Йордан Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, оставка на кабинета няма да има

Йордан Цонев

© Надежда Чипева, Капитал

Йордан Цонев



Гостуването на депутата от ДПС Йордан Цонев в предаването "Панорама" в петък вечер (14 ноември) предизвика много коментари. В интервюто той обяви, че ултраси са атакували парламента на 12 ноември и те знаят от къде точно са докарани, както и че не властта, а протестиращите са преминали границата. Цонев заяви, че кабинетът няма да подаде оставка и обясни защо правят митинг в София, както и какво залагат в бюджета (той е председател и на бюджетната комисия в парламента). Лаконично коментира и случая Бисеров, като незасягащ ДПС, защото той бил подал оставка от всички постове преди това. Поради интереса публикуваме интервюто едно към едно. 


Премина ли властта една граница, господин Цонев? Говоря за действията на полицията в сряда и след това, говоря също и за днешното намерение на премиера да уволнява протестиращи чиновници. 

- Ако говорим за протеста в сряда вечерта, не властта, а протестиращите преминаха границата. И, както каза нашият председател Лютви Местан, мракът не можа да скрие промененото лице на протеста, защото ние не видяхме студенти с вериги да дърпат загражденията, нито да налитат на бой на стоящите спокойно полицаи, охраняващи. Видяхме една озверяла тълпа от ултраси, докарани от различни градове, знаем точно откъде и как, и т.н., в един опит да бъде превзета за първи път, да бъде превзета и окупирана държавна сграда, тоест сграда, в която се осъществява властта. Това е преминаване на всякаква граница. 

Не за първи път, само искам да кажа. След предишния опит вие дойдохте на власт – 1997-ма. 

- Ами и тогава беше така. Само че тогава около парламента в продължение на 30 дни,  имаше протести в абсолютно всички градове на страната. И протестите и в най-малкия град не бяха пд 10 000. Ще кажете, какво значение има колко души протестират. Има огромно значение дали 150 дни протестира само столицата, и аз винаги съм задавал и на колегите си, и на журналистите въпроса защо нито един град извън столицата, извън жълтите павета, не протестира?


България само жълтите павета ли е, трябва да бъде чуто само мнението на жълтите павета ли или трябва да бъде чуто мнението на цяла България? И понеже много вече сме говорили, включително и в това студио, по повод протестите, отношението на властта към протестите, ние сме го казвали много пъти, ще го повторя в едно изречение само...: Уважаваме всички протести, които са мирни. Уважаваме правото на всеки да протестира, без да пречи на другите. Уважаваме правото на всеки да има своите искания, да ги получава или да му бъдат отказани с аргументи. Ние сме в готовност, властта и депутатите от управляващото мнозинство, и правителството, да водим разговор по всяка тема. Ясно и категорично казахме: оставка не приемаме, защото за нас това не е искането на цялото общество и оставка няма да дадем, каквато и ескалация да има. Искам да бъда много категоричен от името на моите колеги, оставка на кабинета няма да има. 

А ще уволнявате ли протестиращи чиновници? 

- Мисля, че този въпрос няма защо да го коментирам. Премиерът Пламен Орешарски до този момент не уволни никой. И това е едно от нещата, за които той търпи критика в управляващото мнозинство, защото имаше много хора за уволнение. Не заради това, че протестират. Заради това, защото една голяма част от тях просто са некадърни. Друга голяма част от тях саботират работата на властта. И, ако има отделна тема как заработи администрацията и как работи администрацията на отделните министерства, въобще държавната администрация, аз ще ви изнеса много факти. 

Не, не, въпросът е дали ще бъдат уволнени хора за това, че са протестирали?
Не вярвам. 

А защо утре вадите митинг срещу митинг, господин Цонев? Защо мобилизирате хората и ги водите там, където са агитките преди мача "Левски" – ЦСКА?

Нека първо кажа защо правим този митинг. Ние го правим, защото структурите цяло лято, нашите партийни структури цяло лято ни притискат. Аз мога да ви кажа като отида във Варна, моя избирателен район, какво ми казват. Питат ме: защо на нас не ни давате правото да си кажем думата? Ние също искаме да дойдем и да покажем. Ние гласувахме, господин Цонев, на 12 май. Ние смятаме, че 120 човека могат да поддържат едно правителство, така, както 4 години 117 човека поддържаха правителството на ГЕРБ. Имам предвид депутатите. Не е причина, че 120 човека, че няма абсолютно мнозинство; не е причина, че този кабинет не може и не иска да работи, точно обратното. Ние искаме да бъде чута и нашата дума. България не са само жълтите павета на град София. И затова ние решихме след срядата, след като виждаме, че се правят опити… аз ви обещах в гримьорната, че няма да кажа истинската дума за този опит, да не употребяваме силни думи, и няма да я кажа. 

Ако ви е на устата, кажете я. 

Не, няма да я кажа, предпочитам да не я кажа. Прав бяхте да не ескалира напрежението и да не употребяваме силни думи. Но, след като виждаме, че една група студенти, тяхно е правото да протестират, ние не го оспорваме; една група друга, която протестираше в продължение на 100-120 дни и т.н., продължава да настоява с това искане за оставка, ние пък няма защо да спираме нашите симпатизанти. Ние ще ги доведем утре, за да кажат те другото мнение, мнението на друга България. 

Това е първият митинг на БСП и ДПС съвместен, в който лидерите на двете партии ще излязат заедно. Или исторически не бъркам? Въпросът е защо там при агитките? 

Искахме да бъде на Орлов мост. Предполагам, че това, че има футболен мач, не е причина ние да променим мястото и датата на събитието. Сега, след като разбрахме, че има и такова спортно събитие, т.нар. вечно дерби, ние сме взели всички необходими мерки, за да няма… в това число сме предупредили нашите симпатизанти, ще се движим по маршрути, различни от техните, в различно време. И мисля, че не би могло да има проблем. 

С какво беляза ДПС случаят "Бисеров", който днес вече е обвиняем? Вие имате общ път с него – от СДС в ДПС. 

- Беляза го с това, че Бисеров подаде оставка и напусна политиката. Това е първият политик, който напуска политиката още преди да му бъде предявено обвинение. Той е знаел вероятно, на нас не ни каза, в това число и на мен. Имах възможност много пъти в медиите да го кажа – с това, че се явява да защити името си пред българското правосъдие не като политик, не като депутат, не като висш партиен кадър, а като обикновен гражданин…

Някой не е ли предупредил него да го направи всичкото това?

Това може да го кажа само той. Аз няма как да го кажа, защото аз научих от медиите, че той е подал оставка. И от моя лидер, който ни уведоми. Обаче случаят "Бисеров" отваря една друга тема, всъщност същата тема с продължение – това, че има и други политици, за които има не съмнение, че има нещо нередно или незаконно около тяхната дейност, а на които има предявено дори обвинение и които продължават да стоят в парламента и не напускат политиката. Има и други политици, за които има много тежки съмнения за финансови нарушения, укриване на данъци и злоупотреби. Това е президентът на републиката. Аз като икономист и като опитен финансист ще ви кажа, че обясненията, които даде за някои негови финансови транзакции, са, меко казано, несериозни. 

Преди да стане президент. 

- Това няма никакво значение. След като е станал президент, той е декларирал едни неща, които не отговарят на истината. Съвсем очевидно не отговарят на истината. Той напусна ли политиката, за да защити името си и да заяви пред разследващите органи? Не го направи. Така че случаят "Бисеров" би могъл да послужи на всички останали политици, че така трябва да се постъпва, а пък примерът, който даде партия ДПС, както каза и г-н Местан, ние като партия направихме всичко, което е нужно. Оттук нататък отговорите ще ги дава правосъдната система. Не ние. 

Как в цялата тази суматоха правите бюджет се питам аз?

Ами ние го правим доста отдавна този бюджет искам да ви кажа, защото …




Суматохата не е престанала. 

Не, не е престанала. Работата на мнозинството, на парламента и на този кабинет както се казва от втория ден, вчера си направих труда да проследя хронологията в медиите и в интернет пространството. Всъщност протестите са започнали с избирането на Орешарски, не със случая Пеевски. Даже точна хронология има. 2000 души в началото къде са излезли, кога и т.н.


Бяха други протести.

- Да, бяха протести срещу това, че изобщо започна работа кабинетът, че не се отива директно на избори, защото партия ГЕРБ няма как да влезе във властта. Да не се връщам на това. Мисълта ми е, че някак си ние свикнахме да работим в условията на протести и в условие на това много граждански организации, бизнеси и така нататък да имат определени искания към нас и ние се вслушваме в тях. Между другото да ви кажа единственото искане, в което не сме се вслушали, е оставка. Всички останали сме ги обсъждали. Някои приемали, други тепърва предстои да бъдат приети, но сме ги слушали. 

 Ако трябва да определите философията на бюджета с едно изречение, какво ще е то?

Трябва да възстановим икономиката. Този бюджет ще се опита да възстанови икономиката. Това исках да ви кажа и като ме запитахте в тази суматоха как правите бюджет. Анализът, който направихме е този, че всъщност наследството, което получаваме от управляващата до преди нас партия ГЕРБ не е добро. Наследството от кризата също не е добро. Икономиката е в рецесия. Резервите са стопени. Безработицата е голяма. Бизнесът е почти на дъното.


В тази ситуация ние избираме като приоритет на приоритетите възстановяването на икономиката. Тоест да върнем икономиката на пътя на растежа и на това са подчинени всичките усилия на кабинета и на мнозинството. Много преди да съставим бюджета, още, когато променяхме предния бюджет, още, когато започнахме да се разплащаме с бизнеса, с ускореното връщане на ДДС, с въвеждане на по-лесни данъчни процедури и разбира се в този бюджет този основен, фундаментален приоритет има своето измерение в рамките на възможностите. Това измерение е не само програмата, фондът, както го наричат, за икономически растеж и развитие на регионите, но и цялостната антимонополна политика, която подготвяме и която ще влезе до края на декември, поне 4 закона за взаимоотношението на потребителите с банките, подкрепа на българския бизнес и т.н. Нямам много време да изброя всичко.


Другите два приоритета, разбира се, са стратегически. Образованието и аз силно се надявам, че този приоритет ще бъде и за следващите правителства стратегически, страната няма как да догони европейските страни без развитие на образованието и то много по-сериозни, отколкото в момента. Третият приоритет е социалната политика, защото в условията на криза макро показателите са си макро показатели. Стабилността си е стабилност, но има хора, които няма да дочакат излизането ни от кризата, затова трябва да бъдат подпомогнати. 


(Тук започва разговор с депутата от ГЕРБ Томислав Дончев, но се включва и Йордан Цонев и оставяме само тази част от разговора, в която се намесва - бел.ред.) 
 

Томислав Дончев

© Надежда Чипева, Капитал

Томислав Дончев


Въпросът е дали това желание за митинг при вас, не е от това, че се обидихте на студентите, че… се обявиха с декларация срещу вас?

Томислав Дончев:
 Не. Само ще обърна внимание, че през последната половин година въпреки многото провокации, въпреки многото поводи, ние се държахме по-скоро смирено. И това е факт, който едва ли някой би могъл да го оспори. Аз си мисля, че времето на смирението свършва. Защото бавният начин, по който се променят и се случват нещата в България, понякога ни пречи да видим очевидни неща. Само да се опитам да ви опиша в каква държава живеем в момента. Влакове пътуват към София, да се надяваме да не са бронирани. Утре се провежда най-големият кастинг на открито за заемане на държавна служба. Цяла седмица водим спор кой не е добре с главата. И разбира се, черешката на тортата е заканата от днес, че всеки в държавната администрация, който не следва правата партийна линия, ще бъде уволняван. Това нормална държава ли е?

Йордан Цонев: В тази посока мога да продължа и аз, но впечатли ме това, което каза колегата Дончев. Две неща ме впечатлиха. Първо за смирението, че до тук били със смирението. Едва ли има човек в България, който да е останал с убеждение, че смирението е някаква присъща черта на лидерите на ГЕРБ или на който и да е от ГЕРБ. Особено пък в парламента, аз мога да го засвидетелствам.


Това, което обаче казвате, господин Дончев, за прекрачването на чертата не знам дали аз искам да вляза в този тон. Добронамерен и анализаторски. Не знам дали си давате сметка, че с тези протести с чуването на гласа на една част от хората и с това да даваме на хората, на тази част от протестиращите усещането, че ако едно мнозинство, ако резултатът от едни избори не е добър за тях могат да предизвикат веднага други…Искам да ви запитам, ако резултатът от едни предсрочни избори е лош мислите ли, че нашите симпатизанти след този случай ще останат вкъщи? Или симпатизантите на БСП? А те са много повече. Вие знаете, че нашите симпатизанти не мърдат от своето верую. Е добре, какво правим тогава? Вадим ги при следващия кабинет… 

Нека да каже господин Дончев.

Йордан Цонев: Това не е сериозно.

Томислав Дончев: Аз нарочно не говорих за конкретни партии. Големият проблем, което е може би в основата на неприязънта е, че това, което имаме като управление към момента, е абсолютно противоестествено. Да, коалицията е железобетонна както…
 
Йордан Цонев: БСП и ДПС да са в коалиция...

Томислав Дончев: Аз не ви прекъсвах.

Йордан Цонев: Извинявайте.

Томислав Дончев: Освен това коалицията не е две, а тя е две плюс едно, ако трябва да бъдем докрай откровени. 

Йордан Цонев: Това е ваша интерпретация.

Томислав Дончев: Парламентарното мнозинство е неразбиваемо, както бетонът на мавзолея. То е абсолютно непробиваемо, което е в пълен контраст с настроенията навън. Голямата причина за мен е точно това усещане за подмяна. Да, няма държава, където хората толкова много си обичат политиците. Но все пак трябва да има някакви белези за последователност, за приемственост от това, което се е искало преди избори, за следи от политическата ти физиономия, когато се смесваш с някой друг.

Хубаво казахте приемственост. Да ви задам тогава един конкретен въпрос. Спират европейските пари за екология. Това не е ли резултат от вашето управление и конкретно вие бяхте министър?

Томислав Дончев: Не знам дали си спомняте, вероятно не, какво казах на последния си брифинг като министър, преди около 8 месеца.

Честно казано не.

Томислав Дончев: Тогава казах, че оставям системата в добро състояние, работещи, плащащи оперативни програми и оставям системата на автопилот. И се надявам да дойде добър пилот, да я поеме след това. А това, което се случи днес е, че на автопилота му свършиха батериите. Това се случи.

Не ми отговаряте на въпроса. Имате ли вина или нямате за това нещо - вие конкретно?

Томислав Дончев: Щом някой е бил във властта по дефиниция не е невинен, но това, което беше коментирано като повод за спиране на програмата са случаи от 2008 година. На всичкото отгоре случаи в местните власти на неправомерно възлагане. Текла е кореспонденция с Европейската комисия, включително и последните месеци. Кой какво точно не е свършил ми е много трудно да знам в детайли, но за съжаление печалните резултати са налице.

Йордан Цонев: 2010 и 2011 година е текла тази кореспонденция по повод определени случаи, за които говори, включително и в предния мандат, колегата Дончев. И претенциите на Европейската комисия са, че не е осъществен контрол по времето, когато те управляваха. 

Така ли е, господин Дончев?

Йордан Цонев: Това предстои да го разберем. Ще разбере цялото общество кой е виновен и кой не е.

Томислав Дончев: Все пак може би да разнищим случаят докрай. Някак си ми се струва, че това правителство, което имаме в момента, е дошло на власт вчера, а то е от половин година. Как може за случай, на който данни има на самата уеб страница на министерството някой да не е бил уведомен, от него да е скрита информация и в следствие от това да не е взел мерки?

Йордан Цонев: Не. Претенциите на Европейската комисия са заради писмата и отговорите, които са давани по ваше време, да не влизаме в технически подробности. Ще стане ясно съвсем скоро. Още другата седмица всички детайли и подробности, уверявам ви. 

Томислав Дончев: Освен това, за да ни стане ясно най-важното в момента е да бъдат предприети бързи и адекватни действия за възстановяване на плащанията.

Йордан Цонев: Прави се. Това се прави.


Добре. По една дума от вас двамата. Ожесточението кой ще го спре? Това не е ли задължение на властта, господин Цонев?

Томислав Дончев: Категорично.

Йордан Цонев: Не правим ли всичко възможно да го спрем ожесточението?

Вие смятате, че правите?

Йордан Цонев: Абсолютно. Даже много повече отколкото ни позволяват хората, които са ни избрали. 


Томислав Дончев: Ако беше смешно, щях да се засмея. Единственият път към разума и стабилизацията е рестартът, тоест оставка. Друг път няма. 

Коментари (110)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3151 Неутрално

    Никога не казай „никога“

  2. 2 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Йордан Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, оставка на кабинета няма да има.............Говори си,говори си...........ще има с гръм и трясък..............

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  3. 3 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    Ауу! Ам чи тугас кво щъ правят мрънкащите олигарси?
    Иначе за обикновените хора и едните-ГРОБ и другите-БСП дерат!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    Томислав Дончев пак не случи на опонент. Той наистина е читав, работлив и речовит, но като те сложат до Йордан Цонев смятам, че въобще не са нужни качества, за да блеснеш. Просто е нужно да не си Йордан Цонев.

    Доброто е заразно
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    На мен "многото" в "много категоричен" ми дойде в повече. Обикновено човек изпада в преувеличения, когато сам се опитва да убеди себе си. Оставка ще има, и то съвсем не е далеч.

    Доброто е заразно
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Да не се изненадаш другата седмица? Орките викахте "Подкрепа" преди 3 часа - да не вземат миньорите да ви чуят . А ти що не беше на митинга бе, Мента? Да не са те низвергнали

    The best way to predict the future is to invent it.
  10. 10 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 648 Неутрално

    "Дневник", оправете правописните грешки...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  11. 11 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    В цялата суматоха управляващите извадиха Бюджет.Е това не може да им се прости

  12. 12 Профил на ѩзыкъ блъгарьскъ
    ѩзыкъ блъгарьскъ
    Рейтинг: 914 Неутрално

    А аз не искам да бъда много категоричен. Аз съм просто категоричен. Мястото ти е при Христо Бисеров, като клиент на прокуратурата.

  13. 13 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    малеее колко са гладни след годините на герб,как сега ненаситно грабят и искат безкрайно да грабят и как са склонни на всякакви безкрупулни методи,ако не прекратим управлението на сегашните 3 мафии то европа ще го направи но защо да чакаме до като бъдем разграбени и бъдешите поколения още повече обречени
    ще достигнем до момента от нуждата отфизическото им премахване

  14. 14 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Цонев забрави че е Бисеров беше така наперен пък сега играе глухоням

  15. 15 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Тия са абсолютно скопени от към собствена мисъл. Спуснаха им едни опорни точки, че лумпени и агитки са нападнали народното събрание и друго не могат да измислят. Да не говорим колко е смешна увереността им, че нямало да има оствака. ЩЕ ИМА, БЕ МЕНТА, ЩЕ ИМА... и ти си следващия на пангара

    ОСТАВКА!!!

    Няма шики-мики.
  16. 16 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#4] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    Беше ли в София на манифестация да скандираш имената на вождовете си?Погледни календара - не е 1984 година!

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  17. 17 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Оххххххххххххх....с нетърпение чакам да падне главата и на тоя......Не вярвам да не е забъркан и той като бисера в ислямистки афери.......Ама от никъде не вярвам да не е топнал и той мазната си муцуна и казана с меда.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  18. 18 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#14] от "shileto":


    [quote#14:"shileto"]Цонев забрави че е Бисеров беше така наперен пък сега играе глухоням [/quote]

    Правят се на ербап до последно, ама наистина ще им е за последно

    Няма шики-мики.
  19. 19 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 691 Неутрално
  20. 20 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 754 Весело

    абе то и бисеров беше мноо категоричен

    цонев и бисеров вървят заедно - щом ахмед паша реши да обезглави единия, представям си как се чувства другарчето му

  21. 21 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 691 Неутрално

    [quote#17:"ARRI"]Оххххххххххххх....с нетърпение чакам да падне главата и на тоя......Не вярвам да не е забъркан и той като бисера в ислямистки афери...[/quote]

    Така написано излиза, че единственото ни спасение е швейцарското финансово разузнаване Така се забатачихме...

  22. 22 Профил на palermo88
    palermo88
    Рейтинг: 808 Неутрално

    ще има всичко даже и лустрация.

  23. 23 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Оставката се подава от джоба на ореха.Въпрос на време е да я подпише.




    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  24. 24 Профил на анализирам данни
    анализирам данни
    Рейтинг: 541 Весело

    Опорните точки наслагват настроения обратни на истината.

    Значи оставкта е скоро.

    МАФИЯ ОСТАВКА НЕ ПОДАВА, но опитите в България продължават
  25. 25 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Йордан Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, оставка на кабинета няма да има"


    Теб пък кой те пита.
    Ти си обикновен послушко!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  26. 26 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    Той и Бисеров доскоро беше нагъл, но сега е "Господар на мълчанието".
    Цонев би трябвало да следващият.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  27. 27 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    данчо ментата си мисли ,че ще управлява следващите 20 години пак със същите врътки като сега ,е да ,ама не ,Европа не е склонна да налива пари за червената олигархия ,така ,че няма как да удържите властта ,а и бизнеса няма намерение да поддържа социални политики ,които водят до това цели групи да лежат и да получават повече пари от други групи ,които денонощно ходят на работа и си плащат честно всички данъци ,а еректората на БСП и ДПС не са от тези ,които си плащат данъците ,поне 90% от тях ,така ,че няма как да управляват тези ,които пък създават брутния продукт .

  28. 28 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 691 Неутрално

    [quote#23:"Люта чушка"]Оставката се подава от джоба на ореха.Въпрос на време е да я подпише. [/quote]

    Не си прав. Дори да си подаде оставката, Народното събрание може да глсува ново правителство, с нов министър-председател, който да си довърши мандата.

    Или парламентарните им групи трябва да се разцепят, или на една от двете партии да и дойде акъла...

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  30. 30 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 488 Весело

    Challenge accepted, Мента.

    ден година храни.
  31. 31 Профил на matera
    matera
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#19] от "Finland":

    от добре платените,но ще плаща много лихви за тези сребърници,които е поел с ръчичките си!

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1341 Неутрално
  34. 34 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Ти гледай Бисеров, и той беше много курназ.

  35. 35 Профил на kukuruko
    kukuruko
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Искам да съм много категоричен ти си Данчо Ментата и нищо повече, ти си маскара, сребролюбец и мазник от класа. Ти си голяма скрита мутра от старото време. Ти не радееш за държавата ти държиш кокала за собствена облага и за облагата на такива като теб, крадци на държавни парички. Ти Менто си срам за държавата, ти си олицитворение на това което е казал Буров за парламента

    "Българския парламент не е сбор на мъдреци, на най големите умове на България, а сборище на най-болни амбиции, на най-злощастните и зловредни хора , влюбени само в себе си, в кесиите си, но не и в България."

  36. 36 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Версия баламосване!?

    Парите по сметките на Христо Бисеров в Швейцария не били негови, а на чуждестранни фирми, които са му ги поверили за доверително управление

  37. 37 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Мента, както вървят нещата, и народът ще бъде много категоричен. От сега мислете къде ще се дявате.

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    [quote#28:"Finland"]Не си прав. Дори да си подаде оставката, Народното събрание може да глсува ново правителство, с нов министър-председател, който да си довърши мандата.[/quote] Теоретично е точно така. Обаче на практика аз не го виждам да стане. Мазалото съвсем ще се омаже, ако започнат да разтакават.

    Доброто е заразно
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2240 Неутрално

    Оставка незбавно! Комунистите и техните турски ДС агенти вън от парламента, мента, мента, мента!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  42. 42 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Щом докарват на митинг от цялата страна де когото хванат явно предсрочните избори чукат на вратата и такива като данчо ментата го усещат но понеже са си гьонсурати няма да си изкриви езика за извинение и затова ще има ПЪЛНА ЛУСТРАЦИЯ и чистка навсякъде.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Весело

    [quote#38:"nicoleta"]Я с пий хапчетата.[/quote] Не се безпокой за здравето му - за целта хората плащат на публикуван знак и брой минуси и плюсове. Има и опорни точки

    Доброто е заразно
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    Май е време да се почва с камъните.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Еничарчето е притеснено нещо. Много е малко то, за да зависи нещо от него.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  48. 48 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 434 Неутрално
  49. 49 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Защо ли тази бисерна усмивка ми е толкова позната. Е господине, все ще дойде края и на управлението на евнусите от харема на Доган, ще дойде.

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    [quote#42:"Танас"]Щом докарват на митинг от цялата страна де когото хванат явно предсрочните избори чукат на вратата [/quote]

    За мен това беше предизборен митинг на новата партия "ДС от векове за векове"

    The best way to predict the future is to invent it.
  52. 52 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#50:"deutschwagen"] Ти си един луд, продажен, еничарски трол. Жалко извинение за човек. Или си от малцинствата, или българските възрожденци те проклинат за това, как поддържаш турчолята в 21-ви век. [/quote]

  53. 53 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1341 Весело

    [quote#44:"dogwoman"] Има и опорни точки [/quote]
    Той от Опорни точки е стигнал до хапчетата.

  54. 54 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Хубава снимка са му сложили на Данчо.Шмекер!

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2994 Весело

    Бисеров панически си подаде оставката. Вероято Цонев така предпочита.

    подпис
  57. 57 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#46:"Dehumanizer"]Еничарчето е притеснено нещо. Много е малко то, за да зависи нещо от него.

    «Акъл море, глава кофпомпа.»


    Е като му нюхат сметките чужди служби ,ще е притеснен.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2994 Любопитно

    До коментар [#47] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":
    "и де що има повърня срещу коричка американски хляб."

    Аз симпатизирам на тези хора, но си изкарвам хляба с труд. Не чакам хляб от САЩ, но ти вероятно се храниш от моите данъци.

    подпис
  61. 61 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#60] от "Иван К":

    в списъка МУ ги няма Дудуков и Болен ...

  62. 62 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Смелчага. Усещам склонност към самоубийство в думите му. Характерно е при тези християни, които са свикнали

    да прощават, но не и до обичат и да живеят. Категоричността му се превежда само по един начин. Че ни иска да пада на колене,

    не иска да бъде задържан, съден и да прекара остатъка от живота си в затвора. ОСТАВКА и помнете... Кой...е врага

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#55] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    Тези неща ги решават бей Местан и Доганят. Видяхме докъде ги докараха нещата още след първата Тройна Ламя.

    А ти еничаре, вече закле ли се във вярност към Османската империя?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  65. 65 Профил на ЧеГоБараш
    ЧеГоБараш
    Рейтинг: 471 Неутрално

    То е ясно, че оставка няма да дадете! ОСТАВКАТА, ще ви бъде връчена и властта отнета от народа! Ясно ли ти е бе, Хари Потър!

  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#64] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    Ама ти наистина си изкуфял. Новите носители на морал са всъщност Местан, Цонев, Бисеров, СърГей, Параванов, Мая Манолова от Кюстендил, Овчев, Чобаня, Мишо Миков - диалекта, Волен и лумпените му. Водачи са ви Ердоган и Путин.

    Това е ясно на всеки (дори и на платените лумпени от атобусите и влаковете на ДПС).

    В едно си прав - Костов трябва да се мрази и до ден днешен, защото настина ви показа на вас - червени и лилави боклуци - къде зимуват раците. Никога няма да се съвземете от неговия шамар, никога няма да е както преди за вас. Приемето го

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#64] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    Бареков и Мишо шамара са си ваши. Видяхме как Бареков работи с престъпници, за да се опита да саботира протеста.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  69. 69 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Весело

    "Йордан Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, оставка на кабинета няма да има"

    А на бас!

    Свобода за Надежда Савченко!
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#70] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    Да де, те са всъщност борци за путино-ердогански строй, който обаче включва съответните ценности и морал на Путин и Ердоганя.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 73 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2016 Любопитно

    [quote#11:"xalikarans"]управляващите извадиха Бюджет.[/quote]

    До коментар [#11] от "xalikarans":

    Въх, та то един страшен бюджет ни спретнаха, че вече ще живеем като "в рая",
    А този бюджет ми прилича като да е правен от Дянков и че няма да живеем по-добре през 2014 г., а?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    [quote#74:"Храбър"]Не схащаш ли, че с просташкият си манталитет и жалките ти опити да хвалиш ужуправляващите им вършиш твърде лоша услуга!?
    Асоциацията им с теб им придава още по-тъп и сбъркан образ. [/quote]

    Или просто по-реалистичен

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  76. 76 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    социалист е

    Birds of a feather flock together.
  77. 77 Профил на sn0wflake
    sn0wflake
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Искам да бъда много категорична - като останете без охрана къде ще се криете?:)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  78. 78 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 643 Неутрално

    е ние все едно не си спомняме как по времето на тройната ламя Европейската комисия направи проверки за проектите по проектите за пречиствателни станции по тази програма и установи че са одобрявани предложения на фирми с цени в ПЪТИ НАД СРЕДНОТО ЗА ЕС !!! още тогава редица проекти бяха прекратени по изискване на ЕК и имаше ясни препоръка да се обърне внимание на обществените поръчки по ОПОС...

  79. 79 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Виновните сме си НИЕ, че търпим такива мишки!
    Той даже не е плъх, което изисква повече усилия за унищожаването им!!!

  80. 80 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 643 Неутрално

    ето и честитка от 2009 за лъжеца цонев в потвърждение на коментарът ми 78

    http://www.dnevnik.bg/zelen/ekosbor/2009/06/14/735835_vodnite_proekti_-_da_razlaem_brjuksel/

  81. 81 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    До коментар [#78] от "dun":
    тихо да не чуят от ЕС , току виж ни проверили и евтините магистрали .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  82. 82 Профил на Lazar Lazarov
    Lazar Lazarov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Дай...а крупието ти, дай..а. Какъв финансист си тибе...?

  83. 83 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4440 Весело

    До коментар [#43] от "ФИЗКУЛТУРНИКА":

    По вярно кажи, че АТАКА, твоята партия , е с тях хи хи хи

  84. 84 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#81] от "deribeev":

    споко - там голямата проверка мина още като стана скандала "батко-братко" със шефа на АПИ през 2008! оттогава строгия контрол съпровожда ОП Транспорт, чак напоследък от ЕК се поотпуснаха че нещата са ок (доколкото може в България, разбира се)

  85. 85 Профил на МЕДУЗА
    МЕДУЗА
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#76] от "rldkfl":

    Не е верно: КОМУНИСТ

  86. 86 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Абе той и Чаушеско така си е мислел като произнася речи... Аз също си мисля, че каквото и да се случи тея доброволно няма да дадат оставката - прекалено нагли и безскрупулни са. От друга страна пък, с всеки един ден все повече обединяват хората срещу себе си и все повече правят ситуацията нетърпима... В тоя ред на мисли аз съм готов да изчакам още 1-2 месеца, да дойдат първите надписани сметки и тогава да се види сметката на това правителство, ама наистина се види. Да паднат така от власт, че въобще да могат да додрапат дотам отново. Мисля, че от турското робство насам масата български народ не е била така обединена от една идея - а именно да свали правителството.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  87. 87 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    .............Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, ...........

    Мента!
    И бисеров беше "категоричен".
    Ся чака делото.

    Твой ред е предател мръсен.
    Трябваше да си останеш барман.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  88. 88 Профил на apolitichna
    apolitichna
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Интересно защо ДАНС и прокуратурата подминават този мафиот. Явно не е настъпил мазола на Доган. Затова още дълго време ще гледаме ухилената му физиономия и ще слушаме наглите му квалификации за протестиращите хора. Гъонсуратлъкът стана правило в българския политически живот, но и той трябва да се сдържа в определени граници. Преминиването на общоприетите граници бележи това управление и цялата тази шайка престъпници, които ни се хилят от екрана.

  89. 89 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Когато "Атака" спрат да влизат в Нардоното събрание ще се наложи, да подадете оставка. Чакаме само Боленчо да започне да си пропуска хапчетата. И това ще стане рано или късно.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  90. 90 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#87] от "Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)":

    Гледах предаването и се отвратих още веднъж, с цялата си наглост даже даде за пример Бисеров:Така че случаят "Бисеров" би могъл да послужи на всички останали политици, че така трябва да се постъпва,-от статията. От най долна постъпка този вади дивиденти за ДПС.

  91. 91 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Този комунораст от снимката не заслужава дори, нашите коментари!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  92. 92 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    До коментар [#90] от "victor2":

    Идва редът и на ментата.
    Неизбежно е.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  93. 93 Профил на evkalipt
    evkalipt
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Изключително симпатичен и вещ интелектуалец. Еталон за мутренска България.

  94. 94 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#91] от "grand funk railroad":


    До коментар [#92] от "Росен (Проклет да си завинаги Сидеров)":

    Гади ми се от такива! И този прави бюджета, какво ли е сътворил и там с останалата част от шайката?

  95. 95 Профил на ОЗАРЕН
    ОЗАРЕН
    Рейтинг: 701 Разстроено

    Трагично. Този бухал и турски слуга доказва за пореден път че в БСП и ДПС няма грам достойнство и морал. Тия ще държат кокала до последно. Но по лошото е че народа спи. Антипротеста днес доказва едно: заслужаваме си политиците. Младите и кадърните ше се изнесат от страната и ще останат тез олигофрени от днес и подобните на тях. Лошото е че така България загива.

    русофобството и соросоизма са тежка психична диагноза
  96. 96 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 701 Неутрално

    искам да бъдеш много екстрадиран

    Accelerates Under Demonic Influence
  97. 97 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Йордан Цонев, ДПС: Искам да бъда много категоричен, оставка на кабинета няма да има...

    Йордан,..ибн ефенди Углу...

    - Не бъди толкова категоричен,
    решението за това, ще се вземе други..
    - Ти си фасада, ..на цървула, Доган..
    от теб, нищо не зависи !!!

    urkobozambo
  98. 98 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 861 Гневно

    Много си категоричен, но хич не си ни симпатичен!

  99. 99 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4581 Неутрално

    Юрдан е пътник също ! Няма да го бъде до Нова година!

    klimentm
  100. 100 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Да си приказва Ментата, зер малко още му остава. Скоро и той по съвета на адвоката си ще мълчи като мъртъв комунист на разпит.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK