Евроатлантическия пазар на либералната корпокрация намира неограничени количества пари за пране, обработва ги в шашави проекти , като помпат мейстрийма с реклама. после след като достигнат добра капитализация парите са чисти като утринната роса за мановия мед!
[quote#6:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]
Руски мошеници май .. Бяха се емнали да действат с Яндекс.. до къде стигнаха.. последно ей кво четох във "Форбс" :
"--------------------- Долю в американской компании «Яндекс» получит в результате слияния бизнесов «Яндекс.Такси» и Uber в России, Азербайджане, Армении, Белоруссии, Грузии и Казахстане «Яндекс» станет совладельцем глобального бизнеса Uber по итогам сделки по объединению бизнесов «Яндекс.Такси» и Uber в России, Азербайджане, Армении, Белоруссии, Грузии и Казахстане, говорится в документах материнской компании «Яндекса» Yandex N.V. на сайте Комиссии по ценным бумагам и биржам США (SEC).
В сообщении указывается, что стороны передадут в новую компанию свои бизнесы, при этом «Яндекс» вложит в капитал новой компании $100 млн, а Uber — $225 млн. «В дальнейшем, «Яндекс» продаст Uber дополнительно около 2% долей в объединенной компании в обмен на акции класса А Uber», указывается в сообщении. Согласно документу, «Яндекс» сохранит право продать этот пакет в Uber обратно компании в США, как и сам Uber сможет обратно выкупить у «Яндекса» бумаги согласно договоренностям." ------------------
До коментар [#7] от "ajsayder":Спри да четеш Фейк нюз и ще разбереш повече...(С такива евтини долнопробни статийки, можеш да впечатлиш баламите при свинята. Тук не вървиш...)
До коментар [#7] от "ajsayder":Спри да четеш Фейк нюз и ще разбереш повече...(С такива евтини долнопробни статийки, можеш да впечатлиш баламите при свинята. Тук не вървиш...)
Юбер си е супер услуга, а не е на печалба, защото има проблем с регулациите. Кацаш на летище в произволна държава , вадиш си смартфона и с буквално две цъкания има превоз от точка А до точка Б. Във всеки един момент можеш да провериш кога си се качил, кой те е возил, откъде си минал и колко си платил. Супер е за потребителя, супер е за шофьора, решил да изкара някой лев отгоре. Цените на услугата падат постоянно, защото навлизат и други юберо-подобни. (например Виаван в Лондон). Не разбирам от инвестиции, но честно казано бих им ударил едно финансово рамо - просто за да ги има.
Специално за тези, които са черногледи относно UBER, препоръчвам да се запознаят с историята на АМАЗОН. Колко години им бяха нужни да излязат на оперативна печалба. Сега са втората компания по пазарна капитализация в света /над 800млрд.$/, Джеф Бизес е може би най-богатият човек в света /според Форбс/. Разбира се местният Шишо-бакшишо е на друго мнение.
Ех само разбирачи значи. Юбер е нарицателно за такси и измести вторите вече в почти всички страни в които присъства. Явно Юбер, Епъл, Амазон, Гугъл и Фейсбук са балони. Реални са само ЛукОйлО и АвтоВАЗ.
"От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил Левски
Може би пък като станат публична компания ще успеят и на печалба да излязат. Много ми е интересно как ще им се отрази очакваното идване на автономни автомобили? Ако още в началото успеят да са всред големите играчи в таксита без шофьори сигурно ще имат още по-голямо бъдеще? Но пък там конкуренцията е жестока, кокала е особено голям. Аз лично бих заложил на предимство на Алфабет.
До коментар [#16] от "Тасков":Тази сутрин видях скутер на Юбер с британски номер в Рим. Имаше върху багажника голяма кутия като за разнос на пици, на която пишеше Uber.
Ох, с това Юбер... ще ме съсипете. Как да се опитвам да чета сериозна статия, като името на компанията е Убер. Централата е в Сан Франсиско и тук навсякъде си се наричат Убер. :)
До коментар [#16] от "Тасков":Тази сутрин видях скутер на Юбер с британски номер в Рим. Имаше върху багажника голяма кутия като за разнос на пици, на която пишеше Uber.
Юбер си е супер услуга, а не е на печалба, защото има проблем с регулациите. Кацаш на летище в произволна държава , вадиш си смартфона и с буквално две цъкания има превоз от точка А до точка Б. Във всеки един момент можеш да провериш кога си се качил, кой те е возил, откъде си минал и колко си платил. Супер е за потребителя, супер е за шофьора, решил да изкара някой лев отгоре. Цените на услугата падат постоянно, защото навлизат и други юберо-подобни. (например Виаван в Лондон). Не разбирам от инвестиции, но честно казано бих им ударил едно финансово рамо - просто за да ги има.
То конкуренция голяма, щото какво толкова - комай всеки може да направи приложение за телефон ....
Ето от 2010 г:
"Wheely (Вили) — российская IT-компания, предоставляющая сервис персональных водителей[en] через одноимённое мобильное приложение для устройств под управлением Android и iOS. Wheely работает в Лондоне, Москве, Санкт-Петербурге, Сочи, Казани, Екатеринбурге, Краснодаре и Перми." ------------- Ама Убер са си най-големите ..
Иначе отдавна има такива подобни приложения: ----------------- "Wheely was founded in 2010 by Anton Chirkunov and his business partner while they were studying at the Swiss University of St. Gallen. The application collected user orders and transferred them to taxis. Initially the service worked in Zurich, Vienna and Amsterdam. However, the first experience was not successful." ----------------
Умните правителства и градски управи не го забраняват, а намират начин да печелят от убер и подобни. Данъци! По-високи застраховки и т.н. А "другите" работят на принципа няма убер - няма проблем....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1291 НеутралноЗад тези тече Ниагарския водопад, ама с пари.
hamiltonf
Рейтинг: 3818 НеутралноГолемия балон, пореден...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиwnl03619584
Рейтинг: 227 НеутралноТези някога били ли са на печалба!?! Как може една местна фирма да конкурира такива?!? Кой би оцелял 7-8 години да е на загуба!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2985 НеутралноВъздух под налягане ама балъците инвестират ще чудят нещо яко по Ройтерс!
Libertarianism is just anarchy for rich people
moreee
Рейтинг: 484 НеутралноПоредната пирамида. Както казва бай Мангал от наше село, докат има балъци ше има и играчи.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2985 НеутралноЕвроатлантическия пазар на либералната корпокрация намира неограничени количества пари за пране, обработва ги в шашави проекти , като помпат мейстрийма с реклама. после след като достигнат добра капитализация парите са чисти като утринната роса за мановия мед!
Libertarianism is just anarchy for rich people
sim4o
Рейтинг: 1991 Неутрално[quote#6:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]
Руски мошеници май ..
Бяха се емнали да действат с Яндекс.. до къде стигнаха.. последно ей кво четох във "Форбс" :
"---------------------
Долю в американской компании «Яндекс» получит в результате слияния бизнесов «Яндекс.Такси» и Uber в России, Азербайджане, Армении, Белоруссии, Грузии и Казахстане
«Яндекс» станет совладельцем глобального бизнеса Uber по итогам сделки по объединению бизнесов «Яндекс.Такси» и Uber в России, Азербайджане, Армении, Белоруссии, Грузии и Казахстане, говорится в документах материнской компании «Яндекса» Yandex N.V. на сайте Комиссии по ценным бумагам и биржам США (SEC).
В сообщении указывается, что стороны передадут в новую компанию свои бизнесы, при этом «Яндекс» вложит в капитал новой компании $100 млн, а Uber — $225 млн. «В дальнейшем, «Яндекс» продаст Uber дополнительно около 2% долей в объединенной компании в обмен на акции класса А Uber», указывается в сообщении. Согласно документу, «Яндекс» сохранит право продать этот пакет в Uber обратно компании в США, как и сам Uber сможет обратно выкупить у «Яндекса» бумаги согласно договоренностям."
------------------
Някой знае ли повече подробности..
vhv
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#7] от "ajsayder":
Спри да четеш Фейк нюз и ще разбереш повече...
(С такива евтини долнопробни статийки, можеш да впечатлиш баламите при свинята. Тук не вървиш...)
penetrating
Рейтинг: 7406 НеутралноУбер купува бизнеси и се разраства. Надявам се,че ще ги направи тези бизнеси печеливши...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertsim4o
Рейтинг: 1991 Неутрално"ФОРБС"са фейкнюз????
Жива да не бях .. добре, че ми отвори, ти vhv , очите!
https://www.forbes.com/
Forbes is a global media company, focusing on business, investing, technology, entrepreneurship, leadership, and lifestyle.
Много яко кефиш- не са страхуваш, чеще те нарекат "малоумен идиот" и не трепериш от вспкакви авторитети!
https://www.forbes.ru/biznes/354799-sliyanie-yandekstaksi-i-uber-sdelka-goda-po-versii-forbes
Поздрави
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноВсе пак си мисля, че "Форбс" са си "Форбс" а не са фейкнюз, а ти си си идиотче..
Поздрави
vhv
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#11] от "ajsayder":
Знаеш ли къде си те слагам?...
(Между другото, като стана въпрос за фейк - пишеш в ж. р., а при регистрацията се определяш като мъж?...)
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноДреме ми ..
Иначе яко се хвърляш на "Форбс" ..
Фейк нюз ...
Нека ти викат малоумник ..
jvr26585378
Рейтинг: 320 НеутралноДо коментар [#7] от "ajsayder":
Това са дребни шилинги, дребни пари за които говориш.....
baizuo
Рейтинг: 1126 ВеселоКакво мисли редовият бакшиш по въпроса? Кога да чакаме Убер да фалират?
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Тасков
Рейтинг: 306 НеутралноЮбер си е супер услуга, а не е на печалба, защото има проблем с регулациите. Кацаш на летище в произволна държава , вадиш си смартфона и с буквално две цъкания има превоз от точка А до точка Б. Във всеки един момент можеш да провериш кога си се качил, кой те е возил, откъде си минал и колко си платил. Супер е за потребителя, супер е за шофьора, решил да изкара някой лев отгоре. Цените на услугата падат постоянно, защото навлизат и други юберо-подобни. (например Виаван в Лондон). Не разбирам от инвестиции, но честно казано бих им ударил едно финансово рамо - просто за да ги има.
m_style
Рейтинг: 541 НеутралноСпециално за тези, които са черногледи относно UBER, препоръчвам да се запознаят с историята на АМАЗОН. Колко години им бяха нужни да излязат на оперативна печалба. Сега са втората компания по пазарна капитализация в света /над 800млрд.$/, Джеф Бизес е може би най-богатият човек в света /според Форбс/. Разбира се местният Шишо-бакшишо е на друго мнение.
sherekhan
Рейтинг: 274 НеутралноЕх само разбирачи значи. Юбер е нарицателно за такси и измести вторите вече в почти всички страни в които присъства.
"От нас зависи да бъдем равноправни с другите европейски народи." Васил ЛевскиЯвно Юбер, Епъл, Амазон, Гугъл и Фейсбук са балони. Реални са само ЛукОйлО и АвтоВАЗ.
vhv
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#16] от "Тасков":
Тази сутрин видях скутер на Юбер с британски номер в Рим. Имаше върху багажника голяма кутия като за разнос на пици, на която пишеше Uber.
Таралеж
Рейтинг: 2430 НеутралноМоже би пък като станат публична компания ще успеят и на печалба да излязат. Много ми е интересно как ще им се отрази очакваното идване на автономни автомобили? Ако още в началото успеят да са всред големите играчи в таксита без шофьори сигурно ще имат още по-голямо бъдеще? Но пък там конкуренцията е жестока, кокала е особено голям. Аз лично бих заложил на предимство на Алфабет.
Vøxy
Рейтинг: 431 Неутралноуникален балон
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноИ "Максим"са пичове ..
Ама яко ги емнаха да ги забраняват ..
Радостина Босева
Рейтинг: 381 НеутралноОх, с това Юбер... ще ме съсипете. Как да се опитвам да чета сериозна статия, като името на компанията е Убер. Централата е в Сан Франсиско и тук навсякъде си се наричат Убер. :)
www.79ideas.orgNorman Granz
Рейтинг: 1727 НеутралноДо коментар [#18] от "sherekhan":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Явно Юбер, Епъл, Амазон, Гугъл и Фейсбук са балони. Реални са само ЛукОйлО и АвтоВАЗ."
И Йотафон. :)))))
Phaeton.
Рейтинг: 1341 НеутралноПоследно чух, че са решили да си оправят финансите със скутери под наем .
Ел. скутери.
tolex
Рейтинг: 827 НеутралноТука било интересно - пълно с бакшиши, пишман инвеститори и борсови анализатори. Всичките пишат.....
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноТо конкуренция голяма, щото какво толкова - комай всеки може да направи приложение за телефон ....
Ето от 2010 г:
"Wheely (Вили) — российская IT-компания, предоставляющая сервис персональных водителей[en] через одноимённое мобильное приложение для устройств под управлением Android и iOS. Wheely работает в Лондоне, Москве, Санкт-Петербурге, Сочи, Казани, Екатеринбурге, Краснодаре и Перми."
-------------
Ама Убер са си най-големите ..
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноИначе отдавна има такива подобни приложения:
-----------------
"Wheely was founded in 2010 by Anton Chirkunov and his business partner while they were studying at the Swiss University of St. Gallen. The application collected user orders and transferred them to taxis. Initially the service worked in Zurich, Vienna and Amsterdam.
However, the first experience was not successful."
----------------
sim4o
Рейтинг: 1991 НеутралноДа, ама не присъства навсякъде, а където присъства може и да го забранят...
tolex
Рейтинг: 827 Неутрално[quote#29:"ajsayder"][/quote]
Умните правителства и градски управи не го забраняват, а намират начин да печелят от убер и подобни. Данъци! По-високи застраховки и т.н.
А "другите" работят на принципа няма убер - няма проблем....