КТБ е вероятно най-голямата финансова кражба в света, смята Иво Прокопиев

КТБ е вероятно най-голямата финансова кражба в света, смята Иво Прокопиев

© Надежда Чипева, Капитал



Спрямо размера на българската икономиката КТБ вероятно е най-голямата финансова кражба в света, като са откраднати над 5% от БВП, каза днес по Би Ти Ви съиздателят на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев. Той допълни, че банката си е имала правителство и държава. В отговор на въпрос Прокопиев допълни, че банката е имала влияние в последните четири-пет правителства, за да се развие, но най-силна е станала при Орешарски.


"За публиката останаха неизяснени и скрити механизмите, по които стана възможна финансовата злоупотреба. За да е факт, това означава, че всички защитни контролни механизми и системи в държавата са отказали", каза още Иво Прокопиев. Според него вината е на банковия надзор, финансовия регулатор КФН, ДАНС и одиторите, като тези независими една от други системи са работили против интересите на вложителите в банката и данъкоплатците.


Южен поток е безсмислен като финансов проект
Прокопиев смята, че станалото с Южен поток не е свързано пряко с фалита на банката. "Увлечени от "успеха" на схемата КТБ участниците в нея преминаха в сферата на икономическите мечти за гигантски и бързи печалби", допълни той.




По думите му като финансов проект Южен поток е напълно безсмислен, защото е много скъп и възвръщаемостта от него не е интересна за инвеститорите. "Като геополитически проект газопроводът има смисъл, но не и по начина, по който беше структуриран. Така както беше структуриран България носи половината риск, като участва с цялата си енергетика, заложена в него, а целият процес по реализацията, всички разходи и структурираните приходи зависят от руската страна. Двамата партньори не са равнопоставени", смята Прокопиев.


Решението на Цветан Василев да влезе в политика му изигра лоша шега
Той обобщи, че начинът на участие на "различните групи по интереси" в строителството на газопровода вероятно е катализирало част от споровете между двата основни центъра в КТБ – около Делян Пеевски и Цветан Василев, но не това е бил основният двигател на раздора. Попитан какво мисли за Цветан Василев Прокопиев каза: "Цветан Василев в един момент просто преигра и реши, че като собственик на банка може да е на върха на обществената, икономическа и политическата система. Решението му да влезе индиректно в политика му изигра лоша шега, защото влезе в конфликт с основните политически партии".


Промените в пенсионната система са груба грешка
Коментирайки подготвяните промени в пенсионната система издателят каза, че това е груба грешка. "Сегашната пенсионна система се въведе от Световната банка в резултат на много сериозно демографски и финансови изследвания, модели на икономиката, на развитието на доходите в държавата и на заетостта. Този модел не е случаен и това е най-доброто, което икономическата мисъл тогава направи. Той не е съвършен, не всичко сработи както се планираше, но не може да се разбива по този начин, без видима причина и цел", заяви Прокопиев.


Той допълни, че станалото в края на миналата година е необяснимо от нито една гледна точка "Единственото сигурно, което се постига, е че старият модел се разбива, тоест вредата се нанася по изключително порочен начин", каза Прокопиев. Според него критиката за стореното е къв ГЕРБ и ДПС, които гласуваха реформата.


Не дългът, а негативните тенденции в икономиката са проблем
Коментирайки бюджета за следващата година Прокопиев посочи, че проблемът не е в 8-те млрд. лв. дълг, който страната ще натрупа, а в негативната тенденция. "Ако погледнете основните индикатори на доверието, всички те бележат влошаване – кредитният рейтинг беше намален, индикаторът, който мери застраховката срещу фалит, също поскъпна с 30-40%", поясни той.


Говорейки за втория кабинет на Борисов, Прокопиев посочи, че за премиера е добре да е в коалиция, "защото в спонтанността си взима грешни решения, защото се предоверява на хора, които му дават лоши съвети". "Коалиционните партньори са гаранция за балансираност, стабилност и повече обсъждания за важните решения", завърши издателят.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (222)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 865 Любопитно

    "Спрямо размера на българската икономиката КТБ вероятно е най-голямата финансова кражба в света, като са откраднати над 5% от БВП, каза днес по Би Ти Ви съиздателят на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев"

    Ама с гордост ли го каза, че не успях да го гледам?

    https://goo.gl/8NG90J
  2. 2 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Прав е за всичко!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  3. 3 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 660 Весело

    Препоръчах статията, за да може да се бори за цитат на 2015-та година

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  4. 4 Профил на laundromat
    laundromat
    Рейтинг: 442 Весело

    Ми, къде е дрямало българското ФБР?? Имахме си и си имаме възпитаник на школата в Симеоново за премиер!

  5. 5 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4563 Неутрално

    И освен това като че ли е възможна само у нас.

    klimentm
  6. 6 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Ако случаят КТБ беше в САЩ, вече щеше да има стотици арестувани, а може би дори и вече осъдени!!! Тук грабежа на века се извършва, при пълно мълчание на политическата каста!!! Преди половин година, говореха за 600 милиона... сега цифрата е 5.6 милиарда лева!!! Това е ГРАБЕЖ В АДСКИ ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ!!! На практика трябваше да принудят Сърбия със заплаха за затваряне на границата да ни предадат Цветан Василев в окови!!!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  7. 7 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2225 Любопитно

    Ами като смята така Прокопиев,да възложи на свои журналисти да разследват всичко около банката.Аз ще дам жокер - Кирил Домусчиев има сто млн.(100 000 000) заем там и не го плаща(тук възниква въпроса,дали е случайност,че са инвестирани толкова много пари точно в отбор от Разград,като се знае,че е бастион на ДПС).Като за добро начало.Ако го е страх,това е отделен въпрос.
    Иначе няма нужда само да ни се снася информация,че били крадени пари.И сами можем да стигне до този извод.

  8. 8 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 622 Весело

    Не е вярно ,че КТБ е станала най-силна при Орешарски !
    При Бойко стана това.Орешарски започна да изтегля парите на държавните фирми.Опит за манипулация на фактите.
    А банката я събори Пеевски - трябва паметник да му вдигнете пред Икономедия !

  9. 9 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    [quote#4:"laundromat"]Ми, къде е дрямало българското ФБР?? Имахме си и си имаме възпитаник на школата в Симеоново за премиер![/quote]
    След този грабеж, ДАНС трябва да бъде разформиран и шефовете му тикнати в затвора!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  10. 10 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4563 Неутрално

    До коментар [#4] от "laundromat":

    А шефа на нашето ФБР е удобно близък с грабителите!?

    klimentm
  11. 11 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2001 Неутрално
  12. 12 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Нещо разследване, осъдени, депортиран, затеор...КОГА ?

  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3791 Неутрално

    Прокопиев каза "
    добре дошли в БГ . ......ирония

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4148 Неутрално

    Дали е точно така не знам,но със сигурност КТБ е огромен финансов удар срещу българската държава/респективно редовия данъкоплатец/!Не се виждат никакви сериозни индикации за това Цветан Василев да бъде върнат в България и изправен на подсъдимата скамейка,а това допълнително силно уронва престижа на държавността!Оставам с впечатлението,че политико-олигархичните структури у нас са стигнали до негласното споразумение да не закачат Василев ,а той от своя страна да не вади документи и факти ,които да покажат истинското лице на политиците у нас!И от това губим всички ние -редовите Бг граждани!

  15. 15 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1853 Неутрално
  16. 16 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Мдааа,ще трябва да се изучава.....

  17. 17 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2001 Любопитно

    До коментар [#10] от "klimentm":


    [quote#10:"klimentm"]А шефа на нашето ФБР е удобно близък с грабителите!? [/quote]
    Ма сегашния, или предишния?

  18. 18 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4563 Неутрално

    До коментар [#9] от "Георги":

    Освен ДАНС още и БНБ и Прокуратурата,всички те са виновни.

    klimentm
  19. 19 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4563 Неутрално

    До коментар [#17] от "Добрин ВЕЛКОВ":

    И двамата!

    klimentm
  20. 20 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#6] от "Георги":

    Това е с любезното съдейстеие на народа...и зад океана и тук. Разликата е в народа. Едните са народ (макар и мултиетнически) другите сме
    мърша.

  21. 21 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4148 Разстроено

    До коментар [#6] от "Георги":
    +++++++++++++++++++
    Със сигурност ,ако това се беше случило в някоя бяла държава ,то щеше да има много арестувани и осъдени и всичко това с цел да се покаже на обществото ,че може просто така да се погазват законите и правилата!Но не и у нас за съжаление!

  22. 22 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Крадците няма да се стреснат. Зад тях стоят Цацаров, ДАНС, "медиите от полиграфическия“. Няколко партии. но тяхното време ще свърши, но след следващите избори.

    Миша
  23. 23 Профил на franklin
    franklin
    Рейтинг: 1725 Весело

    До коментар [#8] от "бАрни":

    +1

    Дянков, Горанов, Борисов...и какво от това? Сега пак ни управляват и на нас си ни е добре!

    "На света има само едно нещо по-лошо от насилието - това е капитулацията пред него." Амос Оз
  24. 24 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 388 Неутрално

    "Според него вината е на банковия надзор, финансовия регулатор КФН, ДАНС и одиторите, "

    Само? Не изпускаш ли още поне една? Едно от най-важните.. Съдебната система, Прокопи, там е заровено кучето.

  25. 25 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Когато е така, няма какво да добавиш!

    Happy face says, adios !
  26. 26 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#6] от "Георги":

    Ха-Ха-ХА! Че то все едно не се извършва . Там крадат като за последно в момента!

  27. 27 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    Еми прав е Прокопиев, поне по въпросите, напусани в статията. Цялото интервю не съм го гледала.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  28. 28 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2225 Неутрално

    [quote#21:"bat_plamen"]Със сигурност ,ако това се беше случило в някоя бяла държава ,то щеше да има много арестувани и осъдени и всичко това с цел да се покаже на обществото ,че може просто така да се погазват законите и правилата![/quote]


    Подобно се е случвало - Бърнард Мадоф-осъден на 150 години затвор!

  29. 29 Профил на Сова
    Сова
    Рейтинг: 497 Весело

    Браво господин Прокопиев!
    Вие сте толкова мъдър!

    Долу евроатлантическите ценности!
  30. 30 Профил на demos
    demos
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Както казва Прокопиев:"банката/КТБ/ е имала влияние в последните четири-пет правителства, за да се развие, но най-силна е станала при Орешарски",същото важи и за "негативните тенденции в икономиката",които се подкрепят от всички правителства,с променлив успех, и това е основният проблем,който ни пречи.Схемата "КТБ" и "негативните тенденции"остават и нищо от реформата?!

  31. 31 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Много уважавам Иво Прокопиев,изданията Капитал,Капитал Дейли и Дневник.Прогнозите са винаги верни.
    За КТБ още пролетта Капитал предупреждаваше,ама кой да чете.
    Наистина това бе засега най-голямата кражба от банка на глава от населението.
    Слушах и гледах интервюто по БТВ - Иво Прокопиев дори беше доста умерен,а би могъл да бъде по-остър.

    Tony
  32. 32 Профил на magnaur
    magnaur
    Рейтинг: 8 Неутрално

    в света, но кога миналата година или въобще?
    иначе, както се споменава по-горе в коментарите имаме случайте на Енрон, Бърнард Мейдоф, Хипо-Алпе-Адриа, за да споменем само няколко...

  33. 33 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Костовата приватизация е по-голяма кражба, да не отнемаме палмата на първенството на лаборанта.

  34. 34 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1164 Гневно

    Освен че няма арестувани, дори няма хора които да си подадат оставките. Това е не само некадърност, но и наглост. Чиста демонстрация, че на всички политици в последно време е дадено да си хапват от тази банка. Отделно другите банки вместо да поискат ред и да се притеснят от този удар си раздадоха премии, защото прибраха налетите от Държавата няколко милиарда.
    Само че не схващат, сега като няма осъдени и уволнени, следващите тарикати сънуват вече милиарди от "балъците". А системата не може да издържи скоро нов удар и нещата ще загрубеят. Само за сравнение Дянков дръпна 100 млн. от фондовете през 2011 и те си продължиха зимния сън с големите заплати и лапаницата, сега сме 2015 и вижте какви са мераците. Отнася се и за политици и банкери има принцип на снежната топка, която пусната става лавина. Не сте Вие единствените лакомници в тази Държава, много сте.

  35. 35 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 660 Весело

    [quote#29:"Сова"]Браво господин Прокопиев!
    Вие сте толкова мъдър! [/quote]

    Абе бая се изложи с тази "констатация" за най-голямата финансова кражба в света, ама хайрлия да е - Бойчо и Роско ще му простят. И Кирчо де

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  36. 36 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    До коментар [#8] от "бАрни":

    При БОКО КТБ нараства от 2 млрд. лв на 6.7 млрд. лева!!!!!
    И то по време на криза, когато при другите банки балансовите числа намаляваха.
    При БОКО беше източването на КТБ. Тогава с източените средства се купуваха Булгартабаци, БТК-ата, финансираха "медиите" на Пеевски, Лафки и много др.

  37. 37 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 807 Неутрално

    хехех, най-силна била при Орешарски, дето бе една година на власт, далаверите са свършени преди Ореховски, не разбирам кому е необходимо са тиражират лъжи и манипулации да не би Боко и Доган да плащат да се оневинят

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  38. 38 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Прав е за почти всичко но с едно не съм съгласен с г-н Прокопиев, че няма връзка между ЮП и КТБ.
    Това да го видя няма да повярвам Руски многомилиарден проект да не мине през дъщерна банка на банката на КГБ - ВТБ.
    Ако всичко с КТБ се беше случило в наистина Европейска страна то тези персони от комиксите ми вече щяха да са разследвани а не да ни поучават от екрана на всички телевизии.


    http://www.dnevnik.bg/comix/101455/

    http://www.dnevnik.bg/comix/101283/

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  39. 39 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 682 Неутрално

    КТБ е вероятно най-голямата финансова кражба в света, смята Иво Прокопиев

    Която типично по български, ще си остане неразкрита. Управляващите побързаха да дръпнат няколко милиарда за наша сметка и да замажат следите. В парламента всички бяха много бързи и единодушни о този въпрос. А уж щяхме да слагаме край на КОЙ? и да действаме напълно прозрачно. Надай се народе на почтеност в българската политика, в която са се сбрали айдук до айдука и целият слугинаж на задкулисието.

  40. 40 Профил на z.123.c.976.9
    z.123.c.976.9
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Престъплението на КОЙ от сарая е КТБ, а на Прокопиев, че е задрямал в самолета...

    Който не разбира сам, няма да разбере и с обяснение
  41. 41 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2225 Неутрално

    [quote#8:"бАрни"]При Бойко стана това.Орешарски започна да изтегля парите на държавните фирми.Опит за манипулация на фактите.[/quote]

    Орешарски какво?!
    Правителството на Райков задължи държавните фирми да "разхвърлят" парите си в различни банки.
    Опорни точки?

    Наливането на държавни пари започва още 2001-ва,когато НДСВ и ДПС взимат властта.Факт е,че Борисов не направи,кой знае какво,но ето ти негови думи:

    "Бойко Борисов за КТБ: Ако тръгнем да вадим държавните пари, ще фалираме банката"

    "http://www.dnevnik.bg/biznes/2011/11/07/1198048_boiko_borisov_za_ktb_ako_trugnem_da_vadim_durjavnite/"

    Защо не е действал той,не знам....

  42. 42 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Каквото било, било а отсега както си е било. Забравете за виновни!

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  43. 43 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Иво Прокопиев може да е собственик на Дневник и Капитал, но не съм останал с впечатление да е последна инстанция.

    Всъщност тази графика (по официална статистика) показва кога и колко е дръпнала КТБ:
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/s720x720/10542411_10152624928523336_7110954273551987190_o.jpg

    Само не разбирам защо Прокопиев се допитва да разграничи ББ от КТБ, мисля, че

  44. 44 Профил на 911
    911
    Рейтинг: 782 Неутрално

    това няма да заблуди никого.

  45. 45 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1805 Неутрално

    Интересно, че Иво Прокопиев не мисли, че има пряка връзка между фалита на КТБ и спирането на ЮП за разлика от някои други коментатори.
    Кой ли е прав?

  46. 46 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Коментарите под тази статия са излишни...казал,написали...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  47. 47 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    В КТБ бяха парите на енергийните дружества.Повечето теглеха овърдрафти щото изплащаха паралелно дългосрочни кредити. Само Ковачки не си държеше там капиталите

  48. 48 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    Мога да заевя отговорно, че овърдрафтите не се осчетоводяваха.

  49. 49 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2225 Любопитно

    Това е интересна статия от "Капитал" от март 2013-та...
    Ето само част от подзаглавията:

    "Банка за лична употреба"
    "Дребните вложители като заложници"
    "Олигархичен октопод".....

    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/03/29/2032173_durjavata_ktb/

  50. 50
    ****

    Този коментар е изтрит, защото съдържа информация, която може да бъде санкционирана по Закона за кредитните институции, предвиждащ глоби за разпространяване на невярна информация или обстоятелства за банка, с което се уронват доброто име на банката и доверието към нея.

  51. 51 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1460 Весело

    [quote#36:"stenli1"]При БОКО беше източването на КТБ. Тогава с източените средства се купуваха Булгартабаци, БТК-ата, финансираха "медиите" на Пеевски, Лафки и много др. [/quote]

    Тогава медиите на Пеевски не славословеха ли Бочко? Или те с Дянков сами си го правеха от екрана...

  52. 52 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 551 Весело

    Стига, стига. Бърни Мадоф гепи 65 милиарда долара, т.е. с около 10 милиарда повече от нашето БВП...Да наричаш това с КТБ "най-голямата кражба" не е сериозно просто.

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на bashtata
    bashtata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#21] от "bat_plamen":

    По-добре да се беше случило в жълта или черна държава. В жълтата щеше да има разстрели на площада и да се дава по централната телевизия, а в черните - курбан за цялото племе. Искам "черно" законодателство.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  55. 55 Профил на mobiman
    mobiman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    прокопиев ще обясни ли защо след като КТБ е толкова лоша банка "Алфа Асет Мениджмънт" са имали средства в банката? http://www.faktor.bg/ikonomika/biznes/23062-krizata-v-ktb-blokira-druzhestvo-na-ivo-prokopiev.html%7D

  56. 56 Профил на ydarakchiev
    ydarakchiev
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Кражба е може би силно казано. По-скоро безразсъдни инвестиции в рискови проекти.

  57. 57 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Прокопиев, ..не виждам отговор на най-важния въпрос. ...Можеше ли да се спаси и оздрави КТБ с цената на много по-малък ресурс, отколкото сега ще бъде изразходван?

    Свобода за СЛАВЕНА!
  58. 58 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

    100 % ВЯРНО


    - КОЙ консултираше КТБ .....

    за 5-цифрена сума на месец

    =

    6-цифрена сума на година

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  59. 59 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 986 Гневно

    Каквато ни държавата, такъв ни и ДАНС-а. Те сума ти време един Сертов не могат да открият къде е, а едно КТБ няма да проспат.
    Срам и позор.

  60. 60 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#33] от "teridan":

    "Костовата" приватизация (с всичките си български кусури) спаси държавата и я преформатира да зависи по-малко от политиците. Затова и продължаваме да съществуваме след следващата поредица от некадърни и неспособни правителства и парламентарни мнозинства.
    Относно размера на кражбата за мащабите на България, КТБ не може да се мери с "първоначалното натрупване на капитали" организирано от Луканов и ДС в началото на 90-те.
    А в световен мащаб случаят КТБ не може и да мечтае да се доближи до разпределението на ресурсите, което се осъществи в Русия.
    Там естествено и присвояванията са "самьие большие в мире".

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  61. 61 Профил на mobiman
    mobiman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    прокопиев ще обясни ли защо след като КТБ е толкова лоша банка "Алфа Асет Мениджмънт" са имали средства в банката?!

    http://www.faktor.bg/ikonomika/biznes/23062-krizata-v-ktb-blokira-druzhestvo-na-ivo-prokopiev.html%7D

  62. 62 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Весело

    "Прокопиев смята, че станалото с Южен поток не е свързано пряко с фалита на банката."
    ...
    Ей, ..шегуваш се сигурно!
    пп: На 08.06.2014 г. Орешарски спря дейностите по Южен поток. На 13.06.2014 г. Прасчо прати прокуратура и полиция в КТБ.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  63. 63 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    До коментар [#52] от "civis_eu_sum":

    Имаше предвид, че е 5% от БВП на страната. На Мадоф сумата колко е от БВП на неговата държава?

  64. 64 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    "Промените в пенсионната система са груба грешка
    Коментирайки подготвяните промени в пенсионната система издателят каза, че това е груба грешка."
    ...
    Съгласен! ...Ама груба грешка е ако позволим това. ...Иначе си е груба комунистическа кражба.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  65. 65 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#31] от "Free person":

    Така е , само че предупрежденията бяха още от 2011г.

  66. 66 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Относно КТБ това е и най-голямата гаранция, че осъдени така и няма да има.

  67. 67 Профил на mobiman
    mobiman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#65] от "Uprsport":

    Предупрежденията или атаките бяха от 2011?

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  69. 69 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3202 Неутрално

    До коментар [#56] от "ydarakchiev":

    Еми то,когато всички правителства на Прехода досега,провеждаха (и продължават!),малоумна икономическа политика,потреблението все повече се свива и почти всяка инвестиция става рискова! С изключение на храната,бензинът и токът.

  70. 70 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#62] от "Мани (опозиционер)":

    На 8 юни беше колоездачното състезания Беласицатур, а на 13-ти прасчо прати прокуратурата и полицията в КТБ. Нема начин тия неща да не са свързани... Е, ако освен датите нема нужда и от други факти, дето доказват връзката.

  71. 71 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#43] от "911":
    Не съм съгласен да посочваме правителство, при което имаме ръст на депозитите. Алчността на хората е в обратна зависимост от рационалността на управляващите. Докато Дянков удържа финансовата стабилност и не допусна увеличаване на външния дълг, това спокойствие порази умовете на хората и отключи алчността им. Поради тази причина те се юрнаха да депозират в КТБ.

  72. 72 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1033 Любопитно

    [quote#51:"puknatastotinka"]Тогава медиите на Пеевски не славословеха ли Бочко? [/quote]
    Отблагодарявали се му се за услугите, които им е вършил. БОКО е им служел вярно и Доган му се е отблагодарявал.

    Освен това, много важен е фактът, че стремглавия ръст на КТБ при БОКО и ГЕРБ е станал при жестока икономическа криза.
    През другите периоди имаше икономически ръст от над 6% и всички банки растяха с впечатляващи ръстове

  73. 73 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    До коментар [#67] от "mobiman":

    Предупрежденията.

  74. 74 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4532 Неутрално

    [quote#0:"Прокопиев"]...банката е имала влияние в последните четири-пет правителства, за да се развие, но най-силна е станала при Орешарски..[/quote]

    Иначе казано, банката е влияла на всички правителства след това на Иван Костов.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  75. 75 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#68] от "mobiman":

    А ти след като поне потретяш този линк, какво разбра от него? Че е имало "немалка сума пари". Т.е. нищо нито се казва, нито се доказва.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  76. 77 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#71:"Uprsport"]Докато Дянков удържа финансовата стабилност и не допусна увеличаване на външния дълг, това спокойствие порази умовете на хората и отключи алчността им. [/quote]

    А аз си мисля, че за да не увеличи външния дълг Дянков изгребе от къде каквото закачи като се започне от НЗОК - 1.4 милрд. та се свърши с Професионалните Пенсионни Фондове - 150 млн. и въобще няма да се очудя ако от КТБ услужливо мустакатия банкер му е отпускал пари и то от Депозитите на Държавните и Общински Дружества.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  77. 78 Профил на gotijohn
    gotijohn
    Рейтинг: 334 Весело

    я ИП е благоволил да говори медийния патриции разяснява на плебса за грабежа на века



    п.п в тая статия няма какво да пиша утре фурийте на галя и юлка ша са отнесли всичко

  78. 79 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    " КТБ е вероятно най-голямата финансова кражба в света "
    И така да е, всичко ше се замете под килима...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  79. 80 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#70] от "teridan":
    Без парите по Южен поток Прасчо не беше в състояние да обслужва вече кредитите си в КТБ. Точно поради необслужването им бяха почнали да прехвърчат искри между него и Василев. Загина Потока, трябваше да загинат и кредитите. ...Посочвам ти мотива. ...За средствата не мисля да разговаряме, ..също ги имаше, ..прокуратура, ..ДАНС, ..полиция, .. БНБ, ...... Елементарно, ..драги ми Уотсън!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  80. 81 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 835 Неутрално


    [quote#48:"xalikarans"]Мога да заевя отговорно, че овърдрафтите не се осчетоводяваха.[/quote]
    На каква стойност? Там ли си работила, щом така отговорно заявяваш? И защо не подадеш лично тази информация до съответните органи, ако си сигурна?

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  81. 82 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    [quote#79:"Γαλλα"]всичко ше се замете под килима[/quote]
    Килима ще трябва да е с двойно дъно,баси....

  82. 83 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Освен частта за пенсионната система с която съм съгласен, другото са нелепи и неподкрепени с факти внушения.

  83. 84 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    От прокопиев нищо няма да научим, той ще си лее неговата мантра! По-интересни са коментарите под нея.
    А от КТБ кражбата тепърва предстои!
    [quote#34:"stoiank"]Отделно другите банки вместо да поискат ред и да се притеснят от този удар си раздадоха премии, защото прибраха налетите от Държавата няколко милиарда. [/quote]

    До коментар [#43] от "911":
    Тази графика е за АКТИВИ!!! раздадени кредити .... Не е за ДЕПОЗИТИ, правиш ли разлика?
    Някой обясни ли колко пари изтегли/прехвърли онова пелтечещото министърче и така затрудни ликвидно КТБ?


    Русия- проказата на планетата Земя.
  84. 85 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#79] от "Γαλλα":
    "И така да е, всичко ше се замете под килима..."
    ...
    Едно единствено извинение може има за обир на банка.

    пп: Да не те хванат. А да хванат глупаците да плащат.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  85. 86 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    [quote#82:"xmm"]Килима ще трябва да е с двойно дъно[/quote]
    Дъното му е бездънно...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  86. 87 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1149 Гневно

    До коментар [#86] от "Γαλλα":

    В такъв случай махаме килима.

  87. 88 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9038 Неутрално

    Че е грабеж, всеки го знае, но не знаем прави ли се нещо за затваряне на грабителите или ще ги подминат като много други престъпници.

  88. 89 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 550 Неутрално

    да дават пожизнена пенсия на всеки а които работи ще получава повече и повече ще потребява повече като ще има повече деца които ще са следващите поколения на бьлгария

  89. 90 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#80] от "Мани (опозиционер)":

    Не мисля, че Прасчо има такова влияние, каквото му приписват. Ако Василев има връзка с Южен Поток, по-скоро сили извън България са организирали рухването на банката му. Те имат инструментите и протежетата в страната, за да му спретнат един фалит. Южен поток е част от голяма геополитическа игра между Щатите и Русия. Ако Василев се е набъркал точно там...

  90. 91 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    [quote#87:"xmm"]В такъв случай махаме килима.[/quote]

    Мисля, че "ТЕ" вече ни го махнаха...скоро ше усетим свободното падане, падане ли е, или пропадане...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  91. 92 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    До коментар [#84] от "chichka":


    [quote#84:"chichka"]А от КТБ кражбата тепърва предстои! [/quote]
    Абсолютно верно! Синдика като влезе, ще има още два пъти по толкова...

  92. 93 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#70] от "teridan":
    Много се бързаше. Ама невероятно се бързаше. Та затова съшиха всичко с бели конци. И в движение удряха по някоя тропоска. Помниш ли как почна всичко? Със разследване на заплаха за убийство. И какви глупости се приказваха всеки ден. От които на другия ден се отказваха. ...Та куфари, ..та кашони, ..та денкове и селски кошници.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  93. 94 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4532 Неутрално

    [quote#74:"Храбър"]Иначе казано, банката е влияла на всички правителства след това на Иван Костов.[/quote]
    И сега да го кажем с най-истинските думи:
    Веднага след идването правителството на НДСВ/ДПС (а също и на БСП) е започнала подготовката на КТБ за най-голямата кражба....

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  94. 95 Профил на .!.
    .!.
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#6] от "Георги":

    Бърни Мадоф мисля, че го осъдиха на над 70 години за номинално много по-голяма пирамида, но като процент от БВП - около 0.5, т.е. 10 пъти по малка.

    По това си личи коя съдебна система колко работи.

  95. 96 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Пеевски, та Пеевски ...
    Обществото поиска да го "решава", но не би...
    Като Защо, не се случи ??? ...
    Бисеров, Бисеров, сине майчин ...
    Нямам предвид, само и единствено "юбиляра" ДПС...
    КОЙ, вече е КОИ ...

  96. 97 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    Не знам дали е най голяма,но има две сигурни неща покрай тази кражба,няма да има наказани крадци и парите ще ги връща народа.

  97. 98 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1192 Любопитно

    До коментар [#77] от "Танас":

    Викаш, да се направи одит на държавата за последните 10-15 години?

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  98. 99 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    До коментар [#89] от "dearblue":


    [quote#89:"dearblue"]да дават пожизнена пенсия на всеки а които работи ще получава повече и повече ще потребява повече като ще има повече деца които ще са следващите поколения на бьлгария
    [/quote]
    Ясно...

  99. 100 Профил на mobiman
    mobiman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#75] от "Rhapsody of Fire":

    Въпросът не е колко, а защо.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK