Финансовите суперсили, които отварят врати към бъдещето

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

Финансовите суперсили, които отварят врати към бъдещето


Ако попитаме един предприемач върху какво се гради неговата история на успеха, може би отговорът ще бъде правилното разпределение на ресурси, усилия и средства. Ако попитаме един инвеститор на какво се основава намерението му за влагане на лични средства в даден проект и постигане на добра възвращаемост, отговорът му ще бъде подходящата възможност за неговия собствен капитал. Ако попитаме един бизнесмен какво се корени в ефективността на начинанието му, отговорът отново ще бъде свързан с доброто организиране на хора, финанси и ресурси. Общото за всеки от посочените примери е в отличните умения по темите, свързани с управлението на парите ни, и как да направим така, че те да работят за нас още от най-ранна възраст.


Смисълът зад идеята


Отговорността още от детска възраст сами да умеем да разпределяме джобните си пари, да следим и управляваме своите разходи, както и непрекъснато да развиваме познанията си по финансови теми е от особено значение. Ключова роля за това имат родителите заедно с избора на подходящ партньор, който да стимулира този процес.




Едно от последните иновативни решения, които Пощенска банка създаде, е именно с идеята да подкрепи усилията в тази насока и да вдъхнови най-малките, предоставяйки им съобразен с техните потребности и възраст банков продукт, с който да открият вселена от нови финансови възможности. Специалната Младежка програма Project YOUth е насочена към деца и младежи, за да ги въведе в света на банковите продукти и услуги, като е разпределена в три възрастови групи - от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години. Тя идва с водещото послание "Децата ще се оправят навсякъде", което кореспондира изцяло с адаптивността и мобилността на младото поколение.


Заедно напред към новите навици


Част от световните тенденции, които започнаха в последните няколко години и продължават до днес, безспорна е промяната в нашите навици за разплащане. Дебитните карти все по-често присъстват в нашето ежедневие, защото с тях разполагаме с възможност да разплащаме удобно


Програма Project YOUth предоставя интересни финансови предложения за дебитни карти за деца и младежи, с ползването на които те придобиват нови и полезни навици, научават повече за ролята на парите и формират своята финансова култура. Едновременно с това им осигурява удобство при извършване на ежедневните им разплащания, като са предвидени и подходящи индивидуални лимити, съобразени с възрастта им. Освен възможността за безконтактни плащания на ПОС терминали в търговски обекти децата над 14-годишна възраст имат опцията и за пасивен достъп до интернет банкирането e-Postbank, с която могат да правят справка за направените от тях транзакции с картата и да управляват своя бюджет с мисъл. Project YOUth предоставя отлични условия, както и възможност за контрол от страна на родител или настойник при най-малките. Защото използването на дебитни карти възпитава подходящо потребление, отговорно поведение и разумно управление на личните финанси, и то от най-ранна възраст.


Финансовите суперсили, които отварят врати към бъдещето


Децата са супергерои с много и различни суперсили


Това е факт, който трябва да ни радва и същевременно напомня да оценяваме уникалните черти в характера, любознателността и различните интереси, които децата притежават. Може би сте се запитвали кой е онзи персонаж, на който детето ви подражава и който то идеализира? За едни това са художествените характери, познати от книги, комикси и филми, други обичат да изразяват себе си чрез примера от родителите си, а трети намират своя визионер в лицето на любимия си супергерой.


Затова най-малките клиенти на банката имат възможност да избират сами дизайна на своята дебитна карта от специално създадените шест предложения, с който смело да представят себе си във финансовия свят на възрастните и да изразят своята индивидуалност. Цветни и отличителни, впечатляващи и различни са концепциите на визуализацията на картите, с които активно ще започнат да опознават заобикалящия ги свят на големите.


С модерното си решение Пощенска банка се фокусира в изграждането на стабилна връзка с най-младите потребители на предложените банкови продукти и услуги, отговаряйки на специфичните им потребности и предоставяйки им финансови решения спрямо техния стил и начин на живот, съобразявайки се и с възрастта им. Програмата Project YOUth е част от стратегическата визия на институцията, която работи с грижа за своите клиенти и тяхното бъдеще, като им предоставя удобни решения за техните финансови планове.


Информация относно всички условия по Младежката програма Project YOUth на Пощенска банка и опциите, които тя предлага, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK