Драган Шормаз от партията на Вучич: Сърбия трябва да е в НАТО, Русия винаги е била по-добър приятел на България

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на anlazar
    anlazar
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Разликата между САЩ и Китаи, за всички тролчета.......

  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8172 Неутрално

    Човекът е смислен, но е малцинство (10%)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    Цитат:

    "...бях антикомунист срещу Милошевич... Свалях американски самолети (като войник)"

    И тоя Драган като Чърчил яко го пере шизофренията!

  4. 4 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Само не съм съгласен с това, è Русия обичала повече България отколкото Сърбия... Да отвори учебник по история глава Балкански войни и Първа световна война

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  5. 5 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 497 Весело

    Този е голям… ветропоказател!

    73! Go Go
  6. 6 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Любопитно

    Има едно нещо което или не знае, или изопачава: Русия винаги е заемала страната на Сърбия за сметка на България.Населените с българи земи в Османската империя, Неготинско , Зайчарско /1830г/ , Нишко и Пиротско /1878 БК/ , Вардарско 1913 са предадени на Сърбия под натиск на Русия . Горноджумайско 1946 бе готвено за предаване на Югославия със съгрласието на съв.Русия.Разширението през вековете на Сърбия винаги е ставало за сметка на България, с помощта на Русия. Това е записано и националната доктрина на Сърбия "Начертанието на Гарашанин".
    Изказването не е направено случайно , Сърбия след изборите започва курс на сближаване със запада и а това често е ставало чрез злепоставяне на България /с наша наивна помощ/ с цел изместване на България от мястото и в Европа. Едно е вярно , "русофилството" на сърбите винаги е било добре търгувано с Москва... В 1947 напуснаха съюза със СССР само за няколко месеца... България трябва добре да внимава и преценява действията на Сърбия които отново могат да бъдат в наш ущърб...

  7. 7 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Кога Русия е подкрепяла България а не Сърбия? Винаги Русия е била със Сърбия срещу България, каквото и да ни говореше Гошо Тарабата и червените приятели

  8. 8 Профил на egq471112183
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Ако тоя лумпен им е най-големия опозиционер, то жална им майка на сърбите. Бил се срещу Американците щото не им даваха да избиват наред цивилни в Косово, а пък в историята Русия била помагала на България повече отколкото на Сърбия. Пълни дивотии. Жална им майка на сърбите с тези промити мозъци. Мала Раша. Е това са те.

  10. 10 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    Сърбите завъртяха дупето към Европа, гласуваха против Русия в съвета по правата на човека. Руснаците са много изненадани, но исторически винаги сърбите са ги предавали.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  11. 11 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Ангеле, да беше го попитал как реагира партията му на зачестилите изяви на сръбски хибридни "историци", широко отразявани в медиите, които плескат лъжи за България? Не те/ни ли интересува?



  12. 12 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Неутрално

    До коментар [#10] от "Корки":

    И съюзите и предателствата на Сърбия исторически са ставали за сметка на България. Сърбия винаги е виждала у нас наивници.И успешно се е възползвала.
    Винаги когато сме подценявали Сърбия , България е плащала много скъпо.

  13. 13 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2637 Неутрално

    Цитат:
    "Мисля, че 75% от сърбите са против НАТО, 10% са "за", 15% не знаят какво да кажат. но трябва да променим това в бъдеще. Защото е много по-добре за Сърбия."

    Не е необходим друг коментар!

  14. 14 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1150 Весело

    ще им уврат главите на сърбите, само дето този си го представя много наивно, че руснаците просто ей така ще ги пуснат да влязат в ес и нато

  15. 15 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3031 Неутрално

    " Драган Шормаз от партията на Вучич: Сърбия трябва да е в НАТО, Русия винаги е била по-добър приятел на България"


    Сърбите, както винаги, се ориентират според интереса, и бързо забиват ножа в гърба на тия, които довчера целуваха ! Подготвя се почвата за смяна на посоката, макар че управляващите в Сърбия никога не биха казали такова нещо на глас !
    Подмолен народ, винаги са ни били врагове, неслучайно !

  16. 16 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    АКО РУСИЯ Е ПО-ДОБЪР ПРИЯТЕЛ НА БЪЛГАРИЯ, НЯМАШЕ ДА НИ СПРЕ ПРЕД БЕЛГРАД И ПРЕДИ СЪРБИЯ ДА СТАНЕ БЪЛГАРИЯ!
    И КОМИНТЕРНА НЯМАШЕ ДА "ПОДАРЯВА" МАКЕДОНИЯ И ЕЗИКА НИ НА КОЙТО МУ ПАДНЕ НА СЪРБИТЕ!!!

    1 8 8 5 Г г. – СЛАВА НА ГЕРОИТЕ НА БЪЛГАРИЯ!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  17. 17 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5597 Любопитно

    Не знам, колко наивен трябва да е човек, за да си мисли, че руснаците обичат някого, че са му приятели, че искат "вечна дружба". Това, че Брежнев целуваше Тато с език, нищо не значи.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  18. 18 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    Писмото на Распутин до цар Николай II против защита на Сърбия.

    Писмото на монаха Григорий Распутин до цар Николай II-ри от юли 1914 г., по повод декларацията за война на Русия срещу Австро-Унгария, е любопитен документ, който днес се съхранява в библиотеката на Университета Йейл, САЩ. Месец по-рано Сърбия убива престолонаследника на Австро-Унгария, после категорично отхвърля исканията на империята.

    Сърбия е джудже по това време. След вербална крамола, Австро-Унгария бомбардира Белград. През цялото време Сърбия пищи на умряло към Русия, с молби да я спаси в името на славянството. Руските медии подхващат писъците и молбите на Сърбия, която нарича Николай втори хранител на славянството, който е длъжен да опази Сърбия от „немеца“.Славянството умира, казват медиите в Русия. Защото Николай не изпълнява дълга си на негов пазител. Може би защото всъщност жена му е немкиня? Защото той не е славянин?

    Натискът на империята-гигант да спаси джуджето Сърбия е огромен, но Николай се колебае. Не иска да си разваля отношенията с Германия, която го умолява да не се меси. Натискът се засилва – славяни, та славяни – една малка славянска държавица загива под австро-унгарския ботуш, защото начело на славянската империя – гигант стои двойка, чужда на славянството. А може би не и е там мястото? Николай се поддава на натиска и обявява война на Австро-унгария. Първата световна не започва като световна. Тя започва като намеса на Русия във войната между Австро-унгария и Сърбия, по молба на Сърбия, която моли Русия да я „спаси“.................

    https://voinaimir.info/2022/04/rassputin-letter-serbia/

  19. 19 Профил на novo-star dnevnik-ar
    novo-star dnevnik-ar
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#4] от "angevins":

    A с фактите съгласен ли си?
    Възрожденците и революционерите - руски агенти. 1876 ​​април "Въстание", издигнато по заповед на руския посланик в Истанбул, граф Игнатиев. Езика ни е сглобен от руският учен Юрий Венелин. Султан Абдул Азис 1870 след натисок от Русия създаде българска църква и милиет (националност). Територията ни е отвоювана от руската армия 1878. Първата бълфарска конституция е написана от руския адвокат Сергей Лукианов на руски език. Руските наемници Карел Шкорпил и Константин Иричек написаха българската историв. 1908. Русия плати с пари независимоста на Българив. 1913 и 1944 година Русия попречи на съседите да ни изтрият от картата. Трябва ли още доказателства?

  20. 20 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1936 Неутрално

    До коментар [#19] от "novo-star dnevnik-ar":

    "" "Държавен вестник" м. януарий 1884г., Указ №1144. "Ний, Александър Първи с Божия милост и народна воля княз на Българите: П Р О В Ъ З Г Л А С Я В А М Е: Народното Събрание прие, Ний утвърдихме следующата "Конвенция за изплащане от България на Русия разноските по ОКУПАЦИЯТА на Княжеството от Руските Императорски войски, съгласно определението на Берлинский договор..."

    С други думи, тези данни недвусмислено сочат, че за „Освобождението” ни от турско робство ДЪЛЖИМ на Русия 10 милиона и половина рубли и 43 копейки!!! Към онзи момент реципрочната стойност на тази сума е приблизително 32,5 тона ЗЛАТО!" ""

  21. 21 Профил на ocean
    ocean
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Русия винаги е подкрепяла Сърбия за сметка на България. Източници многобройни исторически!

  22. 22 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Шумадийците винаги са били к...и, но едно не може да им се отрече ,винаги успяват успешно да се продадат.....е до 1999 г.!

  23. 23 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4986 Гневно

    "Но не правят нищо за природата.

    Понякога Смедерево е най-замърсеният град в света. В целия свят - не просто в Европа и Балканите (миналата година Смедерево бе високо в европейския списък - бел. ред.). Имаме 4 станции, за това аз нося отговорност, тъй като купихме с правителството през 2004-2005 г. (правителството на Воислав Кощуница - бел. ред.) - преди Белград и Панчево. При US Steel имаше филтри, беше най-добре. Но като си тръгваха, си ги взеха, монтираха ги в Словакия, в Кошице. Китайците обаче нищо такова не направиха."

    Домъкнаха китайската клоака и в Европа. ТежкО ни!!!

  24. Този е голям… ветропоказател!
    —цитат от коментар 5 на Go Go




    сърбин.

  25. Сърбите винаги са наричали българите: "продажници и предатели".
    Българите винаги са наричали сърбите : "продажници и предатели".
    А, руснаците винаги са знаели, че и двете страни са прави в твърденията си.

  26. 26 Профил на Ferid Hashimov
    Ferid Hashimov
    Рейтинг: 154 Неутрално

    До коментар [#6] от "fkm26555709":

    Ние и този път ще им помогнем,като сами се злепоставим в Брюксел и Вашингтон,само погледнете какви ги дрънкат русофилските партиилошото е че нарадо ги подкрепя и това сезнае от съюзниците ни.Американците затова ни мотат за Ф16.

  27. 27 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    Разбирам антисръбските емоции, но реалността е, че когато сърбите работеха свободно из Европа и Тито поддържаше Югославия като неприсъединена и силно анти-СССР, България беше във Варшавския договор и в СИВ. Някои може да си спомнят, че строяхме укрепления по границата ни с Югославия, че за посещения близо до границата с тях трябваше "открит лист", други бягаха през Югославия и Триест на Запад. Та не е добре да се правим на "чиста вода ненапита"...

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7217 Неутрално

    Русия няма приятели, тя има подлоги и интереси.

  29. 29 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1784 Неутрално

    До коментар [#19] от "novo-star dnevnik-ar":

    Ти четеш историята както дявола-евангелието. Ще се доверя на Захари Стоянов и Стефан Стамболов вместо на теб. Дори и Димитър Благоев е написал колко вредно е отнношението на Русия към България.

  30. 30 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#19] от "novo-star dnevnik-ar":
    "Трябва ли още доказателства?"

    Твоите "доказателства" са долнопробни лъжи.

  31. 31 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#6] от "fkm26555709":
    "Разширението през вековете на Сърбия винаги е ставало за сметка на България, с помощта на Русия. Това е записано и националната доктрина на Сърбия "Начертанието на Гарашанин".

    Начертанието на Гарашанин е написано като сръбска национална доктрина малко след възстановяването на сръбската държавност през 1840 г. В него сърбите хвърлят хищен поглед към българските земи , населено според тях с побългарени сърби. За Гарашанин няма никакво съмнение , че тези земи ще бъдат бъдещи руски или сръбски и затова разглежда Русия като конкурент в завземането на българските земи. Оттук идва голямата разлика в националната психика на сърбите и българите. На българите се внушава , че са роби , които подлежат на освобождаване от Русия , а сърбите имат самочувствието на конкурент на Русия в завладяването на българските земи. Те много добре знаят , че руското "освобождиние" ще е фактическо завладяване на българските земи. Като "прави" сърби те гледат с снизходително презрение и надменност българите , които те считат за побългарени сърби. И сърби и руснаци гледат на българите като аморфно племе , което подлижи на асимилация , след като бъде "освободено" от "турското робство". След така наречената "освободителна" война руснаците даряват на Сърбия обширни изконни български земи каквито са Нишки , Пиротски и Врански санджаци от Османската империя , чието население там бива посърбено за две-три поколения. Останалата част от руската плячка на войната е била княжество България , което е било планувано да стане в подходящ момент руска задунайска губерния , но черна котка пресича руския път и това не се осъществява. След многобройни перипетии и голяма доза късмет България съумява да се защити като самостоятелна държава. Българският Давид побеждава руския Голиат благодарение на държавници като Батенберг и Стамболов.
    Руската пропаганда в България обаче е толкова силна , че тя успява да заблуди голяма част от българите , че Русия е освободител и благодетел на Българския народ. Построени са стотици руски , а по-късно и съветски паметници. Историята на България е написана от руска гледна точка. След като не успя да направи българските земи руска провинция, Русия постигна България да бъде неин сателит близо половин век по време на социалицма и силно зависима от Русия с могъща руска пета колона в днешно време.

  32. 32 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#31] от "tacheaux":

    Съветската и руската пропаганда са един изкривен имперски поглед към света.
    Но, защо не оставим 1840 г. и не се обърнем към новата ни история? В нея не Сърбия, а царска България окупура Гръцка Тракия, Македония и част от Сърбия, а после, под натиска на хитлерова Германия обявява война и на САЩ и Великобритания.
    Имаме си и ние доста трески за дялане за лошите ни отношения със съседите.
    Ако трябва справка, макар и бегла, ето линк за Британика:
    https://www.britannica.com/place/Bulgaria/World-War-II

  33. 33 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    Много хубаво мисли тоя сърбин, много се надява на прозападно бъдеще на Сърбия, ама е объркал държавата. Сърбите винаги са били великошовинисти и затова са били най-добри приятели с другите великошовинисти Русия. Сърбите никога няма за придобият западно мислене. Никога няма да се научат да обичат и уважават съседите си. Никога няма да се научат, че в едно общество всички са развноправни - православни, мюсюлмани, католици, сърби, шиптари, цигани, всички. Сърбите винаги ще се считат за нещо повече от другите етноси в Сърбия и съседните държави. Сърбите винаги ще считат различните по етнос то тях за врагове.

    Така НЕ се влиза в ЕС.

    Ако някога Сърбия все пак завърши преговорите, в което много се съмнявам дали изобщо ще се случи, то трябва да отговаря и на условието да има добри отношения съ съседите си и да няма териториални претенции към други държави. И тук ще се сблъска с проблема Косово. А дори да реши тоя проблем, ще трябва моли на колене Хърватия да ратифицира приемането в ЕС. Това вече не го виждам как ще се случи. Хърватите никога няма да забравят периода през 90-те години, няма да забравят как Милошевич бомбардираше Дубровник. Няма да забравят как сърби горяха хърватското знаме. Аз, ако бях хърватин и трябваше да моята трана да даде съгласието си за членството на Сърбия, щях да протестирам ден и нощ пред моя парламент, това да не се случи.

    Сърбия НЯМА бъдеще в ЕС. Вината за тази липса на бъдеще не е в съседните държави, а само и единствено във великошовинитичния характер на сръбския народ. Аз, като българин, съм 50:50 за Сърбия. Оценявам сътрудничеството между нашите две държави и куртурната ни близост в музиката, храната и т.н., но не мога да забравя, че сърбите отродиха цяла Македония, че промиха мозъците на 5 поколения македонски българи, че ни нападнаха в гръб по време на Съединението, че ни отнеха Македония след Балканската война. Твърде много ножове в гърба, за да съм полоително насторен към тях.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  34. 34 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#33] от "Lou":

    Хайде тогава да погледнем себе си и как влязохме в ЕС. С добри отношения със съседите си ли, или с икономически и социални успехи на правова държава?
    Май виждаме треската в чуждото око, но не и гредата в своето...

  35. 35 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2122 Неутрално

    До коментар [#34] от "daskal1":

    Правовата държава е едно от основните изисквания за влизане в ЕС. Но отношенията със съседите са изключително важни. Особено, когато членството ти зависи от тези съседи, настоящи членове.

    Не може да искаш да анексираш част от съседна държава и да се надяваш на членство. Не може да водиш политическа война с друга държава, призната от поне половината държави в ООН, и да отказваш да я признаеш, а да се надяваш другите да я признаят. Не може да гориш знамената на своите съседи по площадите и да се надяваш същите съседи да те приемат с прегръдка в ЕС. Не може да обвиняваш своите съседи, че са фашистки държави, и да се надяваш на тяхното благоволение. Всичко това го прави Сърбия. Кой ще я приеме? Хърватия? България? Демократична ЕВропа?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  36. 36 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    Сърбия винаги е виждала у нас наивници.И успешно се е възползвала.Винаги когато сме подценявали Сърбия , България е плащала много скъпо.
    —цитат от коментар 12 на fkm26555709


    Например Стамболийски подписва със Сърбия за преследване на ВМРО и умира в страшни мъки. Гошо тарабата, предал пиринските българи умира в Барвиха тровен с живак също в страшни мъки

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  37. 37 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#35] от "Lou":

    По нищо не изоставахме и не изоставаме от Сърбия, поне ако гледам писаниците.
    При тях (сърбите) има силна доза желание за приобщаване към ЕС, с контра-действаща силна доза на отхвърляне на политиката на САЩ след бомбардировките 1992 г. През последните десетина години значението на Западните Балкани за САЩ нарастна неимоверно много. Опитите за налагане на политиката на силния явно не дават добри резултати, но идва етапът на Европейските реалности ккоито разреждат неприязънта към САЩ в днешните условия на общо отричане на руската агресия в Украйна. Човекът съвсем правилно е казал, че обществото в сърбия, или поне мислещата му част, разбират че друг път освен към обединена Европа и НАТО няма.

  38. 38 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    бомбардировките от 1999 година, извинения за печатната грешка.

  39. 39 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#35] от "Lou":

    Великосръбският агресивен шовинизъм и антибългарският македонизъм нямат място в ЕС. Те трябва да бъдат изкоренени в Сърбия и Македония , но това не го виждам в близко бъдеще. Западът нищо не прави по този въпрос, а в същото време иска евроинтеграция на Западните Балкани без двете държави да са претърпели катарзис и да са се отрекли от антиевропийските си идеологии с които е индоктринирано населението им. Сърбия и Македония в ЕС са опасни като генератори на вътрешни напрежения в ЕС , които и без това не са малко. Затова имперска Москва , която е противник на ЕС, има интерес Сърбия и Македония да са в Евросъюза.

  40. 40 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Неутрално

    До коментар [#27] от "daskal1":

    Някой да е твърдял обратното? В 1947 втора Югославия напусна съюза със Сталин, след като СССР вече не й трябваше. Телешкото ни русофилство тук , бе много добрата основа за по сетнешния див сталински комунизъм. Даже и фалитът му в средата на 80-те години не ни отвори очите. Това обаче няма връзка с динените кори които Сърбия ни слага периодично и ние радостно стъпваме на тях...

  41. 41 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Неутрално

    До коментар [#19] от "novo-star dnevnik-ar":

    Натиск от Русия има -да но точно в обратната посока. Да не напускаме гръцката патриаршия.

  42. 42 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Неутрално

    До коментар [#4] от "angevins":

    Това е казано съвсем ненапразно. Сърбите , както и учениците им ресеемци, умрат да покажат какви европейци са и как България е ... нова изкуствена държава създадена от Русия. Това че в 681 г не само Сърбия , но и сърби като етнос не са съществували , за тях е без значение...

  43. 43 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Неутрално

    До коментар [#4] от "angevins":

    Това е казано съвсем ненапразно. Сърбите , както и учениците им ресеемци, умрат да покажат какви европейци са и как България е ... нова изкуствена държава създадена от Русия. Това че в 681 г не само Сърбия , но и сърби като етнос не са съществували , за тях е без значение...

  44. 44 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Руснаците ако са приятели да пращат войската насам, че краварите са на път да превземат държавата на 100% и после ще ни го набият като на украинците.
    Веднъж вече ни съсипаха държавата почти напълно, втория път камък върху камък няма да остане. Сега е момента да си върнем онбратно контрола, докат е мътна водата.

  45. 45 Профил на terminal velocity
    terminal velocity
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Руснаците ако са приятели да пращат войската насам, че краварите са на път да превземат държавата на 100% и после ще ни го набият като на украинците.
    Веднъж вече ни съсипаха държавата почти напълно, втория път камък върху камък няма да остане. Сега е момента да си върнем онбратно контрола, докат е мътна водата.

  46. 46 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#40] от "fkm26555709":

    За 'динените кори" трябва да обвиняваме и себе си, че периодично стъпваме на тях.
    От друга страна аз съм свидетел как сръбските бивши царски офицери, които Тито изгони, помагаха на българските имигранти в Чикаго. Така че има голяма доза безмислено пресоляване на манджата.
    Тук може и "Мошето" да се намеси с истории как Югосдлавия беше желана спирка в търговията на българските студенти в чужбина и пътуващите :-)

  47. 47 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3141 Любопитно

    До коментар [#46] от "daskal1":

    Нищо не пресоляваме. Ни в България , спасихме също много сърби , застрашени за живота си в Югославия , след разрива Тито -Сталин.

    Има една наука за знаците... През 2006 г , Евро монитор проведе любопитно допитване в България и Сърбия, с един и същ въпрос: Може ли България /Сърбия/ да ни бъде приятел?

    40 % от сърбите отговарят с "не"
    и само
    2% от българите отговарят с "не"

  48. 48 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    До коментар [#43] от "fkm26555709":
    и как България е ... нова изкуствена държава създадена от Русия.
    >>> Ами не е лъжа, че българската държавност е възродена след освободителната руско-турско война 1877-1878. Достатъчно е и да си спомним за Търновската конституция, изработена по инициативата и съдействието на Временното руско управление:".....Проектът за Органически устав за държавното устройство на българското княжество е изготвен в канцеларията на Временното руско управление и е съгласуван с български общественици и руска имперска комисия....Новаторска и прогресивна за времето си и с либерален характер, Търновската конституция утвърждава принципа на личната неприкосновеност и частната собственост като основа на производствените и обществени отношения. Закрепени са свободата на печата, правото на сдружавания и др......Текстът е разположен в две колони на български и руски език, изписан с черно мастило. На първата страница е написано: „Ръкописал плевенский депутат Георги Яковлевич Кирков“.

    п.п. Според мен датата 16 април (1879) би могла да бъде приета за дата на национален празник, защото с приемането на прогресивната за времето си Конституция, се поставят основите на новата българска държавност.

  49. 49 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 1794 Неутрално

    До коментар [#47] от "fkm26555709":
    40 % от сърбите отговарят с "не"...
    >>> Може пък да са им били свежи спомените от някои решения на Костов. Няма какво да си измисляме някаква безпричинна ненавист към нас от тях. Сега в подобна ситуация се намират и украинците, които на ниво президент са възмутени от позицията на Орбан и правителството му по отношение на военните доставки за Украйна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK