на банката под особен надзор! Не стана ясно как и по какъв начин тези пари са взети и предадени ми, при положение, че от 10.06.2014г. аз не съм бил в България. Тъй като на всички стана ясно, че този сценарий е режисиран от определен кръг хора, рекетиращи мен и КТБ в продължение на години, държа да информирам обществеността, че съм дал показания пред съдии от страни членки на Европейския съюз, които са съответно нотариално заверени.
Размахването на недоказани и скалъпени обвинения, с помощта на смазани от страх и насилие хора, не е повод за самодоволство!
Уважаеми Клиенти на Корпоративна Банка,
С тези специални редове се обръщам към Вас, за да ви благодаря за доверието и да Ви уверя, че няма да позволя цената на разчистването на сметките с мен да бъде платена от Вас. Убеден съм, че скоро Вашите интереси ще бъдат защитени адекватно.
Що се отнася до институциите, които съдействаха и бездействаха, за да се случи всичко това – с тях ще си говорим в съда.
С уважение,
Цветан Василев
http://www.segabg.com/article.php?id=707414
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
iu
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#29] от "Пипера е много лют":
Изглежда малко по-загрижен от Кюлев и доста по-съобразителен...да не кажа друго(да бъда безпристрастен), от поръчителите...досега медиите въртят само едни числа,черно на бяло...никъде и никой не е показал и доказал достоверноста.В тази държава основен инстинкт за самосъхранение е никога и на никой не трябва да имаш вяра за нищо.Екшън сценария на Stand by..."закрита пресконференция",алкохолика с "разписанието на полетите",министър...торби с пари,зрелищни арести...съмнявам се дали отговорния и касиерката, знае къде е хранилището на банката.Прилича на пладнешки обир на банка от всички видове партии-престъпници във власта.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 726 Любопитно[quote#52:"Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)"]Кой назначи Пеевски за заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев. [/quote]
- Кой УВОЛНИ Пеевски, като заместник-министър на бедствията и авариите?
Отговор - Станишев.
The sphere
Рейтинг: 617 ЛюбопитноВасилев говори, като политик. Цифри, имена, дати и документи. Това само може да успокои нещата.
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."grand funk railroad
Рейтинг: 1041 НеутралноТози мошеник продължава да си мисли, че си има държава!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheDorian Gray
Рейтинг: 777 НеутралноДо коментар [#50] от "цаки":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Нещо май не се разбираме.
Малката Секира твърди, че Русев е защитен свидетел защото НЕ бил съгласен точно с това за което ти говориш сигнализирали прокуратурата заедно с касиерката.
grand funk railroad
Рейтинг: 1041 Неутрално"...че от 10.06.2014г. аз не съм бил в България"
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheИ още дълго време няма да бъда.
Trayan
Рейтинг: 736 НеутралноНяма как да се докаже бил ли е в България или не. Влиза се и се излиза с лична карта. Е, малко е неудобно да се каца в съседна държава и да се минава с кола, но иначе има повечко риск. Обаче с кола и платен митничар всичко можеш да изнесеш в багажника. Че и без платен също - с мъничко риск.
Пък и не е задължително Цецо сам да си е носил куфарчетата. Но и сам би могъл да го стори.
Но защо не говори за времето, когато беше един от глутницата и как изведнъж стана добрия?
А Тити къде се покри?
Dorian Gray
Рейтинг: 777 НеутралноДо коментар [#62] от "The sphere":
МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!Ако си сложиш запетайката правилно и хората ще те разбират правилно.
Big_Villager
Рейтинг: 583 НеутралноНай накрая Мустака може и да е прав...
DrAvalanche
Рейтинг: 1072 НеутралноДо коментар [#56] от "Краси":
Just get on stage AND FOOKING AVE ITЧестно казано не ме вълнува дали ще останат живи. Единственото което искам е да се разбере всичко и да не остане ненаказан никой. Мечти разни.
Cherrie
Рейтинг: 983 НеутралноОбвиненията на Василев, касаещи кредитните досиета са повече от скандални, ако това е истина, Искров трябва не просто да си подаде оставката, а бъде тикнат в затвора за национално предателство(предателство срещу народа) заедно с Цацата, заради съучастие в престъплението.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DА мафията ГЕРБ&БСП&Атака, яхнати от Ахмед Доган, които толерираха и съдействаха на това гнусно престъпление, трябва да бъдат анихилирани.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 726 Любопитно[quote#35:"georgi_val"] - не вярвам нито на правитеството, нито на БНБ, нито на Цв. Василев, още по-малко на прокуратурата - единственият който все още се ползва с някакво доверие е президента - да подават оставка и да назначава той служебен кабинет, [/quote]
-А да не би точно това и такава да е целта на атаките срещу КТБ, ПИБ и исканията за банкова ваканция?!?
Free person
Рейтинг: 668 НеутралноФакт е,че БНБ и Прокуратурата не се държаха адекватно още от началото,като това продължава и в момента.
TonyCherrie
Рейтинг: 983 Неутрално[quote#63:"grand funk railroad"]
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DТози мошеник продължава да си мисли, че си има държава![/quote]
Тоя мошеник е маша, има си Господари.Него ще го жертват за пред матряла, Господарите ще останат.
Cherrie
Рейтинг: 983 Неутрално[quote#61:"Бенк-Бенк"]- Кой УВОЛНИ Пеевски, като заместник-министър на бедствията и авариите?
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DОтговор - Станишев.[/quote]
Да, и инструктира депутатите си "много демократично" да го назначат за шеф на ДАНС.
Станишев, целия в бяло...
Аватар
Рейтинг: 470 ВеселоТук сериозно замирисва на едни работи, дето никак не са хубави за прасчо и мама! След официалното изявление на БНБ, след близо двуседмичен одит и с ресурса на цялата държава - МВР, ДАНС, прокуратура, следвствие - ако се окаже, че всичко това е скалъпено, за да се източат едни пари, ще трябва да влизат мироопазващи сили на НАТО (повтарям, на НАТО, не на Русия, че от тяхното "спасение" преди 70 години, още не можем да дойдем на себе си). Ще изчакаме реакциите на Европа, те ще са по-ясни, надявам се. Но тъй някак тия чували с пари през ВИП-а на летището... хайде, ако приемем, че тук някак може да стане, то как и къде ще ги разтоварят в Австрия? Или в друга европейска страна? То не може току тъй самолети, натоварени с чували с евра, да си 'фърчат и да си кацат , където им скимне из Европата... Има нящо гнило тъдява, ама де да видим.
zaza
Рейтинг: 504 НеутралноНе го харесвам този измекяр, но е прав БНБ с прокуратурата работят по свирката на Доган и Пеевски.
Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!Не им разбирам системите и софтуера, но "Цветан Василев е изнесъл чрез трето лице в брой..." липсват кредитни досиета... нали има кредитен регистър... тези досиета само на хартия ли са ?!? Как ще ти липсват документи за над 50% от кредитите? Нали има Кредитен регистър... Мен могат да ме видят към коя банка колко карти и кредити имам и за каква сума, но там са ги дръпнали за 2 седмици и ги няма така ли? Банката е раздала кредити на свързани лица... Дори и Дневник пита - как го доказахте? Ще изгорят акционерите и депозитите на фирмите свързани с Цветан Василев - Как ще определите на кои фирми да прехвърлите депозитите и на кои да изгорят? БТК, Петрол, Техномаркет... Те ще изгорят ли? Само депозитите ли ще им изгорят или и кредитите? Тези въпроси дават обяснение на въпроса - Защо беше закрита пресконференцията?
Първо Национализираме!
Второ Питаме ВТБ
Трето Национализираме
Четвърто А.. Имаше и други акционери
Пето Нацинализираме!
Шесто Ц.В. Няма ли да питате другите инвеститори?
Май вече са решили какво да правят с банката, просто се чудят под каква юридическа форма да го обосноват, за да не им вземат оманците "гнилата ябълка", защото май ще се окаже само леко чукната
lechevalier
Рейтинг: 431 НеутралноЗатвор за тоя надут смотаняк!
Cherrie
Рейтинг: 983 Неутрално[quote#71:"Бенк-Бенк"]исканията за банкова ваканция?!?[/quote]
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DСа мераците на ГЕРБ(гениалния Московски предложил да бъде три месеца) и ДПС да вкарат държавата в изкуствена криза, за да се върне Бат'Бойко на бел кон.Хубаво, че бил Гаврийски да ги заплаши, че ще каже какво кроят по всички медии.
Cherrie
Рейтинг: 983 Весело[quote#75:"avatar"]ще трябва да влизат мироопазващи сили на НАТО [/quote]
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DТи нормален ли си?
НАТО е военен съюз, не банков,наясно ли си?
От какъв зор ще занимаваме хората от чуждите държави с дивотиите на нашите мафиоти,дето на всичкото отгоре сами сме си избрали.Най-много да ни теглят една майна.
Пак да го спасява някой.Като в доброто комунистическо време,ма сега капиталистите са нарочени да го оправят.Герберска работа.
НАТАРА
Рейтинг: 367 НеутралноЕдно време имаше информациионно затъмнение, сега има информационно замърсяване...
Единственото безспорно качество на българите е мрънкането.Публикувано през m.dnevnik.bg
4u4o
Рейтинг: 989 НеутралноБаси, в каква чудовищна игра въвличат цялата държава!
Ако в думите на Цв. Василев има поне 30% истина, то значи, че тая държава е тотален аут!
Абе хора, тая постановка, дето я правят на Василев, заради Южен Поток ли е или за нещо по-голямо?
Цацаров, защо мълчиш?
abygale
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#70] от "Cherry-новата БКП коалиция-Бостан(Боко+Местан)":
Обвиненията на Василев, касаещи кредитните досиета са повече от скандални, ако това е истина, Искров трябва не просто да си подаде оставката, а бъде тикнат в затвора за национално предателство[/quote]
Глупостите наговорени днес от Искров са съшити с бели конци - как ще си вземаш едни милиони от собствената си банка, пък и разписка ще оставящ докато си в чужбина? Искров съвсем се оля - то бива обслужване на чужди и свои интереси и лъжи ама и закон да искаш с който да легализира престъпленията си...
abygale
Рейтинг: 521 Неутрално"БНБ не е разрешила на акционерите на КТБ да намерят "работещо решение" за банката, отказана е била ликвидна подкрепа и така са я тласнали към поставяне под особен надзор. Посочват се и редица несъответствия в позициите на БНБ, най-фрапиращата от които е, че точно преди да започне масираната атака срещу КТБ, на 12 юни Централната банка й разрешава да закупи изпадналата в затруднение "Креди Агрикол", която към днешна дата е окачествена от БНБ като "добре управлявана".
Три дни преди поставянето на КТБ под особен надзор, БНБ уведоми цялата общественост, че: "БНБ категорично потвърждава, че банковата система, включително и КТБ, е с висока ликвидност и капиталова адекватност и функционира нормално“.
В кой случай БНБ каза истината – тогава или сега?, питат от КТБ."
black_recluse
Рейтинг: 529 НеутралноАбе работа отива на тотален заговор! Мустака и дебелия са седнали, написали са си сценария и са го изпратили на Цацата и Писанчев за изпълнение...
ЕТ
Рейтинг: 454 НеутралноАз, ако съм един изпечен мошеник, завлякъл съм няколко милиарда лева, отделно съм прибрал 200 милиона кеш.... Най-голямата ми грижа ще е как да изчезна надалеч и всички да забравят за мен колкото се може по-скоро. Примерно, като за братя Галеви и други подобни.
mangiafuoco
Рейтинг: 367 НеутралноШубе го е да не е пътник към Свети Петър и няма да завлече никой.
mangiafuoco
Рейтинг: 367 НеутралноПод контрола на банкера Цветан Василев и депутата от ДПС Делян Пеевски се намират ТВ7, Нюз7, радио Веселина,15 процента от bТВ - тук обачене е въпрос на покупко-продажба, а на невърнат кредит от страна на собственика на бТВ Красимир Гергов към КТБ. сайтовете BLITZ,Frognews,bnews,inews,vseki den,bgnes както и вестниците: Монитор, Телеграф, Политика, Уикенд, Шоу,Всеки ден, 24 часа, Труд, 168 часа, Седмичен Труд,Стандарт,Марица, Струма, Борба,Преса, Новинар, 19 минути, Супер19, списание Тема и други.